Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek ima Hofer kakšno tel.številko?

ima Hofer kakšno tel.številko?

Takšno kot jo ima Lidl 080? Ali pa kakšno navadno? Lp

Ne, samo od uprave. Res ne vem v čem je fora, ker če hočeš nekaj vprašat, se moraš v trgovino zapeljat. Take bedarije pri vseh mogočih komunikacijah pa še ne! To je huje kot pred 30 leti???!!!
Če kdo ve zakaj je tako, prosim…

Ker kao potem, ko si že tam, še kaj kupiš in imajo profit od tebe.

Kaj pa če pokličeš upravo in vprašaš za številko trgovine?

Ne dajo – inf. daje samo uprava.

Verjetno zato, ker običajno v trgovinah ni nikogar v pisarni in posledično nimajo časa odgovarjati na telefone…

Prosim za telefonsko od uprave. Hvala in lp

01 834 66 00

Hofer nima niti ene tel številke, ne naslova, kamor bi se človek lahko pritožil! Jaz sem danes v Trgovini Hofer dala v roke tgovki 40 e za račun, ki je znašal 23 e. Trdila je, da sem ji dala 25 e. Seveda je to vnesla v računalnik. Preverila sem, VEM, koliko denarja sem imela s seboj….NIČ ni pomagalo- ženske so stopile skupaj in me ogoljufale za 17 e. Nesramno, gladko….čeprav je trgovka izjavila, da je SKORAJ prepričana, da sem ji dala en bankovec za 5 E. Iz trgovine sem odšla – z groznim občutkom- KJE ŽIVIM?
Naredila bom VSE, da zadevo pripeljem do konca- NE VEČ za denar, za ODNOS GRE! Pa če grem do AVstrije!!!! Ti Slonencnli so postali prava goljufovska mafija- na vseh nivojih in že v čredah! TO je zaskrbljujoče!

JUTRI POJDI NAZAJ V TA HOFER IN VPRAŠAJ ČE SO IMELE VČERAJ KAJ VIŠKA DENARJA PRI ZAKLUČEVANJU.

mejl HOFERJU: info@hofer.si,
Pozdravljeni,
GROZLJIVO SKRIVATE vse tel.številke in e-naslove, če želi potencialni kupec kaj vprašati o vaši ponudbi!
Kaj šele, če je kupec že kupil in želi uveljavljati reklamacijo!?
Večina starejših ljudi (kupcev) ne zna izpolnjevati vaše komplicirane formularje na spletni strani.
Moraš ponovno v trgovino in iskati prodajalca, da ti pojasni to in ono?
Zanalašč ne bom šel!
Kje je Hofer v tej »računalniški dobi«?
Daaaleč zadaj.
Je vodstvu SAMO ZA DOBIČEK in NOČE zaposliti nikogar, da bi odgovarjal na kaki 080…številki?
Aja, št. 080…je že strošek, kaj šele človek (ki pri vas itak dela VSE).
Je treba čimveč nagrabiti dobička – ki ga pospravijo lastniki – ne delavci.

Ps.: hotel sem nekaj kupiti za 200€, pa ne bom, ker nikjer ne dobim kontakta, da bi vprašal za tehnični podatek, ki ga na vaši spletni strani NI!
Bom pa drugje kupil.
In, verjetno, boljši proizvod, čeprav za 10-15{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} dražji.
Imajo vsaj podporo kupcem, kot VEČINA trgovcev.


Zakaj se tako razburjaš? Na Googlu imaš za vsako njihovo trgovino tudi njeno telefonsko. Kar poglej. Aja, pa še poglej, kdaj je bilo vprašanje zastavljeno. Morda pa res takrat niso imeli objavljenih številk, tega ne vem. Se je pa od leta 2009 marsikaj spremenilo…

No, zanimivo, ravno danes sem hotela tja telefonirat,ker sem nekje izgubila kljuc, ce so tam pac naslimkaksnega. Za vse, VSE trgovine obstaja ena stevilka, tista tam zgoraj, a pa mislite, da se je kdo oglasil? Semklicala kar nekaj casa, sveda so mi nabili samo impulzi. Hebes tak odnos! Zato bom sla tja se redkeje, enkrat na leto!!!!!

Joj kako si pa ti butasta, kar za 17eur so te ogoljufali. Po tvojem opisu bi te ogoljufali kvečjemu za 15eur, nauči se računat in dnar štet. Prepričan sem, da je problem pri tebi, ker nimaš pojma, ne poznaš denarja, ne znaš ga štet in ne znaš računat.

Kdor meni, da so ga na blagajni ogoljufali ali je prišlo do pomote, se take stvari rešujejo TAKOJ in na licu mesta, kasneje nimate kaj več se pritoževat. Mimogrede, vsaka blagajna ima kamero, vse se snema, pritožiš se TAKOJ, zahtevaš poslovodjo, naj pogledajo posnetek in kar je najlažje in dovolj ziher, takoj naj se opravi štetje denarja v blagajni, 15eur razlike bi bilo vidno brez vsake težave.

Naj ti bo tole v poduk za naslednjič in vsem ostalim butastim MONam prav tako!!!

New Report

Close