Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Jermen v avtu pušča zoprne zvoke

Jermen v avtu pušča zoprne zvoke

V Nissanu je na desni strani v motorju jermen, ki se poganja, kadar je avto v prestavi in motor prižgan. Na jermenu je napis Nissan in pušča zelo neprijeten zvok med vožnjo, da je že prav moteče in me skrbi, kaj če se ta jermen strga. Sem že bila pri mehaniku in mi je predlagal, da naj ta jermen samo pošpricam z wd40 in bo bolje. To sem naredila, zvoj je še vedno prisoten. Bi bilo bolje, če bi zamenjala jermen in koliko približno to delo stane? Sam jermen ni videti čist, ima neke madeže podobne zarjavelosti. Zvok jermena je bolj glasen od motorja.

Dobro zalij cel motor z WD 40, nima kaj bit, imaš pa več kot odličnega mehanika.

natoči servo olje za volan…..

tudi to ja, še bolje pa je zavorno olje, naj ga polije po jermenu in bo nehal cvilit.

Avto je drugače servisiran in ne mankajo tekočine, kar sproti preverjam. Me pa zelo muči, kaj bi to bil ta zvok, WD40 ni v redu, sem ravno včeraj pošpricala in ni bilo nič bolje.

Jermen je premalo zategnjen, zato škripa in cvili. In nobenga mazanja. Jermen mora bit suh.

Saj ne cvili, gre bolj za neke vrste enakomeren ropot. Ko avto prižgem pol ulice sliši, da grem na pot in med vožnjo moram imeti radio ful na glas, da tega zoprnega zvoka ne poslušam.

Ležaj na šponarju je fuč in jermenico postran vleče. Pejd zamenjat, drgač ti bo mašina z faze skočila pa bo romp, in kišta sam še za v prešo.

jermen ponavadi cvili zaradi ohlapnosti, torej ga je treba napeti, pogosteje pa cvili zaradi starosti, ko guma otrdi in potem to cvili.
Wd ne pomaga dosti, mogoče res kratkotrajno, je pa treba špricati po naležnih površinah in ne po hrbtu jermena. Špricanje z WDjem pa pomeni tudi slabši oprijem jermena in posledično lahko še večje zdrsavanje jermena.
Kratkotrajna rešitev je tudi jermen fino zdrgniti z žajfo (milom), seveda med delovanjem motorja tako, da kos mila prisloniš na jermen po naležnih ploskvah.

Najbolje je jermen zamenjati. Dejstvo pa je tudi, da ima večina avtomobilov dva jermena, enega vidiš, drugi je pod plastičnim pokrovom zraven prvega. Če ti po špricanju cviljenje jermena ni prenehalo, lahko pomeni, da cvili skriti jermen. Ta jermen sicer ne zdrsava, ker je zobat, lahko pa je zelo star, ohlapen, razpokan, natrgan itd….to je treba takoj preveriti, saj če se ta utrga, bodo stroški popravil lahko kar konkretni.

Predlagam obisk enega, ki ve kaj dela, torej ne tega tvojega mehanika, da ti preveri stanje jermenov, starost, razpokanost, napetost in po potrebi zamenja z novimi.

včasih jermeni cvilijo tudi kmalu pa zamenjavi z novimi. Takrat so praviloma jermeni ohlapni in je potrebno ustrezno zategnit napenjalce jermena. Do tega pride, ko se nov jermen uteče in se malenkostno raztegne.

Jermen so zategnili, ko sem ga imela nazadnje na servisu. Zato sem avto peljala nazaj, povedala da je zvok še vedno prisoten in takrat mi je mehanik predlagal wd40.

Kaj zdej cvili jermen al kaj drugega ropota???

so bila dodatna pojasnila med pisanjem mojega zgornjega posta.

Obvezno preveri napenjalce jermena in jermenice, sploh če imajo sklopko. Tu se nič ne popravlja, se menja.
pojdi do mojstra, ampak ne tistega pri katerem si že bila…čimprej.

Hvala za to razlago, vendar me zanima ali je to velik strošek menjava enega ali obeh, ali kako je s tem? Koliko dela je to? Gre konkretno za Nissan Almero.

Jermen so zategnili, ko sem ga imela nazadnje na servisu. Zato sem avto peljala nazaj, povedala da je zvok še vedno prisoten in takrat mi je mehanik predlagal wd40.[/quote]

Potem je ziher napenjalec jermena. Ležaj je u piz…

Nič se ne spoznam na avte. Jaz bi se najprej pozanimala na uradnem servisu na koliko časa se menja jermen. Da ni to slučajno tisti jermen, ki se menja na 5let ali 100.000km in ki povzroči, da zariba mašina. Če sem ustrelila mimo, kar je čisto možno, pa sorry. Najboljše je na uradnem servisu popravljat, če se nič ne spoznaš- tako kot jaz.

Tač čuden zvok je, da ga ne morem opredeliti za cviljenje, niti za škripanje niti za ropot. Sliši se pa in vem da ni dobro. Avto ima tak zvok že ene pol leta, prej niti nisem tako opazila, sosedi so me opozorili, da mi nekaj škripa v avtu in da naj avto že enkrat nekam peljem. od takrat daje sem postala bolj pozorna in me je pričelo motiti.

Glej, menjavo jermenov se običajno dela na določeno število let oz. kilometrov. Ne vem koliko je star tvoj avto, ne koliko km ima…..Ko se menja, se menja VSE jermene in VSE NAPENJALCE, po potrebi še kako jermenico ( včasih delajo težave jermenice s sklopko, ki jih imajo nekateri avtomobili, za nissan ne vem).
Po taki menjavi je potem običajno mir določeno število let in km….

Zdaj, če si lani menjala vse jermene in kar je okoli tega ( po domače se temu reče veliki servis), potem se sedaj zamenja samo tisto, kar je fuč……če je od zadnjega velikega servisa preteklo precej časa in km, potem se naredi veliki servis…in se menja VSE.

cena???, pri popoldancu pol manj kot na uradnem servisu, s tem, da je vgrajen enak material.
izbira je tvoja. tako od oka….cene se vrtijo od 200 do 400 € pri popoldancih, na servisih x2…odvisno pa je od vrste avta…

če je avto recimo 5 let star, ima 60 kkm ni bil še napravljen servis, potem kar na servis, čimprej.

Ali je ta ropot močnejši, če avto nekaj časa stoji. Recimo ob veliki vlagi. Ali je zvok konstantno enako močen ali niha jakost ropota?

Povej mi točno kero Almero maš ?Model, moč motorja, letnik.

Avto naj ne bi imel velikih servisov, ker ima verigo, toda ko odprem havbo se vidi jermen. Velikega servisa ni imel nikdar, vsaj v knjižici ne piše, da bi bili potrebni. Se ogromno prevozim (prevozila skoraj celo Evropo), avto je star že 10 let, ima pa 260.000km prevoženih. Na ta avto sem zelo navajena in ga ne želim zamenjati. Hvala lepa za vse razlage.

Nissan Almera, letnik 2003, 1.8 Tekna. Ja, zvok je nekoliko bolj glasen ko je bolj mokro, pada dež. Če ga imam v leru se tudi manj sliši, kakor ko navijam obrate.

Nissan Almera, letnik 2003, 1.8 Tekna. Ja, zvok je nekoliko bolj glasen ko je bolj mokro, pada dež. Če ga imam v leru se tudi manj sliši, kakor ko navijam obrate.[/quote]

Ja pol je ziher napenjalec jermena oziroma ležaj v njem.

Almera I ali II koliko KW ali konjskih moči To gre za bencinar? ja

Polno je teh strojev. Če hočeš ti lahko pogledam ceno napenjalca, v kolikor mi posreduješ še ostale podatke

Nissan Almera, letnik 2003, 1.8 Tekna. Ja, zvok je nekoliko bolj glasen ko je bolj mokro, pada dež. Če ga imam v leru se tudi manj sliši, kakor ko navijam obrate.[/quote]

Pri nas je bilo popolnoma enako (nimamo almere), kot pišeš (moteče, cela ulica ve, kdaj greš mimo, ob vlagi – dežju glasnejše), smo zamenjali jermen in zdaj je OK.

Nissan Almera, letnik 2003, 1.8 Tekna. Ja, zvok je nekoliko bolj glasen ko je bolj mokro, pada dež. Če ga imam v leru se tudi manj sliši, kakor ko navijam obrate.[/quote]

Ja pol je ziher napenjalec jermena oziroma ležaj v njem.

Almera I ali II koliko KW ali konjskih moči To gre za bencinar? ja

Polno je teh strojev. Če hočeš ti lahko pogledam ceno napenjalca, v kolikor mi posreduješ še ostale podatke[/quote]

Podatki iz prometne:
znamka Nissan
tip: N16-P05
komercialna oznaka Almera 1.8, bencinar
delovna prostornina motorja: 1769cm
moč motorja kw: 85
tip motorja: QG18

Je potreben še kakšen podatek? Hvala za pomoč.

kupi AVTO

Kupi si ga ti, ker ga najbrž nimaš.

New Report

Close