Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek GEN-I – poceni elektrika?

GEN-I – poceni elektrika?


Sem za štos tole malo preklikala.
Vem, da niso natančni podatki, pa vseeno: ob investiciji 2.780 evrov bi letno prišparala 92 evrov pri elektriki. Oziroma bi se investicija povrnila v 30 letih, ki vprašanje, če jih bom dočakala, seveda jih pa ne bo dočakala nobena od naprav, pa četudi ta trenutek nakupim vse nove. Torej se investicija nikakor ne bi povrnila. Letni prihranek pri elektriki 92 evrov pa pomeni dobrih 7 evrov mesečno, s čimer se mi tudi pod razno ne bi dalo ukvarjat.

Cena elektrike je 55 evrov.Ostalo so davscine kucanovih socialisticnih razbojnikov.koncna cena je 120 evrov!!!!!!

Tko da je cist vse en kjurac pri katerem distributerju si…….

Mi smo že pred več kot 2 leti prešaltali na Gen-i in je elektrika res cenejša. Ni pa vse tako lepo, kot izgleda. S ceno smo zadovoljni, nismo pa zadovoljni z njihovo nefleksibilnostjo. Gen-i namreč ne dopušča možnosti, da bi plačevali mesečni pavšal po povprečni porabi, nato pa 1x na leto naredili poračun. Tako imamo poleti zelo nizke račune, pozimi, ko se tudi ogrevamo z elektriko, pa so računi astronomski, kar nam seveda ni všeč. Raje bi plačevali enakomerno čez celo leto. Števčno stanje odčitajo kar sami z daljinskim odčitavanjem, tako da ne moremo vplivati na podatke o dejanski porabi.

Čakamo, da se pojavi še kakšen poceni distributer, ki bo ponujal tudi plačevanje po pavšalu (enakomerno), in takrat bomo takoj prešaltali na novega, tudi če bo 5 eurov dražji od Gen-i.

Zakaj pa želite plačevati celo leto enakomerno? Če je pavšal visok jih brez potrebe brezobrestno kreditirate, zato, da vam ob letnem poračunu enega ali več obrokov ni treba plačati. Če je pavšal prenizek, potem vas enkrat na leto useka poračun, da človeku kar sapo vzame. Uravnoteženega pavšala ne more biti ker imate porabo neuravnoteženo. V bistvu je najbolj prav sproti javljati mesečno porabo (po telefonu ali internetu) in ni nihče nikomur nič dolžan. Če se ogrevate z elektriko je povsem vseeno, pozimi ali pa ob nakupu drv ali kurilca pač plačate več in poleti manj…ali če gledate na letni ravni.. na koncu je pravzaprav vseeno, seštevek bo enak.

Seveda je seštevek na koncu enak, v to ne dvomim. Bi nam pa bolj ustrezalo, da bi plačevali celo leto enakomerno, ker imamo čez celo leto enake mesečne dohodke. (Če bi se ogrevali na drva, bi jih verjetno tudi plačevali na obroke.) Pavšal za elektriko ne bi bil dosti previsok ali dosti prenizek, če bi ga izračunali iz letnega povprečja, kot smo ga imeli, predno smo prešli na Gen-i. Skratka, za nas je to slaba točka Gen-ija, ki nas bo odvrnila od Gen-ija takoj, ko se bo pojavil kdo z boljšo (ne nujno cenejšo) ponudbo.

Seveda omogoča, samo vi ste malo bolj trdi. Vsak mesec sporočiš enako porabo, pa bo račun vsak mesec enak…ampak enim pač ne sede….

Daljnisko odčitavnje ni obvezno, ampak ste ga verjetno predvideli v pogodbi.

Evo, tako tudi pri nas. po dveh letih se je začelo višati. Sem jih poklicala in so me vključili v neke popuste, rekli da bo aprila nižje, jaz pa razlike nisem opazila. sedaj resno razmišljam, da bi zamenjala distributerja.

V začetku smo sporočali enako porabo in je bilo ok, dokler nam niso namestili števca z daljinskim odčitavanjem. Od takrat odčitavajo sami in ne šljivijo našega sporočanja porabe. Enostavno upoštevajo samo njihove odčitke. Smo jih že kontaktirali preko maila in prosili za povprečni mesečni pavšal, ki bi bil tudi njim v korist, saj bi del plačila dobili vnaprej, a je bil njihov odgovor negativen. Tudi v pogodbi ni nič dogovorjeno glede odčitavanja. Dejstvo je, da od kar so postali veliki, so nefleksibilni do strank, in tega si ne izmišljujem. Ne da se jim se ukvarjati z nečim, kar nimajo nastavljeno v svojem sistemu. Zato pa čakamo na konkurenco, ki se bo, verjamem, prej ali slej pojavila.

Do takrat smo naš problem rešili tako, da jim vsak mesec plačamo enak znesek, tako da imamo na poletnih računih vedno v dobrem (nekaj mesecev celo za cel obrok), pozimi pa se to zgliha in pridemo na nulo. Ko bo kakšen inšpektor ugotovil, da za prejete avanse ne izstavljajo avansnih računov, od katerih je treba obračunati DDV, bodo morda kaj spremenili tudi v svojem sistemu. 😉

V začetku smo sporočali enako porabo in je bilo ok, dokler nam niso namestili števca z daljinskim odčitavanjem. Od takrat odčitavajo sami in ne šljivijo našega sporočanja porabe. Enostavno upoštevajo samo njihove odčitke. Smo jih že kontaktirali preko maila in prosili za povprečni mesečni pavšal, ki bi bil tudi njim v korist, saj bi del plačila dobili vnaprej, a je bil njihov odgovor negativen. Tudi v pogodbi ni nič dogovorjeno glede odčitavanja. Dejstvo je, da od kar so postali veliki, so nefleksibilni do strank, in tega si ne izmišljujem. Ne da se jim se ukvarjati z nečim, kar nimajo nastavljeno v svojem sistemu. Zato pa čakamo na konkurenco, ki se bo, verjamem, prej ali slej pojavila.

Do takrat smo naš problem rešili tako, da jim vsak mesec plačamo enak znesek, tako da imamo na poletnih računih vedno v dobrem (nekaj mesecev celo za cel obrok), pozimi pa se to zgliha in pridemo na nulo. Ko bo kakšen inšpektor ugotovil, da za prejete avanse ne izstavljajo avansnih računov, od katerih je treba obračunati DDV, bodo morda kaj spremenili tudi v svojem sistemu. ;)[/quote]

Na spletni strani piše, da ni obvezna uporaba daljinskih odčitkov, tako da verjetno nimate pravega sogovornika. Težko mi gre tudi v glavo, da raje plačate vnaprej, kot da sami daste v eno kuverto…..

Hvala za tole informacijo, se bomo poskusili še na to sklicevati, če bomo uslišani.


Ja pa tiste mesece, ko so nižje položnice, dajte nekaj na stran (magari v predal) za tiste mesece, ko morate več plačat. Kaj tko hecnega pa še nisem slišala, da bi nekdo zaradi tega hotel plačevat pavšal, pa tudi če bo dražje … Se mi zdi enako kot tisti, ki jim je važno, da pri dohodnini nekaj nazaj dobijo, pa tud če med letom zato več plačajo.
Da pa vmes financiraš državo (ali pa elektro distributerja), pa zgleda nobenemu ni jasno.

V začetku smo sporočali enako porabo in je bilo ok, dokler nam niso namestili števca z daljinskim odčitavanjem. Od takrat odčitavajo sami in ne šljivijo našega sporočanja porabe. Enostavno upoštevajo samo njihove odčitke. Smo jih že kontaktirali preko maila in prosili za povprečni mesečni pavšal, ki bi bil tudi njim v korist, saj bi del plačila dobili vnaprej, a je bil njihov odgovor negativen. Tudi v pogodbi ni nič dogovorjeno glede odčitavanja. Dejstvo je, da od kar so postali veliki, so nefleksibilni do strank, in tega si ne izmišljujem. Ne da se jim se ukvarjati z nečim, kar nimajo nastavljeno v svojem sistemu. Zato pa čakamo na konkurenco, ki se bo, verjamem, prej ali slej pojavila.

Do takrat smo naš problem rešili tako, da jim vsak mesec plačamo enak znesek, tako da imamo na poletnih računih vedno v dobrem (nekaj mesecev celo za cel obrok), pozimi pa se to zgliha in pridemo na nulo. Ko bo kakšen inšpektor ugotovil, da za prejete avanse ne izstavljajo avansnih računov, od katerih je treba obračunati DDV, bodo morda kaj spremenili tudi v svojem sistemu. ;)[/quote]

Na spletni strani piše, da ni obvezna uporaba daljinskih odčitkov, tako da verjetno nimate pravega sogovornika. Težko mi gre tudi v glavo, da raje plačate vnaprej, kot da sami daste v eno kuverto…..[/quote]
Ne moreš verjet, ane? Tudi jaz ne …


Ne moreš verjet, ane? Tudi jaz ne …[/quote]

Jaz pa ne morem verjet, da Gen-i noče mojega denarja vnaprej.

Takih distributerjev ne bo več. Zakaj pa misliš da uvajajo elektronske števce? Zato, da placujes realno porabo.
Dajaj poleti denar na stran, pa ga porabi pozimi. Za to res ne rabis novega distributerja.

Jaz sem si naredila njihov informativni izračun, prišlo je res ceneje po njihovem primerjalnem izračunu, vendar v bistvu enako, kot je bila moja tedanja položnica pri Elektro. V informativni izračun moraš vklofat svojo porabo, moč in sedanjega distributerja in potem ti oni ponosno zračunajo položnico oz. plačilo za tisti mesec, če bi bil pri njih. Meni so zračunali kao par evrov ceneje, vendar je bila njihova ponujena cena v bistvu enaka, kot na moji dejanski položnici. Go figure. Zato nisem zamenjala. Govorila sem z znancem, ki je zamenjal, in ocenil, da je v začetku bilo ceneje, zdaj pa je isto.

Položnica je nižja cirka 10 eur.

Mi smo bili pri Elektro Gorenjska. Ne vem točno zakaj, samo moji starši so ves čas pisdili.

Zdaj smo na GEN – jaz sem zrihtala. Prve pol leta je bila položnica nižja za par €. Potem ves čas konstantna .
Zdaj smo ravno dobili zadnjo – poračun……… in smo prišparali (pa živimo ves čas isto) , tako da je zadnja položnica samo 10 € – namesto 56 €!

Pa še FINOO je, ker ne futramo prašičev na Elektru Grenjske!

geni nima nobene veze z montažo števcem in obračunom porabe.
to je še vedno v pristojnosti operaterja omrežja in sistemskega operaterja.

tisto, da daljinsko odčitavanje ni obvezno, je treba razumet tako, da daljinski števec ni pogoj za prehod na geni. ko vam ga pa elektro inštalira, pa nimate več kaj mrdat in je treba upoštevat popisano stanje števcev. na podlagi stanja števcev mora namreč tudi geni odvest omrežnino in ostale dajatve, ne more si izmislit stanja števcev.

Pišeš bedarije, zato, ker si fejst fukjen!

To je eden najbolj transparentnih načinov poslovanja. Plačaš takoj ko porabiš. Ne pa neki poračuni in ostale piz*rije na koncu leta. Če ste pa tako nesposobni, da si ne znate svojih financ zrihtat… Če ste prej plačevali vsak mesec isto, dajte zdaj naredit enako. Distributerju plačate pač kolikor porabite, ostalo dajte na stran. In zbirajte denar do zime. A je tak problem? Očitno nekateri res morate imeti ničlo na računu, da ne zapravljate.

Evo, tako tudi pri nas. po dveh letih se je začelo višati. Sem jih poklicala in so me vključili v neke popuste, rekli da bo aprila nižje, jaz pa razlike nisem opazila. sedaj resno razmišljam, da bi zamenjala distributerja.[/quote]

In višat se je začelo, ker vi tudi slučajno ne porabite več elektrike, mar ne? Za vse je kriv distributer, 10€ večji račun, zagotovo je distributer dvignil ceno za 25{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}, niti slučajno niste pri vas porabili več elektrike. Dajte se no zresnit, saj cena se ne spreminja kar tako čez noč brez obvestila uporabnikom. Pri Geniju govorit o nekih nenadnih večjih računih je nesmiselno, ker vam zaračunajo dejansko toliko kot porabite. Niti centa več, niti centa manj. Toliko kot pokaže števec, tak bo račun.

Evo, tako tudi pri nas. po dveh letih se je začelo višati. Sem jih poklicala in so me vključili v neke popuste, rekli da bo aprila nižje, jaz pa razlike nisem opazila. sedaj resno razmišljam, da bi zamenjala distributerja.[/quote]

Kakšno nakladanje. A če imate vi višjo položnico, to pomeni da so podražili elektriko?
Primerjaj mesečne cene kWh, pa potem pametuj.
Sem pri genI, vem kaj govorim. Pred ene 3 meseci se je cena minimalno spremenila, tako malo, da zihr ne opazi razlike, če nisi res pozoren.. Prej je bila leta enaka.

ččč, ti kar zamenjaj distributerja. Mi tudi nismo bili zadovoljni z gen-i, pa smo šli raje na energijo plus, kjer nam jamčijo ceno elektrike do konca 2017, imajo e-račune in na aplikaciji lepo nadziramo porabo in račune. So velik bolj prilagodljivi in prijazni kot so bli na gen-i.

meni pa ravno ta pavšal ni všeč in bi imela raje mesečno avtomatsko odčitavanje, ker pozabim popisai števce konec meseca.

letos so me presenetili: lani sem imela porabe manj in posledično 2 meseca nisem plača elektrike. letos smo v gospodinjstvu zamenjali 3 aparate, ki trošijo veliko manj, kot so stari, pa še doma smo veliko manj kot smo bili lani, pa sem dobila poračun 35 eur….zato razmišljam, da bi si dala namontirati ta avtomatski števec.

Ce koga zanima se cenejsa elektrika,potem naj pusti kontakt. Trenutno trzimo najnizjo ceno . Naredimo informativni izracun najprej,potem pa primerjajte. Lp

New Report

Close