Harvey Norman – neizpolnitev obveznoati
Pri njih kupil pralni stroj +podaljšano jamstvo.
Okvara pralnega stroja v 6 letu.
Pride serviser pove da je motor v okvari in več drugih napak.
V trgovini mi odgovorijo da mi bodo ponudili nov stroj. Po dveh tednih ponovno ne pokličejo da ga le bodo poskušali popraviti. Čakam in kličem 4 tedne in ni nič.
V podaljšani garanciji ne piše v kol kem času so dolžni popraviti stroj.
Skratka kupili smo novi pralni stroj (drugje).
P.s. poslali smo jim dopis da nadljna komunikacija glede popravila stroja naj bo prek priporočenega pisma.
Stroj mislimo podariti
No tudi jaz imam podobno izkušnjo in sicer negativno. V HN Kopersem v februarju plačala dnevno sobo in otomane. Omare dostavili v aprilu, otomanov nikjer. Pisari in klicari kamor hočeš, otomanov ni, in denarja tudi ne. Poslovanje katastrofalno in če se le da kje drugje kupit ne kupujte v HV.
Žal moram napisati,da imam zelo slabo mnenje o tem hn…..v začetku marca smo plačali mizo in 6 stolov,ker mize ni bilo na zalogi ,stoli pa,pa smo se odločili,da ko pride miza ,dvignemo vse skupaj.
Čas dobave za mizo,je bil dva meseca,po dveh mesecih ni bilo nobenega klica,Zato sem se odločil,da grem sam v hn po informacije zakaj ni pohištva….glej ga zlomka…naše stole so prodali,mizo pa pozabili naročiti.Gospdje v hn…šefi so mi obljubili,da pride miza v začetku junija…stoli pa naj bi bili še v skladišču v Ljubljani in da jih bodo pripeljali v Maribor.Pridem sredi junija v hn in spet hladen tuš….nič ni bilo od tega ,ni mize ni stolov…..dal sem jim rok,do 2 julija,danes je 3 julij klica od nikoder.
Kako naj upravičim njihov slogan…..Harvej Noram——ZAUPANJA vreden NAKUP….žalost od žalosti.
V začetku junija…sem vprašal gospoda v hn,kdo je tu glavni,hladno krvno mi odgovori on…pričakoval sem od njega vsaj opravičilo…tople besede..mogoče kak popust….mogoče obžalovanje,žal od njega ni bilo,imel sem tak občutek,kot da stojim pred zidom,ki nimaš kam naprej.
Ehhh…. škoda besed,vem pa ,da je to moj zadnji nakup v tem HN ZAUPANJA VREDEN NAKUP.
ooohhhohoho ti ti misliš, da tako dolgo delajo.
Problem slovenskih trgovcev pohištva in bele tehnike je, da “zbirajo robo” za zbirnike prevoza – torej logistika – ker ne bodo samo tvojo omaro vozili od tam, kjer je naročena ( zagotovo jo delajo v tujini, kajne ?), jo bodo ali spotomo pobrali ali počakali še kakšno naročilo. Imam izmušnje s tem, zato vem, kaj pišem.
Sloveveski trg je majhen, premajhen, trgovci si ne ustvarjajo zalog, zato imajo “Po naročilu” – sploh pohištvo, sedežne, ki so višjega kakovostnega razreda, pač nimamo vsi istega stila po enem in istem kopitu, da bi nam bilo všeč, kot nabavijo par kosov, pa potem to kot “ugodno” prodajajo.
Edini problem je, ker jih ti sedaj “kreditiraš” že krepko čez dobavni rok. Jazbi takole: prijazen pogovor, v katerem jim obrazložim: ali začnejo teči zamudne obresti na vplačani znesek, ali ti dajo kak dodaten popust, za čakanje, pa ne v obliki bonov :)))) Popust pri točno tem naročilu. in ja, ponavadi se drugi trgovci opravičijo za zamudi – vsaj Rutar se zna 🙂
In garancijski rok, jasno, začne teči z datumom prevzema dobavljene robe, ne z datumom vplačila avansa/naročila!
Pozor pri nakupih pri HN. Vedno pred nakupom preverite še cene na spletu. V njihovih trgovinah imajo tiste tablice s cenami, na spletu pa oglašujejo cene iz kataloga, ki nimajo nobene zveze z tistimi na prodajnih mestih.
Zato, še v trgovini poglejte na njihovo stran (zato vendar imate telefone), primerjajte cene izdelka tam ( torej v katalogu) in na licu mesta, potem pa šele v nakup.
Razlika je lahko tudi nekaj sto evrov, ker skoz mutijo z nekimi ogromnimi popusti, ki jih potem ni.
Bodite pazljivi, če pa se vam zgodi kaj od navedenega pa na tržno inšpekcijo. Cene morajo biti enake v času prodaje iz kataloga in na licu mesta v trgovini! Drugače mora to pisat!!!.
Očitno si nekdo, ki dela v HN in jim skusas tukaj natdit dobro reklamo. Vsaka oseba s katero sem se pogovarjala je imela neke težave s hn. Jaz naprimer z nesramnostjo predstojnice oddelka s sedežnimi garniturami. Obnašala se je podobno kot ti in mislila da se zemlja vrti okoli sedežnih garnitur. Ko pa jo nekaj vprašaš in seveda ne more nič se pa začne dret name. Trgovci bi se morali zavedati, da so tam zato, da odgovarjajo na naša vprašanja , na katera vecinoma sploh ne znajo odgovorit, in da so prijazni. Tako da tvoj odgovor nima nobenega smisla ravno tako pa ga nima tvoje žaljenje, ki ne presega nivoja navadne prodajalke.
Zdravo. Ima gdo kaksno izkusnjo s prodajalkami v btcju v city parku v tegovini 7camicie?
Lep pozdrav vsem skupaj! Tudi jaz bi rada delila svojo izkusnjo s HN v zadnjih dveh mesecih. Bom sla kar po vrsti, da se ne bom prevec ponavljala 🙂
Zahtevek za reklamacijo ohisja postelje, ki sem jo imela dobrih 6 mesecev in se je postelja polomila, sem poslala konec julija in čakala na odgovor do konca avgusta, ko sem ponovno poslala mail z zanimanjem, če je bila reklamacija posredovana, saj ni bilo nobenega povratnega obvestila z njihove strani. Takrat sem prejela z njihove strani nejasen odgovor z razlogom, da dobavitelj ni odziven in da so dopusti. (Kot da se mene tice a so dopusti ali niso. V vsaki firmi se poisce nadomescanje delavca, ki potem resuje stvari dalje, da stranke ne trpijo posledic dopusta). Vendar sem tudi to razumljivo sprejela in počakala, da se zadeva reši.
Reklamacija naj bi bila izvršena in dobavljena na dolocen dan v zacetku septembra, ampak se je zakompliciralo pri dostavi, ker so vozniku iz administracije (oz. oddelka reklamacije) sporočili napačno telefonsko številko in me ni mogel dobiti na telefon, sam voznik pa ni niti pozvonil in preveril, če sem doma – doma sem takrat bila. Tudi tukaj nisem nic komplicirala, razumela nastalo situacijo (vsi smo samo ljudje, kdor dela tudi gresi itd.) in se dogovorila za ponovno dostavo z parimi dnevi zamika, tokrat s pravo telefonsko številko.
Na dan dostave reklamacije je voznik pripeljal “posteljo”. Glede na to, da gre za reklamacijo, sem pričakovala odvoz stare postelje v zameno za novo. Ampak voznik je dostavil le dva mala paketa, stare postelje ni odpeljal. Postelja, ki sem jo kupila pri njih je narejena iz iverja. To pomeni, da ko se sestavi, se ne razstavlja več, ker kvaliteta s tem upada in se slabi kompaktnost cele postelje. Ampak oni reklamirajo samo poskodovani del, ne glede na to ali gre za omaro, ohisje postelje itd. V mojem primeru je slo za nizkocenovno ohišje postelje, kjer reklamacija v smislu STARO ZA NOVO ne bi smela predstavljati težav. Poleg tega pa so mi preko voznika poslali dve letvici “za vzglavje”, čeprav je problem v bočni stranici postelje, kjer bi morala biti po njihovi logiki reklamacije dostavljena ena velika in ena mala letvica.
Po pogovoru z njihovo zaposleno, ki je branila dobavitelja, sem dobila informacijo, da slika, ki sem jo poslala na zacetku reklamacije v prvem zahtevku ne prikazuje natančno narejene škode in je zato prišlo do napake. V svojo obrambo lahko povem, da če “zdrava kmečka pamet” oziroma znanje fizike, kjer se postelja polomi na eni strani in potegne vrhnji čep na silo ven iz druge strani, ne zadostuje, se lahko dobavitelj ali trgovec še vedno obrne na stranko ter zahteva več informacij in slik. Za taksno ukrepanje so imeli več kot dovolj časa za ustrezno reagiranje (mesec dni), ampak zal niso izkoristili tega casa. Zakaj bi ce je pa bolj enostavno zvalit krivdo na stranko in meni nic tebi nic koncat zadevo.
No, meni je takrat prekipelo in se je moja prijaznost koncala. Zahtevala sem vracilo denarja ali novo posteljo glede na to, da je reklamacijski rok (45 dni) ze potekel. Na vracilo denarja bi morala baje cakati direktorja, ki je bil odsoten naslednjih 14 dni, vendar sem na njih pritiskala, in ne biste verjeli, dobila sem “novo” posteljo. Staro so odpeljali, odpeljali so tudi prvotno napacno reklamacijo z dvema letvicama in pripeljali “nov” komplet ohisja. Zakaj pisem “nov” v narekovajih? Ker komplet niti priblizno ni bil taksen kot bi moral biti nov komplet. Glede na to, da mi je po zadnjih pogovorih trgovka rekla, da nimajo postelj na zalogi, naslednji dan pa je poklicala in rekla, da jo imajo (po nekem cudezu so jo nasli), mi je zdej jasno, da so mi porinli v mojo zahtevo po novmu izdelku ali vracilu denarja skart robo, ki ni bila dovolj dobra za prodajo, saj je bil iver na stranicah ze obkrusen.
Tako razocarana, kot sem bila to leto nad HN, se nisem bila nikdar v nobeni trgovini. Da ne govorim o tem, da so mi obljubljali vrnjene klice,ki jih nisem docakal, z izgovorom, da mi ne morjo svetovat, ker ni sodelavke ki se s tem ukvarja v sluzbi.
U glavnem, nauk te zgodbe je, da v HN ne kupim nic vec. In tudi moji domaci in domaci mojega partnerja so s to trgovino opravili. Vsakemu, ki ga poznam, povem to zgodbo, ce ne druga zato, da se tako nategovanje ljudi zakljuci oziroma da se naredijo drasticne spremembe v HN.
HN ni ukrepal, dokler nisem znorela po telefonu na zadnjem klicu in jim poslala lep mail z opisom cele zgodbe, ce ne drugega, zato da sem imela nek dokaz o procesu same reklamacije. Zalostno je, da ce si prijazen, cetudi prihaja do napak, pometajo s tabo. Ko pa enkrat znoris in nardis temu konec, se pa da to resit po hitrem postopku. Sramota.
tako negativnih izkušenj, kot jih imam sam s podjetjem Harvey Norman, enoto v Mariboru, nimam v svojem, ne tako kratkem življenju, z nikomer in nikjer… pri njih sem za novo stanovanje nakupil veliko pohištva na različnih oddelkih in se dogovoril in plačal prevoz z vnosom… niti eden, ampak res niti eden dogovor s trgovci in dostavljalci ni držal… neštetokrat sem moral klicat, protestirat, se pritoževat… na koncu sta me dostavljalca “obrala” še za dodatnih 20 eur, da sta mi pomagala znositi pohištvo v stanovanje, čeprav sem plačal “prevoz z vnosom”, ampak nisem imel računa s seboj… reklamacijo poškodovanega pohištva so rešili tako, da so pogledali moje slike in na daleč ocenili, da sem pohištvo poškodoval sam… skratka – nakupovanje pohištva v HN enota MB, je bila prava grozljivka in ko z njimi rešim vse pritožbe in reklamacije, me v svoji prodajalni ne vidijo več… pravzaprav niti v bližino te prodajalne ne bom več zahajal…
Forum je zaprt za komentiranje.