Jezero
Všeč so mi taki temačni liki. Tudi v skandinavskih nanizankah je podobno, zelo podobno igrajo, podobna je režija, a tisto je tako super za vas.
No, meni je pa Sebastjan in tudi ostali, zelo všeč. In ne zgleda, da bi bil Golob nezadoviljen, nasprotno.
[/quote]
Meni so skandinavske všeč, ta pa ne. Ni nič podobna skandinavskim. Enostavno se vse nekam vleče, v dveh delih se še nič ni zgodilo.
Jezero je tako ali drugace zadetek v polno. Marketinska kampanja za vikat, tu se vidi, da RTV zna, ce hoce, serija pa vrhunska glede produkcijs (okej razen zvoka:)
Zadetek, ker jo gledamo, poslusamo, beremo, pisemo o njej, debatiramo na socialnih omrezjih, in se kresejo mnenja Seba ja ali ne, zvok zanic ali ok itd. Da bo RTV delal Leninov park ocitno sploh ni vec vprasanje…
Pa on je v vseh filmih isti. Samo glas ga definira, meni je njegova igra dolgočasna. Kot da bi gledali slabo kopijo njegovega očeta. Mislim,da so z izborom igralca tukaj brcnili v temo. Morali bi izbrati kakšnega igralca, ki je res dober in ki bi znal temu liku vdihniti novo življenje in novo podobo. Seba je Seba. Ne prepriča. Še vedno gledaš Sebastiana, ko gledaš Jezero. Ni odber igralec, ker ne prepriča z likom. V vseh je on on, premalo gre iz sebe v nekaj novega. On v tem primeru ubije Tarasa. Tudi če si si ga ustvaril v svoji domišljiji ob branju knjige, on s svojo igro lik ubije, ga ne nadgradi.
[/quote]
Mi je v knjigi Taras Birsa deloval čisto drugače, najbrž vidim preveč Sebastjana C.
Sem ženska, pa mi je Seba seksi ravno toliko kot šopek peteršilja:)) S tem raskavim globokim glasom me prav nič ne zrajca, ampak ravno obratno! Verjamem pa, da nisem ravno običajna ženska, na katero bi taki “alfa samci” naredili vtis. Mi je dosti bolj všeč drugačen tip moškega.
[/quote]
Ja to je pa tvoj problem. Če takih kot si ti ne bi bilo, se podpovprečni nikoli ne bi poparčkali.
Ne, nisi.
Drugače pa so vse kritike na film v prid Golobu. Knjiga je boljša, torej več izposoje v knjižnicah in večje izplačilo knjižničnega nadomestila.
Zakaj so naši pisci razvlečeni? Ker se to isto nadomestilo podeljuje glede na “dolžino” dela. Torej pač vlečeš, da si zagotoviš boljši zaslužek.
Cavazza je pa čisto ok, razen za tiste, ki se itak napajajo samo ob kritiziranju.
meni je tudi ok 🙂
edino kar me pri tej nadaljevanki moti je dinamika, ki je v resnici ni … dolgčas do konca, nič se ne dogaja, nič se ne zgodi. se sprašujem kdaj se bo v resnici začelo kaj premikat.
Golob je v pogovoru rekel, da si je Jezero predstavljal kot celovečerec v stilu “dekle z zmajevim tatujem” … no, za kaj takega pa po moje v tem življenju nima šans … s takšno ekipo res ne 🙂
Še najboljša verzija kriminalke Jezero je v zadnji Mladini!
Policist 1: Inšpektor? Kakšna sreča, da ste tukaj! Ne veva točno, kaj narediti … Sva še bolj nova, veste.
Policist 2: Vsi drugi ga pijejo na postaji.
Policist 1: Na obali smo našli frišno golo žensko truplo!
Policist 2: Z odrezano glavo! Sumiva na nenaraven vzrok smrti.
Birsa: Umor, kaj?
(Birsa je mrzlično razmišljal, kako ukrepati.)
Policist 1: Ja! Rabiva vašo neprecenljivo strokovno pomoč!
Birsa: A, že vem! Sori, fantje, ne bo šlo. Jaz sem iz ljubljanske policijske uprave, tole pa spada pod Kranj. Ni v moji pristojnosti. Lahko bi imel sitnosti.
Policist 1: Ampak …
Birsa: Žal mi je, predpisi. Pa srečno!
Sodelavka Tina v avtu: Grozno! Truplo z odrezano glavo! Mogoče bi jim pa le moral pomagati, Taras?
Birsa: Naj pokličejo tvojega dragega doktorja Krelca, da jo nazaj prišije.
(In tako se je inšpektor Birsa uspešno rešil še enega zapletenega primera.)
Ne, nisi.
Drugače pa so vse kritike na film v prid Golobu. Knjiga je boljša, torej več izposoje v knjižnicah in večje izplačilo knjižničnega nadomestila.
Zakaj so naši pisci razvlečeni? Ker se to isto nadomestilo podeljuje glede na “dolžino” dela. Torej pač vlečeš, da si zagotoviš boljši zaslužek.
Cavazza je pa čisto ok, razen za tiste, ki se itak napajajo samo ob kritiziranju.
[/quote]
Kritike gor ali dol, knjiga je boljša, čeprav se tudi knjiga malce vleče. In iz knjige so naredili katastrofalno dolgočasno nadaljevanko. Trik bi bil, ko gledaš kaj podobnega iz tujine, da se vsak del serije konča v nekem res ključnem trenutku in pusti gledalca v napetosti, pričakovanju. Tako pa ga vse mine, da bi sploh še kdaj to gledal. Ampak da ti uspe naredit takšno serijo, moraš imet dobre pisce,ki pišejo serijo ne roman. golob je pisal roman. in iz romana bi bil lahko kvečjemu dober film, tako kot je tudi sam rekel. To, kar so naredili, je en sam dolgčas. Jim je bilo očitno fajn vleči denar za vsak del serije posebej. Še 10 bi jih naredili, če bi lahko. To ti je RTV. Ko ni denarja, tarnajo, ko je, so pa razsipni.
Brala sem knjigo in mi je knjiga precej boljša od nadaljevanke.
Nadaljevanka mi je tako-tako, ampak jo bom vseeno gledala.
Moti me pa to, da ko Cavazza v nadaljevanki govori, mi vmes na misel pridejo njegove reklame za avtomobile. To je tako, kot nekaj časa nazaj, ko je bil Zrnec v vsaki drugi reklami, nastopal v več oddajah in nasploh ga je bilo preveč naenkrat na TV-ju.
Ja to je pa tvoj problem. Če takih kot si ti ne bi bilo, se podpovprečni nikoli ne bi poparčkali.
[/quote]
… je zablejala ena, ki se v momentu navlaži na en tak KLIŠE od moškega, ki hrope s hripavim basom in govori skozi nos, kot bi bil kronično prehlajen.
Če tebe rajcajo tipi, ki izgledajo kot zamorjeni sivolasi kosmati starci, hvalabogu, saj tako ostane več luštnih tipov za nas:))
V resnici pa tudi knjiga ni nek prvenec, da bi ga prevajali v svetovno uspešnico.
Je malo več kot novice v cajtengu. In na to pada folk. (vau a u Bohnu, kje to? pišuka mi smo tam žural… jaz pa na kruh lovil postrvi…. kot mulc sem tam spal na kamnih… mene je pa zgonu en miličar – mi mamo tam vikend, se res lahko to dogaja?… )
In kwa dela policija?
Je preveč napak že v knjigi. Za profije. Ker zgodba mora bit TOP za vse. Da vsi obmolknejo!
In da se.