Forma dopisa
O podpisu na uradnem dopisu:
1. V kolikor pise avtor dopis sam, se natisneta ime in priimek na desni strani dopisa in se rocno podpise pod natisnjenim imenom in priimkom ( lahko sledi za imenom in priimkom se funkcija avtorja ali okrajsava poklica..)
2. V kolikor podpise dopis ob avtorju se direktor ali kaksen vodilni funkcionar, se podpise avtor enako kot pod tocko 1 na levi strani, na desni pa vodilni delavec ali funkcionar tako, da se podpise pod natisnjenim imenom, priimkom in funkcijo.
3. Priloge so navedene taksativno prav tako pod vsemi podpisi na levi strani.
Ob pisanju prosnje, zahtevka , pritozbe itd. uradnemu organu ali komurkoli je ze pismo naslovljeno, sledi podpis avtorja dopisa na spodnji levi strani dopisa.
LP!
Pozdravljeni,
verjetno diskusija ni vec aktualna, zasledila sem jo sele zdaj, a naj napisem, da so vsi predlogi, ki ste jih navedli sicer po svoje pravilni in zanimivi, da pa je najbolje prebrati knjigo dr. Monike Kalin Golob: Kaj moram vedeti o dopisih. Ljubljana: Revija Tajnica:GV Zalozba, 2003.
V svojem prirocniku nekoliko bolj utemeljeno predstavlja in argumentira oblike dopisov ter predlaga standardizacijo dopisa.
Pozdravcek
Sade