Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Hyundai – servis ne zna popraviti

Hyundai – servis ne zna popraviti

Kaj naj naredim s svojim hyundaijem?
Napake se nabirajo, pooblaščeni servis pa jih v garancijski dobi ne zna popraviti.
Zdaj ima že 2 taki napaki, da jih ne znajo popraviti.

Model? Pa napaka? Letnik, kilometri?

Podobna stvar se je zgodila tudi meni z ix20. Kupljen nov pri Zlatečanu (Celje). Dve leti težav z elektroniko, zamenjanega pol avtomobila, vsako jutro v strahu ali bi jutri vžgal in nikoli odkrita (popravljena) dejanska napaka. Prodal in kupil novega Citoena z katerim nimam nobenih težav.

Ja, to je pač slovensko gospodarstvo: ne znajo nič razen dobro kasirat.

Aha, to je pa ta sveti zasebni sektor, ki se ima za tako sposobnega in delavnega.

Realni sektor v vsej svoji učinkovitosti. In potem taki serviserji nekaj očitajo javni upravi.

Pri nas smo to tako rešili, da smo avto peljali na servis k uvozniku. Lokalni pooblaščenec, razen menjanja olja, drugega pač ne zna.

Odgovor na objavo uporabnika
Pelji k uvozniku, 03.07.2023 ob 16:59

Pri nas smo to tako rešili, da smo avto peljali na servis k uvozniku. Lokalni pooblaščenec, razen menjanja olja, drugega pač ne zna.

a uvoznik pa popravlja avte ti kreten zabiti?

Tudi to sem že naredil, ko je  bil en vpoklic.

Pa je bil njihov odgovor: To vam bo pa že vaš servis zrihtal kot garancijski slučaj.

Sicer sem se zdaj spomnil, da imam že 3 take napake, le 3. sploh še nisem prijavil, saj sumim, da bo spet  nepopravljiva. Ta je še najbolj nedolžna.
Načeloma gre za majhne napake, ki niso hudo pomembne, ampak le najedajo. Npr. večkrat moraš pritisniti nek gumb, da prime.
Tale tretja je šklempetajoča obloga enih vrat, ki se pojavlja samo ob toplem vremenu. Potem pri vožnji čez neravnine ropota kot drvarnica.

Avto je sicer star 3 leta in ima 50kkm.

Odgovor na objavo uporabnika
Anonimno 4148, 03.07.2023 ob 19:15

Tudi to sem že naredil, ko je  bil en vpoklic.

Pa je bil njihov odgovor: To vam bo pa že vaš servis zrihtal kot garancijski slučaj.

Sicer sem se zdaj spomnil, da imam že 3 take napake, le 3. sploh še nisem prijavil, saj sumim, da bo spet  nepopravljiva. Ta je še najbolj nedolžna.
Načeloma gre za majhne napake, ki niso hudo pomembne, ampak le najedajo. Npr. večkrat moraš pritisniti nek gumb, da prime.
Tale tretja je šklempetajoča obloga enih vrat, ki se pojavlja samo ob toplem vremenu. Potem pri vožnji čez neravnine ropota kot drvarnica.

Avto je sicer star 3 leta in ima 50kkm.

saj….ko bo konec garancije te ne bo nic vec motilo…ne skripanje ne cviljenje ne piskanje….dikler je garancija vas moti vsaka dlaka…ko ste sami placniki bi pa se najraje da se vam olje precedi skoz najlon štumfe in vrne v motor filter za olje pa sam.obrise…teleta zabita

glede omenjenega servisa in njihovega strokovnega pristopa ne bi ravno, zabit DPF filter zaradi okvare kisikovega senzorja, seveda je najlaže odpravit posledico kot pa vzrok, ki ga je potem sosedov mulo z okritjem napake, hvala Tinček 🙂

Pozanimaj se pri varstvu potrošnikov, za koliko se podaljša garancija…in seveda, če ne morejo odpraviti, nov avto s kakšnim manjšim doplačilom, pa vprašaj za nadomestni avto v času popravila ( ce je avto se v garanciji)na servisu, mislim da ti tudi pripada.

Avtor kupi si avto, ne skret od avta !

Vsi ti mlinčki za drobiž , vse isto sranje, proizvajalci šparajo tam kjer ne bi smeli, preprosto zahtevaj nov avto če ti tega ne poravijo.

Sem vse napake večkrat opisala pooblaščenemu serviserju prodajalca. Nismo prišli skupaj v garanciji. Dokončno je odpovedalo 4 mesece po preteku garancije. So me hoteli odpravit, da ne bodo popravljali kot v garanciji. Sem avto peljala v tujino na diagnostiko, kjer so napako našli v pol ure in jo evidentirali v elektronsko knjigo. Odvetnik jim je postal zahtevo po garancijski odpravi napake in vračilu vseh stroškov. In pol so vse zrihtali. Zastonj. Vzemi odvetnika.

Pri uveljavljanju ponavljajočih napak v času garancije je ključno, da imaš vse pisno zabeleženo črno na belem. Torej, ko prvič ugotoviš, da te nategujejo s foro, da popravljajo in popravljajo in nič ne popravijo – začneš pisat pisne reklamacije. V pisnih reklamacijah obvezno zahtevek za dokončno odpravo napake in zahtevek za novo vozilo, ker si že x – tič ugotovil, da servis tega ne zmore urediti. Priporočena pošta s povratnico.

Dva avtomobila sta me na ta način zafrkavala v življenju. Prvič je bilo resno, ker je šlo za neodpravljivo napako na motorju. Po sedmih pisnih reklamacijah (in enemu dobro odmerjenemu klicu direktorju – vprašal sem ga, če se mu da z mano ukvarjat, ker ga bom klical non stop, dokler ne bodo zrihtali) sem dobil nov avto.

Drugič je zafrkavala otroška ključavnica na zadnjih vratih., V praksi je delala, samo avto je imel napako v softwearu in je stalno javljal napako. Tule nisem zapenjal in sem se zadovoljil z izjavo servisa, da bodo napako doživljenjsko popravljali brez stroškov, če se bo ponavljala in je ne bodo mogli odpraviti.

New Report

Close