kako pomembna je izbira avto šole?
Zelo pomembno, veliko avto šol dobesedno nateguje, namesto 20 ur, ki bi jih npr. potreboval, ti jih nabijejo po 60 in več…., dobro preveri kam bo šel, poleg tega je pa še veliko avto šol zelo “balkanskih” in poleg tega, da te opilijo z urami, te še nič ne naučijo….
Izbira je res bistvenega pomena. Tiste ki imajo najcenejše ure, ti navadno ful ur našopajo. Pri enih traje vse skupaj predolgo, ker te dajo peljat enkrat na teden ali še redkeje. Tako da bolje da povprašaš za lastne izkušnje, jaz ti za MB žal ne morem pomagat. Aja, pa inštruktor je tudi velik faktor. Srečno pri iskanju.
Naj se pri tistih, ki so delali izpit pred njim, pozanima, kateri inštruktor je ok. To je najbolj važno in pa cena/ure, ki jo nabijejo avtošole, malo preverite, koliko so ure drugje in koliko jih je treba.
Šola nima nobene zveze – edino bistven je inštruktor. Tega pa lahko najdeš odličnega na najbolj ‘zabačeni’ šoli ali pa nekoga, s katerim se niti slučajno ne boš ujel na še tako dobri šoli.
Šola lahko zganja še tako ali drugačno ‘politiko’ – inštruktor je tisti, ki bo sedel v avtu z učencem in se z njim ubadal.
Tako da to je vse loterija. Priporočiti šole se v bistvu ne da, priporoči se lahko samo OSEBO.
Tako da izberite šolo, ki vam glede na lego ustreza, potem pa pač vidite, kako bo. Ne se bati zamenjat inštruktorja, če ne bo šlo.
Vsako dodatno uro nad minimumom št. ur ocenite za oderuštvo …. (pa ne delam v Avto šoli)?!? Eni pišete tako kot da se nikoli ne zgodi, da gre učencu po domače počasi v glavo. Inštruktor mora kandidata dovolj dobro pripraviti, da ne pade na vozniškem izpitu in mislim, da je to vodilo, ne pa da bodo nekomu dvigovali št. ur, čeprav dobro vozi …
Vsak pameten in predvsem sposoben bo izbral najbolj zajebano šolo, da bo vsaj nekaj pametnega odnesel….mentalni in fizični nesposobneži pa seveda hvataju krivine na obmestnih manjših marketinških avtošolah…
Bolj kot avto šola je bistven inštruktor, ki pa je lahko čisti levak lahko pa zelo veliko nauči v kratkem času. Poskušajte se pozanimati kdo v vaši bližini slovi kot dober inštruktor.
Sicer pa prepustite malce dela sinu, nenazadnje je že 18 star in si lahko sam najbrž najde primernega inštuktorja.
to je najpomembneje.
dejavniki, ki vplivajo na izbiro:
– lokacija avtošole in kraj opravljanja izpitne vožnje
– cena ure vožnje, kakovost ni poceni
– kakovost učitelja vožnje
recimo lokacija, obala, vse izpitne vožnje se opravljajo v KP. to pomeni, če izberete AŠ v portorožu boste porabili slabo uro samo na poti portorož-kp-portorož, enako izola-kp-izola.
jasno, iz tega se nabere tudi več ur.
kot bi se na faksu učili še eno knjigo, ki je trenutno ne potrebujete.
cena, ko vam kdo reče 17, 18, 19 €, pojdite čimdlje od njih.
ti vam bodo zagotovo naštepali ur. takšna je vsaj ena Aš na obali.
zakaj, zato, ker malo nič zaslužka od tega in edino kar se jim obnese je da vam naštepajo ure.
kakovost učitelja vožnje, če vas vozi samo ravno, levo, desno sigurno ni kakovostno poučevanje in pojdite čimprej stran.
v razmislek vsem, ki pravite, da je cena ure vožnje 20€ draga.
učitelj naredi 180 ur/mesec.
180 ur * 20€ = 3600€
njegova plača s prispevki nanese cca. 1800€, po tem še vozilo, gorivo, zavarovanje, učilnica, pisarna, vodja avtošole, tajnica, drobni material…. naprej si uzračunajte sami.
po tem izračunu je ura vožnje prepoceni.
kdo od vas dela zastonj?
ko kupite diesel jeans in plačate 180€, marža trgovca min 100€ to pa ni težko plačati? enako cigareti in vse ostaloe nepotrebne zadeve.
vozniško vam pa da lahko svobodo, omogoči zaposlitev in s tem prihodek.
cigareti in ostale luzerske zadeve vam omogočijo kaj?
še en zelo pomemben dejavnik, ko vstopite v avtošolo in tajnica le te, ali kdorkoli od njih govori grdo, blati konkurenco, vprašajte se zakaj to počenjajo. po moji izkušnji je bolje iti takoj stran od takšnih ljudi, ker so no good.
če bi o vas govoril kdo grdo, ki vas sploh ne pozna ali vas pozna bežno, kaj bi si mislili o tej osebi, organizaciji, skupini ljudi, teamu?
za konec, poslušajte sami sebe in ne dovolite drugim da odločajo namesto vas, saj boste vi živeli s tem in ne oni.
to je najpomembneje.
dejavniki, ki vplivajo na izbiro:
– lokacija avtošole in kraj opravljanja izpitne vožnje
– cena ure vožnje, kakovost ni poceni
– kakovost učitelja vožnje
recimo lokacija, obala, vse izpitne vožnje se opravljajo v KP. to pomeni, če izberete AŠ v portorožu boste porabili slabo uro samo na poti portorož-kp-portorož, enako izola-kp-izola.
jasno, iz tega se nabere tudi več ur.
kot bi se na faksu učili še eno knjigo, ki je trenutno ne potrebujete.
cena, ko vam kdo reče 17, 18, 19 €, pojdite čimdlje od njih.
ti vam bodo zagotovo naštepali ur. takšna je vsaj ena Aš na obali.
zakaj, zato, ker malo nič zaslužka od tega in edino kar se jim obnese je da vam naštepajo ure.
kakovost učitelja vožnje, če vas vozi samo ravno, levo, desno sigurno ni kakovostno poučevanje in pojdite čimprej stran.
v razmislek vsem, ki pravite, da je cena ure vožnje 20€ draga.
učitelj naredi 180 ur/mesec.
180 ur * 20€ = 3600€
njegova plača s prispevki nanese cca. 1800€, po tem še vozilo, gorivo, zavarovanje, učilnica, pisarna, vodja avtošole, tajnica, drobni material…. naprej si uzračunajte sami.
po tem izračunu je ura vožnje prepoceni.
kdo od vas dela zastonj?
ko kupite diesel jeans in plačate 180€, marža trgovca min 100€ to pa ni težko plačati? enako cigareti in vse ostaloe nepotrebne zadeve.
vozniško vam pa da lahko svobodo, omogoči zaposlitev in s tem prihodek.
cigareti in ostale luzerske zadeve vam omogočijo kaj?
še en zelo pomemben dejavnik, ko vstopite v avtošolo in tajnica le te, ali kdorkoli od njih govori grdo, blati konkurenco, vprašajte se zakaj to počenjajo. po moji izkušnji je bolje iti takoj stran od takšnih ljudi, ker so no good.
če bi o vas govoril kdo grdo, ki vas sploh ne pozna ali vas pozna bežno, kaj bi si mislili o tej osebi, organizaciji, skupini ljudi, teamu?
za konec, poslušajte sami sebe in ne dovolite drugim da odločajo namesto vas, saj boste vi živeli s tem in ne oni.
to je najpomembneje.
dejavniki, ki vplivajo na izbiro:
– lokacija avtošole in kraj opravljanja izpitne vožnje
– cena ure vožnje, kakovost ni poceni
– kakovost učitelja vožnje
recimo lokacija, obala, vse izpitne vožnje se opravljajo v KP. to pomeni, če izberete AŠ v portorožu boste porabili slabo uro samo na poti portorož-kp-portorož, enako izola-kp-izola.
jasno, iz tega se nabere tudi več ur.
kot bi se na faksu učili še eno knjigo, ki je trenutno ne potrebujete.
cena, ko vam kdo reče 17, 18, 19 €, pojdite čimdlje od njih.
ti vam bodo zagotovo naštepali ur. takšna je vsaj ena Aš na obali.
zakaj, zato, ker malo nič zaslužka od tega in edino kar se jim obnese je da vam naštepajo ure.
kakovost učitelja vožnje, če vas vozi samo ravno, levo, desno sigurno ni kakovostno poučevanje in pojdite čimprej stran.
v razmislek vsem, ki pravite, da je cena ure vožnje 20€ draga.
učitelj naredi 180 ur/mesec.
180 ur * 20€ = 3600€
njegova plača s prispevki nanese cca. 1800€, po tem še vozilo, gorivo, zavarovanje, učilnica, pisarna, vodja avtošole, tajnica, drobni material…. naprej si uzračunajte sami.
po tem izračunu je ura vožnje prepoceni.
kdo od vas dela zastonj?
ko kupite diesel jeans in plačate 180€, marža trgovca min 100€ to pa ni težko plačati? enako cigareti in vse ostaloe nepotrebne zadeve.
vozniško vam pa da lahko svobodo, omogoči zaposlitev in s tem prihodek.
cigareti in ostale luzerske zadeve vam omogočijo kaj?
še en zelo pomemben dejavnik, ko vstopite v avtošolo in tajnica le te, ali kdorkoli od njih govori grdo, blati konkurenco, vprašajte se zakaj to počenjajo. po moji izkušnji je bolje iti takoj stran od takšnih ljudi, ker so no good.
če bi o vas govoril kdo grdo, ki vas sploh ne pozna ali vas pozna bežno, kaj bi si mislili o tej osebi, organizaciji, skupini ljudi, teamu?
za konec, poslušajte sami sebe in ne dovolite drugim da odločajo namesto vas, saj boste vi živeli s tem in ne oni.
po moji oceni (ne delam v avtošoli in nisem učitelj vožnje) da bi ena avtošola lahko živela normalno in imela finančne vire za investicije in naložbe v kakvost bi moral biti cena ure vožnje min 35€.
jasno, na naš standard, kjer je večina ljudi na minimalcu je to drastično predrago.
problem ni v avtošolah, problem je, ker se nismo nikoli ločili od komunizma socializma in imamo zdaj paradajzkomunistično đamarhijo butale, kjer trg deluje samo za nekatere reveže. reveže za to, ker se morajo boriti s konkurenco med tem, ko jih veliko sedi po sinekurcah, poslujejo z državnimi organizacijami…, ampak pustimo politiko za zdaj.
ko bo trg začel delovati za vse udeležence in ne samo za nekatere bo marsikaj drugače.
glede varne vožnje, to je pa samo en izmed vrste nategov, ki jih je pripravila država (znani osebki) za državljane. spet nastanek novih sinekur za posvečene NjihoveSvoje.
avtošola se bo preimenovala v šola vožnje, tudi tu so bili prvi tisti z insajderskimi informacijami.
če kdo dvomi naj pogleda kdaj in kdo je registriral domeno solavoznje.
pogoji za avtošole, ki bi želele izvajati varno vožnjo so tudi malo tako tako. spet, tu tistim, ki so posvečeni dodelijo koncesije brez težav, tisti, ki pa niso posvečeni pa morjao scati kri.
Izbira inštruktorja je zelo, zelo pomembna, bolj kot sama avtošola. Jaz sem dala tudi to izkušnjo čez, ko sem sprva opravljala ure pri “ne najbolj potrpežjivem” inštruktorju, da se je njegova nervoza kar name preselila. Ko sem imela tega dovolj, sem zamenjala inštruktorja, ker s ta prvim res nisva bila kompatibilna.
Moram res pohvaliti vso prijaznost in potrpežljivost novega učitelja, s katerim sem potem veliko bolj sproščena vozila in potem tudi uspešno opravila izpit.
Če kdo rabi, tole je njegova številka (031368215-Srečko), dela pa v avtošoli skoraj v centru mesta-Ljubljana (blizu kina Vič).
Pa srečno!
Z veseljem se kot dolgoletna voznica z veliko prevozenimi kilometri javim zdaj tudi na tem forumu, da povem svojo izkusnjo. Delam izpit za A kategorijo in zelim deliti z vso Slovenijo srcnost, profesionalnost in vztrajnost dveh instruktorjev avtosole Avtotrade Vrhnika, slisita na ime Dusan in Marko. Ta dva konkretno lahko pohvalim, ker sem z obema vozila. Teamski duh se takole hitro opazi, da pa imata oba ostro oko in vedno voljo v nedogled popravljati, kar je pac treba, je pa seveda osebnostna lastnost, ki nam ucecim se voznikom neizmerno koristi. Brez smisla za humor v ponavljajocih vajah ne bi bilo tistega cara v vaji! 🙂 Skratka ja, instruktor je pomemben, in to zelo! Veliko uzitkov pri voznji vsem skupaj zelim.