Električni avto, DA ali NE?
Anonimno 5016, 16.06.2023 ob 07:51
wd40a, 16.06.2023 ob 06:35
Anonimno 5016, 15.06.2023 ob 21:27
wd40a, 15.06.2023 ob 18:26
Anonimno 5016, 15.06.2023 ob 18:03
Zdrava navada, 15.06.2023 ob 16:28
Midva sva bila na tem, da bi ga kupila vendar sva se odločila, da ne. To pa zato, ker niso niti malo ekološki. Tudi, če ima garancijo na baterijo, se po 10 letih sploh ne bo moral prodati. Kdo bo tako star avto sploh kupil. To pomeni, da bo z leti cena krepko padla in bo avto šel na smetišče. Za tako drago ceno avta imaš pokrit bencin in vsa vzdrževanja. Seveda, če bi bila razgradnja baterij ekološka, kar seveda ne bo, se bo smeti nabralo en dva tri in bomo okolje se bolj onesnazili. Tako, da ne vidim nobene dodane vrednosti za naravo. Jaz lahko samo rečem, ne hvala.
Povej zakaj naj bi se baterija razgrajala, če gre vse v smeri shranjevanja elektrike? Ko baterija odsluži v avtu, je uporabna še za marsikaj. Naš EV je star nekaj let in baterija je še na 100%.
odloči se al je odslužena, al je še uporabna? Če jo lahko uporabiš za druge namene za avto je neuporabna, je nova baterija finančna totalka. Prodajaj te svoje pravljice komu drugemu.
Eh itak ne razumeš debate. EV industrija je namenjena mladim in mladim po duši. Ker nisi ne prvo ne drugo se drži svojega dizla :))
debata je namenjena tistim ki se jjih da nategnit?
Za Petra pana- tišina in pospeški? Oboje precenjeno in za naše ceste neuporabno. Kot velika ameriških avtomobilov. Kot rečeno nimate blage veze kaj se dejansko rabi. Kupujete za dušo, kar je čisto v redu, ampak ne morete tega pripisat vsem ostalim, ker je vam podobnih mogoče 10%. Štromarji so v redu ampak za zelo specifične kupce. Če se vozim s svojim avtom 2x po 15 km, ali pa če jih s službenim delam po 300- 350, so pa boljše opcije.
Vidiš, ne razumeš. Debata o odsluženi oz. še uporabni bateriji, na kar si mi repliciral. To je bilo mišljeno s tem mojim odgovorom.
O EV naj piše pa kdor želi, samo mal smešno je da o njih pišete predvsem tisti, ki mislite da veste vse. Imaš pa prav da EV niso za vsakega. Pa saj tudi enoprostorci niso, pa kabrio in športni ne. Še dobro da je izbira, si vsak lahko izbere kar želi. Ne vem zakaj imate vi antiEV občutek, da vas kdorkoli sili v nakup česarkoli? Mene recimo ne boš prepričal v nakup motorja. Pa nimam nič proti tistim, ki ga.
Jaz tebe popolnoma razumem, se pa ne strinjam s teboj. Bistvena razlika. Trdim, da se kupovanje rabljenih štromarjev razlikuje od kupovanja rabljenih bencinarjev, ali dizlov, po tem da nove lastnike čaka eventuelen nakup nove baterije. Kar je velik minus za nakup rabljenega štromarja. Navajanje da ima 100% po letih uporabe, zame ni noben argument, ker delam v takem segmentu in imam dovolj izkušenj s tem, da me ne boš prepričal.
Druga stvar kupovanje odslužene baterija da jo bom imel doma za SE? Odjebi u skokovima iz istega razloga. Zadeve so predrage, da bi jih kupoval rabljene. S tem prepričuj gospodinje.
tretja stvar- gonja ki se izvaja proti lastnikom neelektričarjev me opozarja, da nekaj prekleto smrdi. Vse kar se izvaja na silo pomeni da je spet zadaj nekaj velikih zaslužkarjev s pravimi zvezami.
četrta stvar- Slovenija je zaradi skorumpiranosti z infrastruktoro ostala 40 let za svetom in se niti ne da v recimo parih letih iti zelenega prehoda.
poglej švabe, zapirajo jedrske, kurijo pa premog.
če gremo pogledat še dejanske številke koliko svinjarije delajo štromarji, pa ni nikakršnih prednosti pred ostalimi avtomobili. ampak… se mi ne več pisat v zabavo parih telet ki trolajo tu gor.
wd40a, 16.06.2023 ob 07:51
Grammar Police, 16.06.2023 ob 07:22
wd40a, 16.06.2023 ob 07:09
grammar nazi, ko ni nobenega argumenta.
WD, kako ni nobenega argumenta? Tudi ti si PRIORIJ PROTI električnim avtomobilom, kajne?🤣🤣🤣
idiot. za vsak problem obstaja rešitev, nabijanje da je ena rešitev edina in zveličavna je pa domena tebe in tebi podobnih. Pa še nekaj, če bo šla debata še nekaj časa bo vsak lastnik štromarja vrgel zadnji argument na mizo, da ga je kupil, ker ga on hoče in ker mu je všeč, na kar lahko rečem samo, če bi bil to tvoj prvi argument bi bila vsa debata odveč. Ni pa to rešitev za vsakogar kot nabija zelena zalega, ki nima blage veze o ničemer in lobira za par pezdetov, ki te štromarje prodaja.
WD, zakaj me zmerjaš z idiotom? Sploh veš, komu in kaj repliciraš? Sploh veš, komu in zakaj je bila namenjena moja pripomba?
P.S. EV vozila me ne zanimajo, tako kot očitno tudi tebe ne. Me niso prepričali, tako kot očitno tudi tebe ne.
P.S.2 Zelena agenda pa tako naprej… Ven izpadeš kot teoretik zarote. Če bi bil še anticepilec in Rusofil… tako pa… Vemo, da nisi. Ampak, ko človek bere tvoje prospevke v tej temi, bi te lahko res zamenjal za t.i. teoretika zarote.
samo za po mestu in v službo, šolo, ja, to je tudi moj rekel, da bi manjši avto, ki ga imamo pri hiši, zamenjali za električnega naslednjič..Za drugo rabo pa po moje ni, za dopust niti pod razno, me bi skrbelo, kako in kaj naslednja polnilnica, zadnjič sem gledala na Bledu, so čakali v vrsti, ker je bilo vse zasedeno, dve nista delali..ogromno časa porabiš za to..
wd40a, 16.06.2023 ob 08:03
Jaz tebe popolnoma razumem, se pa ne strinjam s teboj. Bistvena razlika. Trdim, da se kupovanje rabljenih štromarjev razlikuje od kupovanja rabljenih bencinarjev, ali dizlov, po tem da nove lastnike čaka eventuelen nakup nove baterije. Kar je velik minus za nakup rabljenega štromarja. Navajanje da ima 100% po letih uporabe, zame ni noben argument, ker delam v takem segmentu in imam dovolj izkušenj s tem, da me ne boš prepričal.
Druga stvar kupovanje odslužene baterija da jo bom imel doma za SE? Odjebi u skokovima iz istega razloga. Zadeve so predrage, da bi jih kupoval rabljene. S tem prepričuj gospodinje.
tretja stvar- gonja ki se izvaja proti lastnikom neelektričarjev me opozarja, da nekaj prekleto smrdi. Vse kar se izvaja na silo pomeni da je spet zadaj nekaj velikih zaslužkarjev s pravimi zvezami.
četrta stvar- Slovenija je zaradi skorumpiranosti z infrastruktoro ostala 40 let za svetom in se niti ne da v recimo parih letih iti zelenega prehoda.
poglej švabe, zapirajo jedrske, kurijo pa premog.
če gremo pogledat še dejanske številke koliko svinjarije delajo štromarji, pa ni nikakršnih prednosti pred ostalimi avtomobili. ampak… se mi ne več pisat v zabavo parih telet ki trolajo tu gor.
se strinjam!
Grammar Police, 16.06.2023 ob 08:53
WD, zakaj me zmerjaš z idiotom? Sploh veš, komu in kaj repliciraš? Sploh veš, komu in zakaj je bila namenjena moja pripomba?
P.S. EV vozila me ne zanimajo, tako kot očitno tudi tebe ne. Me niso prepričali, tako kot očitno tudi tebe ne.
P.S.2 Zelena agenda pa tako naprej… Ven izpadeš kot teoretik zarote. Če bi bil še anticepilec in Rusofil… tako pa… Vemo, da nisi. Ampak, ko človek bere tvoje prospevke v tej temi, bi te lahko res zamenjal za t.i. teoretika zarote.
ne vem kdo si, niti me ne zanima. Kar se tiče zelene agende- s tem imenujem vse brezumno kar se dogaja v imenu ohranjanja planeta, brez logike in znanja. Edina logika ki jo v tem najdem je lobiranje ljudi ki s tem profitirajo. Od prodajalcev megle do prodajalcev zelenih rešitev do osnovnošolcev, ki bi radi živeli kot se spodobi. Tudi meni se zdijo super, samo hec je v tem, da sem precej časa zabil s preračunavanjem določenih stvari in mi gre butanje z glavo v zid že malo na nekam. Recimo en primer, zakaj se ohranjevalci zemlje vozijo v teslah in ne v tvizzyih. Carlin je imel prav, vse skupaj je bulšit.
dwd2d, 15.06.2023 ob 18:31
Evo jih introvertni sodelavci, 15.06.2023 ob 18:03
Hahaha tocno tako kot je avtorica napisala. Polno strahu introvertov, ki si ne upajo iz cone udobja. Tudi prav.
Evo pri mojem elektricnem enoprostorcu imam povprecno porabo 15,3 kwh / 100 km. Polnim v nocni tarifi po 12 centov na kwh. Se pravi cena prevozenih 100 kilometrov je 1,84 eur. Dizlas bi pil 6,13 litra na 100 km. To pomeni 8,78 eur pri danasnji ceni 1,432 eur litra dizla.
Nakupna cena elektricarja je bila 7 jurjev drazja od dizlasa. Teh 7 jurjev dobim noter pri 100 tisoč prevoženih. Če vračunam nepotrebno plačilo cestne takse in nižje stroške servisa pa še kakšnih 10.000 km hitreje. Lp
Lahko razkriješ model tega “električnega enoprostorca”? Me zelo zanima, ker smo malo firbcali lansko leto in ni bilo za dobiti nič pametnega s 6 ali 7 sedeži. Zdaj je ven prišel VW Buzz, ampak tisto je bolj kombi in cena 70 ali 80 tisoč, odvisno od opreme. Predrago.
Podaljšana verzija električnega enoprostorca z vso opremo: Citroen Berlingo, Opel Combo ali Peugeot Rifter. To so vsi avti na isti električni osnovi z različnimi cenami. Dimenzijsko ist avto je še novi Fiat Doblo in Toyota proace city, ne vem pa, če imajo tudi električno verzijo.
prevara227, 15.06.2023 ob 16:18
Največja prevara v zgodovini avtomobilizma so električna vozila. Na sceni so zaradi zelene agende in ne zaradi nekakšne “ekološke ozaveščenocti”. So večje breme za okolje že med samo proizvodnjo (drage rudnine za baterije) in tudi elektrika za polnjednje ne prihaja iz obnovljivih virov. Vozila imajo v zimskih časih presneto kratko avtonomijo, ki se z leti drastično skrajša. Vozila se tudi veliko kvarijo. Še največja veselica je, ko je treba dotrajano baterijo zamenjati in to se zgodi veliko hitreje od tovarniškega standarda.
Na EV trenutno padajo bogato malomeščanstvo, bogati hipsterji in eko-podnebna sekta. Tudi kakšen podjetnik s prenapumpanim egom se najde ali njegova oh in sploh žena.
Podpis pod tem postom. Končno en inteligenten človek, ki je lepo po domače razložil.
Popolnoma vse kar je napisano je resnično. Večja škoda za naš planet so električni avtomobili. To je pač modna muha, na kateri spet nekdo dobro bogati…. in si misli naj traja, dokler bo trajalo.
Seveda, pa tisti ki imajo denar običajno hočejo vse takoj imeti. Ko je nekaj novega na trgu, hitro morajo to meti, da se lahko pokažejo, da so bogatuni, da to vsi vidijo. Enako velja za sončne celice na strehah. Saj se točno vidi, kdo jih ima… Samo bogatuni in tisti, ki se želijo pokazati.
Logika pa je ta, da so te stvari tudi tako drage iz enega razloga. In to je? Da si to v večini lahko privoščijo le premožnejši. Zakaj? Ja, zato, ker oni bojo to sigurno kupili ne glede na ceno, samo da to imajo.
Anonimno 9296, 16.06.2023 ob 11:51
Podpis pod tem postom. Končno en inteligenten človek, ki je lepo po domače razložil.
Popolnoma vse kar je napisano je resnično. Večja škoda za naš planet so električni avtomobili. To je pač modna muha, na kateri spet nekdo dobro bogati…. in si misli naj traja, dokler bo trajalo.
Seveda, pa tisti ki imajo denar običajno hočejo vse takoj imeti. Ko je nekaj novega na trgu, hitro morajo to meti, da se lahko pokažejo, da so bogatuni, da to vsi vidijo. Enako velja za sončne celice na strehah. Saj se točno vidi, kdo jih ima… Samo bogatuni in tisti, ki se želijo pokazati.
Logika pa je ta, da so te stvari tudi tako drage iz enega razloga. In to je? Da si to v večini lahko privoščijo le premožnejši. Zakaj? Ja, zato, ker oni bojo to sigurno kupili ne glede na ceno, samo da to imajo.
Tudi jaz podpis!!
Ko se pred mano pelje en star nemški avto in ko mi njegov izpuh potegne v kabino…. Prav vohaš raka. Je to pravično, da jaz voham izpuh nekoga, ki je s podkupnino spravil avto čez tehnični pregled? Ne ni.
Zato je Bruselj napovedal Euro 7 motorje. Razvoj teh je pa tako drag, da bodo ti avtomobili dražji kot električarji. Evro 7 stopi v veljavo z 2025-
Tisti, ki bo imel denar se bo torej vozil z električnim, tisti, ki ne bo imel denarja pa na javni prevoz. Tisti, ki pa nimate urejenega javnega prevoza ste si pa sami krivi. Ste volili tako lokalno in državno oblast, ki je dala nekaj samo v cegle in asfalt.
Električni avtomobili tudi na slovenskih cestah postajajo vse opaznejši. Dobrih osem odstotkov letos prodanih avtomobilov ima električni motor in ob takšnem nadaljevanju bo delež električnih avtomobilov v prometu že letos presegel en odstotek. Slovenija bo zato morala močno pospešiti gradnjo ustrezne infrastrukture, ki poleg cen električnih avtov še onemogoča prevlado elektrike v prometu. Evropa dveh hitrosti nastaja tudi na področju elektrifikacije prometa. V prvi skupini je 12 držav, v katerih je že vsaj vsak šesti novi avtomobil opremljen z električnim motorjem. Slovenija je, žal, v drugi skupini držav, v kateri delež znaša manj kot desetino.
Baterija pri malo dražjih modelih(40k) sploh ni takšen problem. Po 350 tisoč kilometrih imate še vedno vsaj 3/4 baterije, kar vam omogoči 200-250 km.
Tesla claims…
Mislim da je debata odveč, saj so tile zagovorniki električnega škarta na nivoju retardirane Grete. Najbrž 3x cepljeni podporniki vojne proti Rusiji in vsega kar jim povejo po TV, realnost je pa za njih ‘teorija zarote’.
Anonimno 8356, 16.06.2023 ob 12:34
Baterija pri malo dražjih modelih(40k) sploh ni takšen problem. Po 350 tisoč kilometrih imate še vedno vsaj 3/4 baterije, kar vam omogoči 200-250 km.
Tesla claims…
Mislim da je debata odveč, saj so tile zagovorniki električnega škarta na nivoju retardirane Grete. Najbrž 3x cepljeni podporniki vojne proti Rusiji in vsega kar jim povejo po TV, realnost je pa za njih ‘teorija zarote’.
In tu je problem, prirejanje dejstev.
In tu je problem, prirejanje dejstev.
Po domače laganje na kvadrat. Od korone, s strani zahoda sprovocirane vojne v Ukrajini itd., samo laganje in nategovanje. Zraven pa še ‘zelena agenda’, ‘okoljska pravičnost’ ipd. bull shit, ko nas nategujejo, da so električni avti dobri za okolje. Ko se pogleda cel proizvoden cikel in življensko dobo avta je jasno, da en električar nasvinja bolj kot pet dizlov na kurilca.
Da o tem, kako debili gledajo na mob in čakajo, da se škart nafila, da lahko peljejo še par km ne govorimo. Ali o tem, da če ne daš res veliko denarja dobiš eno bedno rikšo (samo BMW i3 poglejte, zgleda kot nek tricikel). Armaturnih plošč bolje ne omenjat, v bistvu jih niti ni, samo nek ekran, da gledaš TV in se zaletiš, ko voziš, ker ne gledaš na cesto. Mogoče bo enkrat ta tehnologija res boljša, ampak sedaj ni niti približno, vozit električarja je kot jesti zeleno hruško, za katero ni zihr ali sploh ima možnost dozoret.
Ampak res škoda besed, enim ni pomoči, debilkoti slepo sledijo nategom.
Za prdule se obetajo taki standardi, da bo avto iz fabrke prišel ven dražji od električarja.
Koliko imaš IQ? – 20?
Nadaljni ‘standard’ bo, da se cepi vsak mesec, plačuj samo digitalno, kupuj gensko spremenjeno hrano itd., če je treba pa greš še v Ukrajino… Ali pa skači po levi nogi, ko bo tak ‘standard’, pa potem prepričuj ostale, kako je bolje skakat, kot po obeh hodit.
Ravno to razlagam, da so ti ‘standardi’ namenjeni našemu uničevanju. Ampak tebi šibki možgani ne omogočajo, da bi razumel. In ne, noben nima nič proti če ti kupiš in 10x preplačaš električarja, potem pa v nedogled gledaš na mob, ko filaš ta škart, da se lahko voziš okol bajte, briga nas. Problem pa so ravno ti ‘standardi’.
Sem prebral, ko je bilo že sprejeto v eu parlamentu, nisem zasledil nobene javne razprave, referenduma ipd.. Pa tudi če bi, kaj lahko naredim? Ti očitno preveč gledaš na mob, da bi opazil, da smo že globoko v totalitarizmu.
A si že od malega retardiran? Se je to razvilo šele kasneje? Mogoče hodil na univerzo? Od tam prihajajo tebi podobni intelektualci, ki potem z denarjem staršev kupujejo električni škart.
Prdul ne bo več, 16.06.2023 ob 14:30
Pismo ste eni pametni. Za prdule se obetajo taki standardi, da bo avto iz fabrke prišel ven dražji od električarja. Ok, balkanjerosi boste živeli še 10 let na zgonenih VAGnih. Kaj pa potem?
Ste meli šanso se oglasit v EU parlament, ko so se sprejemale te direktive, pa ste bili takrat vsi tiho….
a mi lahko poveš kaj si za ena pizda da si lahko tako prekleto vzvišen? Tudi, oz predvsem zaradi takih kretenov lahko ena zadeva pride na slab glas. In še ena stvar ki je negativna in kaže na siljenje na štrom.
To, s čimer se ti strinjaš ali (misliš da) veš ali se čutiš napadenega itd. sploh ni važno. Ve se, da če bi svet vodili ljudje tvojega kova, bi verjetno še vedno živeli nekje v jamah ali kolibah. Ker temu ni tako, se pogovarjamo o EV, chatgbt in samovozečih vozilih.
Ja, svet ni pravičen. Med tem ko eni nimajo za burek, imajo drugi za več njih, ampak tako se svet vrti že tisočletja. Take it or leave it.
Če želiš da bi te srce še bolj bolelo zaradi zelene prevare pa izvoli pogledat tole https://www.youtube.com/watch?v=1SEfwoqKRU8
A niso v Švici preverjali dizlaše in ugotovili, da je katastrofalno stanje. Vsak peti pogrne pri meritvah. 20% smrduhov je brez filtra, ki stane 4000 chf. Če je pri njih tako slabo, je pri nas katastrofalno. Pri nas smo odpad za švabska stara zgonjena jajca.