Najdi forum

Splash Forum Arhiv Finance in kriptovalute Finmart Triglav

Finmart Triglav

Ce zelite imeti prave informacije o investicijah. Vprasajte za nasvet ljudi, ki imajo ze sami tisto, kar si vi zelite. Napacna informacija pomeni nezeljen koncen rezultat.

Danes je mozno dobiti prave informacije od miljarderjev, kateri so v zivljenju dosegli vse in jim denar ne pomeni nic. Ce ZELI kdo dostop do njih in mu anglescina ne predstavlja problem naj mi sporoci.

http//:bit.ly/EARNCASHFREE

Smisel foruma je, da se informacije dobi tukaj in ne da se novači ljudi, da vas kontaktirajo. Povejte tukaj zakaj gre pa bomo ocenili vaše trditve.

____________________________________________________________________ Navada ravnanja z denarjem je pomembnejša od njegove količine. Stojim vam ob strani. Janez Tomc, mag. [email protected]

Spoštovani!
Tokrat se moram strinjati z finančnim svetovalcem, goldenmintom in pa z g. Tomcem, toda samo delno. Res je informacija je tista ki nam da smernice in možne rešitve. Res pa je tudi, da lahko zaupamo dejansko samo tistemu ki določeno storitev ki jo ponuja tudi sam uporablja.
Kako bi kupili naprimer avto pri trgovcu BMW-jev, če bi videli ali vedeli da se ta isti trgovec vozi z AUDI-jem.
Kar se pa tiče plačila storitev enega ali drugega ponudnika pa je pač tako da vsaka stvar, predmet ali storitev ima svojo ceno in ker je denar sveta vladar je pač tako.
Osebno me ne zanima zaslužek nekoga ki mi storitev ponudi, temveč KORIST ki jo jaz imam od te storitve. Če imam korist bom plačal, če je ne vidim ne bom.
Vsi smo trgovci svojih storitev in vsi smo kupci produktov.
Lep pozdrav

To pa je finančno svetovanje. Podari ti knjigo in ti proda naložbeno polico zavarovalnice, ki mu v tistemu trenutku plača najboljšo provizijo.

Jah, tudi po tehle postih vidim, da je konkurenca med zavarovalničarji velika, vsak pa mora zaslužiti svoj kruh. Tako, da mi je jasno, da tukajle gor vsak hvali svoje. Čeprav nisem iz branže in zato ne bi pameti solil, katero zavarovanje kupit in kako varčevat, tudi sam delam v prodaji… Pa logično je, da za prodajo izdelka dobiš provizijo. V tem se tudi Finmart po moje ne razlikuje od ostalih prodajnih podjetij. In če hočeš preživet na trgu, pri sej konkurenci, ki obstaja, ne moreš gledat le na kratkoročni dobiček. Treba je skrbet za stranko, da se k tebi vrača. Kar se Finmarta tiče…Mene vsake toliko pokličejo… Sicer k meni res pride vedno drugi, mi pa vsakič ponudijo drugo stvar. Ne vem, če bi se šlo samo za provizijo, bi mi forsiral vedno isto. Pa če se prav spomnim…. v primeru, da se odločiš za zavarovanje, dobiš tudi eno premijo, pa še nekakšen kupon ugodnosti. Tko da zgleda, da neki le dobiš od njih. Pri drugih zastopnikih ali samih zavarovalnicah, mi tega namreč nihče še ni ponudil. Z enim od njihovih agentov sva se zadnč parkrat dobila na kavi, k nism bil čist prepričan, če dodatno zavarovanje sploh rabim. Moram rečt, da si je kar vzel čas.

Živjo vsem.Tkole je fantje in punce…Sama že kar nekaj časa vlagam denar v naložbene sklade pri treh različnih zavarovalnicah. Vsaj enkrat letno od vsake dobim obvestilo o privarčevanih sredstvih in so številke sorazmerne ali pa večje od vplačanih sredstev. To so zadeve, ki so res dolgoročne in se šele po 5 do desetih letih izplačajo. Pred 10imi leti ti zaračunajo provizijo 6,5%, kar se pri večjih privarčevanih vsotah kar pozna, če se odločiš za dvig, zato za tiste, ki okoli takšnega varčevanja niso resni, stvar ne pride v poštev. Res pa je, da si moraš za tako naložbo izbrati takšno vsoto denarja na mesec. ki jo potem ne pogrešaš. Nič se ne more zgoditi čez noč in niti po treh letih. Zato ne obsojajte, dokler ne preizkusite, če stvari držijo oz. ne držijo. Pa še to…nihče vas ne more prisiliti v pogodbo…Vsak sam najbolje ve, kako stojijo njegove finance. Če so zelo slabe, je brezveze sklepati takšne police in po treh letih ugotoviti, da je nisi več sposoben plačevati. V takem primeru pa res denar leti skozi okno. Na tem področju lahko vsak pridobi informacije in tisti, ki ste skeptični in dvomite o teh zadevah pa mislite, da bi vseeno morali nekako poskrbeti za svojo prihodnost, vprašajte več različnih svetovalcev, da se boste pravilno odločili. Še vedno vam ostane tudi banka, kjer lahko varčujete in tudi ona služi na račun tistega denarja, ki ga položite na banko. Pa pazite…tudi banka lahko propade. Če smo realni, za te dogodke največji delež krivde nosi naša “prekrasna” vlada, ki tako veselo polni žepe tistih, ki so pri koritu, državni proračun pa je nonstop prazen, da ne govorimo o ostalih barabijah. Če bi stvari stale malo drugače, si tudi mi nebi toliko belili glave s temi je.e.i.i skladi.

Uživejte in dobro premislite

Lp od xxxy

Seveda ti vsakič ponudijo drugo, saj je vsakič drugo “v akciji”. To pomeni, da se je Finmart zdilal z zavarovalnico za določen produkt za višjo provizijo in ta produkt pospešeno trži, svetovalci imajo pa direktivo, da se forsira ta produkt. To je enako kot v trgovini. Finmart za sebe itak pravi, da je finančni martket/trgovina.
Verjemi. Finmart poznam zelo od blizu.

Zakaj nateguješ ljudi?
Izpisek ne dobiš vsako leto, ker ga nekatere zavarovalnice pošiljajo šele po treh letih. Če imaš tri različne, potem je velika verjetnost, da imaš tudi KD ali MB in izpiska prej kot v treh letih ne dobiš.
Številke niso vsako leto višje. Če imaš polico že dalj časa, si v recesiji izgubil precej in izgube še nisi pokril. Če imaš polico krajši čas, so stroški zavarovanja še zelo visoki in ti požrejo velik del vložka in še dobiček.
Zadeve so res dolgoročne, ampak ne 5 – 10 let, ampak 10 let. Več kot toliko se meni zdi preveč.

Naše zavarovalnice so pohlepne in furajo neke hibridne produkte v škodo ljudi! Zavarovanje in varčevanje je nujno potrebno ločiti!

Finmart še vedno novači bodoče plačnike s figo v žepu .

vse zavarovalnice so v glavnem nateg splača se edino nezgodno zavarovanje,zavarovanje nepremičnin ,vsa ostala varčevanja so nateg,ne poznam še nobenega ki bi dobil po izteku police vsaj toliko kolikor je vložil,kaj šele da bi dobil kaj zraven,bolje je dati v nogavico ta denar ali pa zapravit,pozdrav mafiji nategovalski

Žal res inflacija po večini vse požre.

____________________________________________________________________ Navada ravnanja z denarjem je pomembnejša od njegove količine. Stojim vam ob strani. Janez Tomc, mag. [email protected]

Prebral sem kar nekaj komentarjev in je to zelo jasni pokazatelj, kaj se vse dogaja na našem trgu zavarovalnistva in financ.

Veliko je svetovalcev, ki gledajo samo na svoj zaslužek in prodajajo tisto stvar oziroma storitev za katero so pač najbolje plačani. Popolnoma razumem ljudi, ki so jezni na zavarovalnice in agente ter še bi lahko naštevali.

Lahko pa potrdim, da tudi obstajajo agentje, finančnji svetovalci ali pač kakorkoli jih želite imenovati, ki delajo za dobro stranke in Vam ne bodo prodajali megle temveč tisto kar resnično potrebujete. Jih je pa žal res zelo zelo malo.

To, da ima nekdo sklenjenih 7 polic je vsekakor metanje denarja skozi okno.
Zavarovanje za primer smrti in zavarovanje za primer invalidnosti se da dobiti že za 10,00€ na mesec.
Če pa sklenete še kakšno polico z varčevalno komponento je pa to “puna kapa”

Svetujem pa da naj bo zavarovanje ločeno od varčevanja, ker Vam bodo stroški enega in drugega vedno poznani in ne boste slabe volje ali pa razočarani, ker bo po treh letih le polovico denarja ali pa še manj od vplačanega ane 🙂

“Poguglajte” malo in preverite na spletu, kjer lahko najdete več različnih zavarovalnic in primerjajte cene, preberite pogoje ali pa jih zahtevajte preden karkoli podpišete. Glede na to, da so to dolgoročne zadeve, ki se sklepajo za 10 let in več, ne bo nič narobe če si boste vzeli teden dni ali pa dva morda tudi več, da vse skupaj lepo v miru “predelate”.

Lp

Spoštovani g. JANEZ TOMC

Slučajno sem se znašel na tem blogu….
Nikakor vas ne mislim žaliti, me pa zelo muči vprašaje, ki bo zvenelo iskreno…zvedavo.

Iskreno me zanima, če vas je podjetje FINMART za vaše besede izpred 5 let tožilo in te so se glasile: “Finmart je zastopniška družba, ki trži Triglavove produkte. To, da vam dajo 100 EUR bi jaz temu rekel marketinši nateg.”

Sam sicer poznam to podjetje iz njihovega obiska pri meni izpred dveh ali treh let. Zaposlenega tega podjetja so pred prihodom najavili, gospa se mi je za mizo predstavila z izkaznico, kar je bila njena licenca in skupaj sva pregledala ponudbo vsaj petih zavarovalnic, potem pa sem obnomogel sam. Dogovorila sva se za nov obisk itd…

Moderator, ki se tudi sicer bolj nagiba k besedam kot k dejstvom, je itak na trhlih nogah, a to je verjetno samo moje mnenje.
Na določene ljudi iz napisanega v nadaljevanju imate vpliv in ta je menim da dokaj nekorekten saj verjamete besedam in ne napisanim dejstvom…Ljudje pač slišimo to kar želimo slišati, smo čoporativna bitja oziroma se radi obračamo po tistem vetru, ki nam ugaja.Uporabljate zelo močne zaključke, če tudi niste bili na nobenem svetovanju itd itd…

Dobri ste, da si upate…. Se zahvaljujem za odgovor. Peter

100 EUR je marketinško orodje, katerega namen je prepričati stranko da sklene zavarovanje. Zavarovanje se sklene zaradi zavarovanja in je ponujanje karkšnikoli daril po mojih merilih sporno. Lahko odvrnejo pozornost od bistva in se sklene zavarovanje, ki se drugače ne bi, ker morda tudi ni smiselno ali potrebno. Pred petimi leti, ko sem sem se srečal z njihovim delom, so delali samo za Triglav. Zastopnica je bila tako vsiljiva, da bi jo moral skoraj spoditi, ker enostavno ni hotele oditi, dokler ne bi sklenil karkoli. To je res tudi odvisno od posameznaga zastopnika. Pravo merilo je število prekinitev zavarovanj. Dober zastopnik nima prekinitev polic.

____________________________________________________________________ Navada ravnanja z denarjem je pomembnejša od njegove količine. Stojim vam ob strani. Janez Tomc, mag. [email protected]

Hvala za odgovor g. Tomc

Vam dam prav….

Res pa je tudi, da je že generacija najinih staršev (npr. v Italiji) kupovala pralne praške, kjer si…tako za zraven…dobil tudi digitalno uro.
Mogoče si prvič resnično kupil prašek zaradi ure, a kasneje si kupoval prašek zaradi kvalitete praška…ali ga pač nisi.
Finmart je še vedno tu….očitno se na svojstven način uspešno borijo in s kvaliteto in s kvantiteto. Je pa res, da vsi samo jemljejo, oni pa tudi dajejo. So pač drugačni…
Darila in preusmerjanje pozornosti… Mogoče… Vendar jaz znam vsiljivcem vedno reči:”HVALA, NE!”

Sicer pa…nekaj o prodajalcih…
Pred leti sem v Sparu kupoval kruh. Čisto slučajno sem si zaželel kruh, ki se je nahajal na vrhnji polici, a prodajalka je bila manjhna. Slednja je tebi nič, meni nič v čevljih stopila na spodnjo polico na kateri se je za nizko RF ograjico tudi nahajal kruh in…
To opažanje sem vpisal v knjigo pritožb in kasneje je nisem več srečeval v tej trgovini.
Prepričan sem, da tudi gospodična, ki je vam svetovala ni več v tem podjetju, saj takšni pač ne preživijo pa četudi v danem trenutku mislijo, da imajo cel svet v svojih majhnih ročicah.

Srečno.Peter.

Prepričan sem, da prodajalka ni imela celega sveta v svojih majhnih ročicah, ste ga pa vsekakor imeli vi, ko ste pisali tisto pritožbo.

To, kar ste naredili s prodajalko kruha je bilo nehumano, že malo zlobno. Boga revica s 650 EUR plače ni dosegla vrhnje police zaradi svoje višine in ji ni drugo preostalo…, ker ste želeli kruh na najvišji polici. Očitno ni imela lestve, ki bi jo moral zagotoviti delodajalec. Okarati bi morali delodajalca, prodajalko pa pohvaliti v knjigi pritožb in pohval. Jaz bi se na vašem mestu počutil, kot da bi klošaju ukradel drobiž.

Kar se tiče zastopnikov Finmart je pa fluktuacija očitno izredno velika. Moja zastopnica je bila gotovo ena uspešnejših, ker razultat takega dela je veliko realizacije. Vsako leto me s klicnega cenra pokličejo, da me bo obiskal nekdo drugi, toliko časa ti najedajo po telefonu…, da zadnje čase enostavno prekinem zvezo.

Sam sem bil nekoč zavarovalni zastopnik in lahko rečem, da če si res povsem pošten do strank in gledaš samo za njihovo dobro in ne na svoj zaslužek se s tem delom težko preživi. Agencije služjo dobro zastopniki, ki delajo za njih pa komaj preživijo. Presing je pa hud.

____________________________________________________________________ Navada ravnanja z denarjem je pomembnejša od njegove količine. Stojim vam ob strani. Janez Tomc, mag. [email protected]

“Sicer pa…nekaj o prodajalcih…
Pred leti sem v Sparu kupoval kruh. Čisto slučajno sem si zaželel kruh, ki se je nahajal na vrhnji polici, a prodajalka je bila manjhna. Slednja je tebi nič, meni nič v čevljih stopila na spodnjo polico na kateri se je za nizko RF ograjico tudi nahajal kruh in…
To opažanje sem vpisal v knjigo pritožb in kasneje je nisem več srečeval v tej trgovini.
Prepričan sem, da tudi gospodična, ki je vam svetovala ni več v tem podjetju, saj takšni pač ne preživijo pa četudi v danem trenutku mislijo, da imajo cel svet v svojih majhnih ročicah. “

Upam, da ste se počutili fantastično, ker je nekdo, ki je že tako slabo zaslužil, zaradi tega, ker Vam je želel ustreči, izgubil službo.

Bravo, en velik aplavz za Vas…

Glede prodajalke…

HA HA HA HA ….

Naslednjič vam vsem skupaj jaz postrežem s kruhom, na katerega je pupa “stopila”.

PETER 1969 … ravnal si pravilno!

Ma ste pa res vsi bolj papeški od PAPEŽA!

Sprenevedanci. Vsi bi storili ENAKO, kot je storil Peter. So stvari, ki se jih ne sme delati.

Nihče noče za svoj denar “svinjarijo”, sicer pa obstaja ‘higienični minimum’, ki pa vam očitno ni znan!

Zagotovo ne bi vsi storili enako. Tudi Vas moram pohvaliti, ker je razvidno, da imate čudovite odnose do ljudi, kajti posmehovati se nekomu je res lepa vrlina.
Čestitam.

vsa življenska zavarovanja so podzavarovana zato so tud všteti stroški ker pozakonu morajo bit vse življenske police podzavarovane v sloveniji podzavaruje zavarovalinca SavaRE

New Report

Close