Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Hčerka obupuje

Hčerka obupuje

Potrebujem ideje in nasvete! Če tega nimaš, ne komentiraj!!!!

Hčerka, dobra dijakinja, doživlja klasičen uspeh pred neuspehom. Ne glede na znanje in vse narejene vaje, med preverjanjem znanja, kolapsira. Pravi, da ji možgani odpovejo, da je kot bi padla v črno luknjo. Po testu je vidno utrujena, zgleda kot bi pretekla maraton, zapre se vase. To se dogaja le pri treh predmetih, ( pri teh treh predmetih je že doživela neuspeh9. Težko jo gledam tako.

S šolsko svetovalko smo na vezi, a ona daje samo instant nasvete, ki jih najdeš na googlu. Profesorji niso pripravljeni kaj dosti pomagati, bi se morali premakniti iz cone udobja. Nihče ne pričakuje, da i se hčerki ocene šenkavale, po tem res ni potrebe, saj je vedno dobro pripravljena. Prosimo samo za malo prilagoditve. Ravnateljica pa pravi, da so profesorji avtonomni in da po lastni presoji lahko delajo izjeme, posebej, če gre neke specifične primere, kjer gre dejansko za pomoč.

Trenutno čakamo na specialnega pedagoga. Do tam je še dolga. Me skrbi da bo prej konec šolskega leta.
Moji nasveti in pomoč očitno niso dovolj. Hči pa vidno trpi in obupuje. Pravi, da sta ves trud in učenje, ki ju vlaga, sta brezpredmetna, če ni rezultata, da je potem vseeno, če se ne trudi.
Razumem jo! Jaz bi že davno obupala.

 

Glej, absolutno se ne sekiraj. Kolikor vem srednja šola v Sloveniji za enkrat še ni obvezna in nič ni narobe, če punco izpišete. Prvo je zdravje.
Zavod, mogoče kakšna stanovanjska skupnost, rešitev je mnogo. Menim osebno, da dokler bosta vidva še dokaj pri moči, bosta prav lepo skrbela zanjo, kar je glavo in najbolj pomembno. Nobena drugačnost ni vredna obsojanja.

gospod Vagabund Vaga Stručnjaški, prof. dr. vesoljske in mravljične znanosti univerze Ghonisenekam in pogodbeni sodelavec na inštitutu Ropotalne medicine, kjer predava iz predmeta Ghlupi možgani gospodinj diplomiral iz novega človeškega organa Malina Felicus, doktoriral iz nožnih prstov medvedjih šap Specializant oddelka za človeško blato in njegovo možno pretvorbo v plastelin pri mednarodni organizaciji DREKOPEK University

Ok, tale je bila pa dobra 🙂

nova
Uredništvo priporoča

Res je, kar je povedal Vagabund. Psihična pripravljenost ko je treba zadevo izpeljat je enako pomemna kot znanje. Tudi, ko bo enkrat v službi, bo morala zadeve izpeljat pod stresom.

In pol imamo scene, ko gimnazijka ne hodi v šolo, ker je tam preveč stresno okolje zanjo in ji stres onemogoča, da ima same 5ice, ki jih bo potrebovala za vpis na medicino.
Na medicini pa ne bo stresa ali kaj?
Prepišite jo na lažjo šolo.
Al pa ji najdite v življenju še kakšno drugo preokupacijo kot šolo.

ne, saj tukaj mama ni rekla, da je stresno. Je treba vseeno priznati. Mama je lepo rekla, da ji možgani odpovedo in da je punca na tleh. Dogovarjajo se celo za drugačna preverjanja znanja, kar je materi samo pesek v oči, da gre pri dekletu za hudo bolezen. Ne bom ugibal ali multipal, ali je shizofrenija ali je kaj drugega, ampak žal je kar v tem rangu…

gospod Vagabund Vaga Stručnjaški, prof. dr. vesoljske in mravljične znanosti univerze Ghonisenekam in pogodbeni sodelavec na inštitutu Ropotalne medicine, kjer predava iz predmeta Ghlupi možgani gospodinj diplomiral iz novega človeškega organa Malina Felicus, doktoriral iz nožnih prstov medvedjih šap Specializant oddelka za človeško blato in njegovo možno pretvorbo v plastelin pri mednarodni organizaciji DREKOPEK University

Pri katerih predmetih ima težave. Specialni pedagog pri tem ne more nič. Očitno bolj rabi psihoterapijo …
Ti ji nisi v nobeno pomoč, ker iščeš bližnjice in luknje.
Punca ima konkretne težave, s takim tempom bo za maturo delala samomor, grdo karikiram, a poišči pomoč, ker to ne bo izzvenelo.
Ima osebnostne lastnosti, ki niso primerne za kaj “več”.
Naj se preusmeri v lažjo šolo, njeni osebnosti bolj primeren poklic, nekaj kar ne zahteva preveč odgovornosti, razmišljanja … Na gre za trgovko, slaščičarko, bolj mehanski poklic …

Kateri predmeti, katera šola, letnik?? Testi ustni ali pisni? Samo pri testih ali tudi drugače?

Na popolnoma enak način lahko zmrzne tudi na lažji šoli. Brezveze – lahko izgubimo odlično zdravnico, znanstvenico, raziskovalko če se ji sedaj ne pomaga.

Hčerka, dobra dijakinja, doživlja klasičen uspeh pred neuspehom.

kaj to pomeni?
ali si hotela samo pametna bit?

najdite ji psihoterapevta. privat in to čim prej punca je perfekcionistka in se ji zna fejst maščevat pri duševnem zdravju v bodoče.

Verjetno strah pred neuspehom. Očitno se preveč žene za uspehom. Če ji ti trije predmeti ne ležijo preveč, ne razume in se uči bolj na pamet, je lahko takšen rezultat. Morda so tudi pritiski iz okolice preveliki ali njena lastna pričakovanja, kakšne ocene mora imeti. Bolj sproščeno zadihajte v vaši hiši. Kje je oče ob vseh teh silnih strokovnjakih?

Ja, takih otrok bo čedalje več. Zakaj? Ker se mame hodijo kregat v šolo, kako je vse preveč stresno za njihovega sončka, preveč snovi, preveč nalog, preveč predmetov, preveč ocen, prestrog učitelj… in otrok se ne nauči odzivati na stres.

Tu se očitno ne gre za težavnost šole in predmeta, ampak za strah pred izpiti, to je pred spraševanjem ali testi, kar je precej pogost pojav. Nja spusti svoja pričakovanja, štirice in trojke namesto petic. Strah sam od sebe ne bo zginil, sama si bo morala dopovedati, da je samo test in da so vsi v razredu v enaki poziciji. Tik pred zdajci naj globoko diha, da se vsaj malo umiri.

A se ne reče temu trema? Ima pač hudo obliko treme. Obstajajo različne tehnike sproščanja, koncentracije, recimo tapkanje, dihalne vaje, meditacija ipd. Problem star kot človeštvo, prav tako rešitve.

Verjetno strah pred neuspehom. Očitno se preveč žene za uspehom. Če ji ti trije predmeti ne ležijo preveč, ne razume in se uči bolj na pamet, je lahko takšen rezultat. Morda so tudi pritiski iz okolice preveliki ali njena lastna pričakovanja, kakšne ocene mora imeti. Bolj sproščeno zadihajte v vaši hiši. Kje je oče ob vseh teh silnih strokovnjakih?
[/quote]

Zadihati je treba, tako je, se nekako spraviti ven iz tega začaranega kroga, v katerega se je ujela. Kateri letnik pa je? Kako se je do sedaj spopadala s preverjanji znanja? Jo skrbi vpis na faks?

Ne glede na to, pa je treba nujno spremeniti pristop: hvatanje krivin vas ne bo nikamor pripeljalo, ampak se morate vsi naučiti, da šola in šolski uspeh ni najpomembnejša stvar na svetu. Očitno se namreč preveč hoče izkazati, boji se neuspeha, ne prenese pritiska. Z njo se je treba pogovarjati o tem, kaj jo veseli v življenju, kaj še drugega rada počne (da ni vse samo šola), predvsem pa najti dobrega psihologa (kakšen športni psiholog bi znal pomagati – oni obvladajo, kako se soočati s pritiski pred tekmo) ali psihoterapevta.

ne, saj tukaj mama ni rekla, da je stresno. Je treba vseeno priznati. Mama je lepo rekla, da ji možgani odpovedo in da je punca na tleh. Dogovarjajo se celo za drugačna preverjanja znanja, kar je materi samo pesek v oči, da gre pri dekletu za hudo bolezen. Ne bom ugibal ali multipal, ali je shizofrenija ali je kaj drugega, ampak žal je kar v tem rangu…
[/quote]

Joj, daj no, pretiravaš. “Možgani odpovedo” pomeni, da se pač ničesar več ni spomnila, ker jo je strah ocenjevanja. Ocenjevanja jo je strah samo pri treh predmetih, ki jih ne obvlada. Boji se, da bo fasala cvek. Pri ostalih predmetih ji “možgani ne odpovedo”. Vse pa tudi ni multipla, shizofrenija itd. Dragi Vagabund, kdaj pa kdaj ga pa pihneš mimo, očitno bi tej tvoji bolezni rekli poklicna deformacija, da povsod videvaš najhujše bolezni.

Avtorica, punca ima tremo in se sekira, da ne bo izdelala šole. Mogoče je ta šola pretežka. Hodi na gimnazijo? Veliko takih otrok se korenito spremeni in zacveti, ko pridejo v šolo, ki so ji kos. Kaj pa naj bi naredila specialna pedagoginja? Imam na sumu, da boš punco porinila med učence s posebnimi potrebami in hočeš odločbo samo zato, da bo imela prilagoditve, ali ne? Podaljšan čas pisanja, tudi določene napake ji spregledajo in tako dalje. Po moje ji delaš medvedjo uslugo. Razmisli raje o prešolanju na lažjo šolo.

Poprosi zvecer vìsje sile, tistega ki je tebi blizu, da vas vodijo do pravih ljudi, ki bodo hčeri pomagali. Vsekakor se obrni na čim boljše možne terapevte. Ne čakaj, ne obupaj prehitro. Če en ni dober, išči drugega. Ni cilj postavljati diagnozo, temveč čim hitreje pomagati.

Rabi pomoč psihologa. Ampak ne predstavljam si, kako lahko v trenutku pozabi vse, kar naj bi se naučila? V Ameriki talajo pomirjevalne tablete za brezvezne stvari, potem ji vsaj to zrihti, da ne bo za brezveze zmrznla.

Zelo očitno jo je strah, da ni dovolj dobra. Strah, ki ni od danes, pogost pri ljudeh, ki so (bili) veliko preveč kritizirani, ki jih je okolica kot otroke nenehno opozarjala na napake in so to doživeli kot kritiko. Kar tudi je.
Pomanjkanje pohvale, spodbude.
Popravi, kar lahko. Ne primerjaj je (več) z nikomer, ker se to sliši, kot da je nekdo drug boljši, ona pa ne dovolj dobra za (tvoje? – ni nujno) kriterije. Spravi ji fokus stran od tega, kar ji dela težave, s pohvalo jo preusmeri k tistim področjem, ki ji sedejo, da dobi vsaj osnovno vero vase.

Je prebolela korona virus morda?

https://www.zurnal24.si/zdravje/opazamo-kognitivne-motnje-motnje-koncentracije-tezave-s-spominom-350204

˝Performance Anxiety˝

Meni se je v srednji soli dogajalo podobno, tema pred očmi, ko sem dobila test pred sebe, znojenje, razbijanje srca, tresenje roke … prvi in polovico drugega letnika gimnazije sem komaj naredila, pa ne, ker bi bila tako nesposobna ali se ne bi učila, ampak ker nisem znala premagati tega strahu. Seveda ni bilo nikjer nikogar, ki bi mi pomagal ali vsaj opazil in mi dal kak nasvet, niti sama nisem vedela, da to ni normalno.
Potem smo pa en dan menjali na hitro učilnice in test sem pisala za eno sošolko, ki je imela najboljše ocene in jo opazovala, kako ona piše … mirno, počasi, se ustavi vmes in premisli … no, to mi je odprlo oči, da sem se začela vsaj zavedati, da je treba nekaj spremeniti.

Pomembno pri njej je, da bo res obvladala snov, ne da bo napiflana, ampak da bo razumela. Potem pa naj se čim večkrat sama v mislih postavi v situacijo, da je vprašana ali da piše, si naj sama postavlja vprašanja in oblikuje odgovore, si naj predstavlja, kako bo pisala test, kako ga dobila, se mirno podpisala … to je treba vadit in ne pomaga čez noč. No, ko sem se končno vsaj za silo rešila te treme, ocene niso bile več problem.

Je pa še nekaj, pri meni je bilo pri vseh predmetih tako, tudi tiste, ki so mi res ležali in sem jih imela 5, sem odpisala v transu, po koncu se včasih sploh nisem zavedala, kaj sem pisala … tako da če je pri njej samo pri treh predmetih, se bo lažje rešila tega.

Tudi to je res, v OŠ 29 od 30 točk za očeta ni bilo dovolj dobro … bolano res. Itak da je otrok potem uničen.

Joj, daj no, pretiravaš. “Možgani odpovedo” pomeni, da se pač ničesar več ni spomnila, ker jo je strah ocenjevanja. Ocenjevanja jo je strah samo pri treh predmetih, ki jih ne obvlada. Boji se, da bo fasala cvek. Pri ostalih predmetih ji “možgani ne odpovedo”. Vse pa tudi ni multipla, shizofrenija itd. Dragi Vagabund, kdaj pa kdaj ga pa pihneš mimo, očitno bi tej tvoji bolezni rekli poklicna deformacija, da povsod videvaš najhujše bolezni.

Avtorica, punca ima tremo in se sekira, da ne bo izdelala šole. Mogoče je ta šola pretežka. Hodi na gimnazijo? Veliko takih otrok se korenito spremeni in zacveti, ko pridejo v šolo, ki so ji kos. Kaj pa naj bi naredila specialna pedagoginja? Imam na sumu, da boš punco porinila med učence s posebnimi potrebami in hočeš odločbo samo zato, da bo imela prilagoditve, ali ne? Podaljšan čas pisanja, tudi določene napake ji spregledajo in tako dalje. Po moje ji delaš medvedjo uslugo. Razmisli raje o prešolanju na lažjo šolo.
[/quote]

Tudi jaz se strinjam z zapisanim. Naša je tudi doživljala veliko tremo, strahove, blokade … poimenuj kakor hočeš, pri predmetih, ki ji niso šli najboljše, katere ni znala kot bi jih morala znat, ker je bilo prezahtevno zanjo, res je, ene profesorice pa se je bala, ker je bila zelo avtoritarna in je pred spraševanjem pri njem doživela tudi panični napad.
Naša punca je sedaj na srednji strokovni šoli nima več nobene treme in blokad, celo uživa v šoli in blesti pri določenih predmetih, rada hodi v šolo, nobenega paničnega napada več, tudi anksiznost je bolj kot ne v sledovih.
Punca morebiti doživlja, da mora biti uspešna tudi zaradi vas (mogoče je to doživljala tudi naša). Povejte je, da je tudi ocena zadostno – zadosti, dobro, da je dobro …Je pa res, da če ima zelo velike težave s temeljnimi predmeti v gimnaziji, da je boljše zaradi duševnega zdravja, da gre na lažji program. Verjemi, zdravje je najpomembnejše! Saj danes prideš s srednjo strokovno ali tehnično šolo in petim predmetom na 95 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} fakultet.


tema pred očmi, ko sem dobila test pred sebe, znojenje, razbijanje srca, tresenje roke … veš, da so to panični napadi, da ne?

New Report

Close