golf V 1.6 ali 1.6fsi ali 2.0fsi

kakšno je vaše mnenje o golfu V?
cena za sportline 1.6 (pospešek 11,4) je 3.990.000
cena za sportline 1.6 fsi (6 prestav pospešek 10,7) je 4.600.000
cena za comfortline 2.0 fsi je 4.700.000
kaj splohje fsi in ali so pri nas res težave z primernostjo bencina… namreč treba je tankat 98 oktanski bencin v fsi… ali je ta tehnologija res toliko boljša… sam se nagibam za starejšo zasnovo motorja 1.6 razliko pa bi porabil za dodatno opremo!
Dober, varen, sodoben, z nekaterimi tehničnimi dodatki (DSG menjalnik, 4-motion, 6 stopenjski menjalniki …) tudi pred konkurenco. Njegova dobra prodaja (najbolje v svojem razredu) pri nas in v Evropi pove veliko.
Glede tvoje dileme (1,6 bencin, 1,6 FSI, 2,0 FSI); najprej povej kaj pričakuješ od avtomobila – ali daješ pri izbiri prednost recimo racionalnosti ali zmogljivostim, če gremo iz ene skrajnosti v drugo. Racionalen nakup je 1,6 bencinski motor – za vsakdanje potrebe čisto dovolj, proti njemu je 2,0 FSI »športnik«, ki pa je glede nakupa, registracije, goriva in nadaljnjih stroškov seveda manj racionalen.
Torej – tvoja pričakovanja, potem pa bomo še kakšno rekli o tehnologiji FSI.
LP, Škorpjon

Ali je vredna razlika 600.000 sit od 1.6 do 1.6 fsi? in če potem kupim 1.6 fsi potem je razlika do 2.0 fsi zelo majhna.
stroški registracije pa so naslednji: 1.6 120.000 sit osnovno + 120.000 kasko = 240.000 sit
1.6 fsi = 144.000 osnovno + 140.000 sit kasko0 = 284.000 sit
2.0 fsi = 180.000 osnovno + 160.000 sit kasko = 340.000 sit
bencin pa itak žrejo vsi okoli 9/10 litrov… no ne bi rad glih avta k gre full
počas, itak sem slišal da je 1.6 brez fsi fulll star motor mislim zasnova
če pa 1.6 fsi kupim je pa nakup brezmiseln saj dobim za 100.000 sit 2.0 fsi.
mah probat bi mogu ampak v sloveniji ni 1.6 fsi motorjev sploh!
Naj na kratko razložim razliko med motorji. Tako si boš lažje predstavljal kaj dobiš s FSI motorjem in se morda na podlagi slednjega odločil.
Tehnologija neposrednega vbrizga bencina bo kmalu stara desetletje. Prvi so ga leta 1997 uvedli Japonci oz MITSUBISHI, motor so poimenovali GDI, vgrajevali pa so ga v model CARISMA. Danes imajo v prodajni paleti tovrstne motorje tudi drugi proizvajalci; kot si sam navedel VW oz AUDI (FSI), ALFA ROMEO (JTS), CITROEN (Hpi), FORD (Sci), MERCEDES BENZ (CGI), RENAULT (IDE), TOYOTA (D-4).
Verjetno delovanje 4 taktnega bencinskega motorja poznaš, zato preskočimo podrobnosti in se posvetimo razlikam; pri »navadnem« motorju se v valje skozi sesalni ventil napolni mešanica zraka in goriva, priprava mešanice pa se pripravi pred samim vbrizgom. Pri neposrednem vbrizgu v tem »času« vstopi le zrak, gorivo pa se prek vbrizgalnih šob dovaja pred tretjim delovnim taktom.
V praksi pomeni naslednje; »klasični« vbrizg ima naslednjo »logiko« pri manjši obremenitvi dovaja v valje manjšo količino mešanice zraka in goriva, pri večjih večjo. »Problem« nastane pri ohranjanju določene konstantne hitrosti – stopalka za plin je delno pohojena, vbrizg je konstanten, »dihanje« motorja skoraj prekinjeno, motor pa v takem »režimu« porabi veliko energije za vsesavanje mešanice (dotok le delno odprt).
Neposredni vbrizg to nadomesti z omenjenim načinom vbrizga.
Pri vsakdanji uporabi to pomeni, da pri neki konstantni hitrosti in manjših obremenitvah (približno tretjina plina) motor z neposrednim vbrizgom porabi manj goriva, ima pa tudi večjo moč in navor. Pri večjih obremenitvah pa se vsa prednost izniči ali celo »popije« več kot njegov »klasični kolega«.
Z GOLF-om 1,6 FSI boš torej varčeval pri manjših obremenitvah, pri večjih se zna varčnost »obrniti« v prid klasičnemu 1,6 litrskem kolegu.
Najbolje torej, da si zagotoviš vsakega od avtomobilov in preizkusiš razlike, če je mogoče na kakšni daljši relaciji.
Upam, da sem ti nekoliko olajšal »kalkulacijo«. Pa še sporoči za katerega si se odločil in zakaj.
LP, Škorpjon
