google ad words
Ne, ni čudežna palčka.
Jaz sem osnove preštudiral v dveh popoldnevih; čez čas ugotovil, da za internetne brskalce nimam prave ponudbe, in znižal proračun. Mi je pa Google pomagal, da sem ugotovil, da imam problem s prepoznavnostjo ali ponudbo nasploh.
Plačujem pa … odvisno.
Za davčne blagajne je dren, sem se pa spomnil dobrega oglasa, in mi je Google znižal ceno na klik. In pomembno je, da razmisliš, kam bo prišel kupec, in kaj bo tam naredil. Jaz skoraj vsak dan malo prilagajam.
V bistvu je bolj pomembno kako dolgo že imaš spletno stran in koliko dogajanja je na njej – posodobljene pasice, vsebina itd (optimizacija spletne strani je skoraj nujna), da lahko googlovi pajki učinkovito opravljajo svoje delo. Oglaševanje je lahko donosno, če imaš produkt, ki ga kupci iščejo online in samo na dolgi rok. Ne moreš vložiti petstotaka, ki ga bodo požrli kliki v enem mesecu, učinka pa ne bo. Računaj na dolgi rok in imej živo spletno stran.
Bae, 23.09.2017 ob 15:03
V bistvu je bolj pomembno kako dolgo že imaš spletno stran in koliko dogajanja je na njej – posodobljene pasice, vsebina itd (optimizacija spletne strani je skoraj nujna), da lahko googlovi pajki učinkovito opravljajo svoje delo. Oglaševanje je lahko donosno, če imaš produkt, ki ga kupci iščejo online in samo na dolgi rok. Ne moreš vložiti petstotaka, ki ga bodo požrli kliki v enem mesecu, učinka pa ne bo. Računaj na dolgi rok in imej živo spletno stran.
Se strinjam z napisanim, vendar pa opažam, da se je cena posamezne konverzije v letošnjem letu kar konkretno dvignila. Kako pa kaže vam?