Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Ima kdo izkusnje z Mondeom?

Ima kdo izkusnje z Mondeom?

Pocasi bo mojega ljubega Passata treba nadomestiti z novejsim vozom za predvsem sluzbene poti pa se za dopuste, z vidika namembnosti. Kolebam med Passatom Highline 2.0 TDi in Mondeom 2.0 TDCI Titanium. Oba v karavanski izvedbi. Passata v perla crni, Mondea se najraje v srebrni izvedbi.

Mondea ne poznam, nikoli nisem vozil Forda… Se mi pa dopade tako oblikovno, kakor tudi po opremi, ki je za podobno ceno na prvi vtis veliko prestiznejsa v primejavi s Passatom.

Ima kdo izkusnje z Mondeom? Koliko znasajo stroski vzdrzevanja na leto? Kako se voz obnese na daljsi rok? Je po 10 ali 15 letih se vedno primerljiv z npr. omenjenim Passatom?

Če lahko pomagam.Jaz ga nimam ampak brat ga je kupil pred kratkim.Vzel je novejši model ampak rabljeni.Od prvega lastnika.Pelje se lepo in ni pokvarljiv.Menjal je nekaj ležajev na jermenskem sklopu.Se pravi nekaj manj kot 100 tisoč kilometrov.Verjetno rahlo prezgodaj takšno popravilo .Karoserija je precej natančno narejena.Notranjost lepa ampak ni tako kompaktna kot na vw.Sicer nisem ljubitelj fw jev ,ampak imajo le ti precej manj oziroma nič čričkov v kabini.Na fordu se sliši nekaj malega.Je pa verjetno avto nekje realno v rangu passata.
No toliko sem imel,to kar sem probal in videl.
Ni ti pa to napačen nakup ,ker imajo relativno nizke cene proti konkurenci.

Lexus hybrid

Hvala. Ja, voz je zelo vsecen. Meni osebno bolj, kakor Passat iz serije 7. Veliko bolj mi je posrecen pri pasatu predhodnik, torej model 6 in ce bi dobil dobro ohranjenega od kakega dedka, bi veliko raje vzel 6-ico. :-)))

Sicer pa je Mondeo kar 10 cm daljsi od Passata. Ima pa 40 litrov manj prtljaznega prostora. Tudi cena gre v prid Passatu, ki je za odtenek cenejsi in pregovorno deluje, kot ste omenili, nekako bolj cvrsto, kompaktno izdelan.

No, ampak vseeno… Tudi Mondeo je kot receno zelo privlacen voz, ki me zelo mika. 🙂

________________________________________________________________________________________________________ » Respect My Existence or Expect My Resistance! «

Mah ne. Me ne pritegne. Ce bi sel ze na manjse vozilo (kar se mi sicer mota po glavi, saj ima Lepooka Sharana za otroke prevazat naokoli), potem bi izbral kako klasiko in ne hibrida. V tem rangu bi izbral Astro CDTI Innovative.

________________________________________________________________________________________________________ » Respect My Existence or Expect My Resistance! «

Bom dala moj odgovor, ceprav nimam izkusenj s fordom. Ampak, ker bo avto za dopuste in familijo tudi in ker pravis gor tudi o prtljazniku. Passat ima en vecji prtljaznik, mi smo namrec tudi pri zadnjem prvem druzinskem avtu iskalai velik prtljaznik in passat in mercedes E imata najvecjega, govorim o kombi varianti. Ne vem koliko si pripravljen se skesirat, E varianta je precej sponzorirana, precekeiraj malo junge Sterne Stuttgart, drugace jih imas povsod po Nemciji. Avto je malo rabljen, v bistvu je kot nov, star tam leto, oprema ponavadi vse in zelo konkurencna cena. Avtic pa zelo fajn druzinski avto. Mogoce kot ideja.

Za voznike amaterje je katerikoli srednji razred povsem ustrezen. Največ popravil in zato vgrajenih varnostnih sistemov pri karavanih je zaradi parkirnih poškodb.

tudi nimam izkušenj s fordom, sem pa delala s stranko, gospo (če žensko mnenje šteje ;)) ), ki je imela mondea in je bila zelo zadovoljna z njim zato, ker je dnevno delala velike razdalje po terenu. ko je prvi odslužil je kupila drugega…. pa je bila gospa drgač zelo pri denraju, bi kupila kar bi hotela…

če hočeš probat kaj drugega novega kupi mondeo, če hočeš biti klišejski pa passata …. ;)))

Hvala. Ja, voz je zelo vsecen. Meni osebno bolj, kakor Passat iz serije 7. Veliko bolj mi je posrecen pri pasatu predhodnik, torej model 6 in ce bi dobil dobro ohranjenega od kakega dedka, bi veliko raje vzel 6-ico. :-)))

Sicer pa je Mondeo kar 10 cm daljsi od Passata. Ima pa 40 litrov manj prtljaznega prostora. Tudi cena gre v prid Passatu, ki je za odtenek cenejsi in pregovorno deluje, kot ste omenili, nekako bolj cvrsto, kompaktno izdelan.

No, ampak vseeno… Tudi Mondeo je kot receno zelo privlacen voz, ki me zelo mika. 🙂
[/quote]
Ja passat je nadpovprečno natančno sestavljen ,to je odlika vw vozil.Pred kratkim sem nabavil očetu pasata 2013 letnik in avto ima 170 tisoč km.Notranjost brez enega znaka uporabe,Nobenih čričkov,skratka neverjetno.Usnjeni volan brez ene same praskice.Sam sem na bmw petici na 200 tisoč moral dat obnovit volan k se je znucal.Drugače pa se pelje čisto standardno ua svoj razred.Tam do 180 na uro je super potem pa pri večjih hitrostih so višje klase avtov lepše vozne.
Če boš kupil momdeota,ne boš nič falil.Je kar dober avto,kolikor sem ga imel priložnost spoznat.
Ima res zelo lepo notranjost.

Aja pozabil sem napisat.Soliden pasat star 5 let stane okrog 11 tisoč tu pri nas.To je avto od 1. Lastnika brez napak in z garancijo prodajalca rabljenih vozil.Mondeo mislim,da se da dobit za manj denarja.

Če želiš imeti čimbolj kvaliteten avto,si navavi Bmw.Ne zaradi napihovanja ampak po iskušnjah sodeč so to avtomobili brez premca.Tud dvajset let stari ne razpadajo kar tako.Čeprav je kvaliteten tudi Ford in folkswagen.

Hvala. Ja, voz je zelo vsecen. Meni osebno bolj, kakor Passat iz serije 7. Veliko bolj mi je posrecen pri pasatu predhodnik, torej model 6 in ce bi dobil dobro ohranjenega od kakega dedka, bi veliko raje vzel 6-ico. :-)))

Sicer pa je Mondeo kar 10 cm daljsi od Passata. Ima pa 40 litrov manj prtljaznega prostora. Tudi cena gre v prid Passatu, ki je za odtenek cenejsi in pregovorno deluje, kot ste omenili, nekako bolj cvrsto, kompaktno izdelan.

No, ampak vseeno… Tudi Mondeo je kot receno zelo privlacen voz, ki me zelo mika. 🙂
[/quote]
Ja passat je nadpovprečno natančno sestavljen ,to je odlika vw vozil.Pred kratkim sem nabavil očetu pasata 2013 letnik in avto ima 170 tisoč km.Notranjost brez enega znaka uporabe,Nobenih čričkov,skratka neverjetno.Usnjeni volan brez ene same praskice.Sam sem na bmw petici na 200 tisoč moral dat obnovit volan k se je znucal.Drugače pa se pelje čisto standardno ua svoj razred.Tam do 180 na uro je super potem pa pri večjih hitrostih so višje klase avtov lepše vozne.
Če boš kupil momdeota,ne boš nič falil.Je kar dober avto,kolikor sem ga imel priložnost spoznat.
Ima res zelo lepo notranjost.
[/quote]

Ja. Moj Passat je letnik 2003 in do sedaj je naklepanih malo manj, kakor 170 tisoc kilometrov, pa je se vedno obcutek v vozilu odlicen. Nobenih crickov, odziva se se vedno neposredno, voz deluje cvrsto, lak je se vedno v odlicnem stanju. Sem se tezkega srca odlocil za slovo (gre za redkejsi model – t.i. 5+, 1.6 Executive, indigo modre barve, perl efekt, face lifting “serijsko” ima ta model). No, zdaj je ze obljubljen kupcu, da ga dobi, ko zakljucim ta projekt in predem grem na dopust. Ko pridem nazaj bom torej moral izabrati nadomestni voz. In imel bo tezko nalogo, ker predhodnik mi je kot receno prirasel k srcu zaradi voznih lastnosti in udobja, ter zanesljivosti. Voz v 14 letih ni imel nobene okvare.

Ko sem kupoval predhodnika, sem izhajal iz malenkost drugacnih predpostavk. Kupoval sem krizanca med t.i. business class-om in druzinskim avtom. Vmes so se stvari spremenile, na svet je prijokala se tretja naslednica, preselili smo se na podezelje,… tako sem Lepooki privoscil Sharana (2.0 Family, 6 sedeznik z vgrajenimi pettockovnimi pasovi in moznostjo dvigovanja sedeznega dela v srednji vrsti, tako da odpade potreba po avtosedezih) za vsakdanje prevazanje otrok naokoli. Tako je slednji tudi verjetno dokoncno prevzel vlogo dopustniskega voza.

Sedaj torej preigravam dva mozna scenarija… Ali kupiti karavana letnik 2015 in Sharana tam nekje 2020 nadomestiti z manjsim vozom za dekleta, ali pa zdaj kupiti kak manjsi voz, kot je npr. BMW 320 Turing ali Mercedes 180 T in kasneje Sharana nadomestiti z vecjim karavanom ali manjsim enoprostorcem…

Pero zakaj traumiraš o plehu? Priden bi bil, pa bi ti lepooka že volvaša kupila! Ampak ne, ti še zmer tle visiš, v neskončnost o plehu… Pa saj si isti k večino bab in njihove cunje…

Bejš ke k puncam pa pejte skupaj šopek rož za lepooko nabrat. Pa lepo se obnašaj pri kosiku da nauš k en balkanc! Tih bod pa priden, pa bo lepooka naredila kar čuti da je prav, ne bo treba tebi nič…

Imel Mondea… prejšnji model. Spodoben avto, a me je VAG bolj prepričal, ker je trpežnejši ima manjšo porabo in v kabini so uporabljeni boljši materiali.

Jebiga, ce sem pa vecni otrok. Mali otroci, male igracke, veliki otroci, velike igracke. 🙂

Sicer pa niti ni tako zanemarljiv ta ta tvoj nasvet. Zenska intuicija se ponavadi kar izkaze za vredno sledenja.

Imel bi samo vprašanje – koliko in kje boš vozil svoj avto (ali passata ali mondea)?
Bi-eko nacisti so se z vso močjo spravili na dizelske motorje – nekatera mesta v tujini razmišljajo o prepovedi avtomobilov z dizelskimi motorji in ker je Slovenija bolj papeška od papeža lahko utemeljeno sklepam, da bomo pri nas to bedarijo uzakonili kot prvi za celotno ozemlje.
Dizla bo takrat nemogoče prodat…
Poglej še torej kakšne imajo bencinske motorje in morda kakšen hibrid (kot je novi Mondeo).


Kar je tudi prav. Dizel paše v avto približno tako, kot parni stroj v avijon.

Super avto. Vendar glej, da bo imel GIA opremo. Mi smo bili z njim zelo zadovoljni. Karavan je sploh super.

Če se ne motim, prebivaš v Nemčiji. Vozila prodajana tam in tu, se bistveno razlikujejo, pa čeprav nosijo enako ime in “paket” opreme.
Dvotirnost EU pravijo eni, proizvajalci pa: “da se prilagajajo deželnemu, lokalnemu okusu”.

Že žarnice, plenice, pralni praški, tune, namazi, paštete se bistveno razlikujejo (OK pri pralnem prašku je še dodaten izgovor: se prilagajamo kvaliteti lokalne vode), kot so dokazala društva za varstvo potrošnikov.. nenazadnje Slovaško.
Znotraj EU je sedaj štartan postopek, da naj bi proizvajalci vendarle prodajali isti izdelek povsod.

Glede na to, da so EU politiki že l.2003 obljubljali, da se ne bo smelo proizvajati avtomobilov, kjer uporabnik ne bo mogel sam zamenjati žarnic (z izjemo Xenonskih).. so očitno avtomobilski lobiji zmagali in še vedno proizvajajo “ginekološke” modela, kjer moraš poleg modelarskih spretnosti, uporabiti še omenjene ginekološke ter nekaj cirkuško performanskih, da ti uspe zamenjati žarnico.
Če ti sosedom uspe prodati vstopnico za ogled tvojega nastopa manjave žarnic, še morda prideš na pozitivno ničlo.

Gledano politično, tudi ne moreš podpirati VW AG v njihovem zadnjem goljufanju naravovarstvenih predpisov (in s tem dokončno ubili dizel v ZDA, kjer je ravno začel rasti interes – saj, če bi Američani samo v svojih Pick-Upih zamenjali bencinarje za dizle – bi to namreč pomenilo, da bi bile ZDA neodvisne od tuje nafte).
Volkswagen so že v osnovi ustvarili nacisti. To so tisti isti, ki so za Jude, Slovane, Cigane in podobno nesnago videli le “končno rešitev”. Paradoks, da se prav Slovani še vedno tako navdušujejo nad fašisti.
Ker, ok, avtomobili so sedaj v drugačni Nemčiji narejeni.

Vendar pri tem je potrebno vedeti, da se glavni lastniki BMWja, družina Quandt, do danes še ni odgovarjala za svoje sodelovanje pri nacizmu in uporabi suženjske delovne sile: https://www.youtube.com/watch?v=FpQpgd_EeWY
No, Quandtova žena, se je itak ločila in poročila Goebbelsa, ker ni uspela Adolfa.

Američani imajo svoje maslo na glavi, skupaj z Rus, Francozi se poživžgajo na marsikaj, med drugim še vedno izvajajo atomske poizkuse.. Japonci so bili itak ultra nacistični..
Od Angleških proizvajalcev itak ni ostalo nič (pokupili Indijci in Malezijci).. pa itak je bil njihov imperij dokaj žleht.
Tako ostanejo samo Korejci. Samo oni, pa baje pse jedo.. in potem človeku, politično gledano, nič več ne ostane.

FORD je ameriški, vendar glede določenih modelov (Ka, Fiesta, Focus, Mondeo – pretežno evropski – razvojni center in design). In v Veliki Birtaniji se ljudje večinoma odločijo v prid Fordu (bolje kot slovani so si zapomnili potek 2. SV, pa prve tudi).
V Avstraliji so stvari bi-polarne, kjer je polovica na Fordovi strani, druga na GM-ovi.. neodločeni pa na japonsko, korejski 🙂
Fordova maska je tudi v zadnjih letih izrazito Aston Martinova, katerega lastniki so bili do nedavnega (finančna kriza).

FORD – Fix Or Repair Daily, Found On the Road Dead.. so dejanski pomen kratic, ki se ga Britanci očitno ne zavedajo. Pa Top Gear tudi ne, itak navijajo za Ford, prav tako kot stari Top Gearovci, pardon Fifth Gearovci.

V reali nekih bistvenih razlik med njimi ne moreš zabeležiti, vsaj kar se tičen Ford-VW. Vprašanje je torej stvar okusa, ki ga ima pa vsak izmed nas različnega.
Standardno merjenje prtljažnika je itak samo do višine stekel.. in potem v praksi, se lahko zgodi, da neko stvar (bicikelj, surf, otroški voziček..) lažje spraviš v uradno “manjši” prtljažnik.
Zato je primernejša primerjeva v revijah, kjer ti zmerijo prtljažnik..

Pri vozilih bi se sam izogibal vozil, ki imajo ekrane na dotik, namesto kalsičnih gumbov v cock-pitu (Tesla, Renault, delno Peugeot..), ker gre za “single-point-of-failure”.. ena sama predmet, ki poleti, ob sunkovitem zaviranju, iz zadnjih sedežev proti centralno nameščenemu ekranu.. in že ne moreš več upravljati s parametri vozila. Enako, če prevažaš kakšen daljši kos pohištva ali športni rekvizit..

Na koncu ostane še nekaj racionalnih vprašanj:
– nakupna cena
– registracija, zavarovanje in vzdrževanje
– poprodajna vrednost.

Glede zadnje točke ima prednost VW. Glede prve in druge točke pa bodo v Nemčiji drugačni rezultati, ki pa jih v AutoBildu dovolj kvalitetno predstavijo.
Zanemariti je potrebno samo njihovo “točkovanje”, ker je čisto nerealno.

Nacionalnost. Zaveden Nemec bo vzel nemško vozilo.. Audi, BMW ali Mercedes.. oz. VW, če nima za prve tri.
Bolj liberalen Nemec lahko vzame celo Opel-a ali Ford-a (ki sta bila oba do nedavnega v Ameriški lasti, Opel je sedaj francoski – PSA), ker se razvojno večji del modelo rojeva čisto zares v Nemčiji, sta torej “Nemca”.
Netipičen Nemec pa se bo sevda odločil za konkurenco. Lokalno iz EU ali pač svetovno (Japonci, Korejci, pravi američani..)

De omnibus disputandum..

Ali dizel paše v avto ali ne je stvar odločitve tistega, ki ga bo vozil, ne pobesnelih ekonacistov.
In prosim, ne mi srat z “nano” delci in ostalimi abotnimi idiotizmi, ki jih ekonacisti eno sezono dolgo zlorabljajo in delajo nepotreben negativen hype.


Briga me eko. Gre za to, da ima dizel drugačen način delovanje in je precej bolj primeren za druge stvari. Če ga poskušaš naredit športnega, kot nam to dopoveduje marketing, ga zakompliciraš in narediš štalo. Se da, ampak čemu? Kar se svinjarije tiče, motorji in narava ne gredo skupaj.

http://www.autobild.de/videos/video-passat-vs.-mondeo-5590309.html

Aja, v Sloveniji bi med Fordom in VWjem.. verjetno zmagal Superb.. torej Škoda: http://www.autobild.de/videos/video-skoda-superb-vs-vw-passat-ford-mondeo-5947483.html

De omnibus disputandum..

Če se hočeš voziti brez okvar, si kupi avensisa. Imam ga 8 let, brezhiben, brez vsake napake, kvalitetni materiali, ki po 180000 km ne kažejo nobenih znakov obrabe…..

Ej, ampak res! Tale superb je pa vrh glave dovolj za normalnega ljuda. Sem tudi sama naročila znancu, da ko bo prodajal, pod mus mi povedat, drgač bo imel probleme!

Superb je tudi lustkan voz. Le cenovno mi nekako ne pase stilsko k denarnici.

New Report

Close