Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek in nakup novega avtomobila

in nakup novega avtomobila

Da mi ne rata?? Govorim o racionalnosti, ne o zmožnostih…
20 let stare bavarske gare so še vedno zakon..kar pa za nove francoske, kitajske, italijanske jajčkote ne velja…

Lej, če maš brezvezen, nezanimiv lajf, verjamem da ne rabiš nič kupovat…če si pa poleg osnovnih potreb še kakšen športnik, muskontar, tehnofrik, vrtnar, itd, se pa še kako najde vsako leto kakšna stvar ali več, za katere gre letno kar konkretni znesek…bodisi ti nekaj crkne, zastari, se naveličaš, itd…[/quote]

Sem kar čakal, kdo bo privlekel kakšnega tehnofrika na plan. No in sedaj mi razloži razliko med tem, ki zapravi premoženje za avto in tem, ki ga zapravi za neko napravo, ki zastari ali pa se je naveliča v pol leta?
In pa zame se ti ni treba sekirat, da imam brezvezen lajf, tudi ne pokrivam samo osnovnih potreb. Samo pač ne rabim vsaki 2 leti novega kajaka, pa novega bicikla, ker je na prejšnjem barva zastarela in ne bom več fensi. Vsake pol leta se mi pa tudi ne da menjat telefona ali TV-ja, ker je nov prišel ven.
Aja, pa 20 let star BMW niti slučajno ni več zakon, to mislijo samo Slovenci. Koliko je avto dober, se ne meri v metrih in kilah, niti ne po deželi izvora.

Definiraj dober!
Znamka ali varnostni testi?
Ker na varnostnih so japonci nepremagljivi:)

Moja že ne… očitn nism slovenceljska… 🙂

******************* flo ********************* [img]http://shrani.si/f/2/12B/5r2DR1v/ezgifcom-resize.gif[/img]

2 leti star avto, kateremu je cena padla za 60{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}. prosim, če mi ga najdeš (naj bo škoda octavia ali passat, pa z manj kot 50k km).

hvala

potem pa kar pot pod noge, pasat je nov cca. 31.000€, letnik 2012 pa stane nekje od 13.000 naprej…., greš kupit? Dokaz imaš na avto netu…..

Da mi ne rata?? Govorim o racionalnosti, ne o zmožnostih…
20 let stare bavarske gare so še vedno zakon..kar pa za nove francoske, kitajske, italijanske jajčkote ne velja…

Lej, če maš brezvezen, nezanimiv lajf, verjamem da ne rabiš nič kupovat…če si pa poleg osnovnih potreb še kakšen športnik, muskontar, tehnofrik, vrtnar, itd, se pa še kako najde vsako leto kakšna stvar ali več, za katere gre letno kar konkretni znesek…bodisi ti nekaj crkne, zastari, se naveličaš, itd…[/quote]

Sem kar čakal, kdo bo privlekel kakšnega tehnofrika na plan. No in sedaj mi razloži razliko med tem, ki zapravi premoženje za avto in tem, ki ga zapravi za neko napravo, ki zastari ali pa se je naveliča v pol leta?
In pa zame se ti ni treba sekirat, da imam brezvezen lajf, tudi ne pokrivam samo osnovnih potreb. Samo pač ne rabim vsaki 2 leti novega kajaka, pa novega bicikla, ker je na prejšnjem barva zastarela in ne bom več fensi. Vsake pol leta se mi pa tudi ne da menjat telefona ali TV-ja, ker je nov prišel ven.
Aja, pa 20 let star BMW niti slučajno ni več zakon, to mislijo samo Slovenci. Koliko je avto dober, se ne meri v metrih in kilah, niti ne po deželi izvora.[/quote]

Dej ne pametuj preveč…vsak laptop, če res ni high tech za 1500€, je v petih letih krš od krša….LCD TV, kupljen pred 4-5 imi leti, ko je bila LED tehnologija še v povojih in cenovno prehuda, je navadno sranje napram zdajšnjim LED, ultra 4K, 3D, SMART, itd… s telefoni je isto….
Vsak, ki gre kokr tolk v korak s časom, take zadeve menja v manj kot petih letih…pa ne rabi bit človk tak k uni k kampirajo pred vrati za novi Iphone oz. nek hud tehno frik in zmetat velike dnarje….

Glede BMW jev pa nimaš pojma…pejt mal po Nemčiji al pa še višje….tam so E39 in E38 serije legendarne in oni dobr vedo kaj je dober 20 let star avto…to dokazujejo testi, članki, število novih prodanih , število rabljenih na trgu, število dodatne opreme, itd…in še kako je važno od kod izvira avto…kdaj je pa še kakšna kvalitetna stvar prišla od kitajcev??? Kje so 20 let stari bavarci? Še vedno se vozijo po cestah…. al pa 20 let stari francozi, italijani, itd? več al manj na avtoodpadih !!

nikoli več novega zate!!! a ti zdaj mene testiraš, če jaz vem kva je dober avto? to je obširna tema. prvo moraš vedet, kaj sploh osebni avto je in čemu je namenjen. pod dober avto seveda sovpada tudi varnost. ampak samo pasivna varnost ni edian varnost. torej dober avto je rang audi a6, bmw5, mercedes e. to so v štartu dobri avti. zakaj? kakovostno podvozje, kar je bistvo, dolgam edosna razdalja, da je udoben, varen in stabilen. da drži smer lepo. dovolj prostora pod haubo in kolesi, da se lahko uporabi kakovostne elemetne. torej dražjo klimo naparavo ali vebasto. kabina mora bit dovolj velika, da se zrak sploh lahko pomeša, če iam vozilo klimo. ker pri rangu cliota, golfa in takih jajc je kliam odveč. ker samo nadtlak dela v vozilu. in zrak ne zaokroži, kar pri klimi mora. v rangu audija a6 recimo je bolja izolacija, kar japonska vozila nimajo uredu rešeno. uporabljeni bolj kakovostni materila, kar japonski avtomobili spet nimajo uredu rešeno. dober avto se začne v rangu bmw5. veliko raje imam npr. 520d ali 520i kot ne vme kako močan in opremljen vw passat in toyoto avensis. ker je podvozje pri bmw5 tolko boljše. to je prevče za naštevat. ampak sama postavitev motorja pri japonckih ni uredu. ker delovanje ni mirno. motor ni v premi črti z delovanjem samim. zato pa je šestak od bmw tako uredu in lepo teče. ker je vzdolžno postavljen. ne prečno kot večina.
kar se tiče izdelave in materialov, japonska vozila nikakor ne morejo konkurirat z nemškimi. ni šasne.če pogledaš, mercedes g model osnovni stane tolk kot nov landruiser. ker je podvozje pri G modelu ze toliko drago. japonski avti so bil ires enkrat ocenejni na ameriškem testu bolje od nemških, ampak po redko pa povejo, koliko je njhova platiak in klima kancerogena. ja? če bi bila japosnki avti tako dobri, potem ne bi vsi diktatorji in predsedniki imeli nemška vozila.

Večji problem bo, ko se novi avtomobili ne bodo več kupovali, kar bo za sabo potegnilo padec industrije. To da so nekateri bumbarji med nami obsedeni s plehom, je lahko za vse ostale samo plus.

ekonomija zate. ti si tipičen pripadnik ekonomistov. tebi je največji orgazem, da dobiš največ za svoj vložek. drugim pa ni tako. eni pa uživamo vožnji. tretji, ki so tvoje nasprotje torej umetniki pa so samo za obliko pripravljeni veliko plačat. kar ti nikdar ne bi!! ker si ekonomist. iskreno sožalje !!!

New Report

Close