Najdi forum

Splash Forum Arhiv Pravni nasveti Garancija

Garancija

Pozdravljeni!

Zanima me sledeče: Dne 16.07.2013 sem dala na popravilo moj iPod touch zaradi dveh težav (slabo delujoče tipke in napake v programski opremi) ter ga dobila nazaj 22.7.2013 vendar pa so zapisali da je z iPodom vse bilo in je v redu čeprav temu ni bilo tako. Zato sem ga 3.08.2013 zopet dala na popravilo ter ga 9.08.2013 dobila novega nazaj (o tem dvomim saj so bile na “novem” iPodu iste težave kot prej na mojem). Zato sem ga zopet poslala nazaj 13.8.2013 in ga z istimi težavami dobila 27.8.2013 nazaj. zato sem ga 7.9.2013 še zadnjič poslala na servis in ga še do danes 22.10.2013 nisem dobila nazaj s servisa. Vendar sem včeraj po 45 dneh od kupca dobila denar za iPod. Sedaj pa me zanima, glede na to da mi servis ni ponudil nadomestnega izdelka, ki bi ga zelo potrebovala, kako je s povračilom škode oz. odškodnine zaradi nezmožnosti uporabe iPoda (70 dni).

Hvala za odgovor,

Lep pozdrav

Spoštovani,

v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov lahko proizvajalec oziroma pooblaščeni servis potrošniku za čas popravila blaga, za katero je bila izdana obvezna garancija, zagotovi brezplačno uporabo podobnega proizvoda. Če proizvajalec potrošniku ne zagotovi nadomestnega proizvoda v začasno uporabo, ima potrošnik pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel, ker proizvoda ni mogel uporabljati od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.

S spoštovanjem!

Odvetniška družba Koprivšek o.p., d.o.o. Ukmarjeva ulica 6, 1000 Ljubljana [email protected] http://www.koprivsek-op.com Zaradi omejene seznanjenosti z vsemi pravno relevantnimi dejstvi in drugimi pomembnimi okoliščinami v konkretni zadevi so odgovori na zastavljena vprašanja zgolj informativne narave in predstavljajo pomoč v obliki dostopa do splošnih informacij v zvezi s posameznim pravnim vprašanjem. Za konkretnejši odgovor je potreben oseben posvet in vpogled v dokumentacijo v odvetniški pisarni.

Maruša 181 problem pri tem je kako na sodišču dokazati kakšno škodo si utrpel ker predmeta nisi mogla uporabljati. Recimo to da nisi mogla igrati angry birds ni razlog za odškodnino.

Spoštovani!

V big bangu smo uzeli televizijo in dodatno doplačali za “Se zgodi” garancijo.

Sedaj se je tv ekran pokvaril in je zamenjava ekrana prišla predraga ,zato se je zavarovalnica(in big bang)odločila ,da nam dajo novo televizijo v isti vrednosti kot je stal televizor takrat ,ko smo ga kupili.Stal je pa 600 evrov +30 evrov doplačilo za dodatno garancijo “Se zgodi”.

Sedaj so nam priznali,da je naša televizija bila vredna takrat 500 evrov brez DDV.In sedaj ,če hočemo novo televizijo iste velikosti ni nobene televizije za 500 evrov v takšni velikosti,ampak stanejo isto kot takrat 600 evrov.Brez davka pridejo seveda ceneje,ampak mi smo takrat plačali davek in sedaj ,ko bi hoteli novo televizijo uzet bi morali doplačati vsaj 100 evrov več za davek,ker take iste televizije sedaj stanejo 500 evrov brez davka,z davkom pa 600 evrov in sedaj ,če hočemo novo televizijo moramo sami doplačati davek,kar pa ni nikjer označeno ,da če je popravilo predrago,da zamenjajo televizijo z novo,ne piše pa nikjer ,da moraš doplačat davek za zamenjavo izdelka.

Najlažje je tako,da razložim.

Televizija je stala malo več kot dve leti nazaj 600 evrov.

Zavarovalnica nam je priznala 500 evrov za novo televizijo(ki ni vmes obračunan davek),ker je bilo popravilo dražje od same televizije in je zneslo 630 evrov zamenjava ekrana.To vem že od prej ,da je menjava ekrana dražja kot pa sama televizija.

Sedaj stane ista televizija 600 evrov z DDV in ali moramo doplačati potem 100 evrov ali bi morala tudi to zavarovalnica v big bangu obračunati in priznati,saj televizije takšne več se nda dobit za 500 evroc ,ampak za 600 evrov.Če se nemotim smo upravičeni to celotnega zneska televizije,sepravi z davkom.Če bi bila še original garancija sem prepričan ,da nebi rabili nič doplačevat,sedaj pa ker je garancija dodatno plačana za več let ta “Se zgodi” zavarovanje pa ni tako in štejejo novo televizijo brez davka v obračun,mi pa plačat davek.To mi ni jasno,po domače rečeno je to zavajanje in sploh ni garancija.

Piše pa v letaku oz. brošure :

“6. Strošek popravila škode na strojni opremi (hardware) krije zaščita. V primeru, ko izdelka ni mogoče
popraviti ali strošek popravila presega razumno vrednost, prejmete nov enakovreden izdelek, ki
je tehnično enak staremu, ali pa izdelek, ki je tehnično boljši kot je bil star. Če je na voljo izdelek, ki
je vašemu izdelku tehnično enakovreden, niste upravičeni do tehnično boljšega izdelka. Vaš stari
izdelek vključno z vso originalno dodatno opremo ste dolžni vrniti in preide v last podjetja Big
Bang. Prevzemniku v trgovinah Big Bang je potrebno ob uveljavljanju škode izročiti vso opremo, zato
je pri uveljavljanju zaščite potrebno imeti s seboj tudi vse dele dodatne opreme, baterije, kable, CD-je,
priročnike, zvočnike, miške in drugo. Hkrati se za ta izdelek prekine veljavnost Big Bang popolne zaščite
Se zgodi.”

Piše ,da dobiš novo televizijo,ni omenjeno ,da se šteje nova televizija brez davka koliko je vredna.Konc koncu smo mi že takrat plačali davek in sedaj spet šeenkrat za zamenjavo televizije.

Ali je to možno?

Hvala.

Lp

Spoštovani,

iz citirane določbe je moč razbrati, da ste upravičeni do izdelka, ki ima enake tehnične specifikacije kot prejšnji, doplačati bi morali le v primeru, če bi želeli tehnično boljši izdelek.

S spoštovanjem!

Odvetniška družba Koprivšek o.p., d.o.o. Ukmarjeva ulica 6, 1000 Ljubljana [email protected] http://www.koprivsek-op.com Zaradi omejene seznanjenosti z vsemi pravno relevantnimi dejstvi in drugimi pomembnimi okoliščinami v konkretni zadevi so odgovori na zastavljena vprašanja zgolj informativne narave in predstavljajo pomoč v obliki dostopa do splošnih informacij v zvezi s posameznim pravnim vprašanjem. Za konkretnejši odgovor je potreben oseben posvet in vpogled v dokumentacijo v odvetniški pisarni.

Forum je zaprt za komentiranje.

New Report

Close