Ideje za deževne dni ?
Jaz sem si njene igrice kar skopirala in shranila, ker imam še premajhne otroke in bodo prišle prav malo kasneje.
1. LISICA, KAJ JEŠ?
Potek igre:
Z izštevanko določimo “lisico”. Ostali otroci (mali in veliki:)) so “kokoši”.
Kokoši stojijo blizu lisice in jo sprašujejo: “Lisica, kaj ješ?” Lisica si izimišljuje in odgovarja.
Ko odgovori “kokoši”, se morajo kokoši hitro razbežati in se skriti v označen kokošnjak (s črto, zagrajen s predmeti…).
Tisto kokoš, ki jo ujame, “poje” (beri: žgačka do onemoglosti:)) Ko tako poje vse kokoši, se igra konča in jo nadaljuje tisti, ki ga je lisica zadnja ujela.
Z igro razvijate motorične spretnosti in miselni odziv, se ob tem razmigavate, sproščate in zabavate. Le lulat pojdite prej, preden vas lisica ujame ;
2. ČIGAVA JE HIŠICA?
Potrebujete zvonček, rjuho, stol in slike živali.
Z rjuho čez dva stola zgradimo hišico. Lahko si sicer hišico samo zamislite, ampak je s pravo bolj mikavno 🙂 Na stol ali kako drugače obesimo zvonček. To predstavlja vhod v hišico. Otroci stojijo v vrsti pred vhodom.
Slike živali pomešamo z licem proti tlom.
Prvi pozvoni in vpraša: “Kdo stanuje v tej hišici?” Izbere eno od slik in oponaša glas in gibanje te živali.
Če je pravilno pokazal, gre lahko v hišico, če pa ne, pa nazaj na konec vrste.
Igra je lahko zelo zabavna, če izberemo slike bolj nenavadnih živali.
Pri nas za rojstni dan najbolj pali ‘PAZI, DA NE BOŠ ZADNJI’.
Potrebujete radio in dobro poskočno glasbo (lahko otroško ali pač tisto, ki je ‘in’, pa v bistvu nima toliko pomena, katera je) in časopisni papir
Časopisni papir razstaviš in narediš 3-kratne prepognjence – za vsakega plesalca po enega. Določite DJ-ja, ki bo vrtel glasbo, ostali pa so plesalci.
Ko zaslišite glasbo, s prepognjenci v rokah, začnete plesati. Ko DJ glasbo stiša, mora vsak plesalec čimprej razgrniti svoj časopis in se nanj vsesti! Tisti, ki je zadnji izpade in uživa ob pogledu na druge plesalce. Ostali pa spet zgrnejo časopis in plešejo dalje.
Če so otroci starejši, lahko časopisne prepognjence zataknete za nogavice ali hlače. Je igra bolj zanimiva in je manj goljufanja :))
Tisti, ki ostane najdlje, za nagrado zamenja DJ-a.
Če imate vsaj malo prostora, vam igrico priporočam, ker se boste res dobro nasmejali, pa tudi fantje bodo z veseljem plesali. Tudi tisti, ki jih sprva sploh nima, da bi sodelovali :)) Taki ponavadi sploh nehati nočejo he he he :))
3. PASTI
Potrebujemo: rutice ali šale, večje in manjše kartonske škatle
Potek igre:
Razdelimo se v dve skupini. Ena skupina postavlja pasti, druga pa se jim poskuša izogniti. Skupina, ki postavlja pasti, zaveže oči drugi skupini in postavi pasti na določen prostor. Določi se voditelja in čas igre.
Ko so pasti nastavljene, gre druga skupina čez ta prostor in se trudi izogniti vsem pastem. Tisti, ki naleti na past, je ujet in mora zapustiti igro. Odpelje ga par, ki ves čas spremlja njegovo gibanje. Po preteku določenega časa, se razglasi igralce, ki jim je uspelo priti čez “nevarno področje”.
Vloge skupin se zamenjajo in igra se nadaljuje. Skupina, ki v določenem času uspe priti čez “nevarno področje” z večjim številom igralcev, je bolj spretna in iznajdljiva.
Z igro razvijamo motorične spretnosti, orientacijo v prostoru in ravnotežje.
4. ČAROBNA TORBA
Pripomočki: torba in različni predmeti
Potek igre:
Otroci najprej opazujejo in opisujejo različne predmete, ki smo jih za igro pripravili. Nato jih damo v veliko torbo. Vsak seže v torbo in predmet otipa. Preden otrok izvleče predmet, mora povedati, kaj je prijel. Šele nato predmet potegne iz torbe in ga pokaže drugim otrokom. Skupaj ugotovimo, ali je pravilno uganil.
Da je igra še bolj zanimiva, lahko tistemu, ki vleče iz torbe zavežemo oči. Tako z zavezanimi očmi poskuša ugotoviti, kaj drži v roki.
Če so otroci že večji, lahko v torbo naberete različne predmete, ne da bi jih prej pokazali otrokom. Tisti, ki je na vrsti, si v torbi izbere predmet in ga opisuje: je raven, gladek, hladen, lahek… ostali pa poskušajo ugibati, kateri predmet je izbral. Tisti, ki je uganil, lahko naslednji izbira predmet.
Z igro razvijamo pozornost, zmožnost opazovanja in tipnega zaznavanja
Tukaj je pa še nekaj mojih predlogov:
1. “ALI JE KAJ TRDEN MOST?” – Dva naredita most, izmislita si vsak eno stvar npr. eden je jabolko, drugi pa hruška. Ostali so vlak in ko pridejo do mosta vprašajo:”Ali je kaj trden most?” Most odgovori:”Kakor kamen, skala, kost!”. Vlak vpraša: ” Ali lahko gre naša vojska skoz?” Most odgovori: “Prvega spustimo, zadnjega ulovimo!” Zadnjega potem ulovita in ga potiho vprašata, kaj ima raje. Ta se odloči in se potem postavi za tistega ki predstavlja njegovo ljubšo stvar. Na koncu pa otroci vlečejo vsak k sebi in skušajo potegniti nasprotno skupino preko sredine.
2. . Izštevanka “PALČEK SKAKALČEK”, ki pa je lahko tudi igrica, pa še barve se s tem učimo. Izštevanka gre takole: “Palček skakalček na veji sedi in sprašuje, kakšne barve imaš na sebi ti!” Otrok pove eno barvo, ki je prisotna na njegovem oblačilu, najbolje takšno, ki jo drugi nimajo. “Ali jo imaš na sebi tudi ti?” Če jo ta otrok nima, je izločen, če jo pa ima, je pa izločen prvi otrok.
3. “RINČKE TALAT”. “Rinčke talam, dobro skrij, da te mucek ne dobi!” Nekdo ima v pesti nek predmet in ga skrivoma da v pest enemu otroku. Drugega otroka pošljemo v drug prostor, in mora potem vohati pesti in ugotoviti, kateri otrok skriva predmet. Če ugotovi, je potem ta otrok mucek.
4. “SLESLEPE MIŠI”
5. “TOPLO, MRZLO” Nekdo išče predmet, ostali pa ga usmerjajo s “toplo” in “mrzlo”.
Pa lepo se grajte!