Najdi forum

Splash Forum Politični čvek Kaj misli minister za šolstvo?

Kaj misli minister za šolstvo?

Po domače povedano je tole politično prese-ravanje in degradacija šolske stroke.

Kaj mislite? Bomo s tem dobili bolj izobražene ljudi?

Ne vem zakaj bi naj bila to degredacija stroke. Če pogledaš šolske urnike in predmetnike smo Slovenci sami matematiki. Lahko rečem da me je izbira predmetov prijetno presenetila moti me samo to da ni na vseh šolah enako.

Namesto, da bi prepuščal odločitve učiteljem, jih daje kar sam. Ministra jaz smatram za politično osebo in se zaradi tega nemore spuščati v vsebinske stvari šol!

Ali so učitelji tudi sposobni učit je pa drug stvar, ki me tule ne zanima.

Torej se potem tudi ne strinjaš z vsem, kar je uvedel Gaber v šolstvo?

Vsak minister ima svetovalce oz svetovalna telesa, ki naj bi mu pomagala pri vodenju ministrstva. Na koncu pa nosi odgovornost minister ker se podpiše pod direktivo. Ker pa je trenutno NPZ samo kot zunanje preverjanje znanja učencev in s tem predvsem strokovnost učiteljev je prav da za to poskrbi minister kot njihov šef.

In kaj naj bi bilo narobe?
Bodo pač imeli širši spekter primerjav. Če bodo pa te znali pametno uporabiti je pa že drugo vprašanje.

Narobe je to, da, ker se exterci lahko upoštevajo pri vpisu v srednje šole, otroci ne bodo v enakopravnem položaju. Vsako leto je slabše- to je tudi narobe. Kdo so pa Zverovi svetovalci na MŠŠ je pa tudi znano, pa tudi kako so tja prišli (kolikor se jaz spomnim iz enega levega društva v Kopru, pa enega drugega ministra žena itd.)

Aja, oprostite, pa še Likovičevo sem pozabila, bruh, bruh in še enkrat bruh!!!
podpis: mama treh otrok (na srečo ni noben več osnovnošolec)

Uganila si!

Od ekstercev se v (morebitnem) drugem krogu izbire učencev ob omejitvi vpisa upoštevata le matematika in slovenščina, tretji predmet pa ne.

Nič več ne razumem. Kaj pa vas moti pri ekstercih?
Meni se zdijo bolj objektivna primerjava znanja učencev, kot pa njihove šolske ocene. Vsi vemo, da so kriteriji od šole do šole različni.

**** očitno nimaš otrok. Če jih imaš in si pisanje ekstercev ocenil kot primeren kriterij za razvoj ali zapečatenje kariere tvojega 14 letnega otroka, je s teboj nekaj hudo narobe.

Eksterci so krasen test za proizvajanje intelektualnih invalidov. Povprečnost in prilagodljivost prinašata 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} uspeh. Žal so dejstva drugačna. Uspešni so tisti, ki imajo drugačen pristop in nove ideje.

Da ne bo pomote – 3x smo v naši hiši že preživeli eksterce. Zadeva ni primerna za naše 14 letne otroke. Mi smo v njihovih letih počeli bistveno bolj letom primerne stvari.

Zakaj pa potem ne bi ukinili še mature in diplom, pa bodo tisti, ki bodo učiteljem in profesorjem nekam lezli (skupaj s starši), najuspešnejši.
Sam sem pač obiskoval šole, ki so veljale za zahtevnejše od povprečja. Zaradi visokega kriterija nisem bil odličnjak, pa vendar sem na sprejemnih izpitih bil med top 10{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}.
Sam zagovarjam tezo, da je pomembno oboje; eksterna primerjava in učni uspeh.

Narobe razmišljaš! Exterci so blamaža za višje šole in kmalu jih ne bo več, ker bodo višje šole (gimnazije, srednje itd.) imele svoje lastne sprejemne izpite, kar je logično in normalno. Tako pa z exterci preverjajo “zmogljivost” učiteljev namesto, da bi jih postavljali (nesposobne) na cesto. Ideja extercev je Gabrova, verjetno jo je privlekel iz Kardeljevih tez o eni partiji – enem narodu in podobnih 50 letnih oslarij…

Lahko pa tudi ti narobe razumeš. Kljub temu da naj bi bil program , ki ga morajo učitelji predelat in učenci osvojit, enak za vse šole pa so v znanju iz šole do šole zelo različni.Tako da eksterc kot zunanji način preverjanja ni slab.Po moje je problem v izbiri predmetov. Vsi učenci bi delali izpit iz slovenskega jezika, dva pa po izbiri oz. zahtevi izbrane srednje šole.
npr: gimnazija Ž zahteva preizkus iz znanja pri biologiji in fiziki.Vsi , ki so se odločili za to gimnazijo po vsej Sloveniji pišejo izbrane teste in tako dobiš dosti realno oceno za izbiro bodočih dijakov.
Kot pa se sedaj govori pa bodo itak uvedli nazaj sprejemne izpite in bo zopet tako kot je bilo pri nas.

Če hočeš izločit dobre od slabih šol, moraš nehati z eksterci ker imajo vsi učitelji od prvega do tazadnjega vse externe izpite v glavi. Hočem rečt, da je exterec idealna zadeva za mahinacije od ministra navzdol. Če jih ukineš se bodo izločile dobre od slabih šol same po sebi, ki jih sedaj ni mogoče izločiti.

Učitelji imajo res znanje v glavi vendar jim tam nič ne koristi.Stvar je v tem da ga nekateri znajo posredovat učencem večina pa ne. In ravno v tem se ločijo dobre šole od slabih.ker pa so se eksterci zadnji čas zožal samo na kontrolo učitlov bi pa bilo dober za premislt, če nebi raje uvedli vsakoletno preverjanje učitlov z eno kontrolko iz redne snovi, ki bi jo popravili zunanji ocenjevalci, ocena pa bi štela kot redna ocena dijaka.
mogoče pa je ves problem v tem, da se vsaka stvar v šoli, ki jo spremeniš, ocenjuje kot politično dejanje ne pa strokovno.Oziroma samo nekaterim se prizna strokovnost drugim pa politično delo.Največji problem pa predstavlja po mojem komunistični sindikat s Štruklom na čelu, ki je popoplnoma nesposoben.

New Report

Close