Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek In kaj potem če bo Adria crknila?

In kaj potem če bo Adria crknila?


Naivno razmišljanje. Za SLOVENIJO, pa je propad Adrie, minimalno 12 milijonov EUR letno izgube v davkih na plače, kolikor je bilo plačanih cca 600 zaposlenih. Saj piloti so vroče žemljice na letalskem področju (posebej v Aziji).. Airbusovci bodo takoj in povsod dobili delo, Bombardierovci – Regional Jetovci malce manj (a ni krize), Saabovci zelo težko (glej nižje), Suhojevci tudi (če se je kdo sploh do konca izšolal).
Svoj denar, svoje davke bodo sedaj plačevali drugje. To je kot, če bi podil stran ljudi z dobrimi plačami in visoko obdavčitvijo. Poditev možgan in denarja.

Početje 4K z Darwinom (lokalni prevoznik v Švici pod okriljem Eithada, ki se je moral umakniti zaradi vojne z Lufthanso preko Air Berlina, ki ga je stala nekaj milijard) ima že svoje epiloge na švicarskih sodiščih.

4K nima izkušenj z letalstvom, kar je že v osnovi nakazal nakup omenjenega Darwina. Vsa podjetja, ki so letela s Saabom so propadla. Avijon je preprosto NE-ekonomičen in posledično so jih naredili zgolj 68.
Ker je tako redek, tudi posadk zanj ni – oz. jih izredno težko dobiš.. kar se je 4K zgodilo, ko jih je končno spraskalo iz stečajne mase Darwina (prej so bili kar nekaj časa zaplenjeni v Švici).
Na Darwinova letala so računali, pa jih niso dobili. Nato so jih dobili, a niso imeli posadk.

Vmes so bohotno razpisali povezave, imeli baze v 4 ali več državah.. in je bil potreben najem drugih letal in posadk.. kar je vse seveda izredno drago. Hej, najemalo se je celo letalsko podjetje, ki je v letošnjem marcu namesto iz Londona v Dusseldorf, pristalo v Edinburghu. Jamolinoti, ki letijo pod Adijnem imenu so njihovi.
Tudi Norwegian, ki je prav tako pred stečajem, je letel za Adrio.. hkrati pa je Adria letela za druge od Austriana do Libije. Brez koncepta..

Za nameček so se potem naenkrat “odločili” za Suhoje, spet en avijon, ki ga nihče na zahodu nima oz. tista redka podjetja, ki so ga uporabljala, so ga hitro vrnila (nezanesljiva dobava rezervnih delov za sprotno vzrdževanje). Adria je seveda že šolala pilote (kar spet stane!), potem so se Rusi po finančnem pregledu podjetja premislili. Suhoj bi bil spet povezan še z eno negativno publiciteto.

Če je imel 4K kdajkoli resen namen, je le ta bil izveden na najvišji diletantski ravni (so računali, da bodo konsolidirali podjete in ga prodali Lufthansi?).
Paralelno diši po finančnih mahinacijah, vsaj v švicarskem delu – Darwina.. se to že dokazuje.

Drugače pa je vsako vodstvo, tudi še državno, od podjetja nekaj odškrtnilo.. in zaposlovalo ljudi po političnih navezavah (tudi nižje – pač sorodniki potrebujejo delo).

Vsekakor Slovenski državi nekako uspe vedno najti najslabšega kupca, ki podjetje hote ali nehote sesuje.. zakaj je tako, je težko reči. Malomarnost ali kratkoročna korist nekaj mandeljcev?
[/quote]
Vsa taka neka mreženja podjetij se na koncu izkaže, da gre le in zgolj za izčrpavanje. Edino, kar sem opazila, vendar to pri proizvodnjah oziroma kjer se kake izdelke trži (ne storitve), pa to mreženje je zgolj recimo, da če ne smejo izvažat v kako državo (embargo) pol prvo odprejo v kaki državi s katero lahko poslujejo in tja preusmerijo svoje proizvode in od tam prodajajo v državo, kamor prvotno pač ne smejo. Vendar ponavadi taka podjetja dobro poslujejo in jim ni interes izčrpavanje.

Vse se da odkrit, samo je potrebno sledit toku denarja v obratni smeri in kako so potekale poti in delitev teh poti.

Zasledila sem da so trenutni lastniki prodali letala , sedaj pa ta letala najemajo, ali kdo ve koliko so za ta letala sploh dobili?
miljon, dva pet deset?


Volkec očitno nisi slišal da danes je šel ThomasCook v stečaj in posledično mislim, da okrog 100 letal so prizemljili in sedaj poglej koliko pilotov bo na trgu.
[/quote]
Thomas Cook in Condor.

Glede slednjega se bo zelo verjetno potrudila Lufthansa, ker si ne more dovoliti ponovitev AirBerlinovega in LaudaAir scenarija.
Pri AirBerlinu so morali iti v nekaj milijardno vojno z Etihadom.. Pri Laudi pa se je vmešal Ryanair, ki je sedaj ustvaril paralelno kompanijo.

Tako, da pilotom dela ne bo zmanjkalo. Azija in Bližnji vzhod je ves čas manjko.

De omnibus disputandum..


Glede na miljarde, ki so ušle iz Slovenije, je teh par milijonov sapica. Vsako reševanje je precej dražje. Če firma ni sposobna preživet, naj krepne. Pri nas pa še banke rešujemo…
[/quote]

Čim je interes privat podjetij nekaj kupiti, pomeni, da je še kar nekaj za “pokrasti” znotraj teh podjetij. V primeru Adrije: nepremičnine, vsaj dvoje letal..
Če pa pogledamo razliko med Lekom in Krko: pri zadnjem podjetju dobiček večinoma ostaja doma in se vlaga v okolico in ljudi.. Lekove investicije v okolico so krepko presahnile.
Bolj daljnovidna politika bi takrat združila obe podjetji in bi imeli eno močnejše.. namesto kapric (in bakšišev) posameznikov (beri: Dragonja).

Slovenija seveda ni izjema. Chikaški fatnje neo-liberalizma harajo po celem svetu. Čile se je to pod diktatorjem še kako grdo naučil. Gre pa približno takole:

[img]https://i.pinimg.com/736x/ae/cf/2c/aecf2c5f2d167cbe8ce7c62107541df3–united-we-stand-australian-politics.jpg[/img]

[img]https://pics.onsizzle.com/a-basic-principle-of-modern-state-capitalism-that-cost-and-4962883.png[/img]

Vse skupaj pa seveda ni nič novega.. saj je že:
[img]https://i.pinimg.com/736x/62/be/9a/62be9ae2936f31e461cdb93b7c03ab6f–john-keynes-bloomsbury-group.jpg[/img]

De omnibus disputandum..

Čim je interes privat podjetij nekaj kupiti, pomeni, da je še kar nekaj za “pokrasti” znotraj teh podjetij. V primeru Adrije: nepremičnine, vsaj dvoje letal..
Če pa pogledamo razliko med Lekom in Krko: pri zadnjem podjetju dobiček večinoma ostaja doma in se vlaga v okolico in ljudi.. Lekove investicije v okolico so krepko presahnile.
Bolj daljnovidna politika bi takrat združila obe podjetji in bi imeli eno močnejše.. namesto kapric (in bakšišev) posameznikov (beri: Dragonja).

Slovenija seveda ni izjema. Chikaški fatnje neo-liberalizma harajo po celem svetu. Čile se je to pod diktatorjem še kako grdo naučil. Gre pa približno takole:

[img]https://i.pinimg.com/736x/ae/cf/2c/aecf2c5f2d167cbe8ce7c62107541df3–united-we-stand-australian-politics.jpg[/img]

[img]https://pics.onsizzle.com/a-basic-principle-of-modern-state-capitalism-that-cost-and-4962883.png[/img]

Vse skupaj pa seveda ni nič novega.. saj je že:
[img]https://i.pinimg.com/736x/62/be/9a/62be9ae2936f31e461cdb93b7c03ab6f–john-keynes-bloomsbury-group.jpg[/img]
[/quote]

Lepo se je spomniti modrih misli, ki si jih priložil.
Hvala.

https://www.youtube.com/watch?v=2KnJUnfpMPs

Janša je kriv !

1991 leta ste želeli kapitalizem, sedaj ga imate.

Očitno si se odločil dokazati, da si idiot. Uspelo ti je. Idioti kot ti gladko spregledate, da so po letu 91 komunisti ostali na oblasti. Spremenil se je samo način kako kradejo, lopovi so ostali isti.

Adria naj pa čimprej crkne. Večina se že sedaj vozi na druga letališča, ker je Adria predraga. Prej kot crkne, prej bodo lahko drugi prišli, da bomo lahko z Brnika leteli po normalnih cenah.

Ah, dajte nehajte že 1x, če neki firmi ne gre, pač crkne, saj ni ne prva in ne zadnja, zdaj bi se pa že lahko navadili !

New Report

Close