Hofer
jest tud delam z ljudmi in njihov denar ne gre direktnov moj zep, ampak v firmo. Pa se prilagajam zeljam in potrebam strank.
Sej razumem, da ce so placane od artikla, ampak ce opozorim blagajnicarko pricakujem, da me vsaj malo uposteva. Sej ce bi lahko zlozila lepo v vozicek, se ne bi razburjala, ampak da moram pa vse nametat mi ni, Sej so to stvari, ki jih bom placala in zelim z njimi delati spostljivo in ne kot s kakimi smetmi, ki jih nameces nekam.
Ma daj, daj. Eni se pritožujejo, ker so trgovke počasne, ker je dolga vrsta in kaj vem kaj še vse, druge pa se pritožujejo, ker je blagajničarka prehitra.
Svašta!!!!!!!!!!!
In to, da si tam pustila izdelke, je skrajno nesramno in neolikano do blagajničarke in do ljudi, ki so bili za tabo. Manjka ti osnovna in srčna kultura.
Meni je v Hoferju zelo všeč to, da na blagajni ne čakam nikoli več kot par minut. V Mercatorju delajo blagajničarke tako, da skoraj zaspijo zraven, v Sparu se zmeraj kaj zaplete (ni cene, ni artikla v računalniku, kličejo po telefonu, pa se jim nihče ne oglasu).
V Mercatorju in Sparu vedno porabim največ časa ravno na blagajni! Tam porabim več časa kot za celoten nakup!
Hofer se ti je zameril, zato upam, da ne boš šla nikoli več tam kupovat, ker ne želim, da bi bila ti pred mano in ponovno pustila vse izdelke na blagajni.
Sedaj vem, o kom govorijo trgovke, ko govorijo o nesramnih strankah…
Nimam lagodne sluzbe in svoj OD zasluzim. Zato mi je tudi pomembno, kako ga zapravim. In ce ga zapravljam za stvari, s katerimi se ravna kot z odpadki, da se pac mecejo v vozicek in kamor padejo, mi ni vseeno. Moj nakup bi znesal ene 70-80€, meni to ni malo denarja. Kako bi ravnal kdo, ko bi mu dal recmo bankovec za 50€? Bi ga metal ali bi spostljivo ravnal z njim?
Sem ze napisala, da sem brez problema pozrla, da ne bom mogla zlozit v vrecke, da pa namecem v vozicek, pa ne bom pozrla.
In nisem rekla, da je kriva blagajnicarka, samo sprasujem se, ali je to obicajna praksa ali le izjema.
Morda res ne bi bilo slabo, da bi več ljudi napisalo pismo upravi. Oni namreč delajo vse po enem kopitu: in včasih je pač veljalo, da je največ vredno, če je blagajničarka hitra. Ampak če ni veliko ljudi, je tak tempo res nesmisel. Jih pa za to trenirajo in nadzorujejo, v Avstriji je bilo od nekdaj znano, da so Hoferjeve blagajničarke najhitrejše, še ko so morale vse ročno vpisovati, ko še ni bilo čitalcev. In s tem so se vedno hvalili. Zdaj pa očitno ne ugotovijo, da pa hitrost tudi ni vse…. dejstvo pa je, da blagajničarke NISO nič krive, one se samo bojijo sankcij.
Ce lepo pridno cakam, da pridem do vozicka, pa pol pocasi hodim skozi trgovino in se umikam ljudem, da jih ne dregnem z vozickom ali da oni ne dregnejo mene, pa postavim vozicek na stran, da lahko pogledam kaj bi vzela in ne nastavljam voza drugim na pot, se ne rinem cez druge da pridem do artikla, ki ga zeli, pa potem mirno cakam v vrsti na blagajni in me na koncu podre to, da ne morem v miru zlozit nakupljeno, sem pac nestrpna in nepotrpezljiva. In nimam srcne kulture.
Mene tudi moti, da vse hitro prileti v voziček. To mi v Hoferju ni pravi način in vem tudi, da veliki večini ni.
Je pa res da imajo normo in da jih nadzorujejo tudi avstrijski šefi. Uboga blagajničarka ni nič kriva, opravljala je svoje delo, ker ga je tako morala. Šefi so druga pesem … tista, ta glavna …
Nikoli pa mi ne bi prišlo na misel, da bi vse popustila kar tam, kulturno vsekakor ni.
Ko sem bila prvič v Hoferju tudi meni ni bilo všeč, da je blagajničarka skoraj metala izdelke v voziček. Priznam, da mi ni bilo ravno všeč. To se je zgodilo le enkrat, naslednjič jih je pustila kar na pultu, jaz pa sem hitro zlagala v voziček, šele nato sem počasi zložila izdelke v vrečko.
Ampak mi ta hitrost pomeni ogromno, saj vedno zgubljam živce, ko izgubim 15 minut v vrsti na blagajni. V Hoferju tudi ko je veliko ljudi in dela ena sama blagajna, porabim zmeraj 3 minute.
Pa naj še povem, da v Hoferju nisem še naletela na neprijazno trgovko, v Mercatorju pa že velikokrat (ko sem še hodila).
Če se ti ta stvar zdi tako neprebavljiva, ne hodi v Hofer. Tam veš, kaj dobiš in kako delajo. Meni način v Mercatorju ne ustreza, zato ne hodim tja.
Ja, si bila nevljudna in v take trgovine, kjer na koncu ni pulta za tvojo robo, katera je bila težko in pošteno zaslužena raje ne hodi. Res se mi pa smili trgovka, kateri si robo pustila.
Imajo pač tak sistem prodaje in zato tudi imajo za blagajnami dolgo polico, kjer naj bi robo zlagali vrečke. Ne vem, a ste nekatere res tako nesposobne, da blaga ne morete že na traku sortirat, jaz to delam v vsaki trgovini, ne samo v H.. A ne, ko je pa blago čez blagajno, pa točno veste, kam gre kaj.
Ja, pa s pritožbami boste sigurno uspele, ker kar je dobro za Avstrijce in Nemce, ni rečeno, da je tudi za nas. Smo res še precej zadaj.
Imajo pač tak način, ravno tako kot imajo v Mercatorju način da stojiš 15 ali več minut v vrsti.
Tudi mene je začudlo ko sem prvič to vidla v Avstriji, najprej sem poskušala sproti zlagat v vrečke- tako kot smo pač navajeni v Sloveniji, pol mi je pa prodajalka razložila kako naj naredim in da s tem prihranijo čakajočim v vrsti čas. Jaz sama zlagam v voziček, še nisem vidla da bi prodajalke metale artikle v voz.
Pa kje cakate v vrsti 15 minut? Jaz se nisem bila v trgovini, da bi bile na blagajni guzve, razen pred prazniki in v decembru. Vecje vrste so v H&M in New Yorkerju kot v zivilskih trgovinah.
Sem pa ze rekla, da sem sprejela sistem, da zlozim v vozicek in potem v vrecke. Da pa namecem v vozicek eno cez drugo in da se nekaj leti okoli blagajne, se mi pa ne zdi.
Pa naj bom tecna in zahtevna stranka.
Kaj jim je?
Ne oziraj se na ostale trape, ki te obtožujejo zgoraj.
Si enostavno čista CARICA: si mi kar polepšala tole jutro.
Tudi sama imam že kar nekaj izkušenj na to temo, tudi v Mercatorju npr., jaz se kar ustavim in jo gledam, potem ji je pa nerodno pa neha, ali pa ji bolj osorno rečem, naj že neha. Ampak razkuri te v vsakem primeru in… tako kot ti raje sem brez vsega in z zadoščenjem, kot razkurjena in z rečmi-plačanimi.
Še enkrat: Bravo!!!
Nevljudno, nekulturno – kakorkoli, ker če to moti večino ljudi (mene tudi, da ne bo pomote), bo tale dogodek zagotovo prišel na ušesa šefov v A. ali kjer že pa se bo mogoče kaj spremenilo.
lp
Se strinjam s tabo, ne vem sicer, če bi sama tako radikalno odreagirala. Sama v Hofer ne hodim, opažam pa podobno tendenco zadnje čase v manjših Mercatorjevih trgovinah. Ko plačuješ s kartico, je seveda treba nekaj trenutkov počakati na izpis, v tem času pa prodajalka tvoje nakupljene stvari že odrine na konec pulta (kjer seveda v paniki pospravlja svoje še prejšnji nakupovalec) in veselo kasira naslednjemu. Vsi trije pa potem iz tistega kupa izbiramo, kaj h komu spada. Me prav podraži, zaenkrat se samo ne pustim porivati naprej in v miru (ne namenoma počasi, ampak tudi ne kot furija hitro) pospravim svoje reči v vrečko, pa počakam, da lahko slip podpišem na tisti polički, ki je za to namenjena. Ampak če mi bo enkrat do konca presedlo, bom pa tudi vse skupaj pustila tam. Kar se pa tiče 15 minutnega čakanja v vrsti – kot da mi kaj pomaga, če namesto tega čakam 12 minut, pa potem hitim pri blagajni, kot da kradem, ne pa poskušam pošteno plačati, kar sem kupila.
Jaz sem se pa na tak sistem navadila. Pazim pač, da ne odložim stvari prehitro na trak. Da ne stojim na začetku traku, ko ona že kasira. Pomaknem se čim bližje blagajni, da lahko potem hitro zlagam robo. Mali keks, če nisi presran do konca in ti pride prav vsak izgovor, da popljuvaš trgovino, o kateri najbrž že pred prihodom nisi imel najboljšega mnenja.
Meni je zadnjič ena s tako hitrostjo zabrisala 5 artiklov na tla. Jaz sem samo čukasto gledala. Rekla je samo : oh, oprostite, in blokirala ter metala izdelke v voziček naprej. Pobrati sem jih itak mogla sama, medtem sem mogla že plačati in seveda čimprej zapustiti blagajno. Tolk da mi ni še vozička na koncu stran porinla.
Katastrofa na celi črti.
V našem Merkatorju imajo po novem “Hitro blagajno”:-)) res se ji tako reče! Nad njo je velika tabla z debelimi črkami, ki na to opozarja. Namenjena je kupcem z nakupi samo do 5 artiklov. Na primer, če imaš recimo samo kruh, jogurt, mleko, smetano, solato, da ne bi čakal v tistih vrstah, kjer imajo ljudje zvrhane vozičke. Vendar sem opazila, da ljudje te “Hitre blagajne” ne upoštevajo. Vprašala sem blagajničarko zakaj se ta blagajna imenuje hitra, če nanjo rinejo tudi tisti, ki imajo velike nakupe. Naj jih vendar opozorijo, da naj gredo na druge blagajne. Pa mi je rekla, da kupcu vendarle ne morejo odreči kasiranja, zato se ta hitra blagajna “ne prime” in da je tudi poslovodkinja tako naročila. In kje je sedaj smisel te “HITRE BLAGAJNE”? V večji zmešnjavi? Rada grem v Merkator ampak te naše simpatične blagajničarke so res precej počasne. Zato se mi kar oddahne kadar kupujem v Hoferju. Meni je njihova hitrost všeč, mnogo bolj kot kakšno “mečkanje” pri blagajni. Vsekakor še nisem naletela na nič slabega pri Hoferjevih blagajničarkah.
LP