gume m+s


Saj pa zimsko-letnih sploh ni bilo! kaj pa govorite!
To je finta prodajalcev da ti proda gumo in ti rece da je zimsko letna kar pa sploh ni!
M+S ali mud and snow(blato in sneg) je zimska guma katera se tudi dobro odnese v slabsih cestnih razmerah kot je npr. blato! Vsak ve da zimska guma zacne delovati komaj pri 7 stpinj celzija!
Torej zelo dobra za sneg in blato!
P.S.
Pa ne nasedajte nekim zimsko letnim gumam ker teh ni in nikoli ni bilo!

kaj ne… še vedno se dobi zimsko letne. In povrh vsega imajo oznako tudi m+s. V bistvu je profil neka mešnica med cenenimi letnimi in ceninimi zimskimi; profil ni tako tog kot pri letnih, saj ima nekaj zarez in ne tako mehak kot pri zimskih ker ima premalo zarez pa še matrial je bolj letni kot zimski. V bistvu so to gume za zmeraj, ker se tud nucajo ne. Po sengu ne prideš nikamor, po dežju pa če nisi pazljiv iz ceste. Obnesejo se če se voziš po makadamu ali suhi pa ne preveč vroči cesti. V bistvu niso dobrte za nikakršen način vožnje v nikakršnih pogojih.




Pnevmatike z oznako M+S so zimske pnevmatike. Vendar s to razliko, da se z njimi vozite lahko tudi poleti.
Vendar morate biti pazljivi, kajti zimske pnevmatike so bolj mehke in se zaradi bolj prilagajajo zimskim razmeram.
Imajo pa slabo lastnost, da se hitreje obrabljajo poleti kot pozimi.
Za vse nadaljne informacije smo Vam na voljo na spodnjem naslovu.
Lepo pozdravljeni.

Za vse nepoznavalce in nejeverne tomaže, ki trdijo da ne obstajajo celoletne gume z oznako M+S. To je avtoplašč Good Year Vector 5, ki ima tudi oznako M+S. Nekateri, ki vejo samo kaj pomenita kratici M in S, mislijo da vejo vse o pnevmatikah :)))
Zimske pnevmatike nosijo zakonsko določeno dodatno oznako M + S (pojavljata se tudi različici M&S in M.S., črki pa sta začetnici angleških besed za blato (mud) in sneg (snow). Simbol snežinke nosijo pnevmatike, ki izpolnjujejo kriterije posebnega testa v zimskih razmerah in tako dosegajo visoko raven oprijema, zavorne poti, vodljivosti in drugih kriterijev, ki so pomembni pri vožnji v zimskih razmerah.
Uporaba Goodyearove tehnologije SmartTRED je pri razvoju avtoplašča Vector 5 omogočila, da se avtoplašč prilagaja spremembam voznih razmer in sezonskim spremembam temperature. Tehnologija SmartTRED združuje značilnosti letnih in zimskih avtoplaščev, zato Vector 5 »zaznava« stanje cestišča in ustrezno prilagodi svoje lastnosti.
Tukaj pa imate še link do uradne strani!
Skratka bistvo je v zmesi, ki je narejena za avtoplašč. Guma, ki ima odlične rezultate v ledu, ima slabše v snegu in obratno. Tista guma, ki dosega odlične rezultate pozimi, je poleti zanič (eskimo). Guma, ki je kralj suhih cest, je v dežju slaba (michelin)…..in še bi lahko naštevali.
GY vector 5 pa kot vidite v linku in tudi v testih AMZS-ja pa ima neko srednjo kakovostno vrednost, ni najboljša v snegu, ni najboljša na suhi cesti, ni najboljša na mokri cesti…je pa najboljša celoletna pnevmatika z o znako M+S!
Torej je od posameznika odvisno kakšno gumo z voznimi lastnostmi želi kupiti in seveda od njegove potrebe. Če recimo živi kje v hribiih z veliko snega, bo normalno kupil gume z najboljšim oprijemom v snegu, da pač zvozi klanec. Za po nižinah..recimo Ljubljana, je pa ta celoletna pnevmatika GY vector 5, več kot odlična hkrati pa še zadostiš zakonskim določilom.
Te GY vector 5 bom imel sedaj že 4 zimo in 3 poletja in se mi super obnesejo. Če pa bi imel savine eskimo S3, pa bi bile že zdavnaj zlizane in za smeti….


Skopirano s strani AMZS oz. Motorevije:
Odločilen dejavnik pa je in bo zmogljivost posamezne pnevmatike – o čemer govori tudi naš test. Med pnevmatikami dimenzije 165/70 R 14 T, ki jih uporabljajo avtomobili kot so fiat punto, citroen C3, škoda fabia, toyota corolla ali VW polo (naš preskusni avto) so le tri pnevmatike dobile najvišjo oceno zelo priporočljivo. Zanimivo pa je, da ima vsaka od teh pnevmatik različno posebej dobro lastnost.
Continentalova pnevmatika winter contact TS 780 se je odlikovala predvsem na mokrem, Michelinova alpin A2 (droben napis A2 je na boku pnevmatike) in Semperitova winter grip pa sta svoj poudarek našli na majhnem kotalnem uporu, kar pomeni manjšo porabo goriva in na še boljših lastnostih na snegu. Pri tej lastnosti sicer zelo dobra Uniroyalova pnevmatika MS plus 5 ni na povsem enaki ravni in je bila zaradi tega njena skupna ocena znižana za stopnjo – na priporočljivo.
Oceno priporočljivo pa so si s svojimi lastnostmi prislužile še Hankookova pnevmatika W 400 icebear, Pirellijeva W 190 snowcontrol in pa Firestonova winterhawk. Vse ostale pnevmatike te dimenzije so bile vsaj v eni izmed lastnosti, ki vplivajo na varnost, precej slabše in so zato dobile vsaj za stopnjo nižjo skupno oceno. Tako so Goodyearova pnevmatika ultra grip 6, Savina eskimo S3, Fuldina kristall montero kot tudi pnevmatika supergrip 6 izdelovaca Esa+Tecar dobile nižjo skupno oceno zaradi lastnosti pri obnašanju na mokri cesti, Toyeva snowprox S 941, Dunlopova SP wintersport M3, Yokohamina winter F601 in Goodyearova pnevmatika vector 5 pa na snegu.
Goodeyarova vector 5 je bila tudi edina celoletna pnevmatika na našem testu in je dobila najboljše ocene na mokri cesti, zelo dobro se je izkazala na suhi cesti, pri vožnji po zaledenelih in zasneženih cestah pa se ne more enakovredno kosati s specializiranimi zimskimi pnevmatikami.
Nižjo skupno oceno je dobila tudi Vredesteinova pnevmatika snowtrac, ker je pri hitrostnem preskusu izpolnila le manj zahteven test po DIN standardu, pri bolj zahtevnem standardu, ki je običaj na našem testu, pa pnevmatika ni zdržala predpisanih obremenitev. Upamo in pričakujemo, da predvidena naslednica snowtrac 2 ne bo imela teh težav.
Za ogled tabele z rezultati, kliknite tukaj:

Vidim, da si vse to prebral v časopisu Delo. Vse lepo in prav. Te pnevmatike, katere naštevaš, katere so bile na testu, se na različnih znamkah in tipih vozil različno odražajo. Test je bil narejen samo z eno vrsto vozil. da poenostaviva. Če daš na Puntota Savine, se drzgače obmnaša kot pa na citroenu C 3, kajti značilnost pnevmatike je odvisna tudi od same stabilnosti vozila, od tehničnih lastnosti, moči motorja itd.
Nedvomno pa drži, da pnevmatika namenjena posebej za zimske razmere in posebej za poletne razmere, pripomore k večji varnosti, kot celoletna pnevmatika. To je nekako tako, kot bi ti nosil jesenska oblačila celo leto, pozimi in poleti.
Mene te pnevmatike ne bodo prepričale o varni vožnji v vseh vremenskih razmerah.

No, v Delu nisem tega prebral, sem pa oboje našel na internetu, kjer sem navedel tudi s kod sem naredil Copy in sicer z goodyearove in motorevije strani.
To vse drži kar si napisal v prvem delu, če bi še kaj takega napisal, bi preveč časa in prostora zavzel….tudi rezultati testov enakih gum enakih dimenzij so vsako leto drugačni… med najboljšimi gumami so razlike večinoma tako majhne, da jih običajni voznik ne občuti.
Kar se tiče moje lastne izbire gum za moj avto, pač upoštevam v kakšnih pogojih vozim in koliko in kje. Zame je najbolj pomembno, da se obnašajo dobro na mokri cesti, saj na suhi se več ali manj vse dobre za normalno vožnjo. Na snegu pa moraš biti tko al tko previden. Ker pač ne živim kje na hribu, kjer zapade dosti snega, ampak v ljubljani, kjer opravim v njeni okolici tudi večino voženj (18.000 km/leto). Zato zame sploh nima smisla kupovati specialne zimske gume, za poletje pa letne, vmes pa plačevati 2x na leto zamenjavo gum. To recimo v 4 letih znese v denarju TRIJE kompleti gum (en komplet bi lahko kupil z denarjem z menjavo). Tko jaz raje kupim vsake tri leta en komplet GY vector celoletnih gum) pa imam zmeraj dobre in nove gume na avtomobilu. S temi gumami vozim pozimi kot poleti tudi do 180km/uro po avtocesti brez problemov ali 160 po dežju ali mokri cesti.
Prej sem imel gume Michelin Energy, pa sem se veliko bolj nesigurno počutil na mokri cesti (aquaplaning), po treh letih pa so ble že čist scufane po tekalni površini…ko so ble nove, si se pa res počutil, kot da bi vozil po tračnici na suhi cesti…
Sodelavec, ki pa menja vsako leto letne in zimske gume, ker gre velikokrat pač v avstrijo, mu zimske gume tretjo sezono niso več uporabne, da bi zvozil zasnežen klanec. Ob vsakem prvem snegu naredi test vedno na istem klancu (cesti) in tretjo sezono mu še nikdar ni uspelo ga zvoziti in je bil primoran vedno kupiti nove zimske gume s katerimi ga je brez najmanjšega problema zvozil. On recimo zmeče za gume in stroške z njimi najmanj 4x več denarja za gume kot jaz, ki imam samo en komplet.
No, tudi testi enako rabljenih in enako starih gum bi bili več kot dobrodošli. saj veliko gum že po enem letu zgubi 50% lastnosti, ki jih imajo kot nove.
Katere letne in zimske gume pa ti uporabljaš?
zimske goodyear ultra grip 6
letne dunlop sport sp9000
hehehee…..
praviš da imaš sedaj 4 zimo te gume gor……pa 3 poletja……pa trdiš da so še vedno dobre……in to celoletne gume…….. khm……..ne bi dal ravno roke v ogenj…….
Ko si vse tako izračunal……pa si izračunal koliko več pokuri avto, ko se voziš z grobim profilom poleti, koliko več hrupa povzročajo te gume,……


Na videz sploh nimajo grob profil, tisti časi so minili, ko si že nadaleč ločil zimske gume. Sedaj je najbolj pomembna sestava zmesi gume in razporeditev lamel po tekalni površini.
Kar se tiče obrabe imajo GY vector 5 popolnoma enako obrabo kot GY Ultragrip 6. Kar se pa tiče hrupa si se pa krepko zmotil :)))) Ultra grip 6 so veliko bolj hrupne v potniški kabini in dosegajo veliko večjo zunajno glasnost kot vector 5. Preden kakšno trditev napišeš, vsaj preveri resničnost!!!
Jaz gume vedno menjam pred zimo na 3 ali 4 leta in jih imam vedno pozimi in poleti gor ene in iste (čeprav imam še prve originalne feltne v garaži, gor imam ALU feltne) in bi lahko tudi pri menjavi prišparal. Koliko so dobre gume po tolkem času je težko rečt, sigurno so slabše kot nove, tko kot vsake. Lahko ti pa zatrdim, da po tolkih letih niso nič slabše kot ostale. Na istem avtu so se mi malce bolj obrabile dunlop in michelin gume v istem času. Vector 5 uporabljam od takrat ko je v veljavi novi zakon zaradi oznake M+S, da mi ni potrebno 4 mesece vlačiti verige v prtljažniku, Sedaj jih dam le po potrebi v prtljažnik in mi jih do sedaj še ni bilo potrebno uporabit.
Kar se pa tiče same porabe bencina….ti bi pa lahko zračunal do decimalke natančno za vseh 15 let nazaj. Kajti jaz imam navado vedno tankati polno in beležiti koliko sem tankal, prevožene km in povprečno porabo. Praktično ni nobene razlike, odvisno je le, ali imam več mestne ali relacijske vožnje in seveda od težke noge.
Sicer je bistvo, da je vsak zadovoljen s svojimi pnevmatikami in ima dober občutek v vožnji. In tudi finančno sem zelo zadovoljen. (kupil sem jih in montiral 100 km iz LJ in tako prišparal skoraj 30.000 SIT). Jaz sem se za svoje odločil glede na moje potrebe.
In koliko sezon ti votiš letne oz. zimske pnevmatike?

Sej to je to. Bistvo je, da si zadovoljen, kot cenovno in vožnjo z določenimi gumami.
Meni je vseeno kdo katere gume uporablja in ga tudi ne prepričujem naj te in te gume kupi. Jaz lahko zagovarjam le svojo izbiro in povem dejstva in razloge zakaj sem se tako odločil.
Če bi jaz imel potrebo po specialnih zimskih, bi sigurno pravtako trenutno kupil Sava eskimo S3, letne pa bi še probaval.
nikjer nisem trdil da so ug6 tišje gume…..logično je da so glasnejše, saj so to izrazito zimske gume……, tako kot je logično da so vector glasnejše kot izrazito letne gume………
kot si napisal ob obrabi…….ug6 in vector imajo isto obrabo…..ne vem če to čisto drži…… sicer ne poznam zmesi ampak vem da so čisto zimske gume precej mehkejše (s tem se tudi hitreje obrabijo, sploh na segretem asfaltu) kot letne gume…….
in ne morem si predstavljati da bi se z zimskimi gumami vozil 4 leta……., (o tem sem se lahko prepričal ko sem imel na petki pred zimo nove gume, vozil jih še celo poletje, za naslednjo zimo je bila višina profila še komaj zadovoljiva)
da te potolažim…..tvoje gume so nekakšen kompromis med zimskimi in letnimi…..drugače povedano……v nobenih razmerah niso dobre…….
Sicer pa tako kot si sam rekel….vsak si kupi take gume kot si jih želi in misli da je najbolje…….ampak je dokazano da vsesezonske gume niso najboljša rešitev……….
glede porabe……meni poraba avta ni pomembna……..se ne mečem v tla če mi porabi 0,25 litra več…..in tudi pišem si ne, tako kot ti za 15 let nazaj…..grem na pumpo natankam polno, prestavim števec na 0 in se peljem dalje…….avto imam za to da se vozim in ne zato da so v oštariji hvalim kako moj avto špara……..
Ps…..
tisti test gum, ki si ga nalepi zgoraj…….to je bil test pnevmatik v zimskih razmerah – preber si še test tvojih pnevmatik v letnih razmerah ko ima asfalt kakšno stopinjo več kot 5………

Kar se tvojih tolažilnih besed tiče in kompromisih celoletnih pnevmatik sem jaz veliko več o tem že v prejšnjem postu napisal (oz. skopiral ter navedel tudi link povezavo).
Obraba gum, hrup pnevmatik in poraba bencina je tebe skrbela, ne mene! Jaz sem ti samo odgovoril. Pišem si pa zato, prvič iz navade, drugič pa tako hitro opaziš kakšno ovaro v zvezi z motorjem ob nenadno povečani porabi bencina, ki je drugače šele opazil nebi. Jaz ne gledam na porabo bencina kar bi lahko prebral tudi iz prejšnjega posta o mojem načinu vožnje. na porabo bencina gledam le pri nakupu tiap avtomobila, ne pa pri načinu vožnje in pri izbiri gum.
Kar se tiče vožnje z zimskimi gumami čez celo leto, si prišel do pravilne ugotovitve, da so namreč do naslednje zime fuč. To je tudi eden od razlogov zakaj se vozim s celoletnimi. Čudi me da si se sploh odločil z NOVIMI zimskimi gumami vozil še poleti, saj bi lahko vnaprej vedel, da jih boš uničil za naslednjo zimo, glede na to, da se imaš za takega poznavalca.
Tudi letni test sem že prebral…sicer je pa v predpisani zimi je kar veliko dni (če ne celo več), ki ima več kot 7 stopinj podnevi. Takrat so pa boljše letne pnevmatike kot zimske, tko vsaj pravijo strokovnjaki :)))) Zato je pa najboljši kompromis!