GO OPTI prevozi izkušnje prosim

Marjetka in vsi ostali, pozdravljeni.
Bom napisal lepo slovnično, da boš znala prebrat.
Še predstavljati si neznaš, kakšno slovenščino znam uporabljat, če je le sogovornik na drugi strani temu primeren in pozna manire osnovnega ali osebnega ali poslovnega bontona.
K vsemu skupaj, kar sem že napisal lahko samo dodam to, da je poslovni model, katerega sta začela 2 nadobudna poslovneža trajal kratek čas in se je začel podirati sam vase. Sam vase pa se je začel podirati zaradi pretirane uporabe MINIMAX načela, oz. nepravilne interpretacije le tega.
Minimax načelo govori, da se z minimalnim vložkom dela maximalni dobiček. In pri dobičku se je zataknilo, saj ga glede na preračunane vse stroške skorajda ni, oz ga tudi ni in se dela dejansko minus že v samem štartu. Takšnega podjetja v tujini DEFINITIVNO nebi mogel odpreti, kaj šele začeti poslovati z njem na tak način.
V tujini, se vsak posel poveže z zadevo, ki se ji reče tveganje. To tveganje je kar širok pojem in obsega vse od tveganja s strani financ, do tveganja s strani tako managerjev kot lastnikov. Seveda, v Sloveniji se redkokdo posluži nečesa, čemur se reče IZDELAVA POSLOVNEGA NAČRTA.
V Sloveniji je največji problem to, da se lahko praktično vsak izmisli in naredi kar mu srce ali um velevata in nihče ne pomisli na posledice svojih dejanj ali na posledice svojih odločitev, ki jih bo sam lastnik ali managment oz. uprava podjetja sprejela.
V tujini je to drugače. Tam te preverijo, preverijo tvoj status, celo poslovni in finančni model za več let je treba met že izdelan in ga pregledajo in le na podlagi tega in pa garancije, katera mora biti v obliki denarja na računu, dobiš možnost, da lahko odpreš podjetje z neko dejavnostjo. Pa še to, mora biti točno specificirano in potrebuješ vsa mogoča dovoljenja in pa seveda izobrazbo, katera mora ustrezati. Zaposlitve so točno definirane in ni najemnja s.p. delavcev ali česarkoli drugega. Prispevki in dajatve so jasni in zamude se ne tolerira. Mogoče 1 x za 1 dan, če se zadeva ponavlja , lahko podjetje avtomatsko postane nelikvidno in se gre takoj v poplačilo upnikov, dolžnikov in pa seveda sledi tudi obravnava na sodišču, katera te lahko zelo hitro pripelje za rešetke.
No, ko bo Slovenija vsaj delno ” posvojila ” nekaj teh uveljavljenih in dodobra preizkušenih praks, bo v naši lepi deželici naenkrat odpadlo vsaj 70% samooklicanih direktorjev, podjetnikov in lastnikov nekih ” navideznih ” korporacij.
S strani mojega slovničnega znanja je bilo to to……
S strani mojega ” besednega znanja ” pa tebi marjetka in ostalim isto mislečim povem tole :
Ne veš, kdo sem, neveš s čem se ukvarjam, ne veš ali sem uspešen ali nisem, konec koncev niti neveš ali sem moški ali ženska. Tvoje insinuacije in predvidevanja na podlagi nekih mojih spletnih komentarjev nimajo popoloma nobene teže v nobenem smislu in so vsaj zame brezpredmetni, vendar pa terjajo moj odziv , saj so bile namenjeno konkretno meni.
Napisal sem v ” domačem ” žargonu. Mogoče je bil do koga žaljiv, v tem primeru sem pač odreagiral kot sem odreagiral. Temu se reče ” v afektu ” . Če sem koga prizadel, sem ga pač prizadel. Življenje ni pravljica, da bi te nekdo nosil po rokah, ampak je borba. In to zelo težka borba. In zmagovalci so tisti, ki se po padcu poberejo. Padcev pa je zelo veliko…Kar pa se tiče tega pa je problem to, ker takim do katerih je bil tak komentar žaljiv očitno že dolgo časa ni noben nalil čistega vina v kozarec, da se lahko pogleda v ogledalo in oceni sam sebe.
Kar se tiče mojega bivanja v Slo, sem tukaj samo toliko časa, kolikor želim sam. Moja poslovna pot se večinoma dogaja v tujini in tudi v bodoče bo tako. Transferje v življenju nisem prejemal, kvečjemu dajal. Zaradi mene je marsikatera družina preživela počitnice na kakšnem lepem otoku ali pa sem marsikateremu otroku omogočil uresničitev njegovih sanj.
Res pa je , da me je obliv ves ” gnev ” in bes, ki sem ga začutil ob prebiranju te teme. Žal tako je….
Pa če si nekateri priznate ali ne, Vam lahko povem , da imam prav čisto vsako besedo in nisem sam v tem razmišljanju.
Odloči pa naj se vsak sam po svoje, vendar pa kot sem napisal. Dokler nebo nekaj narobe se nebo nihče zganil. Upam, da ste gledali na pop tv prispevek o tem famoznem ” go opti “. Sedaj so celo sedež podjetja preselili na Nizozemsko zaradi domnevnega pritiska inšpektorata in tako naprej.
Kakorkoli, zadeva je morala oditi v obliki podjetja, saj bi na koncu ratal tak škandal, ki bi imel lahko grozne posledice.. Slej ko prej bi se zgodila neka huda nesreča z grozljivimi posledicami. Samo kot vedno je takrat že prepozno…..
Lep pozdrav vsem

Boki zakaj bi moral biti doma, če nisi bogataš in si ne moreš privoščiti dražjih prevoznikov. Oziroma si jih lahko, ampak bi rad privarčeval in si kakšen izlet več privoščil. Zakaj ne bi izkoristil priložnosti potovati z različnimi nizko cenovnimi prevozniki? Je pa tako, da če imajo oni v pogojih poslovanja zapisana neka pravila in ti nekaj garantirajo, se morajo tega držati. Ti imaš pa povsem pravico se pritožiti, če se oni tega ne držijo. Daj mi ti povej zakaj bi ljudje delali za njih, če ne bi bilo nobenega dobička? Pa če ti pelješ poln kombi iz Ljubljane v Benetke. Ne vem kako velike kombije imajo, ampak recimo za 8 ljudi. Računaš 20€ na osebo in imaš ti ko prideš v Benetke 160€. V Benetkah raztovoriš in tam te čakajo že novi potniki in imaš ponovno poln kombi ljudi nazaj v Ljubljano. Ponovno 160€. To je v parih urah vožnje zasluženih 320€ in prtljage sploh ne štejemo, torej še dodatni zaslužek za prtljago. Sedaj bom pretiraval in recimo, da voznik ne gleda na porabo goriva in pritiska na gas kot da bi ukradel kombi. Zato odbijemo 50€ za gorivo in servisiranje. Torej je ob koncu vožnje 270€ čistega dobička. Pa en pelje v Benetke, drug v Zagreb, tretji na Dunaj, potem imaš še Milano pa München. Naslednji dan se zgodba ponovi, pa kakšen dan je malo manj prometa, drug dan malo več. Recimo, da če ima GoOpti vsak dan 800€ čistega dobička, je to v enem mesecu (30ih dneh) 24000€ čistega dobička. Zakaj ne bi podjetje obstajalo in obratovalo?
Ampak iz tvojih jeznih in sovražnih komentarjev je razvidno, da si očitno bil prevoznik ljudi na letališča in domov ter si za svoje delo mastno zaračunaval. Pa je prišel GoOpti in ti je bil konkurenca, cen nisi spustil, ker si bil mnenja, da GoOpti ne bo preživel, ker “ni dobička” in tako je GoOpti prevzel tvoje mesto. Drugega razloga ne vidim za tvoje sovražno pisanje preko slovencev, kako neumni smo, da podpiramo nizko cenovne prevoznike.
Vem, da sledi ponovno kilometre dolg komentar s tvoje strani. Saj ga ne bom prebral, ker so itak vsi isti. Pokvarjena plošča na “replay”, samo malo DJ efekte zamenja, da drugače zveni.

Tole se pa bere kot da gre vse, kar potniki plačajo, razen nekaj malega za bencin (kje so pa cestnine?) in vzdrževanje vozila direkt v dobiček. Od kod se pa plačajo vozniki, iz česa se nabavijo vozila, verjetno ima GoOpti tudi kake poslovne prostore, ki niso zastonj (in se plača tudi elektrika, voda, internet, telefoni …), pa verjetno še kakega zaposlenega poleg šoferjev, konec koncev je treba plačat tudi davke in še kaj. Eni zgleda res nimate pojma o poslovanju podjetja.
Z GoOptijem pa sicer nimam izkušenj, kadarkoli sem preverjala cene prevoza za 2 do Benetk/Trevisa/Trsta, se je na koncu izkazalo, da ni nič bolj ugodno kot s svojim avtom (vključno s parkirnino za 7-10 dni), pa še sam od sebe si odvisen, nikogar ni treba nikjer čakat. Mogoče se splača za 1 osebo ali pa če se ti ne ljubi samemu vozit in si pripravljen vzeti v zakup čakanje na letališču.

Pozdravljeni.
Uporabniku ” svašta ” sporočam, da je po dolgem času nekdo, ki ima nekaj pameti naredil pametno kalkulacijo med ceno, ki se plača in dobičkom ki ostane. Ta kalkulacija je očitno znana zelo malo navadnim ” smrtnikom ” , ker njim je pomembno samo da je ” cnej ” . Uporabnik ” svašta ” pa se spozna na zadeve in mu je kojčkaj hitro jasno koliko dejansko ostane in kaj so obratovalni stroški, vzdrževanje, amortizacija, plačilo za šoferja, cestnine, davki, prispevki in na koncu še davek od dobička.. Pa še bi lahko našteval, samo ni potrebno. Tako da uporabnik ” svašta “, hvala lepa za izraženo mnenje ter poskus predstavitve dejanske slike.
Kar pa se tiče uporabnika ” Boki umiri se ” pa takole :
Ne, nisem bil prevoznik, ne nisem vozil ljudi iz letališč ali do njih. Sem pa bil zelo vpet v turizem in sem marsikaj videl iz 1. roke, kot tudi doživel. Itak itak pa se te famozne ” stranke ” kot so kvazi ” biznismeni ” ali pa ” turisti ” iz Slovenije , ki uporabljajo take storitve, lahko primerjajo z raznimi ” vele turisti ” iz azije in pa Kitajske.
Dragi Slovenci, zapomnite si nekaj. To , kar so govorili na Pop-tv , da smo v porastu turistov, je pesek v oči. In to tak, da ga lahko spiraš še 3 dni skupaj. Razni Kitajci, azijci, korejci in pa italjani v veliki večini obiskujejo našo deželo na sledeč način :
– pripeljejo jih avtobusi iz vseh mogočih držav, samo Slovenski ne
– vožnje so kdaj res psiho scene ( po 1500 km ali več )
– vozniki teh avtobusov so navadni reveži, ki spijo tudi na zadnjih sedežih avtobusov, ker za njih ni prostora v namestitvah, kjer bivajo tej ” gostje “
– velikokrat so deležni takih napadov s strani strank in osebja raznih hotelov ali hostlov, da si nemorete niti predstavljat
– nositi morajo na stotine torb, jih prekladati , nalagati, in še in še
– za svoje delo NIHČE izmed njih ne dobi več kot 600 eur plače. NIHČE !
– tej ” turisti ” požirajo in kradejo hrano, pribore, brisače in še marsikaj po hotelih
– zvečer jih mora ta isti voznik čakat pred hotelom, jih peljati v ljubljano na sprehod, in jih potem tudi pripeljati nazaj
– vsi imajo plastenko vode s seboj, ki jo napolnijo v hotelu in to je njihovo zapravljanje denarja v Ljubljani
– drugi dan se samo zamenja mesto in zgodbe se ponavljajo….
In to so ljudje, ki nimajo niti za 1 kavo z gostim sokom, kaj šele da zapravljajo 100 eur na dan. HAHAHAHA, sm se nasmejal, ko sem gledal ta prispevek. Takih turistov se na veliko izogibajo vse pametne lokacije in države, saj ne prinašajo ničesar drugega, kot samo stroške in probleme…
Hvala lepa.
Lep pozdrav


Grozno !!!! Nimam besed…. kraja denarja ljudem…in predvsem kraja časa…. ko bi vedla prej da bom iz benetk morala v sezano in v sezani na drug bus gooptija in nazaj v koper… se nebi odlocila zanje.. naj povem, da je najprej gospod pri prevozu iz kopra do benetk zamujal skoraj celo uro… kjer ni bil sposoben nobeden javiti da je na poti in bo zamudil…klicala sem sama… voznik je imel grozen vonj potu…vozil je s telefonom v roki, kar ogroza zivljenje potnikov….nesprejemljivo… NE ODLOCAJTE SE ZA GOOPTI ker to je le optimalna izbira za samo druzbo ne za potnike… ko smo pristali v benetkah smo prejeli mail s sliko kjer naj bi se bus nahajal… tega busa na tem mestu ni bilo… za tako placilo bi se spodobilo da se uredi voznikom vstop do vhoda letalisca… ne pa jebat se voznike z iskanjem potnikov… mislim ogabni so… bogi tej ljudje, ki delajo za to druzbo…najbrz so placani kot navaden sofer imajo pa veliko vec stresa in dela s potniki… skratka zamudili so skoraj uro po nas in prispeli bomo najbrz 2 uri kasneje ker gremo se mimo nasega cilja in s presedanjem nazaj v koper… zelela bi samo da se razve in obesi na zvon da je to samo eno sranje !!!!