Najdi forum

Splash Forum Arhiv Ženski in moški čvek Harvey Norman – neizpolnitev obveznoati

Harvey Norman – neizpolnitev obveznoati

Šele po 4 tednih sem ugotovila, da ta vzmetnica ni primerna zame (zdravstveni razlogi). Najbolj primernega ležišča zame pa HN nima v ponudbi in sem ga prisiljna poiskati drugje. Predlagala sem tudi, da mi to ležišče dobavijo od znanega proizvajalca in gre posel preko njih. Pri tem poslu bi lahko HN iztržil še kakšno provizijo.
Najbolj žalostno je, da se niti ne potrudijo preveriti, kako daleč je naročilo pri proizvajalcu. Preverijo samo, če je že dobavljeno. S tem ko dobijo enkrat denar si oplel. Ko prideš z željo stornacije na oddelek, je vodja oddelka zate nedosegljiv, tudi na telefon (non-stop sestanki). Čisto vseeno jim je, če boš še kdaj prestopil njihov prag.

Nikoli veččč Harvey Norman nikoli!!

Da še jaz delim mojo izkušnjo HN Maribor.
Naročila sem sedežno in jo tudi dobila po 12-ih tednih. Ko sem jo pripeljala domov z velikim kombijem in razpakirala, sem ugotovila, da je vzglavje raztrgano cca.5cm. Seveda vložim reklamacijo z slikami in vsem, nakar dobim po pošti pisni odgovor, da mi je ne bodo zamenjali, ker je okvara posledica mehanske poškodbe in da bi morala navesti tudi kraj kje se je zgodila poškodba in dodati dokaze. -Norca se delajo iz nas da bruhaš. Nevem kako drugače bi nastala raztrganina razen mehansko-hallloo. Dokazi, kakšni dokazi???wtf in da moram navesti kje in kdaj bi se naj to zgodilo? -nisem spremljala sedezne iz tovarne v harveya in kaj so tam poceli z njo. Bruhaš kaka banda je to. Vse skupaj bom predala odvetniku, pa bomo videli ali bojo zamenjali.

Kje in kdaj? Takšno si dobila. Se pravi, da ne veš, kje se je zgodila. Delajo pač to, kar jim kupci dovoljujejo, kar je sicer žalostno. Igrajo na karto, da se kupci ne zavedajo svojih pravic in da bodo prej obupali pri reklamiranju. Vem, da v Avstriji na tak odnos ne bi naletel. Verjetno je tudi družba pri nas takšna, da to dovoljuje, ali pa so zakoni in sodišča tako slabi, da si firme to lahko privoščijo. Kar daj odvetniku, sicer bi jaz to sam rešil, ampak če nimaš volje, te razumem. Prav pa je, da ne obupaš nad svojo pravico.
Včasih je pomembno tudi, kak pristop uporabimo, ko nekaj reklamiramo. S prijaznim in strpnim pristopom bomo gotovo imeli več uspeha, kot z nestrpnim in sovražnim, ne glede na pravice.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Če meniš, da se ti godi krivica, ne išči maščevanja, kajti morda je tvoja nesreča le poduk, ki si si ga prislužil za nekaj, kar si spregledal." Eros [psi] st. 345

Meni imajo pa v temu Harvey Normanu full grde stvari. Take čudno, masivno starinsko pohištvo mi imajo, not my style…, sploh una njihova kričeče agresivna reklama yuk. Prisegam na Ikeo in njihov design.

No, pa đše moja izkušnja s HN.

Tam smo kupili že več zadev in bili z njimi zadovoljni. Pred dobrima dvema letoma pa sva s spartnerjem kupila sedežno, ki je bila slabega jurhja evrov. Pred kakim mesecem se je tekstilno usnje začelo dobesedno luščiti stran, dnevna je vsa posvaljkana, povsod, kamor se obrneš, so delci sedežne … Za pop … Samo s sesalcem še latam naokoli … GROZA!!!! S tem, da imamo doma dveletnega otroka, ki bni vse te delce lahko vdihnil in si še kaj naredil. Skratka, poden od podna., Sedežna je videti, kot bi na njej spal cel bataljon vojakov med prvo in še drugo svetovno vojno. Katastrofa, res …

Sedežna je bila normalno uporabljana, tako da jo bom – kljub temu da je rok za pritožbo oz. reklamacijo že pretekel, reklamirala.

LP

Včasih sm delala kot prodajalka v Hn in vam garantiram, da vas trgovci nimajo namena zajbavat ampak so odgovorni za reklamacije v LJ obup!!! Bol ko si težil, da stranka čaka bol se jim je jebalo. Glede dobavnih rokov pa tudi prodajalec ne ve točno saj bolj ko sprašuješ manj zveš 🙁

PRi njih sem kupil pred štirimi leti računalnik. Pred garancijskim rokom se mi je pokvarila matična plošča, po 4x peljanju na servis je nekako delalo, vendar sem ugotovil da je bil namesto procesorja 2.0, vnešen procesor 1,4 ki je slabši.
Kljub temu da sem to povedal prodajalcem se za popravo napake niso zmenili.
Po tem sem prek sodnega izvedenca le dobil bone, ne vem kaj naj naredim z nimi.

Pri njih ne želim več kupovati, to so banda.

Nervey Norman = BANDA

sicer pa verjetno bo v kratkem na Facebuku stran ki bo protireklama HN.

PRi njih sem kupil pred štirimi leti računalnik. Pred garancijskim rokom se mi je pokvarila matična plošča, po 4x peljanju na servis je nekako delalo, vendar sem ugotovil da je bil namesto procesorja 2.0, vnešen procesor 1,4 ki je slabši.
Kljub temu da sem to povedal prodajalcem se za popravo napake niso zmenili.
Po tem sem prek sodnega izvedenca le dobil bone, ne vem kaj naj naredim z nimi.

Pri njih ne želim več kupovati, to so banda.

Nervey Norman = BANDA

sicer pa verjetno bo v kratkem na Facebuku stran ki bo protireklama HN.

Slučajno sem zašel na to stran…in glede na to, da sem zaposlen pri tem podjetju bom napisal le nekaj kratkih stavkov.

V kateri koli trgovini s podobno ponudbo so problemi isti, veliko nezadovoljnih kupcev in slabih izkušenj. Kupca ne zanima nič, le to kar vidim, plačam in paljem (v večini primerov). PA BI VAS MORALO, ne glede kje kupujete, v živilskih trgovina kupujete vsak dan, tudi po dvakrat na dan in zelo dobro ste seznanjeni z vsemi pastmi.
Sedežno kupujete vsakih 6-7 let, kuhinjo 10 let itd. Nekaj krivde je tudi na potrošnikovi strani, kar trgovci dobro izkoriščajo.
Malo za hec, kupite vsak dan eno sedžno in po treh mesecih vas noben bog ne bo okoli prenesel 🙂

Pa še to – šeštejte vse poste (slabe izkušnje) in jih pomnožite s 100, odstotek bo še vedno pod 1%. Nakup je torej varen žal pa se vsak včasih znajde v tem 1% v življenju, samo da za 500€ manj boli kot za 5000.

Lep pozdrav, pa kupujte tam kjer mislite, da je vaš denar več vreden in naj vas vzhičenost ne “nese” pred razumnostjo.

Pozdravljeni,

Kar lep spisek pripomb na to temo. Mislim, da se bi morali vodilni RAHLO ZAMISLITI.

Tudi sam imam skrajno neprijetno izkušnjo z nakupom računalnika na obroke v trgovini HN v MB.

Najprej ti trgovec na vse mogoče načine vsiljude podalšanje garancije, ki je milo rečeno enkrat dražje kot pi konkurenci (beri BIG BENG), upam da jo bom vsaj lahko izkoristil.

Rad pa bi opozoril vse, ki kopujete v HN na obroke. Tudi po večkratnem vprašanju, koliko me bo računalnik stal, če ga vzamem na obroke tako podajalec na oddelku, kot tudi prodajalka na blagajni NIKOLI NE PODATA CENE KOMPLET Z VSEMI STOŠKI ZA ODOBRITEV KREDITA IN Z OBRESTMI. Vedno podata NETO ceno računalnika brez stroškov, kar pa se mi zdi za malo bolj resno firmo SKRAJNO NERESNO. Nevem ali je takšna politika prodaje HN, ali pa sem naletel na skrajno nefer prodajalca.

Rad bi še dejal, da kar se mene tiče so eno stranko na tak način izgubili. Poleg tega pa bom vsem prijateljem skrajno odvetoval nakup v HN. Upam pa da se bo kdo na osnovi tega članka tudi odločil za nakup raje drugje.

Upam, da se bodo dotične osebe našle v tem članku in se skrajno zamislile ter spremenile odnos do strank. Velja pa tudi razmisliti, kaj je z ZADOVOLJSTVOM STRANKE.

Naj še jaz na tem mestu podam svojo izkušnjo. V hn Celje sem naročil sedežno garnituro, jo dobil 4 tedne prej, kot je bil dobavni rok. Prieljem domov, sestavim, po enem tednu pa se začne muckanje tekstila na sedalnem delu. Mislim si o.k., nov material… Po dveh mesecih izgleda sedežna stara 10 let, obup. Odločim se za reklamacijo, še prej pa sem seveda prebral vse zaplete, ki ste jih imeli z uveljavljanjem reklamacij oziroma garancije. Pošljem jim fotografije in opis težave, odgovor z njihove strani dobim takoj naslednji dan. Prav tako so mi po pošti poslali kopijo reklamacijskega zapisnika. V roku enega tedna (vmes so bili še prvomajski prazniki) me pokliče vodja reklamacij v Celju in mi sporoči, da so nam odobrili zamenjavo sedežne garniture. Seveda sem bil presenečen, saj sem pričakoval vse kaj drugega. Zaradi pretežno negativnih izkušenj, ki so objavljene na forumih se mi zdi prav, da tudi potrošniki, ki imamo pozitivne izkušnje, le-te tudi delimo. Tako ne bo vse skupaj samo črno-belo.
Upam, da moj zapis ne izgleda kot reklama. Je samo opis mojega primera in upam, da se tudi drugim podobne situacije rešijo na tak način.

lep pozdrav,
Matej

Tudi jaz imam slabo izkusnjo s HN in sicer pri njih mi je bil vsec bel tv lcd zelo lep, prodajalca lepo vprasam ali je kaj popusta na gotovino,nakar mi odgovori, da ni, ker so se cene same znizale naj bi bila akcija in nato mi predlaga da ga vzamem na obroke, ker ni odobritve kredita, samo 4% procentna obrestna mera, kar se meni ni zdelo veliko, zato se odločim, da zadevo vzamem in na blagajni urejam papirje in mi ona isto pove, zraven rece se da bo prvi obrok nekoliko visji, ker se obracunajo obresti jaz budala verjela na besedo podpisem papirje brez da bi jih prebrala.Ugotovim pa sele takrat ko mi lizing poslje racun za odobritve kredita.Pa se neki prodajalec mi je rekel, da garancija velja brez racuna, ker me oni imajo v sistemu, to ko me je prepriceval, da vzamem podaljsano garancijo na 7 let in jaz mu pravim, da do takrat ne bom imela vec racuna. Toliko iz moje strani o njihovi strokovnosti.

Sem pa pred kratkim vzela pametni telefon v BB, kje pa sem dobila na obroke brez obresti in odobritve kredita odlocila sem se za obroke, zato ker so za gotovino lahko dali samo 5% poust.

Pozdravljeni,

zgleda sem tudi jaz eden izmed mnogih, ki se je n… z nakupom v HN v Mariboru.

1. Kupil 6 stolov za katere mi je prodajalec trdil da so nova kolekcija…ko sem dobil stole
domov sem dva reklamiral ker sta bila poškodovana. Imel sem srečo, da sem ta dva
stola sploh dobil ker so bili stoli iz stare zaloge in se jih več na da dobiti, tudi če bi hotel
dva dokupit kot sem sprva mislil. NATEG št. 1
2. Kupil oz. plačal identično letveno dno, katerega so imeli razstavljenega v prodajalni.
Domov so mi pripeljali zvito in drugo letveno dno, zaradi česar sem vložil reklamacijo.
Po tem mi čez cca 3 tedne domov ponovno pripeljali drugo letveno dno (isto kot prvič)
kot pa sem ga naročil in plačal. Grem v trgovino in mi prodajalec reče, da tistih letev ki
jih imajo razstavljene in jih ponujajo kupcem več nimajo na zalogi, da gre kao za stare
letvice, ki so po moje izdelane dosti kvalitetnejše…in da jih bodo sedaj umaknili…še
vedno jih imajo razstavljene. NATEG št. 2
3. Kupil oz. plačal vzmetnico Natura Dream. Čez teden dni mi domov pripeljejo vzmetnico,
ki ji ni bila niti podobna vzmetnici. Zadevo reklamiram. Priznajo, da je šlo za serijsko
napako. Pred tem so zgleda že probali n…eno drugo stranko, saj je bil polivinil
namenjen zaščiti “nove” vzmetnice zlepljen z izolir trakom. Čez 5 tednov dobim domov
drugo vzmetnico, katera pa se mi je po vsega enem mesecu na eni strani brez razloga
zeeelo posedla, sliši se pokanje vzmeti in še bi lahko našteval….Do danes glede druge
reklamacije nisem dosegel ničesar razen nekakšno grožnjo proizvajalca, da me bodi
tožili, če jim bom še težil. NATEG št. 3

Naj še omenim, da so navedeni artikli eni izmed dražjih v njihovi ponudbi, kao ne gre za neko poceni robo.

Zanima me, če mogoče kdo ve kaj se da v tem primeru naredit, NATEG 1 in 2. bom nekako pozabil, 3 pa NE.

Lp

Podobno pri meni. Kupila šest stolov, ki so bili bojda v salonu samo dekoracija, niso bili naprodaj, ampak v Harvey Hormanu so seveda dobrega srca … in so mi “ustregli”. Štiri stole so imeli v razstavnem prostoru, dva v skladišču. Te štiri pregledam, videti so bili ok, grem na blagajno, medtem so jih oni zapakirali.

Pridem domov, dva stola sta imela odlomljeni nogi (ne odšraufani). Pomislila sem, da sta se poškodovali med transportom. Ampak ne, nogi sta bili lepo “priloženi” stolu, vsaka posebej zapakirana v celofan, kar mi je seveda takoj dvignilo pritisk.

Skratka, preberi si Zakon o varstvu potrošnikov (odgovornost prodajalca za stvarne napake). Ne pusti se prepričati, da imajo oni pravico odločati, kako bodo rešili reklamacijo. O tem odloča kupec. Tudi mene so poskušali “nategniti”, da “zdaj pa bodo oni videli in mi sporočili kako mi lahko pomagajo”. Na njihovo smolo nisem ravno material za “nategovanje”.

Zahtevaš lahko:
1. odpravo napake na blagu ali
2. vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
3. zamenjavo blaga z novim brezhibnim izdelkom ali
4. vrnitev plačanega zneska,
pri čemer velja, da ima potrošnik pravico izbrati, katerega od zahtevkov želi uveljavljati.

Svetujem ti, da izberi 4.), vzemi denar in pojdi kupit to stvar v kakšno drugo trgovino. Bodi pa precej odločen, sicer ne bo šlo. Jaz sem stole kupovala v soboto, denar so mi vrnili na račun v ponedeljek zjutraj. Mi je pa njihov nadut poslovodja, s precej kratko pametjo vzel eno celo lepo soboto, ker me je neumorno prepričeval, da velja tisto “videno-kupljeno” in podobne fore.

..... [i]Damn! I'm so good in bed. I can sleep for hours.[/i]

Zdravo,

opremil sem celo hišo in opremo kupoval v različnih trgovinah. Pri tem sem ugotovil, da HN daleč najslabša trgovina kaj se njihovega načina poslovanja tiče, predvsem pa odnosa do strank v primeru kakršnih koli nevšečnosti. Zaradi tega te trgovine ne priporočam nikomur.

Bom malo prebral kaj pravi Zakon o varstvu potrošnikov in nato nekako poizkušal rešit to situacijo. Pri njih dobiš občutek, da si ti kriv za njihove napake…hočejo te prepričat v nemogče…adijo pamet…

Sej bo, sej bo. Samo tečen bodi.

..... [i]Damn! I'm so good in bed. I can sleep for hours.[/i]

Zaradi odnosa pri HN tudi mene ne vidijo več! Kupoval sem pisarniški stol. V trgovini seveda vsi prijazni, ko pa enkrat plačaš jih pa skoraj ne brigaš več

Že to se mi je zdelo čudno da moram ponj v neko cca 2 km oddaljeno skladišče. Vse prejšnje stole, ki sem jih kupoval sem pač plačal v trgovini in odpeljal in amen. Slučajno delam blizu tega skladišča na Letališki zato sem jih relativno hitro našel, označeni so namreč slabo, vsaj ponoči bi brez da bi približno vedel kje so, iskal še pa još!

Potem je bilo treba najti ustrezna vrata, nič ne piše kje so. Enostavno neka vrata in zvonec. Bilo je mrzlo, pozvonim in kar kake 5 min čakam da pride kdo ven. Skladiščnik je bil napram tistim v salonu sila neprijazen poleg tega je še en parček spustil da sta se urinila pred mano (“saj vam bodo že prinesli”). Vsega skupaj sem na mrazu čakal kake 15 min. Lahko bi imeli kako sobo znotraj malo ogrevano, npr. kak avtomat za kofe notri pa bi bil za njih že prevelik strošek. Ko enkrat pokasirajo denar jih skratka stranka bolj malo briga!

No, doma se je potem šele začelo ko sem moral sestavljati stol. Vse stole, ki sem jih do sedaj kupoval sem jih pač kupi, prepeljal domov in se na njih usedel. Tukaj pa ne! Pa ta šrauf pa oni šrauf,… navodil nobenih zgolj ena slika. Dobro uro sem porabil. Pa nisem tak hud antitalent za šraufe. Kaj pa tisti totalno netehnični tipi pa starejši ljudje. To pa tist v HN ne briga. Oni so prodali in to je najvažnejše! Zakaj ne morejo biti stoli sešraufani tako kot v vseh normalnih trgovinah. Ampak to njih več ne briga. Važno, da so že kasirali!

Zaradi takega odnosa sem tudi jaz pri njih kupoval trikrat: prvič, zadnjič in nikoli več!

Nekaj dni nazaj pridem po dolgem času v harvey-a v Mariboru, ker sem soprogi želel kupiti računalnik (ugoden). Do mene pristopi zelo privlačna rjavolasa prodajalka na računalniškem oddelku. Povem da kupujem za ženo, in čim bolj ceneje. Ta mična gospodična izkoristi svoje čare maksimalno in mi želi prodati računalnik, ki je bil 2x dražji od tistega, ki se
je meni zdel primeren, češ da žena pa si res zasluži kaj boljšega in lepšega. Seveda se ne pustim zavesti, kar tako. Preizkušam njeno tehnično znanje in punca na moje presenečenje opravi preizkus. Še vedno se upiram, a navsezadnje popustim! Verjetno tudi zaradi njene karizmatičnosti, truda, privlačnosti, pojma nimam kaj! Kupim vse kar mi dodatno prinese in glej ga zlomka ko pridem domov niti kančka slabe vesti, čeprav sem zapravil vsaj 800€ preveč. Pridem včeraj z ženo in otrokom po neke drobnarije, spet dela ona, se hitro obrnem vstran (imam ljubosumno ženo), a gospodična pride do mene, najprej pozdravi ženo, poboža mojo 5-letno hčerko, nato pozdravi mene, na hitro vpraša kako je računalnik, če potrebujemo kaj. Hčeri kar naenkrat prinese balon in že se z mojo ženo, ki je večinoma zadržana in nezaupljiva, pogovarjata kot da sta dobri znanki. Sam se samo nasmehnem, ko vidim kako blagodejno vpliva na mojo ženo in hčero. Prijazna, prijetna prodajalka, kapo dol! Če bi bilo več takih oseb v trgovinah, bi kupci z veseljem kupovali!

Hahaha upam da tvoja zena ne bere forumov, ko si tako cutno opisal prodajalko! Ker potem bo vse drugo kakor blagodejno to vplivalo nanjo.

V ponedeljek gremo še mi po računalnik v harvija MB.

Ali123, lahko bi jo opisal kot seksi nagajivko 😀 smo bli s kolegi par dni nazaj tam in jo verjetno tud vidli, razen če več takih raket dela tam. Vleče una full velik TV čez celo trgovino in celo pazi da dobro zgleda ko to počne. Pa Jo vprasamo ce ji pomagamo, una pa se nam nagajivo nasmehne in rece s seksi glasom: fantje, zelo prijazno od vas, ampak kot vidite mi odlicno gre! Filmsko 😀 redko kdaj vidis to!
Smo se celo pot domov pogovarjal o njej kak je dobra, pa da je ziher od kerega sefa ljubica da dela tam

Moški neolikani. Onesnažujete forum, ki je namenjen splošnim pohvalam ali problematiki.

Jaz pa imam s Harvey Normanom čisto drugačno izkušnjo, kot nekateri opisujete tukaj. Pozitivno. Kupila sem vzmetnico, ki je bila v bistvu serijska napaka proizvajalca – preozka za 5 cm. Ker je bilo povsod na embalaži napisana pravilna mera, nihče ni niti posumil, da kaj ne bi bilo prav in tudi na oko je izgledalo vse o.k., do trenutka, ko sva jo z možem postavila na posteljo in ugotovila, da nekaj ne štima. Zadevo sva reklamirala in od prvega trenutka so bili v Harvey Normanu Ljubljana zelo prijazni, obljubili, da bodo rešili zadevo in tako je tudi bilo. Ker je vzmetnica prišla iz Amerike, sem za novo morala počakati naslednjo dobavo in odobritev dobavitelja, vendar so me ves vmesni čas obveščali v kakšni fazi je zadeva. Moram reči, da sem si prebrala vse zgornje komentarje in sem bila pripravljena na najslabše, zato me je ves njihov odnos, vsa skrb in trud, da so me vmes obveščali kaj in kako in na koncu vzmetnico zamenjali, zelo prijetno presenetila. Zato sem tudi sklenila, da je treba, da tudi pozitivna izkušnja mora biti objavljena tu gor. Morda so zamenjali nekaj ljudi ali pa se je kaj spremnilo tudi pri njih in če je to tako, je potrebno, da se tudi pozitivna izkušnja sliši. Pa lep pozdrav vsem!

ojoj fantje, ta vas bo lupala ker ste naivni! 800€ zapravit preveč ni malo! Bi raje ženo peljal na dopust in otroka! Zgleda da je okupatorka brez slabe vesti, ki zna izprazniti denarnico!

Lepo pozdravljeni,

naj dodam tudi lastno izkušnjo. Tudi mi smo pred dobrimi 2 leti kupili sedežno garnituro Clair, ki naj bi bila narejena iz regeneriranega usnja. Tako je takrat zagotovila prodajalka in še danes tako piše na spletnem oglasu garniture, da je narejena iz regeneriranega usnja. Naj omenim, da smo garnituro celo redno premazovali v dobri veri, da imamo regenerirano usnje. Nekaj malo več kot po 2 letih se nam je kar naenkrat garniture začela luščiti, oz. povrhnjica garniture se je začela luščiti. Ko smo vložili reklamacijo pri HN, Novo Mesto, so nam jo zavrnili, češ, da je potekel zakonski rok 2 let za uveljavljanje stvarne napake. Neuradno so me pa poklicali po telefonu, da naj si pridobim sodnega izvedence in dokažem da garnitura zares ni narejena iz regeneriranega usnja. Seveda sem vse svoje zakonske možnosti preverila tako pri tržnem inšpektoratu, kot pri ZPS, kot pri sodnem cenilcu, in mi je tako kot edina možnosti ostala tožba zoper HN zaradi nepoštene poslovne prakse. Seveda tožba + cenilec bi skupaj nanesla več kot je pa bila garniture vredna (800 eur) zato se za ta ukrep nisem odločila. Vendar pa tole pišem v opomin vsem, ki kupujejo v HN, in sicer, da v podjetju prakticirajo nepoštene poslovene prakse in se zanašajo na to da kupci ne moremo reklamirati skritih napak, ki se izkažejo po roku 2 let.

Prodajna politika podjetja je nizkotna, pokvarjena, in ogabna zatorej TAM NIKOLI VEČ NIČ NE KUPIM.

Forum je zaprt za komentiranje.

New Report

Close