Električni avto, DA ali NE?
ne sodi ljudi po sebi. Vse življenje delam na novih stvareh. Več kot 30 let . Vsaka stvar ki gre izpod mojih rok je od ideje do izvedbe nova ideja, večinoma moja, v manjšem delu prirejena tuja. Sicer je lastnik teh idej firma, ma nima veze.
Ampak evo nekaj kar boš zelo težko sprejel, če sem te prav prebral- ni vsaka novost napredek. Sprintaj si in obesi na hladilnik. Mogoče ti bo nekoč kapnilo.
In nobena ideja, ki jo je treba vsilit ne prinese nič dobrega. Pa še nekaj tudi tebe bo odplaknilo v zgodovino. Zdaj pa pejd študirat, kako me boš spet zabil.
wd40a, 16.06.2023 ob 16:50
ne sodi ljudi po sebi. Vse življenje delam na novih stvareh. Več kot 30 let . Vsaka stvar ki gre izpod mojih rok je od ideje do izvedbe nova ideja, večinoma moja, v manjšem delu prirejena tuja. Sicer je lastnik teh idej firma, ma nima veze.
Ampak evo nekaj kar boš zelo težko sprejel, če sem te prav prebral- ni vsaka novost napredek. Sprintaj si in obesi na hladilnik. Mogoče ti bo nekoč kapnilo.
In nobena ideja, ki jo je treba vsilit ne prinese nič dobrega. Pa še nekaj tudi tebe bo odplaknilo v zgodovino. Zdaj pa pejd študirat, kako me boš spet zabil.
Imaš občutek da te želim zabit? Nikakor. Težko pa verjamem da si inovator, ker oni vedo, da uspe samo ena od mnogih idej, pa še ta samo v primeru, da jo je trg pripravljen sprejet.
Bomo še par let počakali in videli, kam nas bodo EV odpeljali. Trenutno se ogromno dela na tem segmentu. Nobena novost pa se ni prijela takoj in taka, kot je bila prvič predstavljena. Tudi EV čaka še kar nekaj popravkov. Mi bomo počakali, ti in podobno misleči pa stran glejte in se ne obremenjujte sploh s tem, bo bolje za zdravje. Imam namreč občutek, da vse preveč ozebno jemlješ vse skupaj.
Nekaj je. Če je neka tehnologija zares uspešna, se prime sama od sebe, brez nekih subvencij ali groženj. Je recimo računalnike kdo subvencioniral ali vsiljeval, ali so se prijeli, ker so ljudje sami spoznali njihove prednosti? Konkretno za EV velja,da ko bodo imeli primerljiv doseg s klasičnimi vozili in bodo pripravljeni na vožnjo tako hitro, kot trenutni, bo njihova popularnost večja. Dokler se pa to ne uredi, bodo to le igrače za bogate. Verjetno je to celo cilj, da si pač ne bo mogel več vsak privoščiti avtomobila.
To najbolj podpirajo tisti,ki imajo vse pred nosom in jih ukinitev lastnega prevoza ne bi preveč udarila. Samo nikoli pa ne dajo ideje, kako bi potem delovali in živeli tisti, ki ne živijo v katerem od središč. Boste uvedli javni prevoz v vsak kraj (in potem jamrali, da je to neracionalno – iz enakega razloga se ukinjajo tudi razne poslovalnice v manjših krajih)? Ljudi preselili v mesta (in se potem pritoževali nad gnečo, pomanjkanjem stanovanj in ostalega)? Jih pač pustili, da se znajdejo, kakor vedo in znajo? Kaj drugega? Vsi bi samo obljubljali, in ne dali nobene konkretne rešitve.
Verjemi kar hočeš. Lahko imaš ideje pa jih poskušaš prodat, lahko pa rešuješ probleme, ki ti jih dajo in ki se jih ponavadi drugi nočejo lotit ali ne znajo rešit. Ok ne rešujem cerna, ampak vseeno. In kot sem že napisal- štromarji so za določene stvari sprejemljivi, niso pa za vse in za povsod. Isto sranje kot so dizli, dokler jim niso poskušali dat odzivost bencinarjev so bili čisto ok. Osebno jemljem samo prepričevanje naduvanih kretenov, ki mi vsiljujejo svoj način življenja.
M662, 16.06.2023 ob 17:29
Nekaj je. Če je neka tehnologija zares uspešna, se prime sama od sebe, brez nekih subvencij ali groženj. Je recimo računalnike kdo subvencioniral ali vsiljeval, ali so se prijeli, ker so ljudje sami spoznali njihove prednosti? Konkretno za EV velja,da ko bodo imeli primerljiv doseg s klasičnimi vozili in bodo pripravljeni na vožnjo tako hitro, kot trenutni, bo njihova popularnost večja. Dokler se pa to ne uredi, bodo to le igrače za bogate. Verjetno je to celo cilj, da si pač ne bo mogel več vsak privoščiti avtomobila.
To najbolj podpirajo tisti,ki imajo vse pred nosom in jih ukinitev lastnega prevoza ne bi preveč udarila. Samo nikoli pa ne dajo ideje, kako bi potem delovali in živeli tisti, ki ne živijo v katerem od središč. Boste uvedli javni prevoz v vsak kraj (in potem jamrali, da je to neracionalno – iz enakega razloga se ukinjajo tudi razne poslovalnice v manjših krajih)? Ljudi preselili v mesta (in se potem pritoževali nad gnečo, pomanjkanjem stanovanj in ostalega)? Jih pač pustili, da se znajdejo, kakor vedo in znajo? Kaj drugega? Vsi bi samo obljubljali, in ne dali nobene konkretne rešitve.
No pa to so najljubši problemi ,ki jih politiki rešujejo. Ponikne kup denarja, pa za nič niso krivi.
A niso v Švici preverjali dizlaše in ugotovili, da je katastrofalno stanje. Vsak peti pogrne pri meritvah.
Groza. Saj če ne bi, bi pa merila za meritve spremenili in podnebni histeriki bi spet dokazali kako imajo prav. Ta podnebna histerija me spominja na versko blaznost, včasih so vsak dan pričakovali konec sveta.
Kot je že eden pred mano napisal, če bi električarji bili dobri, potem jih ne bi vsiljevali, ampak bi jih mi sami razgrabili. Ti podnebni histeriki mislijo, da so pametni, napredni ipd., dejansko so pa na intelektualnem nivoju retardirane Grete.
wd40a, 16.06.2023 ob 08:03
Anonimno 5016, 16.06.2023 ob 07:51
wd40a, 16.06.2023 ob 06:35
Anonimno 5016, 15.06.2023 ob 21:27
wd40a, 15.06.2023 ob 18:26
Anonimno 5016, 15.06.2023 ob 18:03
Zdrava navada, 15.06.2023 ob 16:28
Midva sva bila na tem, da bi ga kupila vendar sva se odločila, da ne. To pa zato, ker niso niti malo ekološki. Tudi, če ima garancijo na baterijo, se po 10 letih sploh ne bo moral prodati. Kdo bo tako star avto sploh kupil. To pomeni, da bo z leti cena krepko padla in bo avto šel na smetišče. Za tako drago ceno avta imaš pokrit bencin in vsa vzdrževanja. Seveda, če bi bila razgradnja baterij ekološka, kar seveda ne bo, se bo smeti nabralo en dva tri in bomo okolje se bolj onesnazili. Tako, da ne vidim nobene dodane vrednosti za naravo. Jaz lahko samo rečem, ne hvala.
Povej zakaj naj bi se baterija razgrajala, če gre vse v smeri shranjevanja elektrike? Ko baterija odsluži v avtu, je uporabna še za marsikaj. Naš EV je star nekaj let in baterija je še na 100%.
odloči se al je odslužena, al je še uporabna? Če jo lahko uporabiš za druge namene za avto je neuporabna, je nova baterija finančna totalka. Prodajaj te svoje pravljice komu drugemu.
Eh itak ne razumeš debate. EV industrija je namenjena mladim in mladim po duši. Ker nisi ne prvo ne drugo se drži svojega dizla :))
debata je namenjena tistim ki se jjih da nategnit?
Za Petra pana- tišina in pospeški? Oboje precenjeno in za naše ceste neuporabno. Kot velika ameriških avtomobilov. Kot rečeno nimate blage veze kaj se dejansko rabi. Kupujete za dušo, kar je čisto v redu, ampak ne morete tega pripisat vsem ostalim, ker je vam podobnih mogoče 10%. Štromarji so v redu ampak za zelo specifične kupce. Če se vozim s svojim avtom 2x po 15 km, ali pa če jih s službenim delam po 300- 350, so pa boljše opcije.
Vidiš, ne razumeš. Debata o odsluženi oz. še uporabni bateriji, na kar si mi repliciral. To je bilo mišljeno s tem mojim odgovorom.
O EV naj piše pa kdor želi, samo mal smešno je da o njih pišete predvsem tisti, ki mislite da veste vse. Imaš pa prav da EV niso za vsakega. Pa saj tudi enoprostorci niso, pa kabrio in športni ne. Še dobro da je izbira, si vsak lahko izbere kar želi. Ne vem zakaj imate vi antiEV občutek, da vas kdorkoli sili v nakup česarkoli? Mene recimo ne boš prepričal v nakup motorja. Pa nimam nič proti tistim, ki ga.
Jaz tebe popolnoma razumem, se pa ne strinjam s teboj. Bistvena razlika. Trdim, da se kupovanje rabljenih štromarjev razlikuje od kupovanja rabljenih bencinarjev, ali dizlov, po tem da nove lastnike čaka eventuelen nakup nove baterije. Kar je velik minus za nakup rabljenega štromarja. Navajanje da ima 100% po letih uporabe, zame ni noben argument, ker delam v takem segmentu in imam dovolj izkušenj s tem, da me ne boš prepričal.
Druga stvar kupovanje odslužene baterija da jo bom imel doma za SE? Odjebi u skokovima iz istega razloga. Zadeve so predrage, da bi jih kupoval rabljene. S tem prepričuj gospodinje.
tretja stvar- gonja ki se izvaja proti lastnikom neelektričarjev me opozarja, da nekaj prekleto smrdi. Vse kar se izvaja na silo pomeni da je spet zadaj nekaj velikih zaslužkarjev s pravimi zvezami.
četrta stvar- Slovenija je zaradi skorumpiranosti z infrastruktoro ostala 40 let za svetom in se niti ne da v recimo parih letih iti zelenega prehoda.
poglej švabe, zapirajo jedrske, kurijo pa premog.
če gremo pogledat še dejanske številke koliko svinjarije delajo štromarji, pa ni nikakršnih prednosti pred ostalimi avtomobili. ampak… se mi ne več pisat v zabavo parih telet ki trolajo tu gor.
Rabljeni štromarji bi se morali šenkavati. Tako bi zmanjšali količino odpadkov.
Anonimno 4192, 19.06.2023 ob 08:04
Pa kdo vam vsiljuje električne avtomobile? Men ga noben. Po moje vas neka paranoja pred kdove čem daje.
kaj ti si funkcionalno pismen, znaš povezati “dva + dva”??
a to da se z letom 2033 UKINE proizvodnja motorjev na notranje izgorevanje ni “siljenje” v EV??
a boš imel alternativo v konjski vpregi? pecilku? al peko 45??
anti Buhtl, 19.06.2023 ob 09:03
kaj ti si funkcionalno pismen, znaš povezati “dva + dva”??
a to da se z letom 2033 UKINE proizvodnja motorjev na notranje izgorevanje ni “siljenje” v EV??
a boš imel alternativo v konjski vpregi? pecilku? al peko 45??
No no, 3x vdihni in življenje bo takoj lepše 🙂 pa še 1x preveri kaj se dogaja.
Grammar Police, 16.06.2023 ob 08:53
wd40a, 16.06.2023 ob 07:51
Grammar Police, 16.06.2023 ob 07:22
wd40a, 16.06.2023 ob 07:09
grammar nazi, ko ni nobenega argumenta.
WD, kako ni nobenega argumenta? Tudi ti si PRIORIJ PROTI električnim avtomobilom, kajne?🤣🤣🤣
idiot. za vsak problem obstaja rešitev, nabijanje da je ena rešitev edina in zveličavna je pa domena tebe in tebi podobnih. Pa še nekaj, če bo šla debata še nekaj časa bo vsak lastnik štromarja vrgel zadnji argument na mizo, da ga je kupil, ker ga on hoče in ker mu je všeč, na kar lahko rečem samo, če bi bil to tvoj prvi argument bi bila vsa debata odveč. Ni pa to rešitev za vsakogar kot nabija zelena zalega, ki nima blage veze o ničemer in lobira za par pezdetov, ki te štromarje prodaja.
WD, zakaj me zmerjaš z idiotom? Sploh veš, komu in kaj repliciraš? Sploh veš, komu in zakaj je bila namenjena moja pripomba?
P.S. EV vozila me ne zanimajo, tako kot očitno tudi tebe ne. Me niso prepričali, tako kot očitno tudi tebe ne.
P.S.2 Zelena agenda pa tako naprej… Ven izpadeš kot teoretik zarote. Če bi bil še anticepilec in Rusofil… tako pa… Vemo, da nisi. Ampak, ko človek bere tvoje prospevke v tej temi, bi te lahko res zamenjal za t.i. teoretika zarote.
Ker je vsak, ki ponavlja medijski debilizem teoretiki zarot, tudi dejansko idiot. Saj ste samo idioti padli na to foro.
Zelena agenda ima toliko z naravo, kot covid zvarki z zdravjem.
Komplet zelena agenda je nateg za idiote. In niti ni cilj, da narod množično uporablja E vozila. Cilj je, da narod hodi peš in vozi bicikel. Zato se uveljavljajo 15 minutna mesta in zato se gradijo kolesarske steze. Avti pa bodo za zabito čredo le za najem.
Pa kdo vam vsiljuje električne avtomobile? Men ga noben. Po moje vas neka paranoja pred kdove čem daje.
Uh, tale je pa huda. A si intelektualec s FDV?
”Sicer so mi čevlje na silo vzeli, ampak noben me ne sili, da hodim bos, lahko sedim in ne hodim”.
Sem bil zaskrbljen, ampak sedaj sem pomirjen. Ob tebi in retardirani Greti nam ni treba skrbeti za čistejšo, ogljičnonevtralno, podnebnopravično, verjetno pa še vegansko, multikultimavrično prihodnost.
pikimepiki, 16.06.2023 ob 06:33
Električna jajca hočejo vsiliti z namenom, da te zaprejo v digitalno kletko. Električna jajca ti lahko enostavno ugasnejo z enim klikom. Popolnoma si odvisen od njihovega sistema. Z bencinom in nafto te imajo v kletki.
Bencin imaš lahko tudi doma v sodu v garaži in jebeš sistem.
Električni avto mora biti izbira, ne pa obveza, da se vsem vsili električna jajca. In ko nekaj vsiljujejo kot obvezo in ne kot izbiro, je potrebno to enostavno bojkotirati.
Nakupe električnih jajc je potrebno BOJKOTIRATI.
Da ni ravno obratno?
Elektriko si lahko narediš sam, bencina pa ni šans. si čisto odvisen od mednarodnih dobav.
V nekaterih državaj je večina na novo registriranih avtomobilov električnih. Npr na Norveškem se je delež novih registriranih avtomobilov v enem letu EV povečal iz 84% na 91% pri čemer je 83.3% čistih električnih vozil z materijo – ostalo so hibridi. Novih avtomobilov na nafto in benzin je manj kot 10%. Na Norveškem je med vsemi avtomobili cca 1/3 električnih.
Norveška(Ki je sicer ironično velik prozvajalec plina in nafte) je sicer ekstrem, vendar tudi nekatere velike države ne zaostajo več veliko. Npr za 2022
- Kitajska 30.0%
Nemčija 31.4%
Švedska 56.1%
California* 18.7%
Uk in Francija 22%-23%
https://en.wikipedia.org/wiki/Electric_car_use_by_country
Sicer pa ne vem, kaj se tako sekirate. Število avtomobilov bo moglo tako ali drugače pasti. Ali se vam zdi normalno, da ima veliko družin doma več voznih sredstev, kakor pa je odraslih v gospodinjstvu? Mladi po celem svetu, imajo tudi precej drugačen odnos do “pleha”. V večjih urbanih središčih je popolnoma nesmiselno imeti več kot en avtomobil na družino. Če potrebujete več obstaja rent-a-car ali, car-share ali pa javni prevoz.
Tudi po letudi 2035 bodo dovoljeni avtomobili na notranje izgorevanje. Če boš želel kupiti novega, boš pač imel takšnega na sintetična goriva…. sicer bo nekah dražje, vendar hej tudi azbestni materiali, so kljub vrhunskih lastnosti(cena, ne gori, nizka teža,… ) iz zelo dobrih razlogov že dolgo prepovedani.
Peter pan, 19.06.2023 ob 17:59
V nekaterih državaj je večina na novo registriranih avtomobilov električnih. Npr na Norveškem se je delež novih registriranih avtomobilov v enem letu EV povečal iz 84% na 91% pri čemer je 83.3% čistih električnih vozil z materijo – ostalo so hibridi. Novih avtomobilov na nafto in benzin je manj kot 10%. Na Norveškem je med vsemi avtomobili cca 1/3 električnih.
Norveška(Ki je sicer ironično velik prozvajalec plina in nafte) je sicer ekstrem, vendar tudi nekatere velike države ne zaostajo več veliko. Npr za 2022
- Kitajska 30.0%
Nemčija 31.4%
Švedska 56.1%
California* 18.7%
Uk in Francija 22%-23%
https://en.wikipedia.org/wiki/Electric_car_use_by_country
Sicer pa ne vem, kaj se tako sekirate. Število avtomobilov bo moglo tako ali drugače pasti. Ali se vam zdi normalno, da ima veliko družin doma več voznih sredstev, kakor pa je odraslih v gospodinjstvu? Mladi po celem svetu, imajo tudi precej drugačen odnos do “pleha”. V večjih urbanih središčih je popolnoma nesmiselno imeti več kot en avtomobil na družino. Če potrebujete več obstaja rent-a-car ali, car-share ali pa javni prevoz.
V Mestih Evrope že, v Slo pa ni delujočega javnega prevoza!
Avto potrebujem jaz, mož, da prideva v službo.
Hči, ki študira in dela preko študenta, enako sin.
Javnega prevoza ni. Vsaj ne, da bi prišla do fakultete in delovnega mesta.
Edino dijak uporablja javni prevoz.