Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Električni avto se poplača pri 157000 km

Električni avto se poplača pri 157000 km

problem ni električni avto ampak kako zagotoviti dovolj elektrike
v Sloveniji je problem v tem, da se elektrika zagotavlja s temelji marksizma

čist tko laično bi problem lahko rešili s sončnimi celicami na vsaki bajti
namesto cegla bi enostavno dali sončne celice za streho, pa ne rabimo nobenih elektrarn


Tale zadnja mi pove vse o tebi. Še kako je treba mazat, ni naključje da je toliko popravil zavornih sistemov. Pri tebi imam občutek da lepiš sem samo neke linke in citate, nisi pa še imel v rokah nobenega zaribanega zavornega cilindra. Vsaj po tejle tvoji izjavi. Niso vse samo pravljice in prodajni katalogi veš. Bodi koristen sam sebi in si oglej statistiko odpovedi posameznih avtomobilskih sklopov na tehničnih pregledih preden daješ bedaste izjave. Ker testni predprodukcijski avtomobil, ki naredi 200.000 km v enem letu ni merodajen za napoved servisiranja, leta prinesejo marsikatero drugačno izkušnjo, pa še kakšno serijsko napako zraven. Recimo spontane samovžige baterij ob nesrečah.
[/quote]
Lepo piše: PRIPOROČENO na 12 mesecev ali 20’000km na področju z zimami.

Se pravi, če si kolikortoliko trezna oseba, se boš priporočil ustrezno držal.

De omnibus disputandum..


Tale zadnja mi pove vse o tebi. Še kako je treba mazat, ni naključje da je toliko popravil zavornih sistemov. Pri tebi imam občutek da lepiš sem samo neke linke in citate, nisi pa še imel v rokah nobenega zaribanega zavornega cilindra. Vsaj po tejle tvoji izjavi. Niso vse samo pravljice in prodajni katalogi veš. Bodi koristen sam sebi in si oglej statistiko odpovedi posameznih avtomobilskih sklopov na tehničnih pregledih preden daješ bedaste izjave. Ker testni predprodukcijski avtomobil, ki naredi 200.000 km v enem letu ni merodajen za napoved servisiranja, leta prinesejo marsikatero drugačno izkušnjo, pa še kakšno serijsko napako zraven. Recimo spontane samovžige baterij ob nesrečah.
[/quote]

“Samovžiga” baterij ni.
Mora anoda prebiti membrano, celico zaradi načrtovalske napake (Samsung Note 7 Li-ion baterije so imele kar 2 različni), slabega transporta itd… kar pa je pri nesreči, kjer so pojemki strahoviti dokaj razumljiv pojav..

De omnibus disputandum..


Lepo piše: PRIPOROČENO na 12 mesecev ali 20’000km na področju z zimami.

Se pravi, če si kolikortoliko trezna oseba, se boš priporočil ustrezno držal.
[/quote]
Zakaj obračaš besede? Navedel si MRZLE zime. Smo že z “verjetno ne šteje” na “se boš držal priporočil”. Tiščite te elektro avte do nezavesti da se vam že vsi smejijo.

“Samovžiga” baterij ni.
Mora anoda prebiti membrano, celico zaradi načrtovalske napake (Samsung Note 7 Li-ion baterije so imele kar 2 različni), slabega transporta itd… kar pa je pri nesreči, kjer so pojemki strahoviti dokaj razumljiv pojav..
[/quote]
Hvala lepa za avto kjer je eksplozija baterije ob nesreči razumljiv pojav. Še kakšna smrtno nevarna lastnost?

“Samovžiga” baterij ni.
Mora anoda prebiti membrano, celico zaradi načrtovalske napake (Samsung Note 7 Li-ion baterije so imele kar 2 različni), slabega transporta itd… kar pa je pri nesreči, kjer so pojemki strahoviti dokaj razumljiv pojav..
[/quote]
No, tudi to da lahko podležeš ranam je razumljiv pojav. Malce nevšečen, mogoče, ampak…

Dober prodajalec bo eskimu tudi sneg prodal. Sem iz firbca zadnjič kliknil na renault zoe…za slabih 10.000 je bil en tri leta star, baterijo posebej najameš za ne vem 70 ali koliko na mesec, seveda je avto treba tudi polnit, in kar je najhuje, dometa za 300km v idealnih pogojih. Zdej se pa spomnite na vsakoletne zastoje vsepovsod in mi razložte, koliko dni dopusta rabiš in kje vse boš moral prespati, če želiš maksimalno izkoristi teden dni letovanja sredi poletja v Splitu🤪 good luck, kar imejte tale črevesja ničvredna

Prekajen meso dl cajt gvera;)

Seveda seveda…zivijo in bogatijo pa od prodaje nafte in plina…res ekolosko ni kaj…in v sloveniji se vozite na lignit…super eko

In seveda eko subvencija tud pade kr z neba in avtov sploh ne vzdrzujes vozis se po felgah in zaviras s padalom zracis pa tako da sipe dol spustis…pozimi itak ne rabis klime poleti se vozis pa po senci…renault je ze leta 1970prodal prve elektricne avte v zda in elektrika ni neka novost…ampak ko dobis hordo novinarjev ki prodajajo meglo se vse veselo smejite..

Ti sananajoči monovci bodo že davno pod rušo, ko bodo dovolj poceni električni stari avti, da bi si jih ti bindeki lahko privoščili.


sl. avtomobili so v zadnjih letih ekspresno in veliko napredovali.
kaj pa manjka enemu takemu avtu kot družinskemu lepo prosim. Nič poznam osebo, ki ima Teslo za eden in edini družinski avto in se prevaža z njim čez celo Evropo sem in tja brez vsakih težav.
Eni ste pač preveč za luno in preveč tradicionalni, da bi sprejeli električnega.


sl. avtomobili so v zadnjih letih ekspresno in veliko napredovali.
kaj pa manjka enemu takemu avtu kot družinskemu lepo prosim. Nič poznam osebo, ki ima Teslo za eden in edini družinski avto in se prevaža z njim čez celo Evropo sem in tja brez vsakih težav.
Eni ste pač preveč za luno in preveč tradicionalni, da bi sprejeli električnega.
[/quote]
Preveč za luno, če ne sprejmeš kar je nekajkrat precenjeno?

Če bi se razširilo bi bil celik problem za satre avte zdaj vsak kupi star avto, se vozi lep cajt. Potem pa bodo ljudje kupili star avto, pa ko bi dali takoj še za pol novega, ker bodo morali menjat akumulatorje, tako da ne bo šlo. Dvomim , da bo to kdaj tako zaživelo kot nabijajo z namenom, samo da bi se proizvajalo in prodajalo. Kje je pa elektrika, od kje?

O tem ni nobenega dvoma več. Trenutno še imava dva avta. Enega velikega enoprostorca in ena jajčka majhna, da je do službe dober, ampak, ko bo ta enoprostorec počasi odslužil, bova kupila električnega. Leto dni nazaj sva še imela v mislim BMWja, ampak čez dve tri leta, ko bo počasi treba ta avto zamenjat, bo pa zagotovo že kaj boljšega v ponudbi. Bi pa dal max 40.000 eur za avto.

Moj foter ima hibrida in je prav fajn ga peljati, ko sploh ne veš, da se začneš premikati, ko ti ne smrdi po nafti, ko ne poslušaš hrupa itd …


sl. avtomobili so v zadnjih letih ekspresno in veliko napredovali.
kaj pa manjka enemu takemu avtu kot družinskemu lepo prosim. Nič poznam osebo, ki ima Teslo za eden in edini družinski avto in se prevaža z njim čez celo Evropo sem in tja brez vsakih težav.
Eni ste pač preveč za luno in preveč tradicionalni, da bi sprejeli električnega.
[/quote]
Problem je v tem, da so predragi za to, kar ponujajo.

Naslednji avto bo električen ali hibrid. Ampak takega, kot jaz hočem, še niso naredili. 🙂 Zaenkrat je ponudba električnih vozil dost žalostna.

para je zakon. on bi imel parnega. če ne bi šlo drugače, bi si ga sam skonstruiral. samo kaj ko so babe danes spolnimi ritmi pravic privilegijev in ne bi nobena hotla zadaj polen in premoga v peč metat.

Prvi električni avtomobili so se pojavili v istem času kot bencinski. Po stotridesetih letih “razvoja” še vedno niso konkurenčni. Države kupcem ponujajo dobre subvencije, da se sploh prodajajo. Električni avtomobili bi uspeli, če bi po Teslovi ideji srkali energijo za pogon iz atmosfere.


Hvala lepa za avto kjer je eksplozija baterije ob nesreči razumljiv pojav. Še kakšna smrtno nevarna lastnost?
[/quote]
Ob bencinsko in plinsko gnanih avtomobilih, je isti problem.
Dizel pa kancerogen.

Lepa izbira.

De omnibus disputandum..

Mislim, da je glavni problem električarjev slab akumulator, posledično pa skromen doseg. Plus poraba, ki se enormno dvigne v vseh pogojih vožnje, ki niso idealni. Obračajmo kakorkoli hočemo, kot je že bilo napisano, po 130 letih razvoja še vedno niso konkurenčni. Niti po ceni, niti po uporabnosti.

Proti električarjem, hibridom, avtom na xy pogon nimam nič. Po svoje se mi zdi še v redu, da iščejo alternative, mogoče bi ob diverzifikaciji voznega parka lahko padla cena nafte. Po svoje pohvalno, kar delajo Tesla in drugi(tukaj ne mislim na nategovanje kupcev ipd.). Kar mi gre pa močno na q… je lažniva novinarska propadanda ter vsiljevanje in prepovedovanje avtov ob očitno neresničnih argumentih.

Nasploh mislim, da si električarje kupujejo neki pozerji in preseratorji, ki nimajo kam z denarjem, potem bi se pa nekaj ven metali.

Seveda seveda…zivijo in bogatijo pa od prodaje nafte in plina…res ekolosko ni kaj…in v sloveniji se vozite na lignit…super eko
[/quote]

Oznaka EKO je itak absurd (samo umazanija se dogaja nekje drugje, ponavadi v nerazvitem delu sveta: neo-kolonializem).

Elktrični avtomobili zgolj manj onesnažujejo tam, kjer vozijo. Energija potrebna za to elektriko pa ni niti pribliźno pridobljena na čist način.
Še hujša je energija potrebna za izdelavo novega vozila, da o pridobivanju litija, kot transporta nekajkrat sem in tja po planetu (z ladjami, ki v “najčistejšem” modusu kurijo mazut) – ne izgubljamo besed.

Da bodo lahko električni avtomobili “čisti”.. bo še trajalo.

Največ za okolje narediš, če voziš obstoječi avto.

De omnibus disputandum..

imaš prav, počakaj na AV, tisto verzijo brez volana, takrat bo tudi baterija že v nulo dodelana 🙂

__________________________________________________ °°° Stay Hungry, Stay Foolish °°° [url]https://www.youtube.com/watch?v=JJ9IX4zgyLs [/url] ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

sem konzervativen, kar se tiče plačevanja novih tehnologij.
Zaenkrat sem na e-kolesu. Zložljivem, da gre v prtljažnik avta.
Super za povsod, kjer se z avto ne sme v center dogajanja

Točno, en tak svinjak na mazut zasvinja več kot vsi avti v Sloveniji. Nam bi pa prodajali pravljice o ‘varovanju okolja’.

Če bi bili pošteni bi prepovedali jahte, avte z 200KM+ in tiste težje od 1.500 kg. Zraven pa še serijsko omejili hitrost na 130 km/h. Ampak to se ne bo zgodilo, najlažje je udarit po revežu, ki vozi starega dizla na kurilca, ker nima za pol bureka…


sl. avtomobili so v zadnjih letih ekspresno in veliko napredovali.
kaj pa manjka enemu takemu avtu kot družinskemu lepo prosim. Nič poznam osebo, ki ima Teslo za eden in edini družinski avto in se prevaža z njim čez celo Evropo sem in tja brez vsakih težav.
Eni ste pač preveč za luno in preveč tradicionalni, da bi sprejeli električnega.
[/quote]

Ne govori nekaj na pamet.

Niso praktični, da moraš vožnjo stalno planirati glede na električne polnilnice ter se temu prilagajati. Dosegi električnih avtomobilov so pa nekje 4x manjši kot recimo dizlov.

Pred 4 leti je bila realnost takšna:
https://m.youtube.com/watch?v=B0f0_hqWdTk

Po besedah sodelavcev pa je še danes podobno: Električne polnilnice so ali neoperativne ali zasedene. Pa poln telefon aplikacij za polnjenje in plačevanje imaš.

De omnibus disputandum..

New Report

Close