en vic :-))
Mami, mami, jaz sem videl kaj je ocka delal s sosedo!” je rekel mali Primoz.
“Pusti me pri miru! Sedaj nimam casa! Bos povedal zvecer, ko bo zbrana vsa družba.
Ko so se zvecer zbrali povabljenci in sedli za mizo jePrimoz povedal:
“Ocka je sosedo slekel, potem je slekel svoje hlace in spodnje hlacke, potem ga je pa soseda poljubila……
oh mami, kako se ze rece tisti stvari, ki jo das v usta, kadar pride stric Igor na obisk?”
> > > > MARKETING
> > > >
> > > > Na zabavi zagledas privlacno zensko preko sobe. Pristopis k njej
in
> > > > reces: “Zivijo, sem zelo dober v postelji. Bi radi preizkusili?”
> > > >
> > > > To je direktni marketing!
> > > >
> > > >
> > > >
> > > > Na zabavi zagledas privlacno zensko preko sobe. Das prijatelju
za
> > > > pijaco, da stopi k njej in rece: “Zivijo, moj prijatelj tam cez
je
> > > > zelo dober v postelji. Bi radi preizkusili?”
> > > >
> > > > To je oglasevanje!
> > > >
> > > >
> > > >
> > > > Na zabavi zagledas privlacno zensko preko sobe. Izvrtas stevilko
> > > > njenega mobitela in jo poklices. Najprej malo poklepetata, potem
pa
> > > > reces: “Zivijo, sem zelo dober v postelji. Bi radi preizkusili?”
> > > >
> > > > To je tele-marketing!
> > > >
> > > >
> > > >
> > > > Na zabavi zagledas privlacno zensko preko sobe. Pristopis,
izrazis
> > > > spostovanje, jo spomnis na zadnje srecanje, jo spravis v smeh in
> > > > dobro voljo, potem pa reces: “Zivijo, sem zelo dober v postelji.
Bi
> > > > radi preizkusili?”
> > > >
> > > > To je upravljanje odnosov s strankami!
> > > >
> > > >
> > > >
> > > > Na zabavi zagledas privlacno zensko preko sobe. Ona pristopi in
> > > > rece: “Zivijo, slisala sem, da ste zelo dobri v postelji. Rada
bi
> > > > preizkusila!”
> > > >
> > > > To je moc blagovne znamke!
> > > >
> > > >
>