kaj je cenejše v Italiji kot pri nas
Ja, v Italiji v trgovinah tipa Lidl kupuje samo ološ. V Nemčiji isto v Aldiju. Sami črnci. Samo pri nas veljajo za normalne trgovine,
[/quote]
Daj ne smeši se no, živim v Nemčiji večina ljudi kupuje v Lidl in Aldi trgovinah, enako v Luxembourgu, Češkem…rad bi videl bogate Nemce, ki bodo razsipno kupovali v drugih dragih trgovinah, preračunajo vsak cent kje bodo kupili. 🙂
Jaz grem po fasngo enkrat mesečno. Kupujem pa nutelo, ker je čisto drugačen okus kot tista iz Millerja, testenine decco (črne in zelene), ribe v konzervah (veliko večja ponudba), pasirane paradižnike, nekaj zelenjave na katero smo se navadili in jo pri nas ni, mehčalce in pralni prašek, mozzarelo, sveže testenine, sire, čistila, zobno pasto in seveda mortadelo :))
Glede cen – kot so že zgoraj omenili, če narajmaš akcije, se splača, sicer pa so cene podobne kot pri nas. Jaz grem predvsem zaradi tega, ker kupujem izdelke, ki jih pri nas ni, oz. so tam boljši.
V Italiji ni nič ceneje, vse je dražje. Hrano lahko kupiš italijansko v Eurospinu v Sloveniji, če prišteješ še stroške goriva do Italije bo v Italiji vse bistveno dražje. V Italiji se ne izplača kupovati praktično nič.
[/quote]
This. Ce ne zivis res tik ob meji se niti slucajno ne izplaca. Pa se v temu primeru je vprasljivo.
Se spomnem pred leti, ko je folk kar drl v Eurospin na Ferneticih. Adijo pamet. Ne vem, ce imamo kje v Sloveniji bolj cigansko “trgovino”.
Sem zaposlen v Italiji in tako dnevno tam. Kar se hrane tiče jo je večina cenejše kot pri nas in boljše kvalitete. Tako pač je. Ja, res imamo tudi pri nas Eurospin a je tu hrana slabše kvalitete kot v Eurospinu v Italiji. Pri nas imamo Mercator, Tuš, Spar, Lidl, Hofer in Eurospin, medtem ko imajo tam takih trgovskih verig na desetine.
sam denimo že vrsto let kupujem zobno pasto (priznane znamke po cca 1 eur tuba), pri nas 2 do 3 eur. Kupujem tudi večino čistil, tunino, pašto, pivo, kavo. Vedno pa pogledam kake akcije imajo in določene stvari kupujem v akcijah, ker so sicer primerljive cene z našimi (tuna denimo).
aja, pa siri obvezno in večino sadja pozimi (pomaranče, mandarini), pa še kaj bi se našlo. Kupujem pa v različnih trgovinah….
so pa denimo kake reči tudi dražje v italiji…denimo kaki čokolatini ferrero jih v italiji še nisem našel po taki ceni kot kdaj pri nas, ko so v oferti.
Načeloma so zadeve dražje, AMPAK ko imajo akcije, jih imajo pa zaprav in takrat se splača nakup. Dash prašek 50{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}, kakšni Mulino Bianco izdelki, itd. Barilla je itak cenejša, Carte d’or sladoled… Kupujem rednp čez mejo ampak samo v akciji oz. zadeve, ki jih pri nas ne dobiš.
Vir tvoje statistike? Ker ta pravi drugace:
[img]https://st.ilfattoquotidiano.it/wp-content/uploads/2019/05/15/GdO-Italia-Mediobanca-990×791.jpg[/img]
[/quote]
“Ne se hecat” piše o jabolkah, ti pa o hruskah. Zato taksne razlike. “Ne se hecat” podaja podatke o tržnem deležu posameznega trgovca znotraj celotne države. Ti pa rast prometa posameznih trgovin. Neka veriga, ki ima 15{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} tržni delež (na državni ravni) seveda težko zraste za 5 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}, neko malo podjetje, ki je imelo doslej samo 5 trgovin npr., pa (če npr. odpre še eno trgovino v drugem kraju) lahko hitro poveča prodajo za 20 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}, pa bo kljub temu na ravni celotne države (tržni delež) njegova rast morda samo 0,01 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}. Lahko pa bo kljub velikemu povečanju prodaje rast njegovega tržnega deleža celo negativna, če trg raste hitreje od tega podjetja.
Jaz zahajam v Italijo po nakupih zaradi večje izbire, veliko večino izdelkov pa kupim pri nas, ker mi je bližje. Ne gledam na cene, tako da ne vem, kaj je kje ceneje. Vidim pa pri nas Italijane v trgovinah s polnimi vozički, tako da smo najbrž konkurenčni in verjetno se zaradi nekaj izdelkov, ki so onkraj meje cenejši, ne splača delati dodatnih kilometrov in izgubljati časa. No, jaz sem taka, da mi gre nakupovanje na živce – nujno zlo – zato kupim vse tam, kjer se trenutno nahajam. Opažam pa, da je v Italiji v trgovinah ob meji vedno več izdelkov za vzhodni trg. Včasih so bili made in Italy, danes pa made in Poland. Tako da je treba biti pozoren pri iskanju kvalitete.
Rileviamo lo stesso fenomeno, con velocità ed intensità più rilevanti. In ciascuno degli intervalli di anni 2008-2013 e 2013-2018 l’incremento di quota dei discount nel Paese è stato circa del 30{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}. IPLC Europe-Italia, attraverso analisi ed elaborazioni su diverse fonti, stima che l’Italia raggiungerà una quota del discount pari circa il 24,6{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}, approssimandosi al valore medio del 26{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} previsto in Europa, nel 2023, con un incremento ulteriore di circa il 30{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} tra il 2019 e il 2023.
V zadnjih petih letih se je delež diskontov povečal za 30{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}. Do leta 2023 napovedujejo 23{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} delež, medtem ko je v Evropi predviden 26{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} povprečni delež diskontnih trgovin
Imam 2 kartici Mercator-25{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} pet,sob,ned.,imam dve kartici Tuš-20{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}-50{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} torek,četrtek.Živim v Sežani in vse kupujem pri nas!?.
ne vem zakaj mi gre na smeh, ko pogosto srečam v Eurospinu s polnimi vozički znance, ki kupujejo izključno v “boljših” trgovinah in sploh nikooooli ne prestopijo praga nižjecenovcev:-)))
jaz pa cenim svoj denar in če predsednikom vlade in desusa ni nerodno, da moramo upokojenci kupovat artikle za vzhodne trge, tudi meni ni…
Test pašte od najboljše navzdol glede na kakovost/cena. Eurospin je na drugem mestu, na prvem je Lidl. Za tisto, ki se zgraža nad hrano v Eurospinu.
Bi se kar strinjal z vrstnim redom. Že kar pred nekaj časa sem opustil Barillo in nato sem naletel na tisto v Eurospinu. Od takrat hodim po pašto in nekaj čistil v Eurospin.
[/quote]
Enako! Sploh testenine za lasagne so izjemne .Dolocene stvari pac. Kumarice,vlozene aricoke, passata ,grana padano pecorino sardo,provolone, scamorza,pakirana mortadela s pistacijo, dolocena cistila pa se kaj bi se naslo eurospin.
Meni osebno najvecja natega je spar.
Imam poklicno deformacijo ekonom&primarna izobrazba zivilski tehnolog …preverim vse 😉
Md v Italiji mozarela buffala, burata cava in asti.
Coop . Olivno olje, losos, bresaola
Ko smo na dopustu juzna Italija
Eurospini imajo veliko in ugodno lokalno ponudbo. Tudi meso je ugodno
Sveze testenine . obvezno !
Ravno Lidli in aldiji mi nekako niso
Enako! Sploh testenine za lasagne so izjemne .Dolocene stvari pac. Kumarice,vlozene aricoke, passata ,grana padano pecorino sardo,provolone, scamorza,pakirana mortadela s pistacijo, dolocena cistila pa se kaj bi se naslo eurospin.
Meni osebno najvecja natega je spar.
Imam poklicno deformacijo ekonom&primarna izobrazba zivilski tehnolog …preverim vse 😉
Md v Italiji mozarela buffala, burata cava in asti.
Coop . Olivno olje, losos, bresaola
Ko smo na dopustu juzna Italija
Eurospini imajo veliko in ugodno lokalno ponudbo. Tudi meso je ugodno
Sveze testenine . obvezno !
Ravno Lidli in aldiji mi nekako niso
[/quote]
Se strinjam s teboj, da se bolj ne bi mogel. Sploh Spar v Sloveniji je največje sranje od trgovcev, tako v kvaliteti, kot ceni.
Famila ni kaj dosti cenejša (če sploh) od Lidla. Mogoče je kvaliteta malo boljša.
[/quote]
Kolikokrat ste pa že bili v Famili? Očitno samo v teoriji. Famila je med dražjimi in boljšimi trgovinami, mogoče jo ujame samo Coop. Medtem ko Lidl, Eurospin in ostala družba prodaja bolj ali manj izdelke lastne blagovne znamke takšnega in drugačnega porekla, prodaja Famila izdelke uveljavljenih italijanskih (in drugih) blagovnih znamk, v manjšem obsegu pa tudi izdelke “lastne” b. z. Selex.