enostavno knjigovodstvo za SP-računalniško vodeno
Najlepša hvala za tale link 🙂 Paket bo precej pripomogel k lažjemu vodenju birokracije.
Prosim. Upam, da vam pride prav.
LP, P.J.
Pzdravljeni!
Tudi jaz iščem brezplačen program, saj imam popoldanski s.p. in na mesec mogoče 2 ali 3 fakture, zato se mi zdi nesmiselno plačevati rač. servisu. Nisem pa tolko pametna, da bi znala uporabit zgornji link 🙁 zato prosim, če mi lahko pomagate!
LP
Minka
Evidence za enostavno knjigovodstvo. Za odpiranje datoteke pa potrebujete OpenOfice.org Calc, ki je del brezplačne pisarniške zbirke OpenOffice.org[/url].
Če je nimate nameščene na svojem računalniku, sledite zgornji povezavi in si jo najprej pretočite s spleta, nato pa jo namestite na svoj računalnik. Opravilo je preprosto, vodi vas čarovnik za nameščanje, vse skupaj pa je v slovenskem jeziku.
Upam, da bo šlo,
LP, P.J.
Iskrena hvala za nasvet iin tako hiter odgovor,
Lp
Minka
Upam, da vam pride prav. Če ne za drugo, pa za spoznavanje, kaj vse zmoret Calc in Excel.
Želim vam prijetno popoldne,
P.J.
Včeraj sem se že zahvalil za link, danes pa vas prosim za pomoč, če vam ni odveč.
V evidencah terjatve do kupcev, obveznosti do dobav., ostalih terjatev, ostalih obveznosti se pojavlja ista napaka. Stolpec “znesek zaprtih postavk” in stolpec “znesek odprte obveznosti” oz. “znesek odprte terjatve” javljata napako “Err:504” Ta napaka je samo pri vpisu pod zap. št. 1, ko dodam nov zapis, formule delujejo (v novi vrstici, v prvi je še vedno napaka).
Sedaj sem opazil še eno napako. Če primerjamo recimo Evidenco terjatev do kupcev in evidenco plačil kupcev, se prva zap. št. ne začne v isti vrstici. Pri evidenci terjatev se začne v 4., pri evidenci plačil pa v 5. vrstici. Formule verjetno zato ne delujejo.
Mogoče kakšna ideja?
Pozdravljeni.
Vesel sem, da ste si vzeli čas in opozorili na pomankljivost. Vendar opisane napake ne morem ponoviti. Poglejva postopek, po katerem poskušam ponoviti napako:
V vrstico 4 na zavihku ETK vnesem terjatev do kupca. Polja Datum knjiženja, Oznaka listine, Kupec, Datum zapadlosti in Znesek na dokumentu vnesem ročno. Polja Znesek zaprtih postavk, Datum zaprtja in Znesek odprte terjatve se samodejno izračunajo, kot je razvidno iz slike spodaj.
[img]http://193.77.82.171/uploads/Napaka1.png[/img]
Sedaj vnesem v vrstico 5 na zavihku EPK prvo delno plačilo. V polje Oznaka vnesem oznako dokumenta iz predhodnega zavihka in polja Kupec, Valuta in Znesek se izračunajo samodejno.
[img]http://193.77.82.171/uploads/Napaka2.png[/img]
Vnesem še Datum plačila in Znesek plačila. Obrok, Skupaj plačila in Dolg se izračunajo samodejno.
[img]http://193.77.82.171/uploads/Napaka3.png[/img]
Evidenca terjatev do kupcev mi sedaj kaže preračunane podatke.
[img]http://193.77.82.171/uploads/Napaka4.png[/img]
Ko v EPK vnesem še “drugi obrok” mi tudi pravilno izračuna.
[img]http://193.77.82.171/uploads/Napaka5.png[/img]
Sedaj mi tudi na zavihku ETK spet pravilno kaže preračunane podatke, kakor tudi datum zaprtja (datum nakazila, ki je terjatev zaprl).
[img]http://193.77.82.171/uploads/Napaka6.png[/img]
Sedaj ne vem, ali sem narobe razumel vprašanje, ali pa je problem kje drugje. Vesel bom, če mi še naprej pomagate, da odkrijemo morebitno napako.
Še enkrat hvala,
P.J.
Hvala za res izčrpen odgovor, bom skušal še jaz težave prikazati bolj nazorno:
1. Ko odprem datoteko in list ETK, je v stolpcih H in J že omenjena napaka. Na sliki je vidna tudi formula tega polja:
[img]http://www.shrani.si/f/1w/tM/1LYNl2O9/etk1.jpg[/img]
2. Vpišem prvo terjatev in polje je takšno:
[img]http://www.shrani.si/f/2F/Wl/1HkER4yt/etk2.jpg[/img]
3. V EPK vpišem oznako listine in pravilno izpiše vse podatke:
[img]http://www.shrani.si/f/3o/SI/16ECXGAA/epk1.jpg[/img]
4. Vnesem še znesek delnega plačila in tudi tukaj je vse pravilno:
[img]http://www.shrani.si/f/2z/jh/4nqNsVbI/epk2.jpg[/img]
5. V ETK vnesem novo terjatev, vse je pravilno:
[img]http://www.shrani.si/f/w/Ga/QQMXM6E/etk3.jpg[/img]
6. V EPK vpišem oznako nove listine in pravilno izpiše vse podatke:
[img]http://www.shrani.si/f/2s/b9/2SvPjLmi/epk3.jpg[/img]
7. Vnesem še znesek delnega plačila in tukaj je vse pravilno:
[img]http://www.shrani.si/f/38/Hq/4tXc1Pb5/epk4.jpg[/img]
8. V ETK je tokrat ta terjatev pravilno obračunana:
[img]http://www.shrani.si/f/V/7V/1q7XUPsu/etk4.jpg[/img]
9. Ko v ETK vnesem še tretjo terjatev, se znova pojavi napaka iz prve:
[img]http://www.shrani.si/f/2N/W7/1TMBen8S/etk5.jpg[/img]
Se pravi, v ETK se v prvi in tretji terjatvi pojavijo napake, v drugi pa je vse ok.
Zanimivo pa je, da sem celotno .ods datoteko shranil v format .xls za excell in v excellu vse kar sem testiral deluje pravilno.
Hočem objaviti moj podrobnejši odgovor oz. prikaz problema, vendar noče objaviti mojega sporočila. Zato sem vam na vaš email naslov, objavljen v datoteki eek.ods, poslal kopijo sporočila.
Kot sem že napisal v sporočilu, težave imam v .ods datoteki. Ko sem jo pretvoril in odprl v excellu, zaenkrat vse testirano deluje brez težav.
Mi je že jasno. ko sem videl prvo sliko vašega Calca, sem ugotovil, da se uporabniški vmesnik razlikuje od mojega. Sam delam z različico 3.2, zadeva je tudi na 3.1 delovala normalno na MS Windows, Red Hat Linux in MacOS X Leopard.
Gre torej za neskladje v različicah. Katero različico OOo uporabljate? Napaka 504 pomeni, da je “funkcijski parameter neveljavne vrste, npr. besedilo namesto številke, sklic domene namesto celice“.
Torej gre verjetno za napako, ker je formula sestaljena z vrivanjem niza (drugi parameter funkcije SUMIF()), česar verjetno vaša različica še ne podpira.
Na to možnost pa sploh nisem pomislil. In res je bila napaka v stari različici. Naložil sem najnovejšo verzijo in vse deluje bp.
Hvala še enkrat za vse!
Mi smo na takšne primere že pomislili, zato tudi na vsakem izmed ponujenih računovodskih pripomočkov[/url] označimo, s katero različico smo preizkusili zadeve.
Najvažneje pa se mi zdi da smo uspeli razrešiti vaš problem. Mi je kar odleglo, da ni napake v samem orodju.
MyOffice, najlepša hvala za vse! Sem dol pobrala vse, kar se je pobrati dalo. Naj vam Bog povrne. 🙂
MyOffice, prosim še za eno uslugo.
V evidencah bi želel nekaj spremeniti (poenostaviti KPO), zato potrebujem geslo za odstranitev zaščite. Je to možno dobiti?
Hvala že vnaprej.
Upam, da vam pride prav.
P.J.
Če dam možnost odklepanja, pade zakonsko določilo o preprečevanju brisanja/vrivanja vrstic. 😉
Ne komplicirajte. Sam imam odličen program podjetja Amstar. Najameš ga lahko za 15 evrov na mesec, nakup pa te pride (preračunano) še ceneje. Tečaj dobiš zastonj, gospod na drugi strani linije je dosegljiv vsak delovnik, program internetno posodabljaš, v programu je obširna pomoč… Pa še demo verzijo si lahko naložiš z njihove spletne strani: www.amstar.si
Se strinjam s predhodnikom. Zadeva zgleda nadvse vzpodbudno, priznam pa da je nisem preizkusil. Morda se povežem z gospodom in zadevo spravimo še na Mac OS, kar bi bila čudovita razširitev ponudbe.
Hvala za pripombo.
@toobvladam: eno vprašanje. Kako se zadeva obnese v praksi in koliko je podatkov v bazi?
Sam sem namreč v preteklosti z Delphi/PARADOX rešitvami pogosto naletel na težave. Okvare indeksnih datotek so bile del vsakdanjika. (o tem sem pisal tudi na blogu, kjer nanizam nekaj nasvetov za podjetnike začetnike.
Se je na tem področju kaj spremenilo na bolje? Kako je s stabilnostjo sistema?
Je možno še kje dobiti brezplačno tele datoteke, odpiram s.p. in bi najprej rad preizkusil kako zadeve izgledaj preden se vržem v kakšne dodatne stroške.
Če je kakšna možnost me prosim kontaktirajte na [email protected]
Hvala & Lp
Jure
Na našem portalu sem zasledila v forumu starševski čvek od MyOffica:
http://office.blog.siol.net/2010/02/26/brezplacni-knjigovodski-praktikum-za-enostavno-knjigovodstvo/[/url]
Drugače pa na http://www.racunovodja.com dobite gradivo z Excelovimi tabelami zelo ugodno.
Upam, da vam bo v pomoč.
Dragi člani foruma!
In spoštovani cenjeni MyOffice!
tudi pri nas odpiramo popoldanski s.p. v blazno neprofitni dejavnosti, za katero ne ve hud % slovencev, da bi lahko obstajala in je ZZZ ne želi zajeti v zavarovalnino (kot npr. v sosednji avstriji in da ne rečem po vsej EU, kjer je samoumevno, da je vsaj dobra polovica, če ne vse, krito iz zdravstvenega zavarovanja). Gre za psihoterapijo, kjer posledično stranke komaj komaj najdejo na vrata, kaj šele, da bi si lahko privoščili plačevati vsi pomoči potrebni.
Zato bi bila res hvaležna, če bi nam lahko olajšali te – vnaprej jasno – neprofitne začetke z možnostjo brezplačnega dostopa do programčka.
Moram pohvaliti MyOffice Blog stran – razmišljanja in nasveti so naravnost dragoceni, sploh v začetni fazi.
Hvala vsem članom foruma za koristna tako vprašanja kot diskusije o ovirah na poti!
Obilo uspeha vsem!
B.
Me veseli če kdo najde na mojem blogu kaj uporabnega zase. V končni fazi je tak tudi namen bloga. Sicer pa smo letos tudi pripravili “presenečenje” za naše obiskovalce. Letos smo se lotili orodja, ki bi omogočilo bolj ali manj avtomatsko knjiženje, kar bi podjetnikom precej prihranilo na času in tudi zmanjšalo stroške za računovodstvo.
Več pa na našem blogu, kjer opisujemo nastanek orodja za avtomatsko knjiženje za samostojne podjetnike[/url], da se ne bom tudi tukaj ponavljal.
Lep pozdrav in veliko uspeha vsem,
P.J. (My Office Team)
Spoštovani,
My Office Team
ta vaš program (kar je v brezplačni obliki) mi je zelo nepriročen in nejasen tako da prosim ,vkolikor ima kdo boljši program da mi pošlje link.
Hvala, Lep pozdrav.
Forum je zaprt za komentiranje.