Izklop storitev – T-2
Pozdravljeni.
Zanima me, ali je med vami kakšen ekspert, ki bi mi znal po domače, na kratko obrazložiti na koga se lahko obrnem v primeru naših težav.
Pred kakšnim letom smo se odločili za novega ponudnika telekomunikacijskih storitev, in sicer za T-2. Že od samega začetka pa imamo z njimi le nenehne težave in nič drugega. Namreč, internetna povezava je izredno slaba (plačujemo za hitrost 10/2, povezavo pa imamo ob vsakem preverjanju hitrosti le cca. 7 mb – maximalno, pa še to v primeru, da sta televiziji ugasnjeni). Televiziji imamo priklopljeni 2 – rečeno nam je bilo, da bosta brez problema delovali – svoje televizije s partnerjem ne gledava že cca. pol leta (zagotovo še več), saj enostavno ne gre. Ne dela najina televizija, ne dela televizija tašče in tasta, potem pa da o internetu sploh ne govorim. Zadnji mesec se dogaja še to, da Wi-fi deluje cca. 5 min, nato javi napako, tako da si primoran vsaj wi-fi resetirati, včasih pa kar cel rutar.
Na t-2 kličemo najmanj 3x na teden in vsakič je ista zgodba – nekaj pretipkajo, resetirajo in zadeva deluje (zopet le nekaj časa – cca. uro, 2 ure). Iz Telekoma so nam že najmanj dvakrat opravili meritve, vendar nismo dobili nikakršnih konkretnih povratnih informacij, kaj se sploh dogaja oziroma kakšno je stanje.
Danes pa je stvar šla še korak dlje. Nekje ob polnoči so nam brez kakršnegakoli opozorila oziroma vednosti preprosto izklopili storitve. Naj omenim, da so vse položnice plačane, nismo ničesar dolžni, niti nismo ničesar podpisali na to temo. Sedaj pa od nas zahtevajo še 20€ za vnovični vklop storitev?!! Tukaj se ne gre za denar, ampakhalo? Izklop storitev brez vednosti? Brez opozorila?
Res da smo mnogokrat tudi mi “zagrozili” (če lahko tako rečem) T-2, da se bomo prestavili drugam, če ne uredijo zadev, vendar nismo podali nikakršne pisne zahteve ali podpisali karkoli, na podlagi česar bi nam lahko izklopili storitve.
Sedaj pa ne vem več na koga se še lahko obrnemo – klicali smo že na tržni inšpektorat (škoda našega časa, saj ne prideš niti do besede), na AKOS (pridobili ogromno informacij ampak nič kaj uporabnega), T-2 (katastrofa kot ponavadi – ali 20€ za priklop ali 100€ za predčasno prekinitev pogodbe), …
Vsekakor bomo pogodbo prekinili predčasno, vendar me kljub temu zanima na podlagi česa lahko operater izklopi storitve brez podpisa, brez obvestila, brez česarkoli? Ali ni to protizakonito?
Najlepša hvala za pomoč in lp!
Poskusi problem predstaviti še na T-2 forumu. Napiši kaj se dogaja, da bo v pomoč še ostalim.
https://t-2.rula.net/viewforum.php?f=7
Predlagam, da za nasvet vprašaš še koga pravno bolj podkovanega.
Odvisno, kaj hočeš: Delujočo storitev, ali prekinitev pogodbe.
Če je res vse plačano, bi jim na tvojem mestu poslal dopis, da odklop storitev smatram kot odpoved pogodbe z njihove strani.
Zato zahtevam izplačilo pogodbene kazni in vračilo ustreznenega % plačil za storitve, ki niso delovale, kot bi morale.
Priloži karkoli imaš za podporo tvojih trditev o nedelovanju (onemegočena storitev, seznam klicev, meritve hitrosti…) in navedi rok, v katerem morajo ugoditi zahtevku.
Preberi pogodbo. Poglej, kakšne so tvoje obveznosti in kako je definirana hitrost. Zagotavljati morajo min. hitrost, ki je lahko le npr. le 30% maximalne (nazivne paketa).
Če hočeš kaj doseči, rabiš dobre živce. Bodi vztrajna in tečna, vendar ostani na vljudni strani.
Ne sprejmi njihovega 1. odgovora, če z njim nisi zadovoljna.
Forum je zaprt za komentiranje.