Hofer – vračilo izdelka brez računa
Ne vem kako je v Hofru, ampak meni so v Lidlu pred časom razložili, da lahko vrnem vse razen izdelkov, ki imajo na embalaži označeno garancijo (npr. 3 leta). Za te izdelke lahko uveljavljam garancijo v primeru, da izdelek ne deluje. Če pa izdelek deluje, ga pa ne morem vrniti, ker mi pač ni všeč ali pa ker sem si premislila… Oblačila, obutev, igrače in podobno robo pa tako v Lidlu kot Horfu vzamejo brez kompliciranja nazaj in vrnejo gotovino. Vendar se moramo
zavedati, da je to njihova dobra volja in ne zakonska obveza…
Izdelek ima triletno garancijo, ampak ga ne vračam zaradi svoje muhe, ampak ker z njegovim delovanjem nisem zadovoljna. Torej stvarna napaka, ne garancija. Tega ti pa v Lidlu niso razložili? Ni res, da lahko vrneš izdelek samo če ne deluje, ampak tudi če ne deluje v skladu z oglaševanim in pričakovanim, torej ne izpolnjuje lastnosti, ki bi ga moral imeti.