HONDA accord 2,2 CTDI
Po tujih testih sodeč gre za dober motor, predvsem glede zmogljivosti in porabe. Je pa že tako, da testov več ne berem, ker so lahko tudi subjektivni in se z avtom raje sama zapeljem. Honde so vedno veljale za zanesljive avtomobile, bo pa nedvomno čas tisti, ki bo pokazal, kako dober je ta dizel na dolgi rok. Midva ga nisva čakala, ker nama avto v karavanski različici ni všeč, stane cca. 1 mio več kot sva za avto plačala midva (približno enako opremljen dizel), zraven tega pa se bolj navdušujeva nad limuzinami in manj nad športno vožnjo. Sploh, če si športnik(ca) po duši mislim, da z nakupom ne moreš zgrešiti!
Lep pozdrav !
Zagotovo je to motro, ki je postavil nova merila v dizelskem razvoju, saj je s svojim kompresijskim razmerjem, ki je občutno nižje, tehniko serijskega ogrevanja hladenga stroja in variabilnim odpiranjem ventilov ponudil izziv vsem ostalim. Res da je motor razmeroma velik 2,2 in dosega po moči 2.0 aduja ali mazdo je ta motor prevsem tih. Sicer pa je honda že srijsko relativno trda in športno uživaško nastavljena. Recimo da se kosa z audijem 4 ali bmw3 po voznih lastnostih, vendar sta nemca bolj “mehka” na neravninah. Sicer pa cena najbolje opremljene limuzine ne dosega enako opremljenega golfa 5. Mislim je še vedno največji problem da je to avto za mlade, po vožnji; po ceni pa za atate.
Na našem portalu smo prvi v Sloveniji objavili test Honde accord i-CTDi. Najdete ga na naslovu:
http://avto.over.net/novica.php?id=338
LP, Mitja K
Zdravo!
Hondo accord 2.2 i-CTDi executive smo dobili na test 3. februarja, kar je natanko en teden pred uradno slovensko predstavitvijo, test na našem portalu pa je bil objavljen dan po njej. Avtomobil je zagotovilo podjetje AC -mobil d.o.o, generalni zastopnik znamke Honda na slovenskem trgu.
LP, Mitja K.