Najdi forum

Splash Forum Arhiv Ženski in moški čvek Harvey Norman – neizpolnitev obveznoati

Harvey Norman – neizpolnitev obveznoati

Ne vem meni se kaj takega še ni zgodilo. Če gre madež vem je šel ven in se mi nikoli ni več pojavil. Če pa ne gre ven pač ne gre ven.

da povem še jaz svojo izkušnjo!!! v HN sm kupila 3 stvari in še vse sem morala reklamirati!!! posletjo za 900 evrov celo 3x pa še sedaj ni vredu, ampak mi na stranici gleda ven žebelj na katerem se je moj pes zelo lepo porezal(potrebno je bilo šivanje). ko sem jim nesla pokazat slike so mi razložili, da ne bodo plačevali za veterinarja in naj jim že neham težit, in naj ne spuščam psa več v spalnico!!!! kot da jih kaj briga kje imam svoje domače živali!!!njihovi dostavlalci delajo z pohištvom kot da je slama!!! padel jim je paket v katerem je bila steklena jedilna miza!!!rekel je samo UPS, bomo odpelal nazaj!!! po novo sem morala čez 1 mesec sama ker dostavljalec sploh ni prijavil dogodka, pa še to sm morala čakati 2 uri, da so ugotovili da ne lažem!!! da sedežne sploh ne omenjam!!!napačna barva!!!moj takratni nakup tam je znašal skor 5000 evrov, pa niso pokazali nobenega zanimanja, da bi zadevo rešili kakor se spodobi!!! nikoli več!!!

jaz bi samo rad opozoril da sem kupil racunalnik v harvey normanu za katerega sem odstel 1300evr. Racunalnik je bil v enem mesecu 4x na servisu in napak se ni konec. edina stvar ki dela iz harvey normana je STOL!!!!!!!! Ljudje v servisu vec kot ocitno nimajo znanja da bi opravlajali svoj poklic(acord).

hei!

mi smo že pred 3 meseci naročil sedežno (1.9.) za katero je bil dobavni rok od 10 do 12 tednov. ker pa so vmes se zmotili pri barvi, se je vse zakompliciralo…. njihovo ZELO ˝prijazno˝in ˝sposobno˝osebje, pa samo zavlačuje in se vsi izgovarjajo na dobavitelja in vremenske razmere!?!?!?!?

ima kdo kašno mnjenje, predlog kaj lahko naredimo?

Ja lahko odstopiš od nakupa.

ja…lah odstopmo sam ti ne povrejo keša =)

Po naši zakonodaji je zamuda pri dobavi blaga razlog za prekinitev pogodbe. To pomeni da ti morajo vrniti ves denar. Res pa je da mora na predračunu pisati kdaj naj bi bila dobava.

hjooo…človek se kar nasmeji ob teh postih.

jaz v HN kupujem kar dosti (v celju) in do zdaj ni bilo nobenih problem, ne z pohištvo in prav tako ne z belo tehniko ali računalniškim oddlekom..

ker kot je nekdo že zgoraj napisal, ne morejo vse paketvo pregledat če stvar dela ali ne.

sam prodajam računalniško opremo v rač. trgovini in se naredi da kakšen prenosnik ne dela..ja pa zdaj nismo mi krivi, če smo takega dobili..

vse je odvisno od ljudi..če se neumen pač tega ne razumeš, če nisi boš razumel..

lp

@erikcslo
nekaj podatkov si zadel nekaj pa tudi ne. ni teorije da bi lahko bil ustanovni kapital 2,1mio SIT, harvey norman ima več podjetij; hn trading je podjetje s katerim ima običajen potrošnik največ opravka.

GK ni več že lep čas…

V hn se mi zdijo zelo profesionalni, sem zadovoljen s ponudbo in s celotno storitvijo od predstavitve pohištva do dostave in montaže.

aja, sposobnost serviserjev in kakovost popravila nima nobene veze s trgovina kajne?

@še ena razočaranka: ali je stranka, ki zapravi 5000€ pomembnejša kot tista , ki je v trgovini pustila “le” 500€??
sam delam v drugi slovenski trgovini s pohištvom in lahko utemeljeno trdim, da kljub temu, da niti 500 niti 5000€ ni malo denarja, ta znesek še zdaleč ne izstopa kot rekorden.

Ne vem kje bi začel,s Harvey Normanom sem zaključil!
Kar sem pri njih kupil se je pokvarilo zlomilo ali enostavno razpadlo, če pa je že slučajno delalo sem bil priča aroganci zaposlenih in problemom pri obrokih.

Pa bom ostale stvari probleme med pogodbo s Summit leasingom in Harveyem pa to da so bili do položene are kot prisesani na mojo rit ko pa sem položil denar na račun sem bil vse razen stranka raje opustil ker se mi ne zdi omembe vredno, da pa sem ob reklamaciji kuhinje ki je mimogrede začela razpadati po pičlih 3h mesecih dobil tak buren odziv se pamorem razpisat.

Naj povem samo nakratko:

V mesecu maju letos smo naročili kuhinjo proizvajalca kesten ker smo kupili stanovanje in ga renovirali pa opremljali smo pazili da tudi pri kuhinji ne razmetavamo z denarjem tako da smo odšteli za 175cm dolgo kuhinjo 515€ kar s mi niti ne zdi malo denarja če pomislim na to gnilo iverko ki ni vredna niti smeti.

Uglavnem že po prvem mesecu je začela odstopati prednja folija pod koritom in nad koritom, nato so se začeli slabo zapirati predali, prvi je celo razpadel front, nato so se počasi mesec za mesecem začele še ostale poškodbe, ko smo podali reklamacijo na Harvey v Koper kjer smo kuhinjo kupili nam je prodajalec Marko ki nam je kuhinjo tudi izrisal in prodal začel v telefon kričati da smo imeli poplavo in da to se ne reklamira itd….ko smo začeli vlagat piosne pritožbe smo prišli do samega direktorja v Ljubljani ki pa je stal za svojimi zaposlenimi in bi bilo mogoče odškodnino izterjati le s pomočjo sodnega izvedenca kateri pa bi samo za prihod računal 500€,na to karto pa igra tudi Harvey saj ve da si malokdo dandanes upa le tega sploh privoščit.

Da samo omenim da je bilo med ostalimi odgovori na pritožbe umes tudi odgovor POŠKODBE SO OČITNO NASTALE ZARADI PRISOTNOSTI VLAGE (halo saj drugače se iverka ne napihne)IN TO NAJVERJETNEJE ZARADI BRISANJA KUHINJE Z MOKRO KRPO…WTF?
Ljudje pazite s čim brišete kuhinje če jo kupite v Harvey Normanu je ne smete brisati z drugim kot suhimi robčki….Kje smo pristali kaj sem kupil kuhinjo ali posteljo?….

Naj zaključim, dosegli nismo nič!Krivično saj ni bilo ne poplave ne izliva vode v kuhinji ne cev odtočna ni puščala nič…Ostalo pohištvo kupljeno v JYSK je nedotaknjeno in več kot služi svojemu namenu samo kuhinja čudežno razpada.Moje mnenje je da so imeli oni poplavo v skladišču ali pri proizvajalcu ali v sami družbi Harvey saj imajo stvari kar v nekem šotoru za Svojo trgovino v Kopru.

HARVEY NORMAN ME NE VIDI NIKOLI VEČ, pri njih sem skupaj zapravil preko 4000€ in ZMERAJ SEM IMEL PROBLEME! Če si hočete privarčevat denar samo ne v Harvey!!!

Najprej hvala za opozorila!

Sicer pa – preden kupujete pohištvo bi vasm svetoval da preverite koliko stane pohištvo po meri. Pa ne govorim o akronu ipd… (ki so sicer kvaliteni, držijo se rokov ipd). Govorim o mizarjih s kakšnimi referencami…

Lep pozdrav

malo sem prebral vase komentarje in realno receno me je malo strah da se obrnem na HN za nakup pohistva od kuhinje sedezne dnevne sobe otroske sobe

ker najvec sem vzemal v Mercator pohistvo imam njihovo kartico i pogoji placila i vse je ok nisem imel nobenih tezav

ampak to kar si zeliva z mojo zeno ni v mercatorju ampak v HN in placilni pogoji so ok sem povprasal malo pri njih in so mi ponudili zelo dobro opcijo nakupa vseh teh stvari realizirajo kredit v 10 min od zneska kredita mi vzamejo samo 10 % ostalo pa po 140 evrov na mesec 2 leti tako da imam pomisleke a naj se drzim raje Mercatorja????? ker pri njih sem kupil vso opremo za stanovanje in sem vec kot zadovoljen so dragi ampak who cares ko imajo dobro pohistvo

Bil sem v HN in kupil računalnik Toshiba L775-18q.
Po odprtju škatle sem ugotovil da je tipkovnica brez tipke.
Ok zapakiram nazaj in odrinem v HN.
Ob prihodu me prodajalci prijazno napotijo do nadrejenih (g.Boris).
Tam se je prijaznost končala. Večkrat me je poskušal pregovoriti da naj pustim računalnik na servisu in naj bi oni ugotovili v čemu je problem. Po nedolžnem me je hotel obtožiti da sem stori sam napako.
Iz mene se je delal dobesedno norca.
Po praih minut medsebojnega boja je popustil in zamenjal računalnik.
Kar pa me je največ zmotilo,da je pokvarjen računalnik(brez tipke) vrnil v skladišče za nadalno prodajo.
Se sprašujem kolikokrat so stranke vrnile isti prenosnik in kolikokrat so ga prodali naprej.

Niloooooooooli več v HN.

Tudi mi smo imeli probleme s HN v Celju. >Lani smo tam kupili neko vrtno pohištvo, ki nam ob postavitvi doma ni odgovarjalo . hoteli smo ga zamenjati za robo iz drugega oddelka pa to ni bilo možno. Komaj smo uspeli dobiti bon, saj so nas najprej zavrnili, da je rok vračila robe le 24 ur! Potem so nas prepričevali naj vzamemo kaj drugega, ker pa ni bilo na tistem oddelku nič pametnega, smo rekli, da naj nam pač dajo bon in si bomo v doglednem času izbrali nekaj na enem od njihovih oddelkov. Ker smo se pravkar preselili, smo imeli še nekaj potreb po pohištvu, predvsem spalničnem in tehničnih aparatih, ki jih imajo v HN veliko. Zato se ob nakupu nismo bali keširati, saj smo pričakovali, da si bomo v primeru, če zadeva ne bo ustrezna, pač lahko izbrali katero drugo potrebno robo. Vendar PAZI: opomnili so nas, da na drugih oddelkih pa s tem bonom ne moremo nič kupiti. Z bonom, ki ga dobiš, lahko kupiš blago le na tistem oddelku in nikjer drugje! Skoraj bi nas kap, saj ni bilo nič primernega za nas na tem oddelku in tudi z denarjem nismo želeli razmetavati. Skušali smo kontaktirati s šefom, pa nam ni uspelo. Pisali smo tudi v Ljubljano, pa ni bilo odgovora. Ko smo hodili gledati, če je že kaj novega, kar potrebujemo, nam je nekega dne mlada prodajalka razložila, zakaj so tako problemi. Menda ločeno spremljajo promete posameznikov in oddelkov in so ti med seboj tako sprti, da ne sodelujejo in niti slučajno ne odstopijo prometa drugemu.

Tudi Mariborčani smo ga “dočakali”.. Otvoritev trgovine Harvey Norman … Blišč..

Selimo se v hišo. Gledamo stanovanjsko opremo… Po raznih oddelkih.. Kuhinjo, dnevno sobo, sedežno garnituro…

Ja, saj je lepo priti v Harvey Norman… Lepo “blago”…

Moti pa me, zeloooo me moti, da se mi že na vhodu trgovine “prilepi” za rit prijazno prodajno osebje. In me ne spusti do izhoda….Ali me ta “ta prvi” prodajalec praktično spremlja po celi trgovini, npr. na oddelku sedežnih garnitur in “rine vame” z opisi posameznih sedežnih . In komaj se ga po desetih minutah poslušanja “prednosti posameznih sed. garnitur znebim in malo zadiham…

Me pa na naslednjem “ovinku” “zgrabi” že novi prodajalec…
In vam povem, ni prijetno… Bog ne daj, da se pa še vsedeš na kakšno… Takrat pa priletita dva prodajalca….

V zgornjem nadstropju, oddelku spalnic, zadeva identična….

Dajte zaposleni v HN, dovolite, da v “vašem” HN kupci lahko dihamo…
Saj ste prjazni.. AMpak, ne “napadite” na pvro žogo… In dovolite, da tudi kupci malo igramo…
Verjamem, da znate presoditi, kdaj pa je pravi trenutek, da se približate…

še moja izkušnja:

dnevno naročili 8.12.2011, dobavni rok do 8 tednov….. Pa še dons gledam v dnevni sobi ta stari pa znucan kavč. in glede na vse tele komentarje me prov skrbi, kaj bodo ,in kdaj bodo, pripeljali.

Skratka moj nauk o nakupih v Haryeju: PRVIČ, ZADNJIČ IN NIKOLI VEČ, PA ČE OSTANE EDINA TRGOVINA V SLOVENIJI KI PRODAJA SEDEŽNE…..!!!!!!!!!!

Mi imamo skoraj vso elektroiko iz HN. Klimo, 2x LCD televizor, 2x prenosnik, pomivalni stroj in vrtno garnituro. Kupljeno je bilo v Celju in z ničemer ni bilo nič narobe! Ni mi pa jasno, po kakšni logiki pridete nekateri do zaključka, da je HN kriv za nedelovanje računalnika in ostale elektronike! Kriv je proizvajalec, HN je samo prodajalec! Če se vam pokvari Acer je to krivda Acerja, saj je on proizvajalec; lahko pridete do zaključka da Acerja ne boste več kupili, da pa zaradi tega ne boste več kupovali v HN je pa zgrešeno! Če vam preneha delovati nokia kupljena na mobitelu je krivec nokia, ne mobitel!! Kaj vam tukaj ni jasno, res ne vem! Alpsko mleko je enako v mercatorju in v šparu, če je slučajno pokvarjeno pa so krive ljubljanske mlekarne, saj so ga one proizvedle in ne mercator (prodajalec)!!!

Pozdravljeni,

imam vprašanje za tiste, ki ste HN izdelke v garancijskem roku servisirali. Po enem mesecu od nakupa nam je namreč nehal delovati električni pomik naslonjala na kavču, pa se že dober teden neuspešno poskušam dogovoriti za obisk serviserja. Najprej so mi dvakrat dali napačen email od gospe iz oddelka za reklamacije, čeprav v mojem primeru niti slučajno ne gre za reklamacijo, zdaj pa mi je dala datum 23.4. kar se mi zdi malo dolga. Da ne omenjam, da telefona očitno ne poznajo, in pogovor preko emailov traja že en teden, namesto da mi se v 5 min zmenili.

Zanima me, če mi zna kdo povedat, kateri je njihov uradni servis, oziroma ve, koga lahko kontaktiram, da se mi ne bo potrebno ukvarjati s to gospo še naslednjih par tednov?

Pozdravljen xyzzz.

V HN sem naročila kavč in so mi mi rekli da je čas dobave od 10-13 tednov. Zanima me v kolikšnem času si ste ga dobili vi?

Najlepše se ti zahvaljujem za odgovor. Lp

Pozdravljeni.

Osebno s HN in naročili nisva imela večjih težav. Celotno spalnico sva naročila pri njih, omara je bila prva (sicer malce z zamudo) in z njo ni bilo nobenega problema. Le malce smo se lovili z navodili in tem, kateri šrauf kam spada 🙂 Ravno včeraj sta nama fanta dostavila posteljo (prispela v roku), nočne omarice in komodo. Vse brez težav, le pri postelji smo opazili, da so bile štiri luknje narejene pregloboko in smo mogli v Merkur po daljše šraufe. Sestavili smo hitro in vse je bilo tako kot je potrebno.

Sem pa med čakanjem, da mi robo dostavijo do vhoda, srečala gospoda, ki jih je tudi čakal. Slabe volje mi je razlagal, da je moral že dvakrat reklamirati regal za v dnevno sobo, ker so mu dostavili napačno omarico.

Zgleda moraš imeti res srečo 🙂

načeloma je tko,če bi bila tip osebe bi se lahko pogajala za nižjo ceno,sam folku se ne da ubadat z tem,osebno sicer sem za in podpiram to,če si znal vzeti denar,potem naredi nekaj,torej vrni del kupnine in priznaj dodaten popust

Mi smo v zadnjih treh letih v družini opremljali 2 hiši in 1 stanovanje. Precej stvari je bilo kupljenih tudi v HN-ju. Prva zadeva je bilo vrtno pohištvo. Problem je nastal ko smo začeli klicati okoli kje ga imajo na zalogi. Zaloge so imeli totalno neusklajene in nam so v NM rekli, da jih imajo v Celju na zalogi 5 kom, v Celju pa da jih nimajo da imajo še v NM jih nekaj. No na koncu smo se dogovorili za super ceno in upali, da bodo nekje v sloveniji našli te vrtne garniture, ki jih imajo samo ne vedo kje. Vrtno pohištvo smo dobili, sicer z manjšo zamudo, ampak ni bilo panike. Potem smo kupili še dve dnevni sobi, sedežno in spalnico. Prodajalci so bili prijazni, dobava je bila še pred rokom izvedena ker smo malo pojamrali, da se mudi. Kar sem se naučila glede HN-ja pa je, da se vedno da še kaj “dogovoriti okoli cene”, tako da v kolikor me res kaj zanima se vedno “spustim v pogajanja s trgovcem ali nadrejenim”. Nekatere cene imajo namreč res napihnjene in če preceniš da cena ni realna je vredno poizkusiti. Kar se pa kvalitete tiče, nimam pripomb, res pa je da nismo jemali pohištva najvišje kakovosti.

Vsekakor pa smo bili bolj zadovoljni z Mercator pohištvom in pa Lesnino (kar se tiče prijaznosti, dobavo itd.).

Pri HN sem naročila blago (vzmetnice-Meblo-90×200) v vrednosti 700EUR in to na 12 obrokov preko Dinersa. Čakalni rok za blago je 8-10 tednov. Po 4 tednih sem želela odstopiti od naročila (storno).
Pri HN se s tem ne strinjajo. Vztrajajo, da moram vzmetnice prevzeti, ker sem že plačala 100% aro (12 obrokov Diners) in da imajo oni vzmetnici v izdelavi in kaj si naj oni potem začnejo z vzmetnicami.
Ali obstaja kakšna rešitev, da prekličem naročilo? LP

Kar se tiče storniranja razumem trgovce, saj moj oče dela v Mercatorju in vem kako si ljudje zmišljujejo. Naročijo blago in ko le-to pride, ko jih pokličejo rečejo da ne potrebujejo več te stvari, potem pa v skladišču te stvari ležijo mesece (sploh tiste po naročilu izdelane za katere ne najdeš kupca čez noč, stvar pa izgublja vrednost). Tako so uvedli plačila are/predplačila, da bi bili ljudje malo resnejši.

Kaj lahko narediš je odvisno od pogojev napisanih v predračunu /računu, če teh ni pa se smatra da si dala aro ali predplačilo http://www.slonep.net/vodic/pravni-nasveti/ara-in-predplacilo. V obeh primerih pa ima HN vso pravico od tebe zahtevati, da izpolniš “ustno sklenjeno pogodbo”, ki si jo sklenila s plačilom are/predplačila in se zavezala da boš stvar kupila/prevzela.

Drugič je treba prej premisliti če nekaj potrebuješ ali ne ker če bi si vsi tako zmišljevali bi imele trgovine skladišče samo za take stvari, za katere takšni kot si ti po 4-ih tednih ugotovijo da jih ne potrebujejo več.

Forum je zaprt za komentiranje.

New Report

Close