Najdi forum

Splash Forum Arhiv Ženski in moški čvek Harvey Norman – neizpolnitev obveznoati

Harvey Norman – neizpolnitev obveznoati

Pri HN smo naročili in plačali pohištvo, rok za dobavo je bil 6-9 tednov, ki pa se je iztekel (tudi 9-tedenski). Klicali smo jih, kako je z dobavo, pa so nam samo hladno odgovorili, da roba pač ni prišla in nam ne morejo nič pomagati. Nobenega opravičila, nič. Sasmo rekli so, da bo pohištvo mogoče prišlo s 3-tedensko zamudo. Ali obstajajo kakšne sankcije.
Pa na računi piše, da velja garancija za pohištvo 1 leto od dneva naročila. Halo!!!

Ojoj… spet HN… Kolegica je pred 4 meseci kupila pri njih sedežno in bolje, da ne opišem skozi kaj je šla, da jo je dobila! Vse skupaj je trajalo cele 4 mesece in nekajkrat je šla do njih, k šefici, klicala 100x… Skor je izgubila živce z njimi! In ne pričakovat kakšnega opravičila z njihove strani, ker ga tudi ona ni nikoli dobila. Vsi so bili zelo neprijazni. Ampak ti povem, da se da rešit to stvar- enostavno pošlješ mail direktorju HN. Not pa na lep način napiši vse nezadovoljstvo ob čakanju, da se ne opravičijo, itd.
Ko je ta kolegica poslala mail direktorju, jo je čez par ur klicala šefica, vsa sladka ter prijazna in zdaj mislim, da je končno prišla do svoje sedežne.

Mislim, da morajo avanse obrestovati po meri za vezan denar – daj poskusi malo pobrskati po stranek ZPS. Če nič drugega…

Garncija mora veljati od dneva nakupa ne pa od naročila.

Tako piše na njihove računu: Kupiš v bistvu takrat, ko naročiš in plačaš, kdaj pa dejasnko dobiš pohištvo pa ni važno.
Kako pa pridem do maila direktorja?

Elizabetka po mojih izkušnjah z HN ti ne bi smeli delati problemov. Jaz sem pred 5 leti kupoval pomivalni stroj za novo stanovanje. Pred novim leto so imeli neko superdjuper akcijo, jaz pa naj bi se vselil šele čez 4 mesece. Trgovec mi je ponudil, da kupim pomivalni stroj in ga oni brezplačno skladiščijo dokler ga ne bom rabil in ko mi ga bodo pripeljali mi bodo tudi požigosali garancijski list. Točno tako je bilo, stroj so skladiščili do maja naslednje leto in tudi garancija se mi je začela šele maja.

Zajcekd, hvala! Upam, da bo res tako. Sicer pa upam, da ne bo potrebno kaj reklamirati, ko tako dogo delajo.

Ja, ja, takole je bilo pred 5 leti….
Danes pa so drugi časi.
Glede emaila vem, da ga je kolegica skombinirala: ime.priimek(afna)harveynorman.si
Ime in priimek direktorja pa je verjetno dobila na spletu ali v imeniku, ne vem.
Če ne bi jih na tak način prisilila, ne bi še danes, po 4 mesecih, dobila sedežne.

Če lahko še jaz dodam svojo izkušnjo – pri HN sem kupila francosko posteljo, skupaj z dnom – dobavljena je bila sicer skoraj v dogovorjenem roku (rekli so sicer 14 dni, ampak je bila potem dobavljena v enem mesecu). Vsa vesela, da bom končno enkrat imela ,,full dobro postlo,, in da se bom pošteno naspala – pa glej……nič od tega, kajti ko smo posteljo z dnom prinesli v spalnico, smo najprej ugotovili, da zraven ni priliženih ,,nogic, kar je bilo pa še hujše, smo ugotovili, da je stranica čisto ,,skrivljena – sem bila čisto šokirana, kajti nikakor si nisem mogla misliti, da se kaj takega lahko zgodi pri nakupu v TAKO ZELO OPEVANEM HARVEY NORMANU – takoj (nekako pol ure po dobavi) sem klicala v Ljubljano, povedala za kaj gre – ja, so mi objasnili, da moram po noge k njim na blagajno v Ljubljano, tam bom lahko podala tudi reklamacijo …po mukotrpni vožnji po ,,zabasani,, Ljubljani sem nekako uspela dobiti tiste noge – pa spet problem – so me hoteli prepričati, da jih je šest – jaz pa trdila, da jih je sedem ….končno sem jih potem dobila sedem, glede reklamacije smo mi pa ravno tako rekli, da so dolžni odgovor poslati v osmih dneh – seveda od tega ni bilo NIČ, pošiljala sem maile, pa tudi nobenega odgovora, potem sem jim pa pisala, da zadeve ne bom plačala (odločila sem se za tri obroke – z zelo dragimi stroški, ampak tako je) potem pa so se mi takoj oglasili po telefonu in mi obrazložili, da plačati pa moram, reklamacijo so pa dolžni rešiti v 45 dneh – tudi to je že mimo, pa še vedno nobenega odgovora, niti pismenega niti po telefonu jih ne moreš priklicati – se oglasi sicer zelo prijazna telefonistka, ki obljubi, da bo gospa GK, ki je pristojna za reklamacije sigurno poklicala….blaaaa, blaaa
SKRATKA OBUPNO…..BOM SKUŠALA DOBITI DIREKTORJA, PA DA VIDIMO, KAJ BO!

Mogoče malo pozno. Pri pohištvu garancija začne veljati od dneva prevzema (ko podpišete prevzemnico) oz nakupa. Tisto je verjetno tiskarska napaka. Če vam v katerikoli trgovini nekaj ne morejo dobaviti v roku ki so si ga sami določili, vam vrnejo avans (seveda vas bo hotel vsak prodajalec prepričati da se počaka). Poškodbe so pa povsod možne sam dobro vem kako se dela po skladiščih in poštah (dobro da preživijo razni fotoaparati in prenosniki). Pa direktor je baje Avstralc tko da verjetno brez kake boljše angleščine nebo šlo. LP

A kdo mogoče ve kako je pri HN s plačili na obroke? Za kakašen znesek lahko vzameš koliko obrokov?

Poklič jih pa vpraši.

Vplačal sem spalnico v Harvy Norman dne 01.08.2008 rok dobave 6 do 8 tednov prejel pa dne 11.03.2009.Pri njih sem bil 6-krat osebno podatke sem moral dati večkrat kot policiji.Ko sem pa prejel pohištvo me je pa skoraj KAAAP .Sedem delov pohištva je bilo boškodovanih tako da moram še
uvesti reklamacijo.Na nočne omarice pa moram še počakati 6do 8 tednov,ker so pozabili oddati naročilo na Dansko

Hehehe, se pa lahko presmejiš ob tem Harveyu. In tej opevani GK v reklamacijskem odd, carica ni kaj! Sposobna tako, da ji z lupo daleč okrog na najdeš para… joj vas bom poklicala nazaj (nikoli v 8 mesecih!) No moje pohištvo je bilo naročeno 12/08, dobavljeno 02/09 (4 tedni čakanja my ass), stranice vsaka v drugi barvi, reklamacija pa še kar traja 07/09 (45dni u snovima!). Škoda, da si direktor ne prebere malo teh postov in da bi zrediral teh par osebkov iz HN, ki mu tako več kot očitno odganjajo resne kupce. Res škoda, škoda…. 🙁

Jaz jih tudi imam (probleme z HN) in res ne vem kaj bi!

Zastopniki:
Callard Blaine Leslie
Spasevski Goran
Wieden Jo-Ann Maree

Rg-27332/06
OKROŽNO SODIŠČE V LJUBLJANI
je
s sklepom Srg št. 2006/09678 z dne 26. 9.
2006 pod št. vložka 1/45125/00 vpisalo subjekt
vpisa z naslednjimi podatki:
Matična številka: 2234041
Firma: HARVEY NORMAN CEI družba
za upravljanje d.o.o.
Skrajšana firma: HARVEY NORMAN
CEI d.o.o.
Pravnoorg. oblika: družba z omejeno odgovornostjo
Sedež: Letališka 3D, 1000 LJUBLJANA
Osnovni kapital: 2.100.000 SIT
Ustanovitelji: HARVEY NORMAN EUROPE
družba za trgovino d.o.o., Letališka
3D, 1000 LJUBLJANA,
osnovni vložek:
2.100.000 SIT, ne odgovarja, vstop 22. 8.
2006.
Osebe, pooblaščene za zastopanje: direktor
SPASEVSKI GORAN, 54 Clarence
Street, BANKSTOWN NSW, AVSTRALIJA,
imenovanje: 22. 8. 2006, zastopa samostojno;
direktor CALLARD BLAINE LESLIE,
109A Seaforth Crescent, SEAFORTH NSW,
AVSTRALIJA, imenovanje: 22. 8. 2006, zastopa
samostojno; direktor WIEDEN JOANNE
MAREE, 109A Seaforth Crescent,
SEAFORTH NSW, AVSTRALIJA, imenovanje:
22. 8. 2006, zastopa samostojno.
Dejavnost: 65210 Finančni zakup (leasing),
vpis 26. 9. 2006

BLJEK

Kupiš računalnik, plačaš podaljšano garancijo, ko pa pelješ 7-ič računalnik na servis ti pravijo, da
moraš popravilo še plačati.

NIKOLI VEČČČČČČČČČČČČ ne kupujem v HN

Za stranko ki uveljavlja napako računalnika….

Zanima me če si poklical na brezplačno številko,ki je navedena na kartončku(ki je pripet na račun)???

Če nisi(ker si maloumen),si sam kriv,ker v tem primeru serviserju kamor si ga peljal ne pomeni nič,če si doplačal garancijo.

To je tisto…NISI POSLUŠAL,KER SI BIL PREVEČ NAVDUŠEN NAD SVOJIM NOVIM RAČUNALNIKOM!!!!

Za ostale ”resne”stranke….Koliko kosov pohištva ste pa kupili v Harvey Normanu?Kupiš eno sedežno in glih pri tebi se pojavi napaka,in sedaj zgleda da HN nateguje.

Rad bi vam povedal….od leta 2002(odkar so odprli trgovino),kupujem vse za dom tam,in sem imel enkrat samo težavo(opravil sem več kot 50 nakupov).
Kupoval sem pa pred tem v BB in MERKURJU,pa sem od 30 nakupov imel 27 reklamacij.

Morate vedeti,da trgovina ni kriva(v večini primerov),za nastale reklamacije.
Dobavitelj mi pripelje laptop,jaz ga tebi prodam…a on ne dela….

Kaj naj jaz dnevno pregledujem škatle ki pridejo v trgovino,in jih testiram če delujejo pravilno????

Potem pa stranka(resna LOL) želi popust ker je ta stvar,ki sem jo zanjo sprobal RABLJENA???!!!????!?!??!?!?

Dejte se zamislit malo

Ti ki misliš da so nekateri maloumski, pomisli, mogoče si pa ti.

Ja kljub temu, da je brezplačna številka (pripeta na računu) in na katero sem se obrnil ni nič pomagalo!!!!

PLAČATIIIIIIIIIIIII JE BILO POTREBNOOOOOOOOOOOO TUDIIIIIIIIIIIIIIII TA 77777777777-IČ

Pametnjakovič, zaenkrat znamo brati)))))))))) DDDDDDDDDDDDDD

No s takim odnosom bi ti tudi jaz zaračunal ta 7777777777777777777-IČ.

No jaz pa bi teb že prvič ZARAČUNALLLLLLLLLLLLLLL !

Upam, da boš naletu na to !

Za take vedno PALLLLLCCAAAAAAAAAAA RASTE !

MISLIM KAKE MATE EJ, A STE RESNI AL SE ZAFRKAVATE….??? imam z harvey norman dobre izkušnje, v celju, prodajalec oddelka spalnic nam je vse res dobro svetoval in povedal pri vsaki stvari kje so kakšne napake, kako in kaj, dal nam je 5% popusta na že akcijsko ceno in nam šenkal dostavo ki bi jo bilo drugače plačati 30 evrov!! trenutne moje izkušnje in izkušnje mojih bližnjih v HN so dobre. to da pa niso izdelki v brezhibnem stanju pa tudi pomoje ni kriva trgovina, zato pa obstajajo garancije, sicer če se je to zgodilo 5% kupcem, ni rečeno da se vsakemu. pa nisem kaka delavka HN da nebi kdo to slučajo mislil, delam v zdravstvu, kjer si krvavo prislužim svoj denar, zato še vedno 2x premislim kje kaj kupim!! Zajcekd ti dam čisto prav!! ti SERVIS RAČUNALNIKA si pa malo neumen no, ne morem drugega trenutno trdit. js bi že po tretjem popravilu zahtevala drug računalnik!!

garancija velja samo v določenih primerih, če si bil sam odgovoren za okvaro si pa sigurno plačal, jaz z harvey normanom nimam slabih izkušenj ravno nasprotno, prodajlka na pohištvu je bila zelo prijzna in si je vzela čas in nam razložila in pokazala vse kaj me je zanimalo, tudi z dostavo je bilo vse ok blago ni bilo poškodovano in služi odlično

Trenutno smo se znašli tudi mi v kaši z Harvey Normanom. Pred časom smo naročili sedežno garnituro. V roku so nas poklicali naj jo prevzamemo, vendar ko je šofer prišel po sedežno nas je poklical, da je ne more prevzeti, češ da je poškodovana, ter zelo umazana. Prodajalka je šla preverit šele po mesecu dni in nas nato poklicala, da lahko pridemo iskat sedežno češ, da je že očiščena in seveda, da sploh ni bila poškodovana. Sedaj smo skeptični, ker včasih čistila madež samo zamažejo in čez čas se madež zopet pojavi na blagu. Sicer pa smo kupili novo in ne kakšen razstavljen eksponat.
Če ima kdo kakšen nasvet kaj storiti naj javi. Trenutno smo v dilemi ali naj prevzamemo takšno ali vztrajamo pri novi (plačana je že bila)..Lp

Pejte pogledat in če je ok je poč vzemite. Koneckoncev jo lahko itak trgovec na novo zapakira in vam jo čez mesec dni proda kot zamenjano.

Ja, se vem. Ampak skeptični smo zaradi madeža. razna čistila mdež samo trenutno zamažejo in čez čas se senca madeža lahko zopet pojavi.

Forum je zaprt za komentiranje.

New Report

Close