Električna limuzinica
Ojla tukaj. Doma razmišljamo, da bi kupili novi avto, pa smo prišli do električnih. Zgleda, da bi bili tisti največji kar fajn za našo štiričlansko družinico, samo me skrbi, da ne bom ostala brez elektrike ravno tedaj, ko bo treba tamalga na krožek peljat. Ima kdo morda kakšne izkušnje z električnim avtom v družini?
Ker si proizvajalci avtomobilov umetno zbijajo CO2 vpliv na okolje (drugače so predvidene kazni), ponujajo električna vozila celo pod ceno.
BMW i3 s 120Ah baterijo je bil Švici tako na voljo za 22 222,- Chf (v omejeni količini).
V Sloveniji pa je “stari” e-golf 7ka na voljo od 19 949,- EUR (prav tako v omejenih količinah). Torej cenejši kot bencinar ali dizel.
Sicer je res novejša različica na poti, plus ID3 z veliko večjim dometom kot 260km, a kot drugo vozilo čisto OK.
Vmes jim jih je že zmanjkalo sedaj so spet na voljo.
e-UP je bil pa malce čez 12 000 EUR. Teh je pa zmanjkalo.
Če lahko avto polniš vsako noč in te zjutraj vedno pričaka napolnjen, potem ni panike. Kot je en omenil, te e-golf pride 20 čukov, avtonomijo ima pa tako, da se dnevno komot pelješ iz Ljubljane v Celje in nazaj.
Pa tudi, če bi kdaj slučajno zmanjkalo štroma na daljši turi, se pač ustaviš na avtocestnem petrol postajališču in daš za pol ure polnit avto (vmes greš lulat, popiješ kavo in tamau poje hot dog), pa se ti bo domet spet podaljšal za kakih 100 km. Da ne omenjam šopingov, kjer lahko že skoraj na vsakem parkingu večjega nakupovalnega središča polniš avto.
tak da kot 2. avto v familiji, bi takoj imel električnega. Za edini avto v familiji pa po mojem še nismo zreli
Jaz ne bi kupoval tega električnega. Zame je avto še zmeraj tisti, ki ima dizelski motor, da lahko tankaš enkrat na teden ali dav, potem pa se brtez skrbi voziš. Tole s polnjenjem je preveč komplicirano, pa še živim v stanovanju pa tega ne morem počet doma. Na žalost. Bojo moral še kaj naredit, da bo to res v redu.
Ti si pa mal za cajtom. Polnjenje Tesle na 2. generaciji 120 KW superchargerjev (taki so npr. v Ljubljani, Mariboru in na Kozini) avto napolni iz 10 % na 50 % v 17 minutah. To pomeni cca. 140 kilometrov razdalje v 17 minutah, kar je samo malce več kot traja povprečen postanek na bencinski črpalki. Tretja generacija superchargerjev je še hitrejša (13 minut), a jih v Sloveniji še ni.
Če nimaš tesle in polniš na “navadnih” polnilnicah, npr. Petrolovih 50 KW, pa zgornji čas pomnoži z 2,4.
lp
Ti si pa mal za cajtom. Polnjenje Tesle na 2. generaciji 120 KW superchargerjev (taki so npr. v Ljubljani, Mariboru in na Kozini) avto napolni iz 10 % na 50 % v 17 minutah. To pomeni cca. 140 kilometrov razdalje v 17 minutah, kar je samo malce več kot traja povprečen postanek na bencinski črpalki. Tretja generacija superchargerjev je še hitrejša (13 minut), a jih v Sloveniji še ni.
Če nimaš tesle in polniš na “navadnih” polnilnicah, npr. Petrolovih 50 KW, pa zgornji čas pomnoži z 2,4.
lp
[/quote]
In tale Tesla stane koliko? In koliko stane še elektrika v polnilnici? Saj je ne dobiš brezplačno!
Tesla 3 je po odšteti subvenciji mislim da okoli 42.000 (osnovni model)
Polnilnice se nekatere plača, druge ne. Ob AC so plačljive in sploh niso poceni, zato se ti bolj splača polnit v šoping centrih, kjer so free
tukaj imaš zemljvid petrolovih, kjer vidiš, katere so brezplačne in katere ne (+cene)
https://onecharge.eu/
lp
Misliš da jaz potrebujem 17 minut za polnjenje mojega dizla za 140 km….ali si na vozičku ali pa nikoli nisi bil na bencinski črpalki…..
Da bi enkrat na uro se moral ustaviti za 17+ minut ne pride v poštev. Zadeve so zaenkrat primerne za tiste frike, ki želijo lagati v razvoj čeravno v trenutni obliki se ne bo mogla obdržati množično.
Misliš da jaz potrebujem 17 minut za polnjenje mojega dizla za 140 km….ali si na vozičku ali pa nikoli nisi bil na bencinski črpalki…..
Da bi enkrat na uro se moral ustaviti za 17+ minut ne pride v poštev. Zadeve so zaenkrat primerne za tiste frike, ki želijo lagati v razvoj čeravno v trenutni obliki se ne bo mogla obdržati množično.
[/quote]
Kakšnih 1x na uro?? To je treba po cca 200 – 300 km, če greš še naprej, sicer priklopiš doma.
Te elektro škatle so najboljše za po mestih – ali pa tam, kjer imaš na rednih poteh polnilnice.
Za zraven – v zadnji številki revije Mehanik in voznik imate članek – izkušnjo nekega slovenskega voznika električnega NIssana Leafa, po enem letu lastništva in vsakodnevnih voženj. Človek je v enem letu s tem avtom prevozil 40.000 km.
Mislim da se da te revije kupit na večini večjih črpalk – če ne, jo pa sigurno lahko v uredništvu.
Električni avto je primeren za specifično uporabe, predvsem mestno vožnjo, medtem ko je za relacije še precej neuporaben ter ga uporabljajo predvsem tisti, ki imajo radi novitete.
Veliko vprašanje pa je, kaj so bo zgodilo, v kolikor bo naprimer polovica avtomobilov elkektričnih. Od kje se bo našla ta enormna količina elektrike? Jedrska? TEŠ 7?
Ti si pa mal za cajtom. Polnjenje Tesle na 2. generaciji 120 KW superchargerjev (taki so npr. v Ljubljani, Mariboru in na Kozini) avto napolni iz 10 % na 50 % v 17 minutah. To pomeni cca. 140 kilometrov razdalje v 17 minutah, kar je samo malce več kot traja povprečen postanek na bencinski črpalki. Tretja generacija superchargerjev je še hitrejša (13 minut), a jih v Sloveniji še ni.
Če nimaš tesle in polniš na “navadnih” polnilnicah, npr. Petrolovih 50 KW, pa zgornji čas pomnoži z 2,4.
lp
[/quote]
Se pravi 41 minut, da se napolni za 140 km. Popolnoma neuporabno, sorry.
Superchargerji v Lj, Mb in na Kozini ti pa tudi nic ne pomagajo, ce si iz Kocevja ali pa Bleda. Vecjega stevila teh superchargerjev pa nas energetski sistem tako ali tako ne bo prenesel. Sploh pa ne ob dejstvu, da se ene klinceve vetrnice (en kos, ne celega polja) ne moremo postaviti.
Družinska e limuzina je lepa tale
https://www.hyundai.si/hyundai-ioniq-elektro/
Samo je cena tudi zelo lepa 🙂
Se pravi 41 minut, da se napolni za 140 km. Popolnoma neuporabno, sorry.
Superchargerji v Lj, Mb in na Kozini ti pa tudi nic ne pomagajo, ce si iz Kocevja ali pa Bleda. Vecjega stevila teh superchargerjev pa nas energetski sistem tako ali tako ne bo prenesel. Sploh pa ne ob dejstvu, da se ene klinceve vetrnice (en kos, ne celega polja) ne moremo postaviti.
[/quote]
Za vse skeptike:
Sodobni e-avti imajo vsi avtonomijo 250 km in več. S kratkim postankom na hitri polnilnici ob avtocesti, da popiješ kavo in greš lulat, prideš na 500 km. Koliko imate REALNO voženj, v enem šusu, brez postanka, da vam to ni dovolj? In da na destinaciji avta ne morete spet napolnit?
Jaz sem veliko naokoli, pa nimam nikoli take vožje. Tudi ko se peljemo na dopust (pri nas to pomeni pot na letališče v München), itak na pol poti zaradi otrok delamo daljši postanek. Tako da je za večino odgovor NIKOLI
Seveda boste nekateri ostali boomerji v glavah do smrti – kar imejte vaše smrdljive dizle.
Za vse skeptike:
Sodobni e-avti imajo vsi avtonomijo 250 km in več. S kratkim postankom na hitri polnilnici ob avtocesti, da popiješ kavo in greš lulat, prideš na 500 km. Koliko imate REALNO voženj, v enem šusu, brez postanka, da vam to ni dovolj? In da na destinaciji avta ne morete spet napolnit?
Jaz sem veliko naokoli, pa nimam nikoli take vožje. Tudi ko se peljemo na dopust (pri nas to pomeni pot na letališče v München), itak na pol poti zaradi otrok delamo daljši postanek. Tako da je za večino odgovor NIKOLI
Seveda boste nekateri ostali boomerji v glavah do smrti – kar imejte vaše smrdljive dizle.
[/quote]
Poznam osebo, ki ima teslo. Kakšen doseg natančno ima njegov model ne vem, vem pa da se je brez težav pripeljal z njim iz 5000 km oddaljenega kraja. Torej tudi z električnimi avtomobili se da na dolge poti, pač vmesne postanke skladno načrtuješ in si še sam kot voznik malo spočiješ, kar je pa tudi samo plus za vožnjo in zbranost ter varnost na cesti.
Poznam osebo, ki ima teslo. Kakšen doseg natančno ima njegov model ne vem, vem pa da se je brez težav pripeljal z njim iz 5000 km oddaljenega kraja. Torej tudi z električnimi avtomobili se da na dolge poti, pač vmesne postanke skladno načrtuješ in si še sam kot voznik malo spočiješ, kar je pa tudi samo plus za vožnjo in zbranost ter varnost na cesti.
[/quote]
Nasplošno ima slovenski narod problem z električnimi avtomobili, čeprav ni nič narobe z njimi. Očitno je konzervativnost še vedno v množini in se ljudje upirajo novim stvarem samo zato ker niso navajeni na njih