Kaj pa Škoda Felicija-izkušnje
ja odvisno od km prevoženih. cene se gibljejo od 450 naprej, mogoče malo navzdol. Pri nam imamo dve felici letnik 97 in 98 (orvič registrirana 99). Nobenih večjih problemov, šel je pr 96l je šla neka glava (gas je sama dodajala in odvzemala) in to je vse. Nobena nam še rjavi, zaenkrat. Jaz imam svojo sicer na sumu da bo začela zadaj na havbi ampak jo bom zaščitla. Becinarji ti žrejo od 7l/100km navzogr tu do 11 l pride, odvisno od načina vožnje in moči motorja. Kr trpežen avto. Aja drugače pa jih servisiramo glede na prevežone km, in to je to ni problemov drugačnih. preglednost je tud ok.
SAŠKA. Po tvojem pisanju sklepam, da kupuješ »drugi avto« za krajše razdalje, rada pa bi solidno ohranjenega za zmeren denar – takšno pa naj bi bilo tudi vzdrževanje in kasnejši stroški. V tem primeru se ne obremenjuj preveč z znamkami in modeli – daj raje prednost avtu, ki ga poznaš. Hočem reči; verjetno ima kak tvoj sorodnik, prijatelj, sodelavec kakšen avto, sicer starejšega letnika vendar solidno ohranjenega, vzdrževanega – če poznaš lastnika in njegov odnos do avta (način vožnje, vzdrževanje …) praktično ne moreš zgrešiti.
FELICIA je pomemben korak ŠKODE na poti med sodobne avtomobile. Najprej je bil FAVORIT, katerega so po prevzemu VW slednji opremili z nekaterimi svojimi komponentami, v FELICIJI jih je bilo že precej več, FABIA je praktično VW. Koncern jo le namerno slabše »obleče« in prikrajša za kakšno tehnično poslastico (da ne bi hodila v zelje predvsem POLO-tu). FELICIA je imela tri karoserije (kombi-limuzina, karavan-combi v obeh primerih 5 vrat ter pick-up), dva paketa opreme (+doplačilne možnosti: klima, ABS …), 4 motorje (2x 1,3 bencin ŠKODA, 1,6 bencin in 1,9 dizel oba VW), predvsem slednja dva sta v kombinaciji z preizkušenimi VW komponentami takrat naredila FELICIO privlačno v smislu dober nakup za zmerni denar.
Prav slednja dva motorja ti najbolj priporočam. 1,9 dizel je v glavnem varčna zadeva, soliden navor, če »obvladaš« dizle ne zgrešiš. 1,6 bencin je preizkušen VW motor, živahen, solidna poraba glede na zmogljivosti. O karoseriji in opremi pa se boš morala sama odločiti. Priporočam klimo – jih je sicer manj v ponudbi, so pa tudi primerno »ocenjene«.
Cene – Na http://www.avto.net je ena karavan, letnik 96, 1,3 motor s klimo za 630, pa recimo še ena »navadna« letnik 98 1,6 motor s klimo za 790 tisočakov Največ je v ponudbi 1,3 bencin različica; kot rečeno gre za češki stroj tehnolško starejšega datuma. Ta motor naj ti bo kot izhod v sili.
Če te ne motijo nekateri detajli, ki so bili že takrat »mimo« (notranjost, mehko podvozje …), velja FELICIA za dober nakup za zmerno ceno.
LP, Škorpjon