fičko
Na njem sem se učila vozit pred davnimi leti in imam nanj nostalgične spomine; imeli smo dva. Vsekakor je bil v tistih časih najbolj zaželeno vozilo, ker za druge pač ni bilo dovolj denarja oz. se drugega skoraj ni dalo dobiti. Sicer smo pa morali ponj v Kragujevac, rok dobave fičkota je bil približno eno leto; izbira barve – še na misel ti ni smela priti, vzel si kar so ti dali pa še zeeeelo srečen si bil, da si ga sploh dobil. Skratka – vse tisto, do česar s težavo prideš imaš najraje! In fičko je res prva ljubezen naše generacije…..Imela ga pa ne bi več…
Poznam enega, ki ti ga lahko sfrizira in predela in doda 70 KM NOS shota Stage 1 pa bo letel ko sneta sekira 😉
Ok, tisto je bil hec.
Ja, moj deda ga je dolgo časa vozil. Pa tudi jaz parkrat 😉 Saj se da pelat z njim itd. Ampak prostora je zelo malo pa zelo glasno je noter, ne potegne kaj dobro, tudi zavore so bolj boge – bobni spredaj, zadaj 🙁 Tud nima sinhronizirane 1. prestave.
Raje si omisli kaj novejšega in majhnega. Kakšen AX, R5, Clio….
lp
Don Vito, majhen popravek 🙂 Fičo je v zadnjih letih svojega obstoja (beri proizvodnje) dobil tudi 1. sinhronizirano prestavo. Ko sem se učil jaz na Fičkotu je pa res imel še nesinhronizirano prestavo in si moral vedno popolnoma ustaviti in prestaviti…
Ja, ne bi ga več imel za prvi avto, bi ga pa imel … tko kakšnega v originalnem stanju – oldtimerja…
pa lep dan!
Jani
Jani napisal:
> Don Vito, majhen popravek 🙂 Fičo je v zadnjih letih svojega
> obstoja (beri proizvodnje) dobil tudi 1. sinhronizirano
> prestavo.
Res?? :)) no fajn, tega nisem vedel. Pa baje je imel model L (luxus) dodano prezračevanje in pepelnik. Je res?