Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Električni avto, DA ali NE?

Električni avto, DA ali NE?

Baterija pri malo dražjih modelih(40k) sploh ni takšen problem. Po 350 tisoč kilometrih imate še vedno vsaj 3/4 baterije, kar vam omogoči 200-250 km.

Tesla claims the Model S and Model X retain 90% capacity even after 200,000 miles. Third-party research data from NimbleFins supports this claim, with 150,000-mile cars at 90% and 200,000-mile examples still maintaining over 80% capacity.

a lahko upravičiš 40 jurjev in več dat za avto? Jaz jih ne morem. Kot sem rekel- za večino je to total zguba denarja.

Daj pustite ubogemu srednjemu sloju, ki izginja, vsaj tiste električne avtomobile, če že za hrano nima zaradi podražitev. Kaj mu kvarite veselje?

Odgovor na objavo uporabnika
wd40a, 15.06.2023 ob 19:26

a lahko upravičiš 40 jurjev in več dat za avto? Jaz jih ne morem. Kot sem rekel- za večino je to total zguba denarja.

Če imaš možnost polnjenja doma in/ali v službi se tudi finančno definitivno splača. Za službeni avto, ki ga uporabljate tudi zase are pa sploh zmagali…

Tesla je po subvencijah približno 40 tisočakov. Primerljiv avto na Benz ali diesel bi stal 30-35k.

Vsako leto prihranite 1-2 tisočaka za gorivo in skoraj tisoča povprečno pri vzdrževanju. V nekaj letih imate investicijo že povrnjeno že brez sončne elektarne doma…

najprej moje osebno mnenje- povsod kjer je subvencija je nekje en hakeljc.

drugič- ali dobim za 40 jurjev boljši avto od tesle, ki je po mojem mnenju gadget za tehnoidiote, ali pa slabši avto za precej manj, v vsakem primeru pa avto ki je bolj primeren tistemu za kar ga rabim. Kar se ostalih številk tiče, umirite konje, kot sem rekel, te računice so hudičevo nišne. Za večino je to bulšit. In to velja tako za gorivo, kot kilometre, kot vzdrževanja. Zelo malo ljudi naredi z bentlijem 200000 km na leto. Mene pride bencin po zdajšnjih cenah 450 evrov, za servis jih gre 80, nov istega tipa me pride 20 jurjev. plus zavarovanje thenični in cestnina.

Lahko danes govorite kaj hočete, vendar bo to ena ekološka katastrofo, če bo masovno električnih avtomobilov na cesti. Takrat nam bodo pa nabijali razne davke itd. Včasih je treba gledati širše in v naprej. Se bomo takrat pogovarjali. Jaz sem pač priorij proti, ker kot sem že omenila ni dodane vrednosti za naravo. Če moramo nekaj narediti za naravo, potem mora biti avto ekološki, ne da nam ponujajo še slabšo varianto kot je zdaj.

Odgovor na objavo uporabnika
wd40a, 15.06.2023 ob 19:54

najprej moje osebno mnenje- povsod kjer je subvencija je nekje en hakeljc.

drugič- ali dobim za 40 jurjev boljši avto od tesle, ki je po mojem mnenju gadget za tehnoidiote, ali pa slabši avto za precej manj, v vsakem primeru pa avto ki je bolj primeren tistemu za kar ga rabim. Kar se ostalih številk tiče, umirite konje, kot sem rekel, te računice so hudičevo nišne. Za večino je to bulšit. In to velja tako za gorivo, kot kilometre, kot vzdrževanja. Zelo malo ljudi naredi z bentlijem 200000 km na leto. Mene pride bencin po zdajšnjih cenah 450 evrov, za servis jih gre 80, nov istega tipa me pride 20 jurjev. plus zavarovanje thenični in cestnina.

Pa ali ste kdaj vozili Teslo? Kateri avto pa ima za ta denar boljše pospeške in omogoča večjo tišino v notranjosti?

Novi BMW 2Series 228i z osnovno opremo, se začne za 40 tisočakov …

Verjamem, da se vam ne splača ker naredite 5 Tisoč km na leto, ki mu pač na črno zamenjate olje in mogoče filtre.

Družina z enim avtomobilom pri hiši naredi 20-40 tisoč kilometrov letno in ima avtomobil v garanciji, kar pomeni uradni servis za 500-1000 EUR in strošek goriva 1500-3000 EUR letno.

Nesmiselno je tudi primerjati avto za 20 tisočakov Teslo. Za ta denar dobite kakšen Clio ali pa Dacio. Gre za dva popolnoma različna razreda. Za dobrih 20 tisočakov dobite električn9bDacia Spring…

Peterček, kaj pa ti počneš s svojim avtom, da te stane mehanik 1000 evrov na leto?

Toliko ene flance o pospeških električnih avtomobilov, potem bodo pa ti isti elektroverniki govorili o strpnosti v prometu in spoštovanje prometnih predpisov. Kaj rabite vi te pospeške? Ni javna cesta dirkališče.

Odgovor na objavo uporabnika
wd40a, 15.06.2023 ob 18:26

Odgovor na objavo uporabnika
Anonimno 5016, 15.06.2023 ob 18:03

Odgovor na objavo uporabnika
Zdrava navada, 15.06.2023 ob 16:28

Midva sva bila na tem, da bi ga kupila vendar sva se odločila, da ne. To pa zato, ker niso niti malo ekološki. Tudi, če ima garancijo na baterijo, se po 10 letih sploh ne bo moral prodati. Kdo bo tako star avto sploh kupil. To pomeni, da bo z leti cena krepko padla in bo avto šel na smetišče. Za tako drago ceno avta imaš pokrit bencin in vsa vzdrževanja. Seveda, če bi bila razgradnja baterij ekološka, kar seveda ne bo, se bo smeti nabralo en dva tri in bomo okolje se bolj onesnazili. Tako, da ne vidim nobene dodane vrednosti za naravo. Jaz lahko samo rečem, ne hvala.

Povej zakaj naj bi se baterija razgrajala, če gre vse v smeri shranjevanja elektrike? Ko baterija odsluži v avtu, je uporabna še za marsikaj. Naš EV je star nekaj let in baterija je še na 100%.

odloči se al je odslužena, al je še uporabna? Če jo lahko uporabiš za druge namene za avto je neuporabna,  je nova baterija finančna totalka. Prodajaj te svoje pravljice komu drugemu.

Eh itak ne razumeš debate. EV industrija je namenjena mladim in mladim po duši. Ker nisi ne prvo ne drugo se drži svojega dizla :))

Ti res nimaš pojma kakšne so cene novih avtomobilov :)) Kdaj si pa nazadnje kaj  pogledal koliko stane en spodoben avto?

Mož ima sp, dela na terenu. Potrebuje kombi in ni variante, da bi le-ta bil električni.

Družinski avto vozim predvsem jaz.

Šlo bi za v službo in po vsakodnevnih obveznostih. A poleti gremo vsak petek v Dalmacijo in se vračamo ob nedeljah zvečer ali ob ponedeljkih zjutraj. Na teh potovanjih pa se ne nameravamo ustavljati za pol ure ali več in celo trepetati ali bo polnilnica prosta.

Pa še iz službe ne bi mogla s čisto polnim avtom, ker tam ni možnosti polnjenja.

Tudi bi nas zelo motilo, da bi šli npr. v Portorož na izlet, potem pa namesto sprostitve iskali prazno polnilnico.

Občasno potujemo, predvsem spomladi, jeseni in pozimi v Berlin. Gremo v enem dnevu tja in prav tako nazaj! Ne bi želela, da se potovanje podaljša zaradi polnjenj.

Ne, odsvetujem. Zelo ne ekološki. Bog ne daj, da se ti zgodi nesreča, s trkom se ustvari kratek stik in električni avto gori močno, gasilci ga ne morejo pogasiti, klasično, edino s potopom v poseben vodni bazen. Prej zgorijo še drugi avti. Bolj ko bo naraščalo št. EV, prej se bo zgodil kolaps slo električnega sistema. Trenutno imajo še relativno redki lastniki dobre izkušnje, ker sistem še nekako požira. Klasično elektrika iz elektrarne prihaja do hiš preko tranformatojev in žic,ki niso dovolj dimenzionirane za polnenje EA so veliki porabniki el, veliko večji kot gospodinjstva. To dokazuje širi  Povečevanje uporabe ea nam bo vsem znižalo standard, ker bo cena elektrike mnogo višja.

Električna jajca hočejo vsiliti z namenom, da te zaprejo v digitalno kletko. Električna jajca ti lahko enostavno ugasnejo z enim klikom. Popolnoma si odvisen od njihovega sistema. Z bencinom in nafto te imajo v kletki.
Bencin imaš lahko tudi doma v sodu v garaži in jebeš sistem.

Električni avto mora biti izbira, ne pa obveza, da se vsem vsili električna jajca. In ko nekaj vsiljujejo kot obvezo in ne kot izbiro, je potrebno to enostavno bojkotirati.

Nakupe električnih jajc je potrebno BOJKOTIRATI.

Odgovor na objavo uporabnika
Anonimno 5016, 15.06.2023 ob 21:27

Eh itak ne razumeš debate. EV industrija je namenjena mladim in mladim po duši. Ker nisi ne prvo ne drugo se drži svojega dizla :))

debata je namenjena tistim ki se jjih da nategnit?

Za Petra pana- tišina in pospeški? Oboje precenjeno in za naše ceste neuporabno. Kot velika ameriških avtomobilov. Kot rečeno nimate blage veze kaj se dejansko rabi. Kupujete za dušo, kar je čisto v redu, ampak ne morete tega pripisat vsem ostalim, ker je vam podobnih mogoče 10%. Štromarji so v redu ampak za zelo specifične kupce. Če se vozim s svojim avtom 2x po 15 km, ali pa če jih s službenim delam po 300- 350, so pa boljše opcije.

Odgovor na objavo uporabnika
Neodločena248, 15.06.2023 ob 14:25

Mož, ki je uspešen in izobražen podjetnik, doma navija, da za moj novi avto kupimo električnega. Prihranek bi bil res velik.

Sodelavci, ki so bolj introverti me strašijo z raznimi negativnimi scenariji, ki se verjetno ne bodo nikoli zgodili. Npr, da z električnim avtom ne moreš enkrat na leto na dopust, čeprav ima doseg 400 km in ga imam namen polnit na destinaciji.

Kakšne so vaše izkušnje?

Avtorica, pišeš: “Sodelavci, ki so bolj introverti me strašijo z raznimi negativnimi scenariji…”

Ne štekam. A veš, kaj je to introvert? Misliš, da so introverti proti električnim avtomobilom?

Odgovor na objavo uporabnika
Peter pan, 15.06.2023 ob 21:07

Nesmiselno je tudi primerjati avto za 20 tisočakov Teslo. Za ta denar dobite kakšen Clio ali pa Dacio. Gre za dva popolnoma različna razreda. Za dobrih 20 tisočakov dobite električn9bDacia Spring…

gre za to kaj se dejansko rabi. Za premikanje 60 kil kosti in špeha je dovolj 400 kilski avto, ostala tona in pol avtomobila pa premika vaš ego.  Aja pa cena servisa je z računom. Seveda pa to ni servis nacivagna ali ostalih znamk, ki vas nategujejo po dolgem in počez.

Odgovor na objavo uporabnika
Zdrava navada, 15.06.2023 ob 20:04

Lahko danes govorite kaj hočete, vendar bo to ena ekološka katastrofo, če bo masovno električnih avtomobilov na cesti. Takrat nam bodo pa nabijali razne davke itd. Včasih je treba gledati širše in v naprej. Se bomo takrat pogovarjali. Jaz sem pač priorij proti, ker kot sem že omenila ni dodane vrednosti za naravo. Če moramo nekaj narediti za naravo, potem mora biti avto ekološki, ne da nam ponujajo še slabšo varianto kot je zdaj.

Zdrava navada, glavno, da si ti PRIORIJ PROTI!🤣🤣🤣🤣

Ko neizobraženi in nerazgledani ljudje želijo uporabljati tujke…

Sedi, cvek!

grammar nazi, ko ni nobenega argumenta.

Elekričarja kupiš, če ne veš kam z denarjem in imaš potem potešen ego. Kot vsaka nova stvar, ki pride na trg ima na začetku veliko pomanjkljivosti zato pač reskiraš, če lahko🤔

Odgovor na objavo uporabnika
wd40a, 16.06.2023 ob 07:09

grammar nazi, ko ni nobenega argumenta.

WD, kako ni nobenega argumenta? Tudi ti si PRIORIJ PROTI električnim avtomobilom, kajne?🤣🤣🤣

Tupoglavec

Odgovor na objavo uporabnika
wd40a, 16.06.2023 ob 06:35

debata je namenjena tistim ki se jjih da nategnit?

Za Petra pana- tišina in pospeški? Oboje precenjeno in za naše ceste neuporabno. Kot velika ameriških avtomobilov. Kot rečeno nimate blage veze kaj se dejansko rabi. Kupujete za dušo, kar je čisto v redu, ampak ne morete tega pripisat vsem ostalim, ker je vam podobnih mogoče 10%. Štromarji so v redu ampak za zelo specifične kupce. Če se vozim s svojim avtom 2x po 15 km, ali pa če jih s službenim delam po 300- 350, so pa boljše opcije.

Vidiš, ne razumeš. Debata o odsluženi oz. še uporabni bateriji, na kar si mi repliciral. To je bilo mišljeno s tem  mojim odgovorom.

O EV naj piše pa kdor želi, samo mal smešno je da o njih pišete predvsem tisti, ki mislite da veste vse. Imaš pa prav da EV niso za vsakega. Pa saj tudi enoprostorci niso, pa kabrio in športni ne. Še dobro da je izbira, si vsak lahko izbere kar želi. Ne vem zakaj imate vi antiEV občutek, da vas kdorkoli sili v nakup česarkoli?  Mene recimo ne boš prepričal v nakup motorja. Pa nimam nič proti tistim, ki ga.

 

Odgovor na objavo uporabnika
Grammar Police, 16.06.2023 ob 07:22

WD, kako ni nobenega argumenta? Tudi ti si PRIORIJ PROTI električnim avtomobilom, kajne?🤣🤣🤣

idiot. za vsak problem obstaja rešitev, nabijanje da je ena rešitev edina in zveličavna je pa domena tebe in tebi podobnih. Pa še nekaj, če bo šla debata še nekaj časa bo vsak lastnik štromarja vrgel zadnji argument na mizo, da ga je kupil, ker ga on hoče in ker mu je všeč, na kar lahko rečem samo, če bi bil to tvoj prvi argument bi bila vsa debata odveč. Ni pa to rešitev za vsakogar kot nabija zelena zalega, ki nima blage veze o ničemer in lobira za par pezdetov, ki te štromarje prodaja.

New Report

Close