Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Imela bi Hyundai i40 mož pa ne

Imela bi Hyundai i40 mož pa ne

Volvoti so daleč najboljšpi avtomobili in rabljenega se da dobiti za zelo dostopno ceno. Čeprav mi vozimo VW-je, lahko mirno priznam, da se mi zdijo Volvoti boljši avtomobili, pa še lepi so, da o varnosti ne govorimo.
Tudi midva razmišljava o nabadi Volvota, ko bova menjavala avto, ampak bova kupila verjetno rabljenega – kakšna tri leta starega.

To se pa zelo motiš, glede renault znamke,sploh te novejše izdelave,ker so narejeni po nemški tehnologiji,zate dobra novica

Iz katerega stoletja pa si ti?
Danes so avti večinoma dobre kvaliete, če proizvajalec hoče kaj prodati. Drugo pa je, če kupiš avto, da sosedovi obmolknejo, da pokažeš, da maš denar – saj ne vedo, da je na lizing, a ne 🙂
Žal pa tudi VW ni več to kar je bil, se kar precej kvarijo, tudi Mercedesi. Deli in servis pa dragi kot žafran.

Pred 3 leti sva z možem kupovala avto in sva preizkusila od VW, Audia, Subaruja, Citroena…dalje skraj vse v tistem razredu. Na koncu sva se odločila za Hondo, saj je vožnja v njej daleč najbolj udobna. Sploh napram “Nemcem”. Prej pa smo imeli 2 Citroena in bili zadovoljni ter enega Hyundaja, ki mu ni v ničemer oporekati.

Živi in pusti živeti

Tudi Honda je dober avto… nimam kaj reči. Samo ne mi prodajati Hyundai-a, Kie ali francozov!!!
ne morem si pomagati, sorry… pa brez zamere in hude krvi prosim :)))

Doslej sem imel samo avte majhnega ali nižjega srednjega razreda. Fiat, Opel, Ford in Citroen. Zadnji avto pa je VW Golf. Za moje pojme je razlika med njim in prejšnjimi občutna. Če izvzamem motor (ki je bencinski nove generacije, s turbino), ker gre za napredek v tehnologiji in tu je dejansko ogromna razlika, potem bi izpostavil kvaliteto sedežev, izolacijo kabine (tudi pri 150 dokaj tih, v mestni vožnji pa ga praktično ne slišiš), varnost (eden redkih v razredu s serijskim airbagom za voznikova kolena), ergonomijo (vse je ravno prav pri roki, grajam edino položaj tipk za tempomat, ki bi morale biti na volanu in ne obvolanski ročici, ampak tega itak tudi večina ostalih v tem razredu ni imela, razen mazde3, ki pa ni ponujala naprednih bencinskih motorjev), presenetljivo prostoren za svojo dolžino (npr. na zadnji klopi je dosti več prostora za kolena kot pa ga je bilo pri Ford Focusu, čeprav je bil daljši skoraj 20cm).

To so moja opažanja in v tistem času (2 leti nazaj) se mi je zdel Golf najboljši v svojem razredu, predvsem zaradi motorizacije, saj so ostali proizvajalci nekaj mečkali pri uvedbi turbo bencinarjev normalnih dimenzij. Gledal sem tudi Hondo in Mazdo, ampak ravno tako ni bilo moč dobiti teh novih benz motorjev.

Lp

smo razširjena družina, ki ima 4 avtomobile. nimaš kaj, vsak rabi svojega za na drug konec. starši ter oba otroka.

v tem času smo zamenjali že kar nekaj avtomobilov. naš vozni park je že vseboval prav vse avtomobile razen bmw-ja, mercedeza in audija.

če pomislim za nazaj – najmanj težav z prodajo smo imeli s vw, največ z renoji. težko smo tudi prodali hyundaja. ravno zaradi slednjega se potem nismo odločili za nakup novejšega

pred dvema letoma smo hoteli prodati enega od vw, pa smo se potem v zadnjem trenutnu od prodaje odmaknili. prodajamo ga sedaj, že imamo kupca, cena je za 500 evrou nižja kot pred dvema letoma.

tako da jaz se vsekakor strinjam, da vw zna lepo držati ceno, četudi tega mogoče ni vreden in je to bolj posledica zaupanja ter prepričanj morebitnih kupcev.
veliko ljudi v večini še vedno zaupa nemcu.

imamo pa trenutno dva vw, enega renoja in enega opelna.

Sicer vozim nemški avto – ampak je pa zanimivo, da ti korejci ob nakupu dajo po 5 let garancije brez problema, nemci pa v osnovi 2 leti, razen če doplačaš. Ista pesem je naprimer ob nakupu bosch stroja (osnova 2 leti garancije) ali beko (5 let garancije)….. Zakaj tako ??

pač živiš v srednjem veku

* * * Nikoli nad nikomer ne obupaj. Čudeži se dogajajo vsak dan. H. Jackson Brown Jr. http://www.publishwall.si/lelj

ker nemci vejo, da nimajo kvalitete

* * * Nikoli nad nikomer ne obupaj. Čudeži se dogajajo vsak dan. H. Jackson Brown Jr. http://www.publishwall.si/lelj

Tudi nekateri Nemci dajo 4 leta, brez doplačila (vsaj mislim da VW, Škoda, Seat). Je pa res, da je to šele zadnje 2 leti. Za BMW in Mercedes pa je spet druga pesem, ker imaš, če se ne motim, prvih 5 let servise vračunane že v nabavno ceno

japonce, drugega ni v družini, razen starša sta si pred kratkim kupla merčkota b klasa, pa ga bosta v kratkem menjala za japkota, suv-a seveda.

V 30-ih letih odkar jih vozimo nihče nikdar ostal na cesti in nismo imeli nobenih problemov s prodajo in ceno.

He he, jaz pa ne bom hvalila svojega Peugeota – imam ga pač zato, ker sem ga dobila zelo ugodno od sorodnika. Imela pa sem prej Hyundaja 🙂 Saj ok, nimam nekih težav z njim, ampak to je igračka, ki ima pri ne ravno močni mašini, veliko porabo. Ma, Hyundai je bil res boljši! VW pa ne vem – dolgočasen, drag, eh…pri nas je včasih golf II veljal za kmetavzarski avto 😀 Da bi bil pa toliko boljši od korejcev? To bo ja….sicer pa – tudi nemška industrija mora od nečesa živet,a ne? :-)))

Smo kupili rabljeno lantro, pa z njo (stara 11 let) ni bilo nobenega problema. Redni servis pa ena malenkost. Ker smo imeli dobre izkušnje, pa ostali lastniki hyundajev, ki jih poznamo, smo kupili i30 in i20, ker oba rabiva svoj avto. Če samo pomislim, kaj sem do 45 000km že vse popravljala na bivšem cliotu, tu pa še nič, je super avto. Na servisu so prijazni. Bencina troši toliko kot je pisalo, pač motorju in načinu vožnje primerno. Notranjost pri obeh je lepa, moderna….kakšen golf se lahko skrije. Dizajn izpred 20 let.

Ker mi nov avto zvozimo do konca, se pravi da ga imamo vsaj 10 let ali tam do bridkih 190000km, se ne obremenjujem s tem, za koliko nam ga bo uspelo prodati. Tudi sicer se mi zdi razmišljanje o tem, kako bomo avto prodali, brez veze. Če ga zvoziš do konca, si lahko srečen, da nekaj dobiš. Če pa prodajaš par let star avto, si pa očitno lahko privoščiš menjavo in ti nekaj sto evrov manj pri prodaji naj ne bi bil problem!!!! A ne?

Hyundai izdeluje visoko varnostne avtomobile (tudi i20 ima najvišjo oceno ncap po novi metodologiji), če koga to skrbi. Hyundai je veliko avta za ugodno ceno.

Ker pa mi ni pomembno samo kaj rohni pod haubo, ampak tudi kako zgleda zuni in not, nikoli ne bi marala VW in ŠKODE, ker so z oblikovanjem ene 20 let za vsemi ostalimi!!!!!

Tale i40 je pa sploh hud!!!!! Ja če bi si ga lahko privoščili!?

Tole me je pa kar nasmejalo 😉 Do bridkih 190.000 km…. moj avto je letnik 2009, pa ima bridkih185.000 km. To ni nobena številka, vsi moji avtomobili so imeli po petih letih, ko jih menjam, krepko čez 300.000 km, pa so prav vsi do zadnjega delovali odlično, še daleč od bridkega konca.

tisti, k pravi, da so nemški avti zanič, nima pojma o kakovostnih avtih. bmw, porsche, mercedes in mogoče audi so top od top po nemških in svetovnih merilih, govorim za navadne smrtnike dostopnih avtih. 190000 km v 10 letih LOL LOL LOL naredi jih tolko z korejcem v letu ali dveh, pa se bo videlo, kje je tista razlika. strinjam se, da nemški avti, predvsem vw niso več tisto, kar so bili, samo so pa še vedno kar nekaj pred vzhodnjaki. KIA, hyunday…da ne naštevam več… so poceni samo zato, ker uporabljajo cenejše, manj kakovostnejše materiale, svetovna gospodarska kriza pa je botrovala k temu, da je prišlo do drastičnega porasta nakupa teh avtov, ker si druge ljudje čedalje težje privoščijo. golf je bil in (bo verjetno) ostal sinonim ”ljudskosti”, samo passat, phantom in pa beatle so pa čist hudi modeli avta, vsak avto k drugačnem karakterju in želji. tudi jst pa korejca v sanjah ne kupim-enkrat nemec, vedno nemec 🙂

Tole me je pa kar nasmejalo 😉 Do bridkih 190.000 km…. moj avto je letnik 2009, pa ima bridkih185.000 km. To ni nobena številka, vsi moji avtomobili so imeli po petih letih, ko jih menjam, krepko čez 300.000 km, pa so prav vsi do zadnjega delovali odlično, še daleč od bridkega konca.[/quote]

tudi mene 😀 tisti, ki smo dosti na cesti, vemo, kaj pomeni dober avto. pri 190000 km v 10 letih 😀 si pa čisto resnično povedala življenjsko dobo korejcev 😉 in to naj bi bil super vzdržljiv avto? 🙂

i40 ma res navito ceno, je pa tud res da je ogromna razlika med hyundai izpred recimo 10 let in danes, ko so mogoče malo bolj kvalitetni…

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ ·uʍop əpısdn əɥʇ Obožujem rdečo zvezdo, pijem Heineken. Iä! Iä! Cthulhu fhtagn! Gosturnca u solat še ni konc sveta.

Imela Hyundai Elantro bencinerja – prodala pri 198.000(avto star dobra 3 leta). Razen enega senzorja, ki je crknil, vse delalo b.p., servisi dokaj redni, skratka vse ok, edino klima je začela pešat (ki pa res ni bila redno vzdrževana). Ker sem imela priložnost zelo ugodno dobiti drug, novejši avto, pri mojem hyundaju pa je bil na vrsti večji servis (in poleg rednega še menjava kompresorja klime), sem ga pač zamenjala za nekorejca, ki, je (se tolažim) pač bolj za silo in prehodno obdobje, čeprav naj bi bil bolj nobel od korejcev. 🙂
Kar se tiče pa nemcev – res je, tudi ti niso več nič drugačni od ostalih, no, razen cene, seveda :-))
Skratka – meni je Hyundai dober avto, čeprav v primerjavi z drugimi ni več tako poceni. Da bi pa bil VW večvreden – ja, v glavah nekaterih. Ampak tako je pač povsod….

Tole me je pa kar nasmejalo 😉 Do bridkih 190.000 km…. moj avto je letnik 2009, pa ima bridkih185.000 km. To ni nobena številka, vsi moji avtomobili so imeli po petih letih, ko jih menjam, krepko čez 300.000 km, pa so prav vsi do zadnjega delovali odlično, še daleč od bridkega konca.[/quote]

tudi mene 😀 tisti, ki smo dosti na cesti, vemo, kaj pomeni dober avto. pri 190000 km v 10 letih 😀 si pa čisto resnično povedala življenjsko dobo korejcev 😉 in to naj bi bil super vzdržljiv avto? :)[/quote]

huuuuh, 190.000 km v desetih letih? kaj si nor? mi jih naredimo toliko v treh, maksimalno štirih letih!

eni imate avto bolj za okras očitno :-))))))))))) najin passat laufa kot urca, pa ima star 5 let čez 300.000 km…

Pa dajte se vprašati, zakaj Korejci niso več tako poceni napram ostalim. Še več, novi Hyundai so med dražjimi. Isto kot pri japonskih avtih, samo s 30-letnim zamikom. Najprej blazno poceni, potem pa pridejo cene na nivo VW-ja. Prav zanimivo, sem ravno pred kratkim malo gledal po cenikih in kot zgleda, so med cenejšimi Citroen, Peugeot, Fiat, Opel. Hyundai, Honda, Mazda pa kar lepo korakajo vštric z VW-jem in Škodo.

Ne pozabit, da je v nemškem avto do 40{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} vgrajenih delov, narejenih v Sloveniji, torej z nakupom teh avtomobilov neposredno podpiramo naše gospodarstvo, poleg tega pa si upam trditi, da jih noben azijec ne dosega. Po Fordu, Oplu in 4 passatih aozim Audija. NI šans za azijca!

Avto in pes morata biti nemška

Sedaj so Korejski avtomobili bistveno boljši kot so bili pred leti. Glede na ceno se jih bolj splača kupiti kot kakšnega nemca. Tukaj je pooblaščeni prodajalec in serviser Hyundai vozil – http://www.autobinck-ljubljana.si/[/url]. Pa še na testno vožnjo se lahko pri njih prijaviš.

New Report

Close