Izkoristila bi vavčerje – a okužbe naraščajo
Jaz pa sem imela dopust v drugi polovici junija. Vavčerjev takrat nismo koristili, ker je bilo še maja veliko nejasnosti. Za junij pa smo imeli že rezervirano.
Od takrat si kot družina nismo mogli privoščiti skupnega prostega vikenda. Načrtovali smo med jesenskimi počitnicami. Torej, da bi takrat koristili vavčerje.
A delam v domu starejših in od zaposlenih se pričakuje, da zdaj v teh časih ne gremo nikamor!
Bilo bi res skrajno grozno, da gremo npr. v Portorož ali v kake terme in prinesem virus v dom.
Torej vavčerjev sploh ne bomo mogli pokoristiti.
So jih pa lahko tisti brez služb.
Če si iz stroke, s tem zapisom zelo zavajaš, upam ,da se tega zavedaš.
ne gre za nobeno in pričakovanje. Tako je. Upam, da kot “poznavalec stroke” poznaš kakšno hotelsko verigo in njihove standarde, so tudi v 4 zvezdični kategoriji , ti bo malo več jasnega in boš bolj realno pisal/a tudi tukaj.
https://corporate.cms-horwathhtl.com/wp-content/uploads/sites/2/2019/03/HTL_2019_EU_CHAINS-2.pdf
Če je čiščenje ukinjeno, kar je izrecno storejno sedaj po odločitvi hotelske verige in ne predpisu in standardu , mora to izrecno pisati na prijavnem pultu dovolj opazno in na vidnem mestu ob prijavi gosta na bivanje. Je morda NIJZ določil ta standard, da se čiščenje sob, menjava brisač in praznjenje košev ne izvaja ob bivanju več kot 2 dneva za 4 zvezdični standard 🙂 ?
Ja res je, že bilo zapisano z moje strani – brisača se zamenja, ko jo gost pusti ob robu tuša, bane ali na tleh – ampak kako bo pa sobarica sploh vedela, da jo je potrebno zamenjati, če 3 dni med gostovim npr. 6 dnevnim bivanjem noter sploh ne stopi? :D. Ni gostova dolnost, da hodi fehtat na recepcijo in stat v že tako dolgo vrsto, ko dela ponavadi v tako velikem resortu samo en receptor za vse. Je pa dolžnost tistega gosta ki NE ŽELI, da se vstopa v njegovo sobo in čisti in menja da to pove ob prijavi, ja.
V času korone pa sploh, ko se mora zagotavljati neko higieno tudi znotraj sobe , kjer bivajo gosti, ne samo zunanji prostori. Čistit kopalnico redno dnevno ( pa ne bo plesni na fugah in po kotih sobe po preprogah, ipd), pleskati redno stene ( tudi to prepdisuje stamdard!), prazniti koše dnevno v sobi – ali pa naj napiše vodstvo, da gost postavi pred vrata poln koš in umazane brisače. Tako so namreč gostje potem tudi delali v teh toplicah.
Čisto neumnost in zavajanje torej pripiši samo sebi. In ne zavajaj s takimi zapisi javnosti na forumu. Si iz Sava Turizem Dunajska Lj. morda?
[/quote]
Kaj počneš v sobi in z brisačami, da potrebuješ dnevno čiščenje?
Jaz nisem bila na nobeni Hrvaški, ampak v službi, kravetina, da si ti lahko namakala svojo pokvarjeno rit! In poleti in septembra se na obali postelje ni dalo dobit, razen v najdražjih hotelih! To je tako, kot bi vam nekdo za rojstni dan podaril bon, ki velja do konca leta – ampak ups, ne. Državljani bi morali imeti vso pravico izkoristiti bone takrat, kot je veljavnost na njem! Če so pa izredne razmere, naj pa veljavnost podaljšajo! Ampak glavno, da ste ve prišle na svoj račun, za preostali svet vas pa briga.
[/quote]
Dej kucka umir se
Kdo ti je kriv.
Podaljsal jih bojo se zihr za pol leta ce ne let
Obdrži rezervacijo in pojdi na dopust. Tam se pa drži vseh priporočenih smernic. Bo malce drugačen dopust, ampak še vedno bo dopust:) Namesto dvigal uporabljaj stopnice, vzdržuj razdaljo. Sobe so “varna cona”, ker čistilke ne hodijo dnevno v sobo, ampak samo “upon request”.
Predvsem pa se imej lepo:)
Nič ne razkužujejo – še brisač ne menjajo vsak dan…
Izkušnja osebe, ki je bivala v toplicah, 4 zvezdice pri nas ( Terme Radenci – spet Sava hotels ). 4-zvezdični hotel zahteva določen standard, to je menjava brisač vsak dan, čiščenje kopalnice vsak dan, praznjenje košev vsak dan. Da o tem, da se mora gost v moker kopalni plašč zavijat, ki ga nima kje posušiti vsak dan, da ne dobiš drugega po 2eh dneh, kot včasih.Oseba je bila 3 dni brez svežih brisač. In na recepciji ji reče, da ni dobila, ker tega ni zahtevala na recepciji – pa tega ni nihče povedal ob prijavi (!!!!)
Je šel ta znanec vprašat na recepcijo, če ne menjajo brisač – da je to včasu korone osnovni higienski standard in da kaj se to pravi. Pa so mu na recepciji rekli, da je kot gost dolžan povedat, če hoče menjavo brisač ali ne – da na tri nove brisače – praktično gost, ki pride zapravit bon se celi čas ( torej nekje ravno tri dni en bon) briše v eni in isti dve brisači in oblači en in isti kopalni plašč – pa 4 zvezdice (!). Kot da ni še dovolj: na en obisk samo en kopalni plašč, če hočeš svežega, spet hop na recepcijo, pa doplačat (!!) za novega, svežega. Pa na recepciji nadira v stilu a si tako fina rit, da ne moreš imet dveh brisač ( eno malo in eno veliko) 4 dni?? 4-zvedični standard??
Pa a so zmešani tam v Ljubljani na sedežu Sava turizma, da dajejo taka navodila – pa čeprav šparajo pri pralnem prašku, vodi in energiji s tem in delajo cost savings na nepravem koncu. Brisača in kopalni plašč v toplicah so moker medij, gojišče bakterij, virusov in bacilov v tem primeru, splohv času širjenja Covid virusa !!, v njihovih sobah torej ni čuno, da so plesnive stene in koti po tleh, pa kopalnice imajo plesnive nespucane fuge – samo malo varekine, pa zdrgnit bi bilo treba. Je znanec vse poslikal. Zrelo za prijavo na NIJZ, iinšpekcijo in še kam.
Ni nobena dolžnost gosta, da mora hodit fehtat na recepcijo za svežo brisačo naslednji dan, pa kopalnico tudi morajo počistit na dnevni ravni, pa koše spraznit. v 4 zvezdičnem hotelu. Zakaj? Ker je prišel na bone in je zanj to dobro ? Pa jebela mast no. So gostej, ki so videli že pol sveta, pa pridejo v tako stanje 4 zvezdic no. To ni noben vzdrževan higienski standard! Pa saj to koneckoncev ni potniška ladja z okuženimi s Covid sredi morja, ko jim niso pucali nič niti brisač nosili – a bi jim še najraje hrano pred vrata na pladju ruknili, ali kaj? 4 zvezdice se grejo. Kako jih lahko sloh še imajo na tako nevzdrževane, plesnive sobe, stene pa tudi niso bile prebarvane že leta – polno madežev od krvnih flekov in drugih flekov, veliki žužki po stenah in po preprogi. Fuj – nikakor niso vredni tistih cen, po katerih se tržijo za te 4 zvezdice.
Edino, kar je bilo OK , pesrta prehrana in prijazni natakarji v tem strežnem delu. Samo to. Ostalo pa pod kritiko, za zapret, tudi WCji na bazenskih delih obupno smrdeli po urinu naprimer, bademajstra nikjer na spregledu v dopoldanskem času okoli bazenov…. – Anthony Melchiorri bi tak hotel zaradi takih nastanitvenih pogojev zaprl in prijavil inšpekciji.
[/quote]
Očitno si čistilka v službenem času.
Če si iz stroke, s tem zapisom zelo zavajaš, upam ,da se tega zavedaš.
ne gre za nobeno in pričakovanje. Tako je. Upam, da kot “poznavalec stroke” poznaš kakšno hotelsko verigo in njihove standarde, so tudi v 4 zvezdični kategoriji , ti bo malo več jasnega in boš bolj realno pisal/a tudi tukaj.
https://corporate.cms-horwathhtl.com/wp-content/uploads/sites/2/2019/03/HTL_2019_EU_CHAINS-2.pdf
Če je čiščenje ukinjeno, kar je izrecno storejno sedaj po odločitvi hotelske verige in ne predpisu in standardu , mora to izrecno pisati na prijavnem pultu dovolj opazno in na vidnem mestu ob prijavi gosta na bivanje. Je morda NIJZ določil ta standard, da se čiščenje sob, menjava brisač in praznjenje košev ne izvaja ob bivanju več kot 2 dneva za 4 zvezdični standard 🙂 ?
Ja res je, že bilo zapisano z moje strani – brisača se zamenja, ko jo gost pusti ob robu tuša, bane ali na tleh – ampak kako bo pa sobarica sploh vedela, da jo je potrebno zamenjati, če 3 dni med gostovim npr. 6 dnevnim bivanjem noter sploh ne stopi? :D. Ni gostova dolnost, da hodi fehtat na recepcijo in stat v že tako dolgo vrsto, ko dela ponavadi v tako velikem resortu samo en receptor za vse. Je pa dolžnost tistega gosta ki NE ŽELI, da se vstopa v njegovo sobo in čisti in menja da to pove ob prijavi, ja.
V času korone pa sploh, ko se mora zagotavljati neko higieno tudi znotraj sobe , kjer bivajo gosti, ne samo zunanji prostori. Čistit kopalnico redno dnevno ( pa ne bo plesni na fugah in po kotih sobe po preprogah, ipd), pleskati redno stene ( tudi to prepdisuje stamdard!), prazniti koše dnevno v sobi – ali pa naj napiše vodstvo, da gost postavi pred vrata poln koš in umazane brisače. Tako so namreč gostje potem tudi delali v teh toplicah.
Čisto neumnost in zavajanje torej pripiši samo sebi. In ne zavajaj s takimi zapisi javnosti na forumu. Si iz Sava Turizem Dunajska Lj. morda?
[/quote]
Ma si tečna.