Najdi forum

Splash Forum Avto.Over.Net Avtomobilizem JTD ali HDI

JTD ali HDI

Zanima me kateri motor je boljši glede vzdrževanja, porabe, performanc ?

Odločam se za nakup rabljenega enoprostorca v rangu C-8, Peugoet 807, Lancia Phedra, starega nekje 3-5 let do 100k KM…

Saj vem da je to isti avto – no skoraj ravno zato me zanima ali je boljši JTD pri Italjanih ali HDI pri Francozih

l.p.

Noben od teh dveh ni slab če je redno vzdrževan in ni mrzel tiščan v visoke obrate. JTD je dinamičen in neproblematičen motor, HDI pa je bolj občutljiv na kvaliteto goriva in ima malenkost nižjo porabo, ki pa lahko niha za cca pol litra če menjaš ponudnika goriva pa nekaj večje stroške vzdrževanja naj bi imel.
Vse to iz izkušenj kolegov in sodelavcev ki se vozijo s temi motorji, sam pa imam TDI.

lp,b

se pravi da je boljša izbira Lancia Phedra 2.0 JTD ali 2.2 JTD , glede na ceno je proti ostalim vsaj 10% cenejša.. vendar ima 8 letno garancijo na prerjavenje..
imate kakšne izkušnje glede tega??

Vsi ti modeli, od Peugeta do Fiata, imajo iste motorje, ne glede ali piše HDI ali JTD. V resnici so namreč vsi HDI, tudi v Lancii in Fiatu.

V transporterjih (Ducato, Jumper …) pa so v resnici vsi motorji JTD, ne gfede na napis na zadku.

A zdaj boš rekel, da je npr. v puntu HDI motor in ne JTD?
Vsaj tako te jaz zastopim…

Ne to velja za c8, p807, phedro in ulyse

JTD in HDI niti malo nista enaka motorja. Lahko primerjaš DCI in HDI. JTD je bolj zanesljiv motor, saj so jih začeli vgrajevati tudi v ople.

Zakaj naj bi bil boljši, če jih vgrajujejo v ople? Potem je hdi še boljši, saj jih vgrajujejo v suzukije, mitsubishije, jaguarje, land roverje, forde, citroene, peugeote, volvote,…??? So pa drugače oboji zelo dobri motorji.

Jtd ima šobe, ki se ne kvarijo tako kot pri DCI, turbina ni keramična in zato bolj vzdržljiva in manj občutljiva itd.

kje si pa ti dci je v debati do zdaj našel?

Mene zanima pa kaj pomeni dci, jtd in hdi.

dci- siesel comonrail injection
mjtd- multijet turbo diesel
hdi- high pressure diesel injection

ostale kratice pomenijo v bistvu isto: vbrizg goriva preko skupnega voda…

¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸ Ne prekidaj ženu dok šuti... °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

lep pzdrav meni pa je hdi crko v citroenu c 5 22 hdi sedaj ga imam na servisu bomo vidli jutri kaj bojo povedli

Sicer stara tema, ampak ja, načeloma je več ljudi bolj zadovoljnih z JTD motorji, ki so vzdržljivejši. Tista, da so jih pričeli vgrajevati v Ople pa je najverjetneje bilo mišljeno v kontekstu razvoja, saj je osnova JTD motorja vzeta iz GM-ovega. To še v času, ko sta Fiat in GM sodelovala.

Lep pozdrav, Iztok http://www.facebook.com/avtoovernet Avto.Over.Net na Facebooku http://twitter.com/#!/avtoovernet Avto.Over.Net na Twitterju http://avto.over.net/ http://iztokfranko.tumblr.com/

Osnova JTD motorja ni prav nič vzeta iz GM-ovega, ampak gre v osnovi za stari Fiatov 1910 kubični dizel še iz časov Fiata Chrome iz 80-ih. Leta 1997 je to postal prvi common rail diesel za osebne avtomobile, debitiral pa je v Alfi 156.
V času sodelovanja Fiata in GM se je finančno skrahirani OPEL prišvercal do teh motorjev z GM-ovim finančnim vložkom v Torinsko tovarno teh motorjev.

In te motorje, ki jih počasi zamenjuje nova 2-itrska verzija, imajo naslednji modeli avtomobilov:
Alfa Romeo 145
Alfa Romeo 146
Alfa Romeo 147
Alfa Romeo 156
Alfa Romeo 159
Alfa Romeo GT
Cadillac BLS
DR5
Fiat Bravo
Fiat Croma II
Fiat Doblò
Fiat Grande Punto
Fiat Marea
Fiat Multipla
Fiat Punto
Fiat Sedici
Fiat Stilo
Fiat Strada
Lancia Delta
Lancia Lybra
Lancia Musa
Opel Astra
Opel Signum
Opel Vectra C
Opel Zafira
Saab 9-3
Saab 9-5
Suzuki SX4

Saj je za PSA HDI tudi vzeta osnova XUD7 in XUD9 motorjev, ki datirata v 80-ta leta….

Skoraj vsak dizel je ob rednem (servisi na 15-20kkm) vzdrževanju in pravilni vožnji (mrzlega ne teraš, po “teranju” ne ugašaš vročega…) kr precej vzdržljiv, je pa tudi nekaj izjem (2.2 dci…)

New Report

Close