Honda – na pomoč
Tako, zdaj pa se obračam še na tale forum. Po vsem denarju, ki sem ga že dala za popravilo avta (pa še vedno ni nič bolje!), mi dejansko ne ostane več kaj drugega, ko da še tukaj povprašam.
Imam 12 let staro hondo civic 1.6i, ki jo tare naslednje. Ko je motor hladen, vžge brez problemov in se tudi normalno odziva pri vožnji. Bolj ko se segreva, težje je avto spet vžgati, še huje je pa to, da se segret motor ob dodajanju plina ne odziva, pedal je dobesedno »gluh«, mrtev. Pač pritisneš in ni nič. Pri vožnji vročega avta (sori, ne znam uporabljat bolj strokovnih izrazov) je potrebno vedno držati vrtljaje nad 2500 (obratov) in ko stopim s pedala za plin, moram za nadaljevanje vožnje (med vožnjo, jebelacesta :(…) večkrat močno pritisniti na plin, da mi vrag ne crkne.
Lepo prosim, če se tukaj gor nahaja kdo, ki se mu vsaj malo svita, v čem je štos, naj mi napiše svojo teorijo.
Pa še to: če kdo pozna kogarkoli (NE uradne servise, ker nimam keša!), ki se spozna in popravlja honde ter je zanesljiv, naj mi to po možnosti napiše, ker nimam več idej, na koga naj se obrnem.
Najlepša hvala za pomoč & lp
lahko ti dam en nasvet, kjer je veliko takih, ki imajo “domače delavnice” in brskajo po internetu:
prijavi se na forum in tam povprašaj. sam sem do sedaj tam našel vedno pravo osebo, če sem rabil kaj v zvezi z avtomobilom.
LP
Jaz sem bolj specialist za Citroëne, zato pa ti lahko svetujem en res dober forum – http://www.mobisux.com oddelek avtomobilizem: pomoč in nasveti. Hondaši so tam ful prisotni, še z večjim užitkom bodo pa svetovali eni fajni punci s Hondo 😉 v nulo opiši svojo težavo pa ti bo ziher pomagali. Vprašaj za enga z nickom Motronic – je administrator (ta zelen 😉 tudi. Ta ma res vse v malem prstu!
Za začetek pa ti lahko jaz malo svetujem. Pri hladnem praviš je vse ok? Potem je ok takrat, ko ti deluje pod avtom. zaugom. Potem ko se pa segreje pa je čist mim, praviš. Zna biti, da so ti preperele kakšne cevke za podtlak, ki so povezane iz motorja na računalnik – avto je le 12 let star. Poglej, če ti kje kaj pušča, če je kje kaj razpokano….
verjetno so ti avto popravljal tako, da so ti zaračunal nove dele, pol pa vgradili tvoje stare… in si tako pridobili redno, stalno stranko, češ kaj bo pa ta baba vedla….
naj ti eden preveri luft filter, bencin filter, odvije svečke in preveri če je cca 1,4 mm razmaka na kapici…( tist ko bo gledal bože vedel )…
če je vse to BP…pol pa edino elektronika ali pa einšpric…to pa lahko tudi dobiš na kakem odpadu ( avstrija ceneje ) za mali keš.
če bi zobati jermen preskoču, ti avto tudi hladen nebi vžgal !!!
možno je tudi , da ti ga zaliva…ko je avto hladen , bogata mešanica še gre, ko pa se zagreje pa mešanica bencina in zraka postane neustrezna ….
…saj poznaš finto iz starih cajtov , ko so vsi avti imeli ‘zaug’…
Dober servis za hondo je v Šmartnu ob Paki.
Pa veliko sreče