Kako pridobim elektronski podpis?
za podpis po mailu ti da tisti navodila kako ima urejeno, da lahko podpišeš, ki ti dokument pošlje.
sicer pa je možnosti za el. podpis na netu več: recimo brez upravne enote imaš možnost registracije na rekono in potem če organizacija omogoča rekono (teh je že veliko) lahko s tem podpišeš
drugače pa na upravno enoto in daš vlogo za sigenco ali sms pass
pis3, 20.12.2023 ob 10:38
kako pridobim elektronski podpis za podpisovanje dokumentov po mailu?
če želiš podpisati samo dokument, ki ga pošlješ potem kot priponko po elektronski pošti, moraš imeti PDF.
Pdf dobiš, če shraniš word kot pdf (to omogočajo vsi novejši Offici). Če nimaš možnosti shranitve kot pdf, ker je to kako drugo orodje, lahko dokument “natiskaš v pdf”. ( https://www.cutepdf.com/index.htm)
Imaš tudi online konverzije na spletu. (https://www.adobe.com/acrobat/online/convert-pdf.html)
Potem, ko imaš pdf, ga enostavno podpišeš v SI-PASS.
V SI-PASS si moraš pred prvim podpisovanjem kreirati digitalno potrdilo za podpisovanje, ki se nahaja samo v okviru SI-PASS.