Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek GLS najslabši dostavljalec.

GLS najslabši dostavljalec.

Naročil sem blago in me v tistem času dostave ni bilo doma, ker seveda ne vem kdaj pride dostavljalec. Potem dobim sporočilo, da je moj paket v paketomatu. Ker je edini način, da plačam s kartico in s kartico ne morem plačat, ker mi jo zablokira seveda ne morem prevzeti blaga. Zakaj mi kartico zablokira mi tudi na banki ne znajo povedat.
Torej naročim novo dostavo in vse to obrazložim in mi odvrnejo, da je dostavljalec ravnal pravilno in mi ne bodo ponovno dostavili blaga. Torej po štirih dneh bo paket vrnjen v trgovino in jaz se bom osmešil pri tej trgovini, ker bodo mislili, da sem jih vlekel za nos. Pri tej trgovini pa sem že večkrat kaj naročil in mi sigurno ne bodo več nič pošiljali, saj mi ne bodo več zaupali. Trgovina pa je predaleč zame, da bi hodil osebno pri njih kupovat. Kaj torej naredit?!

če imate številko, pokličite dostavljalca. mene vedno pokličejo, ko so pri hiši. in se poskušate z njim dogovoriti, da vam še enkrat dostavi oz. če je možnost, da ga počakate pred paketomatom, ko tja odlaga pošiljke (v našem okolišu to ponavadi počnejo okrog 8ih zjutraj) in mu plačate z gotovino.

Odgovor na objavo uporabnika
.., 20.06.2024 ob 16:40

če imate številko, pokličite dostavljalca. mene vedno pokličejo, ko so pri hiši. in se poskušate z njim dogovoriti, da vam še enkrat dostavi oz. če je možnost, da ga počakate pred paketomatom, ko tja odlaga pošiljke (v našem okolišu to ponavadi počnejo okrog 8ih zjutraj) in mu plačate z gotovino.

 

Tako bi jaz prvo maredila, drugo bi gsl vprasala, zakaj mi blokira kartico pri njih, tretje bi se zmenila s kom, da mi placa ssvojo kartico, jaz bi mu oa fliknila znesek ali dala gotovino.

Opcij imas kar nekaj. Jaz z njimi nimam slabih izkusenj.

Plačilo vnaprej. Plačan paket pa lahko magari pustijo pred vrati.

Odgovor na objavo uporabnika
vse se da zmenit, 20.06.2024 ob 16:44

 

Tako bi jaz prvo maredila, drugo bi gsl vprasala, zakaj mi blokira kartico pri njih, tretje bi se zmenila s kom, da mi placa ssvojo kartico, jaz bi mu oa fliknila znesek ali dala gotovino.

Opcij imas kar nekaj. Jaz z njimi nimam slabih izkusenj.

Saj jaz do sedaj nisem imel slabih izkušenj z njimi. Se mi je to enkrat že zgodilo pa sem se zmenil lepo in so uredili ponovno dostavo. To, da me pa sedaj kar lepo zavrnejo pa je res hladen tuš bil zame. Res nikoli več preko njih.

Odgovor na objavo uporabnika
novinar, 20.06.2024 ob 16:49

Saj jaz do sedaj nisem imel slabih izkušenj z njimi. Se mi je to enkrat že zgodilo pa sem se zmenil lepo in so uredili ponovno dostavo. To, da me pa sedaj kar lepo zavrnejo pa je res hladen tuš bil zame. Res nikoli več preko njih.

Razisci, zakaj ti blokira kartico, meni se to zdi vecji problem kot sama dostava.

Zdaj, ce hoces paket, imas nekaj opcij, ce pa hoces dokazovat svo prav ali jezo ali uzaljenost ali kakorkoli ze delat problem sam sebi, pa izvoli, tvoja stvar.

good story 🤓

Pa misliš da ti kdo verjame.

Kaj pa če ti dostavijo kar v službo? Oz kjer si takrat, ko te ni doma?

So čisto ok. Vedno pošljejo tako na email kot na telefon sms, kdaj je predvidena dostava. Ravno tako lahko spremeniš, kam naj ti dostavijo. Če ti na banki ne znajo povedati, zakaj se ti je kartica zablokirala, je pa malo čudno. Ler ponavadi vidijo, kje se je zataknilo. Sicer ne oseba za npr. okencem, a vseeno. Kartica se sama odblokira po dnevu ponavadi, če je bil pa 2x, 3x (odvisnobod kartice) pin napačen, greš pa na banlomat in odtipkaš pin, pol pa recimo pogled v stanje in se ti odblokira. Meni se je zgodilo, da sem cakala kurirja, pa sva sw pol zgrešila in je odnesel vvpaketomat. Po telefonu sva se pol dogovorila, da mi je dostavil naslednji dan domov. Pokliči kurirja. Sigurno si nekam dobil obvestilo, kdaj bo predvidena dostava. Da pa banka ne vidi razloga za blokado, je zelo malo verjetno. Drugič s kartivo placaj na spletu, če trgovini zaupaš.

Z Gls imam dobre izkušnje. Kot z Dpd ali sploh Pošto.

najlažje se je dogovoriti direktno s kurirjem. jaz se vedno tako dogovorim, če me kdaj ni bilo, sem prosila kurirja, ko je poklical, za dostavo na kak drug dan in je bilo vedno vse urejeno brez problema.

morda vam prav pride za drugič – o pripravi pošiljke ste obveščeni preko maila in lahko tam spremenite datum dostave.

glede kartice pa vprašajte, če pri plačilu na paketomatu morda igra kako vlogo ali je kartica kreditna/debetna.

Ta je bosa. Nihče ti ne bo dal v paketomat, če ti nisi preusmeril. Še to lahko storiš le za pošiljke kjer ti GLS da kodo za vstop spremembe in to le do polnoči na dan pred dostavo. Ne gre za vse pošiljke.

O tvoji kartici, mi zablokira pa tako škoda besed.

Zaradi slabih izkušenj z GLS z nekaterimi spletnimi trgovinami ne poslujem več.

Odgovor na objavo uporabnika
Ja, 20.06.2024 ob 18:46

Zaradi slabih izkušenj z GLS z nekaterimi spletnimi trgovinami ne poslujem več.

Ne “posluješ” več. Daj se ne smeši budala tupa klošarska.🤣🤣🤣

Odgovor na objavo uporabnika
modrivrag, 20.06.2024 ob 18:51

Ne “posluješ” več. Daj se ne smeši budala tupa klošarska.🤣🤣🤣

Tvoja naracija zveni kot od običajnega GLS dostavljavca. Odbijajoče.

Eh, so tud men pustil v paketomatu, sm klicala GLS, da zahtevam paket na dom al pa na pumpo, so brez kakršngakol problema mi drug dan prnesl domov.

Tko da res ne vem, kaj je pr teb šlo narobe.

Poklič jih spet ane.

Drugač so pa men gnili dostavljalci DPD.

Naj pustim, da paket odpeljejo nazaj v trgovino in vse okrivim izbiro najslabše dostavne službe GLS?!

Otročji si

Odgovor na objavo uporabnika
novinar, 20.06.2024 ob 20:13

Naj pustim, da paket odpeljejo nazaj v trgovino in vse okrivim izbiro najslabše dostavne službe GLS?!

Itak. Ne kupuj, če nimaš s čim.

Vodstvu teh revežev, ki morajo dostavljati pakete predlagam eno povišico, da jim ne bo treba izsiljevati ostanka drobiža pri plačilu z gotovino.

Oziroma, naj jim zagotovijo denarnico z drobižem za menjavo, ki je osnova vsake blagajne.

 

Kar realno, kar je napisano.

GLS je zares najslabša dostavna služba, tudi jaz pred nakupi pogledam koga trgovina najema za dostavo, a se dogaja, da imajo navedeno Pošto slovenijo potem pa pride GLS in vsi problemi z njimi. Ravno ta teden sem imel celo zdraho z njimi in nesposobnim oddelkom za pomoč strankam. Tako da je artikel romal nazaj v trgovino kateri sem tudi sporočil, naj na spletni strani korektno navajajo da uporabljajo GLS dostavno službo, da se stranke lahko izognemo ukvarjanju z njimi.

Pred kratkim sem naročil paket v paketomat, a sem naletel na nepričakovane težave. Ko sem prišel tja, sem vnesel kodo, vendar se noben predal ni odprl. Poskusil sem poklicati GLS, a najprej se nihče ni oglasil. Ko sem končno le dobil nekoga na linijo, so mi povedali, da bodo poslali serviserja in da naj poskusim naslednji dan.

Naslednji dan sem se vrnil, a se situacija ni spremenila – predal se spet ni odprl. Ponovno sem poklical GLS in spet dobil enak odgovor: “Poslali bomo serviserja, poskusite jutri.” Kasneje so me še poklicali nazaj in mi pojasnili, da je težava s predalom, kjer je moj paket, zato bodo prestavili paket v drugega. Ko sem se tretjič odpravil do avtomata in vnesel kodo, me je pričakalo novo presenečenje. Na zaslonu je pisalo, da je paket že bil prevzet, čeprav se predal ni odprl. Spet sem poklical podporo in rekli so mi, da morajo avtomat ponastaviti in da naj po petih minutah poskusim znova.

Čez pet minut se je predal končno odprl – a je bil prazen. Še en klic na GLS in tokrat so mi zagotovili, da bodo kontaktirali kurirja. Od tega zadnjega klica je minila že ena ura, a še vedno nisem dobil nobenih novih informacij o mojem paketu. Priznam, da se mi kaj takega dogaja prvič, saj je do zdaj vedno vse potekalo brez težav, poleg tega so na klicnem centru vedno zelo prijazni in ustrežljivi.

New Report

Close