Hable con ella
Ej, sorry, ampak meni je Amoldovar vedno totalno patološki in to še ne pomeni, da gledam bedarije, ki si jih omenil.
Drama? Očitno si jih zelo malo videl, če s tem filmom označuješ kao nek umetniški vrhunec, ki je lahko všeč samo ta pametnim, tisti, katerim pa ni, so pa sposobni gledat samo chip zadeve, takih “umetnin” kot je pa Amoldovar pa ne razumejo.
Malo se še razglej okoli sebe, preden daješ kakršnekoli sodbe.
In če je nekaj “evropsko” še ne pomeni, da je umetniško. Zdaj se nasproti ameriškemu komercialnemu filmu izoblikuje kvazi umetniškost evropske produkcije, ki ima ravno tako kot ameriško štampljanje vedno en in isti vzorec.
In itak Amoldovar celo neke oskarje pobira – ja, saj se vidi komu je všeč, Ameriki. Ti padajo na tako poceni fore, kot so njegove.
Almodovar: spretna patetika, dobra fotografija, ustrezna glasba in zanimivi obrazi. To je vse. Pove pa nič.
Se strinjam z zdenko, da Almodovarjevi filmi res niso ne vem kako povedni. Gre za zanimive zgodbe, usode ljudi..Ponavadi nenavadne. Samo ima pa ta film nekaj, kar štejem med boljše stvari… In sicer tisti nemi film Mini moža, ki se naslaja nad gigantskim ženskim telesom. Scena mi je totalno nora. Štela bom med ene mojih najljubših filmskih prizorov. In zmeraj mi je bila všeč izbira igralk od Almodovarja. Velikokrat gre za iste igralke, vendar imajo vse tako nenavadne obraze…Všeč mi je, da to opazi, poudari ter vključi v zgodbo. Film mi je všeč, čeprav bo šel verjetno na listo hitro pozabljenih. Razen tiste scene z mini možem, ki je naravnost fantastična. To si bom zapomnila za vekomaj.