Izkoristila bi vavčerje – a okužbe naraščajo
Krava, zakaj pa vlada ni vedela, da bo jeseni drugi val in je izdala bone do decembra?
[/quote]
Dejte mal vklopit pamet. Boni niso bili izdani da se imate vi lepo, ampak da se denar na hitro prelije v točno določen segment turizma. Hoteli so na hitro povečat potrošnjo.
Pričakovalo se je da bo največ unovčitev poleti tam do konca septembra.Nikoli ni bilo pričakovano da se vsi unovčijo.
Drugač pa so vedeli že maja da bo jeseni drugi val. Vsakemu, ki zna uporabljat logično sklepanje je bilo jasno, da bo.
Najbrž sedaj ne bodo na veliko zapirali.
Zapreti bi morali mejo s Hrvaško poleti (vsaj en mesec prej) in bi bilo sedaj čisto znosno.
V toplicah je možnost okužbe , seveda je. V bazenih, v jedilnicah. Kako in koliko razkužujejo sobe?
[/quote]
Nič ne razkužujejo – še brisač ne menjajo vsak dan…
Izkušnja osebe, ki je bivala v toplicah, 4 zvezdice pri nas ( Terme Radenci – spet Sava hotels ). 4-zvezdični hotel zahteva določen standard, to je menjava brisač vsak dan, čiščenje kopalnice vsak dan, praznjenje košev vsak dan. Da o tem, da se mora gost v moker kopalni plašč zavijat, ki ga nima kje posušiti vsak dan, da ne dobiš drugega po 2eh dneh, kot včasih.Oseba je bila 3 dni brez svežih brisač. In na recepciji ji reče, da ni dobila, ker tega ni zahtevala na recepciji – pa tega ni nihče povedal ob prijavi (!!!!)
Je šel ta znanec vprašat na recepcijo, če ne menjajo brisač – da je to včasu korone osnovni higienski standard in da kaj se to pravi. Pa so mu na recepciji rekli, da je kot gost dolžan povedat, če hoče menjavo brisač ali ne – da na tri nove brisače – praktično gost, ki pride zapravit bon se celi čas ( torej nekje ravno tri dni en bon) briše v eni in isti dve brisači in oblači en in isti kopalni plašč – pa 4 zvezdice (!). Kot da ni še dovolj: na en obisk samo en kopalni plašč, če hočeš svežega, spet hop na recepcijo, pa doplačat (!!) za novega, svežega. Pa na recepciji nadira v stilu a si tako fina rit, da ne moreš imet dveh brisač ( eno malo in eno veliko) 4 dni?? 4-zvedični standard??
Pa a so zmešani tam v Ljubljani na sedežu Sava turizma, da dajejo taka navodila – pa čeprav šparajo pri pralnem prašku, vodi in energiji s tem in delajo cost savings na nepravem koncu. Brisača in kopalni plašč v toplicah so moker medij, gojišče bakterij, virusov in bacilov v tem primeru, splohv času širjenja Covid virusa !!, v njihovih sobah torej ni čuno, da so plesnive stene in koti po tleh, pa kopalnice imajo plesnive nespucane fuge – samo malo varekine, pa zdrgnit bi bilo treba. Je znanec vse poslikal. Zrelo za prijavo na NIJZ, iinšpekcijo in še kam.
Ni nobena dolžnost gosta, da mora hodit fehtat na recepcijo za svežo brisačo naslednji dan, pa kopalnico tudi morajo počistit na dnevni ravni, pa koše spraznit. v 4 zvezdičnem hotelu. Zakaj? Ker je prišel na bone in je zanj to dobro ? Pa jebela mast no. So gostej, ki so videli že pol sveta, pa pridejo v tako stanje 4 zvezdic no. To ni noben vzdrževan higienski standard! Pa saj to koneckoncev ni potniška ladja z okuženimi s Covid sredi morja, ko jim niso pucali nič niti brisač nosili – a bi jim še najraje hrano pred vrata na pladju ruknili, ali kaj? 4 zvezdice se grejo. Kako jih lahko sloh še imajo na tako nevzdrževane, plesnive sobe, stene pa tudi niso bile prebarvane že leta – polno madežev od krvnih flekov in drugih flekov, veliki žužki po stenah in po preprogi. Fuj – nikakor niso vredni tistih cen, po katerih se tržijo za te 4 zvezdice.
Edino, kar je bilo OK , pesrta prehrana in prijazni natakarji v tem strežnem delu. Samo to. Ostalo pa pod kritiko, za zapret, tudi WCji na bazenskih delih obupno smrdeli po urinu naprimer, bademajstra nikjer na spregledu v dopoldanskem času okoli bazenov…. – Anthony Melchiorri bi tak hotel zaradi takih nastanitvenih pogojev zaprl in prijavil inšpekciji.
Nič ne razkužujejo – še brisač ne menjajo vsak dan…
Izkušnja osebe, ki je bivala v toplicah, 4 zvezdice pri nas ( Terme Radenci – spet Sava hotels ). 4-zvezdični hotel zahteva določen standard, to je menjava brisač vsak dan, čiščenje kopalnice vsak dan, praznjenje košev vsak dan. Da o tem, da se mora gost v moker kopalni plašč zavijat, ki ga nima kje posušiti vsak dan, da ne dobiš drugega po 2eh dneh, kot včasih.Oseba je bila 3 dni brez svežih brisač. In na recepciji ji reče, da ni dobila, ker tega ni zahtevala na recepciji – pa tega ni nihče povedal ob prijavi (!!!!)
Je šel ta znanec vprašat na recepcijo, če ne menjajo brisač – da je to včasu korone osnovni higienski standard in da kaj se to pravi. Pa so mu na recepciji rekli, da je kot gost dolžan povedat, če hoče menjavo brisač ali ne – da na tri nove brisače – praktično gost, ki pride zapravit bon se celi čas ( torej nekje ravno tri dni en bon) briše v eni in isti dve brisači in oblači en in isti kopalni plašč – pa 4 zvezdice (!). Kot da ni še dovolj: na en obisk samo en kopalni plašč, če hočeš svežega, spet hop na recepcijo, pa doplačat (!!) za novega, svežega. Pa na recepciji nadira v stilu a si tako fina rit, da ne moreš imet dveh brisač ( eno malo in eno veliko) 4 dni?? 4-zvedični standard??
Pa a so zmešani tam v Ljubljani na sedežu Sava turizma, da dajejo taka navodila – pa čeprav šparajo pri pralnem prašku, vodi in energiji s tem in delajo cost savings na nepravem koncu. Brisača in kopalni plašč v toplicah so moker medij, gojišče bakterij, virusov in bacilov v tem primeru, splohv času širjenja Covid virusa !!, v njihovih sobah torej ni čuno, da so plesnive stene in koti po tleh, pa kopalnice imajo plesnive nespucane fuge – samo malo varekine, pa zdrgnit bi bilo treba. Je znanec vse poslikal. Zrelo za prijavo na NIJZ, iinšpekcijo in še kam.
Ni nobena dolžnost gosta, da mora hodit fehtat na recepcijo za svežo brisačo naslednji dan, pa kopalnico tudi morajo počistit na dnevni ravni, pa koše spraznit. v 4 zvezdičnem hotelu. Zakaj? Ker je prišel na bone in je zanj to dobro ? Pa jebela mast no. So gostej, ki so videli že pol sveta, pa pridejo v tako stanje 4 zvezdic no. To ni noben vzdrževan higienski standard! Pa saj to koneckoncev ni potniška ladja z okuženimi s Covid sredi morja, ko jim niso pucali nič niti brisač nosili – a bi jim še najraje hrano pred vrata na pladju ruknili, ali kaj? 4 zvezdice se grejo. Kako jih lahko sloh še imajo na tako nevzdrževane, plesnive sobe, stene pa tudi niso bile prebarvane že leta – polno madežev od krvnih flekov in drugih flekov, veliki žužki po stenah in po preprogi. Fuj – nikakor niso vredni tistih cen, po katerih se tržijo za te 4 zvezdice.
Edino, kar je bilo OK , pesrta prehrana in prijazni natakarji v tem strežnem delu. Samo to. Ostalo pa pod kritiko, za zapret, tudi WCji na bazenskih delih obupno smrdeli po urinu naprimer, bademajstra nikjer na spregledu v dopoldanskem času okoli bazenov…. – Anthony Melchiorri bi tak hotel zaradi takih nastanitvenih pogojev zaprl in prijavil inšpekciji.
[/quote]
Lažeš na dolgo in počez! Že več kot 20let velja v hotelih, da ti brisačo zamenjajo na zahtevo in imajo napisana pravila kako jo odložiš, da sobarica ve, da želiš novo!
Ko gre primitivc v hotel je pa tako kot ti pišeš!
Zakaj sem jaz kravetina? Vsi imamo 12 mesecev na leto in odmerjen dopust. Samo eni ste tako pomembni, da firma brez vas ne more. Ne zmerjaj mene, če se ne znaš postaviti za svoje pravice. Moč besede pokaži tam, kjer boš dosegla svojo pravico in ne z zmerjanjem na monu.
Smešni ste z vašim vpitjem, da ste bili v službi. Imaš najmanj 20 dni dopusta, to moraš urediti z delodajalcem. Misliš da moj šef hodi okoli in nam ponuja termine? Vsakič ko vprašam joka, koliko je dela.
Bogi tvoji otroci, da v celem poletju nimaš enega tedna časa zanje. Žalostno.
[/quote]
Turistični in gostinski delavci od začetka maja do konec avgusta ne dobimo dopusta. Vsaj večina! Tud, če se šefu vržeš pred noge. Še bolniško težko dobiš ….
Samo toliko, da veš eni si lahko dopust privoščimo šele jeseni. Žal.
Turistični in gostinski delavci od začetka maja do konec avgusta ne dobimo dopusta. Vsaj večina! Tud, če se šefu vržeš pred noge. Še bolniško težko dobiš ….
Samo toliko, da veš eni si lahko dopust privoščimo šele jeseni. Žal.
[/quote]
Je potrebno zdaj vse hotele zapreti, da se vsi turistični delavci spočijejo.
Jaz nisem bila na nobeni Hrvaški, ampak v službi, kravetina, da si ti lahko namakala svojo pokvarjeno rit! In poleti in septembra se na obali postelje ni dalo dobit, razen v najdražjih hotelih! To je tako, kot bi vam nekdo za rojstni dan podaril bon, ki velja do konca leta – ampak ups, ne. Državljani bi morali imeti vso pravico izkoristiti bone takrat, kot je veljavnost na njem! Če so pa izredne razmere, naj pa veljavnost podaljšajo! Ampak glavno, da ste ve prišle na svoj račun, za preostali svet vas pa briga.
[/quote]
Tvoj problem ni pomanjkanje namestitev ampak ti nimaš denarja zanje!!!!
Dejte mal vklopit pamet. Boni niso bili izdani da se imate vi lepo, ampak da se denar na hitro prelije v točno določen segment turizma. Hoteli so na hitro povečat potrošnjo.
Pričakovalo se je da bo največ unovčitev poleti tam do konca septembra.Nikoli ni bilo pričakovano da se vsi unovčijo.
Drugač pa so vedeli že maja da bo jeseni drugi val. Vsakemu, ki zna uporabljat logično sklepanje je bilo jasno, da bo.
[/quote]
Bingo!
Mar jim je za ljudi, glavno da se troši in “biznis laufa”.
Lažeš na dolgo in počez! Že več kot 20let velja v hotelih, da ti brisačo zamenjajo na zahtevo in imajo napisana pravila kako jo odložiš, da sobarica ve, da želiš novo!
Ko gre primitivc v hotel je pa tako kot ti pišeš!
[/quote]
Ne obtožuj, ker nimaš nobene pravice. Vse je res. A si iz Save morda?
Po tvojem napisanem sodeč , verjetno nisi izkusil/a kaj več kot sobe takih slovenskih hotelov; vsepovsod po svetu drugje ti v 4 zvedičnem standardu zamenjajo brisačo vsak dan – to je pravilo, pogoj! Tudi pogoj, da 4 zvezdice imajo.
Pravilo po hotelskih nastanitvah, vendar predvsem z vidika “we care, save our planet ipd”, pa je, da je brisača v hotelski sobi za zamenjat, ko jo gost pusti odloženo na tleh ali na robu tuš kadi ali v notranjosti bane. Če pustiš viseti na obešalniku, jo boš še uporabil. So tudi nalepljena obvestila s tem pojasnilom drugod po kopalnicah, brez skrbi. Če bi kdaj izkusil/a, bi vedela:
Sicer pa vklopi logiko – v času korona virusa, ko je treba biti še toliko bolj pazljiv v takih javnih nastanitvah mokra brisača nekaj dni ena in ista, je absurd :). Ne gre za nobeno preseravanje, ampak je nuja v primeru zagotavljanja dodatnih preventivnih pogojev v takih izrednih razmerah v javnih nastanitvah!
In čiščenje kopalnice in praznjenje koša tudi. Vsak dan!
Primitivka/ec si samo ti – ker iz naslonjača domačega zavetja druge obtožuješ za nekaj, kar pojma nimaš.
Ne obtožuj, ker nimaš nobene pravice. Vse je res. A si iz Save morda?
Po tvojem napisanem sodeč , verjetno nisi izkusil/a kaj več kot sobe takih slovenskih hotelov; vsepovsod po svetu drugje ti v 4 zvedičnem standardu zamenjajo brisačo vsak dan – to je pravilo, pogoj! Tudi pogoj, da 4 zvezdice imajo.
Pravilo po hotelskih nastanitvah, vendar predvsem z vidika “we care, save our planet ipd”, pa je, da je brisača v hotelski sobi za zamenjat, ko jo gost pusti odloženo na tleh ali na robu tuš kadi ali v notranjosti bane. Če pustiš viseti na obešalniku, jo boš še uporabil. So tudi nalepljena obvestila s tem pojasnilom drugod po kopalnicah, brez skrbi. Če bi kdaj izkusil/a, bi vedela:
Sicer pa vklopi logiko – v času korona virusa, ko je treba biti še toliko bolj pazljiv v takih javnih nastanitvah mokra brisača nekaj dni ena in ista, je absurd :). Ne gre za nobeno preseravanje, ampak je nuja v primeru zagotavljanja dodatnih preventivnih pogojev v takih izrednih razmerah v javnih nastanitvah!
In čiščenje kopalnice in praznjenje koša tudi. Vsak dan!
Primitivka/ec si samo ti – ker iz naslonjača domačega zavetja druge obtožuješ za nekaj, kar pojma nimaš.
[/quote]
In še pomemben podatek. sobarica ni vedela, da je treba brisačo zamenjat, ker je ni videla, ker niti 3 dni ni v sobo stopila. A je ta hotel torej kot potniška ladja z okuženimi sredi morja, ali kako?
Ni dožnost gosta, ki pride korisit sedaj storitve, da mora na recepciji prosit, da mu hodijo vsak dan zamenjat mokre brisače, pa koš spraznit, pa kopalnico morda počistit – dolžnost hotela je , da to redno izvaja -to je osnovni higienski minimum in spoštovanje predpisov za zagotavljanje tega higienskega standarda. Je pa seveda res dolžnost gosta, če ne želi, da ga motijo in ne menjajo brsač, ne čistijo tiste dni ko je noter, da mu nihče ne vstopa, da to pove na recepciji ob prijavi ja. Tako se to počne v tujini 🙂
Ne obtožuj, ker nimaš nobene pravice. Vse je res. A si iz Save morda?
Po tvojem napisanem sodeč , verjetno nisi izkusil/a kaj več kot sobe takih slovenskih hotelov; vsepovsod po svetu drugje ti v 4 zvedičnem standardu zamenjajo brisačo vsak dan – to je pravilo, pogoj! Tudi pogoj, da 4 zvezdice imajo.
Pravilo po hotelskih nastanitvah, vendar predvsem z vidika “we care, save our planet ipd”, pa je, da je brisača v hotelski sobi za zamenjat, ko jo gost pusti odloženo na tleh ali na robu tuš kadi ali v notranjosti bane. Če pustiš viseti na obešalniku, jo boš še uporabil. So tudi nalepljena obvestila s tem pojasnilom drugod po kopalnicah, brez skrbi. Če bi kdaj izkusil/a, bi vedela:
Sicer pa vklopi logiko – v času korona virusa, ko je treba biti še toliko bolj pazljiv v takih javnih nastanitvah mokra brisača nekaj dni ena in ista, je absurd :). Ne gre za nobeno preseravanje, ampak je nuja v primeru zagotavljanja dodatnih preventivnih pogojev v takih izrednih razmerah v javnih nastanitvah!
In čiščenje kopalnice in praznjenje koša tudi. Vsak dan!
Primitivka/ec si samo ti – ker iz naslonjača domačega zavetja druge obtožuješ za nekaj, kar pojma nimaš.
[/quote]
In kaj ima mokra brisača s korono ?
Dajte norci že nehat gledat TV, ker vas je vedno več zblaznelih in paranoičnih.
In še pomemben podatek. sobarica ni vedela, da je treba brisačo zamenjat, ker je ni videla, ker niti 3 dni ni v sobo stopila. A je ta hotel torej kot potniška ladja z okuženimi sredi morja, ali kako?
Ni dožnost gosta, ki pride korisit sedaj storitve, da mora na recepciji prosit, da mu hodijo vsak dan zamenjat mokre brisače, pa koš spraznit, pa kopalnico morda počistit – dolžnost hotela je , da to redno izvaja -to je osnovni higienski minimum in spoštovanje predpisov za zagotavljanje tega higienskega standarda. Je pa seveda res dolžnost gosta, če ne želi, da ga motijo in ne menjajo brsač, ne čistijo tiste dni ko je noter, da mu nihče ne vstopa, da to pove na recepciji ob prijavi ja. Tako se to počne v tujini 🙂
[/quote]
V času korone sobarice v sobe med bivanjem gostov ne vstopajo. Na koncu čistijo in razkužujejo. Sveže brisače dobiš na recepciji, če jih rabiš. Lahko naročiš menjavo posteljnine ali kopalnega plašča. To so covid ukrepi, so tam objavljeni, so nas na recepciji opozorili, pa tudi povsod po hotelu to piše.
In še pomemben podatek. sobarica ni vedela, da je treba brisačo zamenjat, ker je ni videla, ker niti 3 dni ni v sobo stopila. A je ta hotel torej kot potniška ladja z okuženimi sredi morja, ali kako?
Ni dožnost gosta, ki pride korisit sedaj storitve, da mora na recepciji prosit, da mu hodijo vsak dan zamenjat mokre brisače, pa koš spraznit, pa kopalnico morda počistit – dolžnost hotela je , da to redno izvaja -to je osnovni higienski minimum in spoštovanje predpisov za zagotavljanje tega higienskega standarda. Je pa seveda res dolžnost gosta, če ne želi, da ga motijo in ne menjajo brsač, ne čistijo tiste dni ko je noter, da mu nihče ne vstopa, da to pove na recepciji ob prijavi ja. Tako se to počne v tujini 🙂
[/quote]
V enem drugem hotelu, ravno tako od save, smo bili obvesceni o menjavah brisac,kopalnih plascev in vsem ob sami prijavi. In ce gres 10x na dan mim recepcije ti tud koronca ups kronca ne pade iz glave, ce jezik stegnes tam,kjer ima svoj namen.
Drugace se nism slisala, da se korona zdaj se po brisacah seli, sem mislila da sam skace iz enega na drugega na metru in pol visine,pa od enajstih zvecer do petih zjutraj tud nizje.
V času korone sobarice v sobe med bivanjem gostov ne vstopajo. Na koncu čistijo in razkužujejo. Sveže brisače dobiš na recepciji, če jih rabiš. Lahko naročiš menjavo posteljnine ali kopalnega plašča. To so covid ukrepi, so tam objavljeni, so nas na recepciji opozorili, pa tudi povsod po hotelu to piše.
[/quote]
Ne zavajaj z neresnico. To je izključno neka domena hotela, ne pa pravilo po MNIJZju, ko hotel mora zagotavljat čisto in svžo brisačo – če se niti na lotri radiatorja ne more posušit, ker to ni mogoče za čas bivanja gosta ! Če bi bilo to res, kar ti pišeš, da sobarice ne vstopajo in da se ne menja brisač za čas bivanja, bi bilo na pultu receptorja ob prijavi gosta to tako napisano. Ni NIJZ tega predpisal, da v hotelih sobarice ne smejo vstopati za čas bivanja gosta in da se ne menja brisač, ne čisti kopalnic in ne prazni košev! Dajte nehat zavajat z nekimi zadevami, ki so izključno na račun šparanja vode, elektrike in pralčnih sredstev in nezagotavljanja higienskega standarda, sploh ki v času korone v javnih nastanitvah.
Brisače morajo bit na voljo sveže in suhe vsak dan po predpisanem standardu higiene za določeno kategorijo nastanitve – ker so mokre brisače gojišče bakterij in virusov.
V enem drugem hotelu, ravno tako od save, smo bili obvesceni o menjavah brisac,kopalnih plascev in vsem ob sami prijavi. In ce gres 10x na dan mim recepcije ti tud koronca ups kronca ne pade iz glave, ce jezik stegnes tam,kjer ima svoj namen.
Drugace se nism slisala, da se korona zdaj se po brisacah seli, sem mislila da sam skace iz enega na drugega na metru in pol visine,pa od enajstih zvecer do petih zjutraj tud nizje.
[/quote]
Ne gre za jezik stegnit, pa neko ponižnost gosta, da mora jezik stegvat na recepciji, nikakor. Imam pol svta prekruzanega, vem kaj pišem. Nisem noben presran gost, če poznam standarde hotelskih zvezdic, da ti bo jasno. 🙂 Jasno,da hotel s tem veliko vode in praška prišpara. Gre za pravilo spoštovanja standarda 4 zvezdic, ki jih imajo in v času, ko se virus širi nimajo kaj šparat na brisačah iz higienskega razloga . In ni dolžnost gosta, da fehta za to – dolćnost je samo v tem času, da POVE, da noče , da sobarica vstopa, čisti, prazni in menja brisače. da se spoštuje torej “please do not disturb” snak obešen na vratih – če ga ni kdo že speezdil in tudi tega ni na voljo v sobi 🙂 Kapiraš zdaj? 🙂
Korona je prinesla različne ukrepe in je opaziti nekoliko kaosa, tako med turističnimi delavci, kot med gosti.
Vsekakor se tukaj strinjam s komentarjem, da se je v Sloveniji ob vnovčitvi vavčerjev pokazalo, kakšni primitivci so pričakovali nadstandard prve klase ob prihodu v hotele.
Ker vodim določene postopke v več hotelih po pogodbeni zaposlitvi v več državah, poznam seveda tudi zadnje standarde kot tudi splošne standarde za hotelirstvo.
Hotel s 4 zvezdicami NIKOLI ni imel zajamčene menjave brisač in kopalnih plaščev vsakodnevno. Kopalne plašče dobiš enega po osebi za celotno bivanje v hotelu. Vedno in povsod v hotelih s 4 zvezicami ali manj moraš za dodatni kopalni plašč prositi in ga doplačati. To velja že vsaj 40 let v hotelirstvu. V hotelih s 3 zvezdicami moraš ponvadi celo prvi kopalni plašč najaviti ob rezervaciji ali prihodu v hotel in že tega doplačati.
Za menjavo brisač velja enako že vseskozi, da se zamenjajo, če jih pustiš na tleh ali na robu kadi.
Čiščenje je v nekaterih hotelih v času korone res ukinjeno, vendar ne povsod. Pri večini gostov, ki so prvič bivali v hotelih in primitivno pričakovali nadstandard je bila težava tudi glede čiščenja. Nekateri so obešali ven obešanke za “ne moti”, potem pa pozabili to odstraniti oz. obrniti. Če sobarica cel dan vidi napis “ne moti”, potem sobe ne bo pospravila. Velikokrat se zgodi tudi, da v času polne zasedenosti enostavno ni časa, da bo sobarica skakala sem in tja, včasih celo med etažami in iskala sobo, ki jo že lahko pospravi. Sobarice začnejo na enem delu hodnika in pospravljajo po redu. Večinoma morajo narediti dve do tri etaže na dan. Do malice ena, po malici druga, po opoldanski pavzi tretja etaža.
Hoteli Sava ter vsi hoteli v sklopih termalnih zdravilišč imajo vsaj eno popoldansko dežurno sobarico. Seveda je čiščenje potrebno naročiti na recepciji in včasih tudi doplačati.
Posteljnina se v hotelih menjava na 5-7 dni, odvisno od politike hotela. Ponekod je potrebno celo doplačati, večinoma v hotelih s 3 zvezdicami in manj. Vendar tudi hoteli s 4 zvezdicami niso izjema.
Različni hoteli se različno spopadajo s korono. Nikjer pa ni zaradi korone zapovedano dnevno menjavanje brisač in kopalnih plaščev samoposebi. Takšne direktive ni med splošnimi ukrepi proti koroni.
Za dodelitev zvezdic se gleda 250 kriterijev.
Menjava brisač in dnevno čiščenje (če gost to omogoči) sta tako v kategoriji 3, 4 in 5 zvezdic nujna samo, če gost zahteva oz. omogoči. Dnevno čiščenje takrat, ko sobarica pride mimo tvojih vrat, menjava brisač, če gost želi.
Dnevno menjavanje brisač in kopalnih plaščev brez doplačila pa je mogoče samo v hotelih 5 zvezdic Superior. Torej zraven 5 zvezdic še naziv superior, kar se razlikuje celo od kategorije 5 zvezdic.
V Avstriji in Nemčiji pa se pogosto zgodi, da celo v hotelih s 5 zvezdicami ne zamenjajo brisač brez doplačila, celo v superior 5 zvezdic hotelih. Ponekod dobiš kar vse brisače v sobo in jih v času bivanja mečeš v poseben koš za perilo v kopalnici. Sobarica v času tvojega bivanja samo počisti kopalnico.
Upam, da se ne bo kdo našel in hitel razlagati, da čiščenje sobe med bivanjem gosta ni enako generlanemu čiščenju in da je bil zato nezadovoljen s čiščenjem.
Glede vzglavnikov je pravilo, da se jih mora enkrat na leto kemično očistiti, v vseh kategorijah hotelov od 1 do 5 zvezdic. Nič več ali manj. Samo v hotelu s 5 zvezdicami je nujno postaviti v sobo dva vzglabnika za 1 osebo, v drugih kategorijah je dodatni vzglavnik glede na zmožnost, ponekod tudi proti plačilu mogoče dobiti.
Hotelirji, receptorji in sobarice znajo povedati, da primitivcev z vavčerji ne bodo pogrešali. Hotelom, ki imajo dovolj dohodka skozi tuje goste, bi šlo obro tudi brez vavčerjev in so jih ponekod na veliko odklanjali. Tisti, ki jim letos ne bi dobro šlo zaradi korone, pa jim tudi vavčerji ne bi pomagali. Nekateri hoteli so poskusili in ostali odprit, nekatere nastanitvene obrate so za letos zaprli lastniki že pred poletno sezono. Tale pomoč je bila bolj sizifovo delo. Na koncu bodo nezadovoljni gosti, ki so prvič sploh uspeli povohati počitnice v hotelu, pisali kritike in pritožbe in s tem nižali ocene hotelom. Kot lahko vidite iz čiste neumnosti in nevednosti, ker bontona in protokolov v hotelu ne poznajo.
Če koga zanima, kriteriji za celotno Evropo:
Če si iz stroke, s tem zapisom zelo zavajaš, upam ,da se tega zavedaš.
ne gre za nobeno in pričakovanje. Tako je. Upam, da kot “poznavalec stroke” poznaš kakšno hotelsko verigo in njihove standarde, so tudi v 4 zvezdični kategoriji , ti bo malo več jasnega in boš bolj realno pisal/a tudi tukaj.
https://corporate.cms-horwathhtl.com/wp-content/uploads/sites/2/2019/03/HTL_2019_EU_CHAINS-2.pdf
Če je čiščenje ukinjeno, kar je izrecno storejno sedaj po odločitvi hotelske verige in ne predpisu in standardu , mora to izrecno pisati na prijavnem pultu dovolj opazno in na vidnem mestu ob prijavi gosta na bivanje. Je morda NIJZ določil ta standard, da se čiščenje sob, menjava brisač in praznjenje košev ne izvaja ob bivanju več kot 2 dneva za 4 zvezdični standard 🙂 ?
Ja res je, že bilo zapisano z moje strani – brisača se zamenja, ko jo gost pusti ob robu tuša, bane ali na tleh – ampak kako bo pa sobarica sploh vedela, da jo je potrebno zamenjati, če 3 dni med gostovim npr. 6 dnevnim bivanjem noter sploh ne stopi? :D. Ni gostova dolnost, da hodi fehtat na recepcijo in stat v že tako dolgo vrsto, ko dela ponavadi v tako velikem resortu samo en receptor za vse. Je pa dolžnost tistega gosta ki NE ŽELI, da se vstopa v njegovo sobo in čisti in menja da to pove ob prijavi, ja.
V času korone pa sploh, ko se mora zagotavljati neko higieno tudi znotraj sobe , kjer bivajo gosti, ne samo zunanji prostori. Čistit kopalnico redno dnevno ( pa ne bo plesni na fugah in po kotih sobe po preprogah, ipd), pleskati redno stene ( tudi to prepdisuje stamdard!), prazniti koše dnevno v sobi – ali pa naj napiše vodstvo, da gost postavi pred vrata poln koš in umazane brisače. Tako so namreč gostje potem tudi delali v teh toplicah.
Čisto neumnost in zavajanje torej pripiši samo sebi. In ne zavajaj s takimi zapisi javnosti na forumu. Si iz Sava Turizem Dunajska Lj. morda?
Nisem bila v hotelu Sava Turizma, pa so me ob prijavi obvestili, da sobarice v sobo ne vstopajo, če želim, da mi zamenjajo brisače naj to povem na recepciji in naslednji dan bodo zamenjane. Že veliko let hodim v isti hotel, 4 zvezdice, do letos so bile brisače vsakodnevno zamenjane, če je le videla da so bile uporabljene, ne glede na to kje sem jih pustila (tudi če so bile obešene na obešalnik) Za tisti dan ko sem vedela da bo prišla menjat brisače sem pred vrata kopalnice postavila koš za smeti in tudi ta je bil izpraznjen.
Mene ta način ni motil, se mi je zdelo čisto sprejemljivo.