IZA IN SAMO LOGIN – miljarda evrov
Ja, ampak naše življenje ima OMEJEN čas. In s tem vse “bogastvo”, ki ga imamo na razpolago! Torej po tem lahko vidimo, da nič ni naše. Popolnoma nič.
Vse imamo na uporabo samo za DOLOČEN čas. Potem pa se vse razblini kot milni mehurček.
In na tem planetu nismo zaradi “materialnega uživanja”, ki nas oddaljuje od bistva … ampak, da “spoznamo” določene stvari.
Kaj je 100 let na zemlji v primerjavi z večnostjo?[/quote]
Tako je. Na tem planetu smo samo za pridobivanje lastnih izkušenj in ko smo jih spoznali dovolj, prestopimo portal osvoboditve in izvedemo svojo zadnjo. To je smrt.
————————————————————————————————————————————————-
kera neumnost in preproščina slovenska….jao jao….avtor-ica teh besed zagotovo nobenega od njiju ne pozna osebno ali vsaj situacije, ker taki zapisi kažejo na patologijo pisca. Kr neki, pejt kej delat pa probi zaslužiti svojo miljardo kot da pišeš nasmeha vredne kozlarije!
————————————————————————————————————————————————-
kera neumnost in preproščina slovenska….jao jao….avtor-ica teh besed zagotovo nobenega od njiju ne pozna osebno ali vsaj situacije, ker taki zapisi kažejo na patologijo pisca. Kr neki, pejt kej delat pa probi zaslužiti svojo miljardo kot da pišeš nasmeha vredne kozlarije![/quote]
Ampak vseeno ni tako daleč od resnice. Malica v Outfit7 je izključno veganska. Debeluhov pa ne zaposljuje noben pameten delodajalec.
Da mi je tako živeti.
[/quote]
Jaz ob pomisli na omenjeno, extra penthouse na Manhatnu in hisa v Kaliforniji, pomislim na vse skrbi v zvezi s tem, papirologijo, vzdrzevanje, … Za koliko koristi? Ma, ne, hvala. Drugo, ce bi mi bilo tam za ziveti. Omenjena avto eksotika me ze bolj primami, ampak npr. ferrari spet ni za vsak dan, se pravi potrebujev vec avtomobilov, za vse to se veliko garazo, nekoga da se s tem ukvarja, vse to pa povzroci en kup novih skrbi s katerimi si predvsem dodatno zakompliciras zivljenje. Tako da, ko pomislim na pluse in minuse, vec nisem tako preprican, da si kaj takega res zelim. Skratka, vse te materijalne zelje, ko enkrat zivis zadovoljno udobno zivljenje, so tko tko. Ko malo bolje razmislis, odmislis zeljo za “pokazati se”, je dosti tega bolj kompliciranje zivljenja, ki ne nujno oddehta uzitke, ki ti jih te reci nudijo. Poleg tega pa se tako marsicesa hitro navelicas.
Potovanja v udobju, no, to je pa ze experience in v te reci se pa splaca vlagati za boljse pocutje, vecje zivljensko zadovoljstvo. Slednje zato seveda tudi pocnem. Pretiravanje s prvim, par avtomobilov, tri hise, 2 jahti, itd me pa sploh ne gane. Prevec problemov…
first class precenjen, biznis class je tisto pravo sicer še vedno drago ampak komoditeta in postrežba skoraj kot first.[/quote]
Imaš prav, v bistvu sta enaka, v biznisu imaš tudi več možnosti, da naletiš na kakšnega zanimivega sogovornika, za razliko od degeneriranih prvih razredov; pravim samo, da bi si po številnih čezoceanskih letih v turističnem razredu, ob takem bogastvu najprej zaželela luksuza na letalu :)))[/quote]
Razlika med poletom v prvem in poslovnem razredu?
Hmmm, ko sem ravno v teh vodah. V zadnjih 4 letih sem ~15x letev v prvi klasi (cezoceanski let) in ~25x v poslovnem razredu (spet daljsi, neredko cezoceanski leti).
Precej je odvisno od prevoznika, letala, vcasih pa tudi srece. Pri nekaterih prevoznikih so razlika manjse, pri nekateri velike. Na splosno pa je trend zadnjih let, da se poslovni razred izboljsuje, prvi pa pocasi izumira. Ampak kljucna razlika med prvim in poslovnim razredom je se vedno individualnost. V poslovnem razredu te ne bodo vprasali, sir, how did you plan your flight oz. je individualnost nekaj normalnega, ampak ti bodo v vecini primerov servirali sicer precej boljso hrano tako nekako kot v ekonomskem razredu, cattle style, lol. Pa sedez/postla je obicajno malenkost vecji/sirsi/udobnejsi. Hrana/pijaca je v prvem se boljsa, ampak to spet varira. Tudi lounge je za prvo klaso pogosto obcutno boljsi od le teh za poslovni razred. Nekje imas vkljucene take reci kot so masaza, limo prevoz od/do hotela pred/po letu oz. do letala. Tudi spremstvo po letaliscu sem ze dobil, da mi ni bilo treba iskati. Itd. Itd. Osebno se mi zdi let v ekonomskem razredu suffer, v poslovnem je okay, v prvem pa se da kar uzivati, lol.
Imaš prav, v bistvu sta enaka, v biznisu imaš tudi več možnosti, da naletiš na kakšnega zanimivega sogovornika, za razliko od degeneriranih prvih razredov; pravim samo, da bi si po številnih čezoceanskih letih v turističnem razredu, ob takem bogastvu najprej zaželela luksuza na letalu :)))[/quote]
Razlika med poletom v prvem in poslovnem razredu?
Hmmm, ko sem ravno v teh vodah. V zadnjih 4 letih sem ~15x letev v prvi klasi (cezoceanski let) in ~25x v poslovnem razredu (spet daljsi, neredko cezoceanski leti).
Precej je odvisno od prevoznika, letala, vcasih pa tudi srece. Pri nekaterih prevoznikih so razlika manjse, pri nekateri velike. Na splosno pa je trend zadnjih let, da se poslovni razred izboljsuje, prvi pa pocasi izumira. Ampak kljucna razlika med prvim in poslovnim razredom je se vedno individualnost. V poslovnem razredu te ne bodo vprasali, sir, how did you plan your flight oz. je individualnost nekaj normalnega, ampak ti bodo v vecini primerov servirali sicer precej boljso hrano tako nekako kot v ekonomskem razredu, cattle style, lol. Pa sedez/postla je obicajno malenkost vecji/sirsi/udobnejsi. Hrana/pijaca je v prvem se boljsa, ampak to spet varira. Tudi lounge je za prvo klaso pogosto obcutno boljsi od le teh za poslovni razred. Nekje imas vkljucene take reci kot so masaza, limo prevoz od/do hotela pred/po letu oz. do letala. Tudi spremstvo po letaliscu sem ze dobil, da mi ni bilo treba iskati. Itd. Itd. Osebno se mi zdi let v ekonomskem razredu suffer, v poslovnem je okay, v prvem pa se da kar uzivati, lol.[/quote]
No ja, pozabljaš še za “ne tič ne miš” razred oziroma kar nek benefit class, kot je Premium Economy, ki se uveljvalja zadnjih 5 let na poletih in ima kar določene prednosti pri nekaterih letalskih družbah- vsaj za Air New Zealand po izkušnjah v primerjavi z Lufthanso lahko potrdim….. Ga dobiš lahko že za 800 eur do LA iz Evrope, če kupiš karto nekje pol leta pred odhodom – velik benefit.
Letim velikokrat ne čezocenaskih letih, po 8, 12 in več ur na enem letalu , tudi stopover….. In ja, točno vem, kaj to pomeni; mi pa nikoli ni problem letet do 2ur max. s kakšnim nizkocenovcem po Evropi. Potrpiš – na zasilnem izhodu je prav super sedet, je več prostora in zasebnosti 🙂
Sicer pa: jaz napišem takole: nikoli ne bukiram poslovnega razreda zaradi futra, ker velikokrat spuščam obroke na letalih iz več razlogov, sploh ne jem gor ne na kratkih, ne na dolgih poletih, ampak zaradi:
– miru pred jokajočimi in v tvoj sedež brcajočimi otroci in odraslimi težkimi potniki, ki nonstop butajo v tvoj sedež od zadaj že s tapkanjem po ekranu v sedežu, kaj šele, ko se vstanejo in ti potegnejo sedež izpod riti, ko spiš….
– manjših delov letala, kjer so nameščeni manjše poslovni predeli poslovnega razreda, kjer je max 12 sedežev, mir, tišina, spiš nemoteno….
– dovolj prostora za stegnit noge, celo flat bed je velik benefit (Swiss air pa Emirates naprimer)
– bolj kulturnih potnikov in bolj prijaznega osebja, kot je v coach classu
– neprestano sprehajajočih se ljudi in zadrževanja ob sedežih drugih potnikov
– neprijaznega kabinskega osebja v ekonomskem razredu – so prav nastrojeni nekateri, ker morajo delat v ekonomskem, ker niso še dovolj “odrasli in stari po stažu”, da bi jih premestili v poslovnega :)- in na koncu: zbiranja letalskih milj, ohranjanja določenega statusa reward programa letalske družbe
Kupim par biznis kart na leto, da ohranjam določen status, ostalo letim v poslovnem razredu iz zbranih milj…… dobim tudi upgrade v prvi razred, če je še na letalu na voljo. Sploh kak Emirates je fajn, maš svojo “kajuto” s posteljo, se lahko not zapreš – spiš, delaš za sestanke, karkoli……
Ja, v mladosti pri 20ih smo grizli kolena v coach classu z veseljem, sedaj pri 40ih plus pa je to torture . Sploh če ne letiš na počitnice, ampak na kak sestanek na drugo celino, pa čez dva dni že nazaj…..
je pa res, da je težko it nazaj na coach class, ko enkrat preiskusiš vse ugodnosti poslovnega razreda; vključno z zastonj vstopom v poslovne in tudi Senator letališke “salone” ( odvisno glede spet na status pri letalski družbi).
Meni prvi razred razen tega, da si hitro dol in gor, pa limo prevoz, ni ravno nek benefit v primerjavi s poslovnim- torej nikoli nebi karte za par tisoč eur za neke ugodnosti prvega razreda; razen če ti naredijo upgrade; kar ponavadi se kar dogaja, sploh če je avion poln, da sprostijo prenatrpanost =težo coach razreda, da “porinejo” potem naprej glede na statuse nekatere potnike poslovnega razreda v prvega, pa nekatere tudi iz ekonomskega v poslovnega ( teža) in da zagotovijo čim hitrejše krcanje skozi dva vhoda letala.
Razlika med poletom v prvem in poslovnem razredu?
Hmmm, ko sem ravno v teh vodah. V zadnjih 4 letih sem ~15x letev v prvi klasi (cezoceanski let) in ~25x v poslovnem razredu (spet daljsi, neredko cezoceanski leti).
Precej je odvisno od prevoznika, letala, vcasih pa tudi srece. Pri nekaterih prevoznikih so razlika manjse, pri nekateri velike. Na splosno pa je trend zadnjih let, da se poslovni razred izboljsuje, prvi pa pocasi izumira. Ampak kljucna razlika med prvim in poslovnim razredom je se vedno individualnost. V poslovnem razredu te ne bodo vprasali, sir, how did you plan your flight oz. je individualnost nekaj normalnega, ampak ti bodo v vecini primerov servirali sicer precej boljso hrano tako nekako kot v ekonomskem razredu, cattle style, lol. Pa sedez/postla je obicajno malenkost vecji/sirsi/udobnejsi. Hrana/pijaca je v prvem se boljsa, ampak to spet varira. Tudi lounge je za prvo klaso pogosto obcutno boljsi od le teh za poslovni razred. Nekje imas vkljucene take reci kot so masaza, limo prevoz od/do hotela pred/po letu oz. do letala. Tudi spremstvo po letaliscu sem ze dobil, da mi ni bilo treba iskati. Itd. Itd. Osebno se mi zdi let v ekonomskem razredu suffer, v poslovnem je okay, v prvem pa se da kar uzivati, lol.[/quote]
No ja, pozabljaš še za “ne tič ne miš” razred oziroma kar nek benefit class, kot je Premium Economy, ki se uveljvalja zadnjih 5 let na poletih in ima kar določene prednosti pri nekaterih letalskih družbah- vsaj za Air New Zealand po izkušnjah v primerjavi z Lufthanso lahko potrdim….. Ga dobiš lahko že za 800 eur do LA iz Evrope, če kupiš karto nekje pol leta pred odhodom – velik benefit.
Letim velikokrat ne čezocenaskih letih, po 8, 12 in več ur na enem letalu , tudi stopover….. In ja, točno vem, kaj to pomeni; mi pa nikoli ni problem letet do 2ur max. s kakšnim nizkocenovcem po Evropi. Potrpiš – na zasilnem izhodu je prav super sedet, je več prostora in zasebnosti 🙂
Sicer pa: jaz napišem takole: nikoli ne bukiram poslovnega razreda zaradi futra, ker velikokrat spuščam obroke na letalih iz več razlogov, sploh ne jem gor ne na kratkih, ne na dolgih poletih, ampak zaradi:
– miru pred jokajočimi in v tvoj sedež brcajočimi otroci in odraslimi težkimi potniki, ki nonstop butajo v tvoj sedež od zadaj že s tapkanjem po ekranu v sedežu, kaj šele, ko se vstanejo in ti potegnejo sedež izpod riti, ko spiš….
– manjših delov letala, kjer so nameščeni manjše poslovni predeli poslovnega razreda, kjer je max 12 sedežev, mir, tišina, spiš nemoteno….
– dovolj prostora za stegnit noge, celo flat bed je velik benefit (Swiss air pa Emirates naprimer)
– bolj kulturnih potnikov in bolj prijaznega osebja, kot je v coach classu
– neprestano sprehajajočih se ljudi in zadrževanja ob sedežih drugih potnikov
– neprijaznega kabinskega osebja v ekonomskem razredu – so prav nastrojeni nekateri, ker morajo delat v ekonomskem, ker niso še dovolj “odrasli in stari po stažu”, da bi jih premestili v poslovnega :)- in na koncu: zbiranja letalskih milj, ohranjanja določenega statusa reward programa letalske družbe
Kupim par biznis kart na leto, da ohranjam določen status, ostalo letim v poslovnem razredu iz zbranih milj…… dobim tudi upgrade v prvi razred, če je še na letalu na voljo. Sploh kak Emirates je fajn, maš svojo “kajuto” s posteljo, se lahko not zapreš – spiš, delaš za sestanke, karkoli……
Ja, v mladosti pri 20ih smo grizli kolena v coach classu z veseljem, sedaj pri 40ih plus pa je to torture . Sploh če ne letiš na počitnice, ampak na kak sestanek na drugo celino, pa čez dva dni že nazaj…..
je pa res, da je težko it nazaj na coach class, ko enkrat preiskusiš vse ugodnosti poslovnega razreda; vključno z zastonj vstopom v poslovne in tudi Senator letališke “salone” ( odvisno glede spet na status pri letalski družbi).
Meni prvi razred razen tega, da si hitro dol in gor, pa limo prevoz, ni ravno nek benefit v primerjavi s poslovnim- torej nikoli nebi karte za par tisoč eur za neke ugodnosti prvega razreda; razen če ti naredijo upgrade; kar ponavadi se kar dogaja, sploh če je avion poln, da sprostijo prenatrpanost =težo coach razreda, da “porinejo” potem naprej glede na statuse nekatere potnike poslovnega razreda v prvega, pa nekatere tudi iz ekonomskega v poslovnega ( teža) in da zagotovijo čim hitrejše krcanje skozi dva vhoda letala.[/quote]
No, Ze to je cool, da imam izkusenega sogovornika. 🙂
Ja, premium economy je ena taka relativno nova pogruntavscina. Economy class so toliko casa kompresirali, da se je pojavila potreba po malo vec prostora za noge. Ene druzbe pa so dodale se par drugih bombonckov. Za “nagrado” pa potem pristanes ravno tam kjer obicajno “naselijo” vse mamice z otrocicki. In imas stereo veselje, lol.
Kot kaze imas dobre izkusnje z upgrade. Kot relativno pogost potnik v sprednjem/zgodnjem delu letal bi rekel, da ni tako redko, da so te kabine na pol prazne. Sploh na krajsih poletih, ki so lahko se vedno 5 urni. Iskreno, cisto mozno, da sem bil ze na 10 poletih edini potnik v J ali F klasi.
Drugace pa, ja, prednosti premium kabin so marsikaj. Tudi vec miru, vsestransko boljsi service, manj sitnosti s sopotniki in tudi vec dovoljene prtljage vcasih pride prav. Hrana/Pijaca je tako tako. Odvisno od leta. Vsekakor ima clovek opcijo, da se posteno naje, ce mu je. Kar meni obicajno je. Na kar v economy klasi ni vedno za racunati. Ali pac spi, dela ali kaj ze, kar je v economy klasi spet prakticno nemogoce.
Cisto drugo vprasanje pa je koliko je vse to komu vredno. Kar pa je odvisno od financnih sposobnosti in na splosno zivljenja na katerega je posameznik navajen. Seveda pa je najlepse, ce placa delodajalec, ipd. 🙂
Imaš prav, v bistvu sta enaka, v biznisu imaš tudi več možnosti, da naletiš na kakšnega zanimivega sogovornika, za razliko od degeneriranih prvih razredov; pravim samo, da bi si po številnih čezoceanskih letih v turističnem razredu, ob takem bogastvu najprej zaželela luksuza na letalu :)))[/quote]
Razlika med poletom v prvem in poslovnem razredu?
Hmmm, ko sem ravno v teh vodah. V zadnjih 4 letih sem ~15x letev v prvi klasi (cezoceanski let) in ~25x v poslovnem razredu (spet daljsi, neredko cezoceanski leti).
Precej je odvisno od prevoznika, letala, vcasih pa tudi srece. Pri nekaterih prevoznikih so razlika manjse, pri nekateri velike. Na splosno pa je trend zadnjih let, da se poslovni razred izboljsuje, prvi pa pocasi izumira. Ampak kljucna razlika med prvim in poslovnim razredom je se vedno individualnost. V poslovnem razredu te ne bodo vprasali, sir, how did you plan your flight oz. je individualnost nekaj normalnega, ampak ti bodo v vecini primerov servirali sicer precej boljso hrano tako nekako kot v ekonomskem razredu, cattle style, lol. Pa sedez/postla je obicajno malenkost vecji/sirsi/udobnejsi. Hrana/pijaca je v prvem se boljsa, ampak to spet varira. Tudi lounge je za prvo klaso pogosto obcutno boljsi od le teh za poslovni razred. Nekje imas vkljucene take reci kot so masaza, limo prevoz od/do hotela pred/po letu oz. do letala. Tudi spremstvo po letaliscu sem ze dobil, da mi ni bilo treba iskati. Itd. Itd. Osebno se mi zdi let v ekonomskem razredu suffer, v poslovnem je okay, v prvem pa se da kar uzivati, lol.
[/quote]
Ekonomski razred je za komunajzarje. 😉
Če si ti kdaj letel v 1. razredu, sem jaz letel na Mars. Mogoče 1. razred v Polju, tam itak vsi letijo… 😉
Niti malo jima nisem fouš. Verjetno sta sposobna, inteligentna, povrh vsega pa sta se znašla ob pravem času na pravem mestu.
Pri vsem tem denarju pa me zanima, če sploh imata kaj od življenja? Ga znata uživat, ali je njuno življenje ena sama tekma in en sam boj za naprej? So stvari, ki so pomembnejše od denarja in uspeha.
Vsaka stvar, ki jo koristi množica ljudi je vredna toliko, kot ta množica ljudi zanjo da. Simpl logika. Popularna stvar bo prinesla ogromno dobička – čisto transparetnega in legalnega.
Veš koliko biznisov trenutno obstaja na svetu? Misliš, da mora čisto vsaka dejavnost zdraviti raka, da je vredna svojega denarja?
10 milijonov ljudi je danes 10 minut igralo malo kjut zabavno aplikacijo, ne poznaš njihovih zgodb, njihovih situacij. Ne veš koliko ljudi si je z njo skrajšalo čas, razvedrilo dan,… 10 milijonov ljudi je danes 10 minut uživalo
Če ti neke stvari ne koristiš ali se ti zdi neumna – ni rečeno, da je tvoje mnenje edino pravilno.
Razlika med poletom v prvem in poslovnem razredu?
Hmmm, ko sem ravno v teh vodah. V zadnjih 4 letih sem ~15x letev v prvi klasi (cezoceanski let) in ~25x v poslovnem razredu (spet daljsi, neredko cezoceanski leti).
Precej je odvisno od prevoznika, letala, vcasih pa tudi srece. Pri nekaterih prevoznikih so razlika manjse, pri nekateri velike. Na splosno pa je trend zadnjih let, da se poslovni razred izboljsuje, prvi pa pocasi izumira. Ampak kljucna razlika med prvim in poslovnim razredom je se vedno individualnost. V poslovnem razredu te ne bodo vprasali, sir, how did you plan your flight oz. je individualnost nekaj normalnega, ampak ti bodo v vecini primerov servirali sicer precej boljso hrano tako nekako kot v ekonomskem razredu, cattle style, lol. Pa sedez/postla je obicajno malenkost vecji/sirsi/udobnejsi. Hrana/pijaca je v prvem se boljsa, ampak to spet varira. Tudi lounge je za prvo klaso pogosto obcutno boljsi od le teh za poslovni razred. Nekje imas vkljucene take reci kot so masaza, limo prevoz od/do hotela pred/po letu oz. do letala. Tudi spremstvo po letaliscu sem ze dobil, da mi ni bilo treba iskati. Itd. Itd. Osebno se mi zdi let v ekonomskem razredu suffer, v poslovnem je okay, v prvem pa se da kar uzivati, lol.
[/quote]
Ekonomski razred je za komunajzarje. 😉
Če si ti kdaj letel v 1. razredu, sem jaz letel na Mars. Mogoče 1. razred v Polju, tam itak vsi letijo… 😉
[/quote]
Cemu cudenje, da ti s komunajzarskim razmisljenjem ne potegne dlje od ekonomskega razreda? In seveda si od prvega razreda na medcelinskih poletih oddaljen tiliko kot jaz do poleta na Mars, lol. Skozi poslovni razred se vsaj sprehodis tistih nekaj metrov do tja kjer ti je mesto. V prvega pa te zal niti pospejat ne pustijo. Ves, da je tam kjer se za predjed servira kaviar in Dom Perignon, ce je letalska druzba vredna svoje cene, spi v pijami, na wc pa hodi v cepatah. Si mislis, a? Pa caj v porcelanu, lol. Samo to ni za vsakega. Si je treba zasluzit. Tako ali drugace. Loginova razumeta. Zato sta se iz vasega zaprtega oddelka tudi spokala, tako kot jaz. Komunajzarji pa nadaljujete s kopanjem lastne jame. Hahaha
Ekonomski razred je za komunajzarje. 😉
Če si ti kdaj letel v 1. razredu, sem jaz letel na Mars. Mogoče 1. razred v Polju, tam itak vsi letijo… 😉
[/quote]
Cemu cudenje, da ti s komunajzarskim razmisljenjem ne potegne dlje od ekonomskega razreda? In seveda si od prvega razreda na medcelinskih poletih oddaljen tiliko kot jaz do poleta na Mars, lol. Skozi poslovni razred se vsaj sprehodis tistih nekaj metrov do tja kjer ti je mesto. V prvega pa te zal niti pospejat ne pustijo. Ves, da je tam kjer se za predjed servira kaviar in Dom Perignon, ce je letalska druzba vredna svoje cene, spi v pijami, na wc pa hodi v cepatah. Si mislis, a? Pa caj v porcelanu, lol. Samo to ni za vsakega. Si je treba zasluzit. Tako ali drugace. Loginova razumeta. Zato sta se iz vasega zaprtega oddelka tudi spokala, tako kot jaz. Komunajzarji pa nadaljujete s kopanjem lastne jame. Hahaha
[/quote]
Pozabljaš še, da je v prvem razredu na voljo tudi tuš :). Jasno, komercialni let lena A380:
Ekonomski razred je za komunajzarje. 😉
Če si ti kdaj letel v 1. razredu, sem jaz letel na Mars. Mogoče 1. razred v Polju, tam itak vsi letijo… 😉
[/quote]
Cemu cudenje, da ti s komunajzarskim razmisljenjem ne potegne dlje od ekonomskega razreda? In seveda si od prvega razreda na medcelinskih poletih oddaljen tiliko kot jaz do poleta na Mars, lol. Skozi poslovni razred se vsaj sprehodis tistih nekaj metrov do tja kjer ti je mesto. V prvega pa te zal niti pospejat ne pustijo. Ves, da je tam kjer se za predjed servira kaviar in Dom Perignon, ce je letalska druzba vredna svoje cene, spi v pijami, na wc pa hodi v cepatah. Si mislis, a? Pa caj v porcelanu, lol. Samo to ni za vsakega. Si je treba zasluzit. Tako ali drugace. Loginova razumeta. Zato sta se iz vasega zaprtega oddelka tudi spokala, tako kot jaz. Komunajzarji pa nadaljujete s kopanjem lastne jame. Hahaha
[/quote]
Verjamem, da si (ko to pišeš) v šlapah in pižami, ne verjamem pa, da vam na zaprtem oddelku servirajo Dom Perignon… 😉
Zdaj se ocitno ukvarjata z novim biznisom:
http://www.manifestacija.com
Cena je ulala. Me prav zanima, kdo se bo prijavil.
Ekonomski razred je za komunajzarje. 😉
Če si ti kdaj letel v 1. razredu, sem jaz letel na Mars. Mogoče 1. razred v Polju, tam itak vsi letijo… 😉
[/quote]
Cemu cudenje, da ti s komunajzarskim razmisljenjem ne potegne dlje od ekonomskega razreda? In seveda si od prvega razreda na medcelinskih poletih oddaljen tiliko kot jaz do poleta na Mars, lol. Skozi poslovni razred se vsaj sprehodis tistih nekaj metrov do tja kjer ti je mesto. V prvega pa te zal niti pospejat ne pustijo. Ves, da je tam kjer se za predjed servira kaviar in Dom Perignon, ce je letalska druzba vredna svoje cene, spi v pijami, na wc pa hodi v cepatah. Si mislis, a? Pa caj v porcelanu, lol. Samo to ni za vsakega. Si je treba zasluzit. Tako ali drugace. Loginova razumeta. Zato sta se iz vasega zaprtega oddelka tudi spokala, tako kot jaz. Komunajzarji pa nadaljujete s kopanjem lastne jame. Hahaha
[/quote]
Če jima komunajzerski telekom in njegovi hlapci ne bi naklonili neskončne vsote, za katero bi morali nekateri že dolgo gniti v arestu, potem jima tudi prvi razred na poletih ne bi pripadal. Tolko o tem!