Kako se določa uspeh v SŠ – odličen uspeh z eno trojko?
Splošen uspeh v srednji šoli v 3. in 4. letniku ima zelo velik pomen. Za večino fakultet je celotna vsota točk za sprejem sestavljena iz 40{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} splošnega uspeha v 3. in 4. letniku srednje šole, 60{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} pa iz mature.
[/quote]
Ne moti se, štejejo ocene, seštevek ocen, ne pa uspeh.
Glede zgornjega vprašanja, res je, da odloča učiteljski zbor, ampak na zgornji seštevek bi bil praviče prav dober uspeh, odličen pa podarjen, saj je meja na 4.5, torej je 4.49 še prav dober in 4.51 odličen uspeh.
[/quote]
Tole še kako drži jaz sem bil dvakrat prav dober zarad8 4.46 povprečja, mora bit vsaj 4.50 ali pa se obrišeš pod nosom, preverjeno, dvakrat na žalost, je pa malo tako, da sem mel tudi 4.67, eno štirico in dve trojki, ostalo pet in sem bil prav dober.
Sistem je bil proti meni v srednji do zadnjega. 😉
Ne moti se, štejejo ocene, seštevek ocen, ne pa uspeh.
Glede zgornjega vprašanja, res je, da odloča učiteljski zbor, ampak na zgornji seštevek bi bil praviče prav dober uspeh, odličen pa podarjen, saj je meja na 4.5, torej je 4.49 še prav dober in 4.51 odličen uspeh.
[/quote]
Tole še kako drži jaz sem bil dvakrat prav dober zarad8 4.46 povprečja, mora bit vsaj 4.50 ali pa se obrišeš pod nosom, preverjeno, dvakrat na žalost, je pa malo tako, da sem mel tudi 4.67, eno štirico in dve trojki, ostalo pet in sem bil prav dober.
Sistem je bil proti meni v srednji do zadnjega. 😉
[/quote]
Pa še tole, če maš eno tri in vse ostalo pet moraš že iti na komisijo in si lahko le pogojno odličen, vsaj na gimnaziji je bilo tako.
Ne moti se, štejejo ocene, seštevek ocen, ne pa uspeh.
Glede zgornjega vprašanja, res je, da odloča učiteljski zbor, ampak na zgornji seštevek bi bil praviče prav dober uspeh, odličen pa podarjen, saj je meja na 4.5, torej je 4.49 še prav dober in 4.51 odličen uspeh.
[/quote]
Tole še kako drži jaz sem bil dvakrat prav dober zarad8 4.46 povprečja, mora bit vsaj 4.50 ali pa se obrišeš pod nosom, preverjeno, dvakrat na žalost, je pa malo tako, da sem mel tudi 4.67, eno štirico in dve trojki, ostalo pet in sem bil prav dober.
Sistem je bil proti meni v srednji do zadnjega. 😉
[/quote]
Sistem ni bil nič proti tebi, z dvema trojkama ni bilo nikoli junaka, ki bi bil odličen. Ubadal si se s povprečjem, namesto da bi vsaj eno trojko popravil. Povprečje nima nobene veze.
Tole še kako drži jaz sem bil dvakrat prav dober zarad8 4.46 povprečja, mora bit vsaj 4.50 ali pa se obrišeš pod nosom, preverjeno, dvakrat na žalost, je pa malo tako, da sem mel tudi 4.67, eno štirico in dve trojki, ostalo pet in sem bil prav dober.
Sistem je bil proti meni v srednji do zadnjega. 😉
[/quote]
Sistem ni bil nič proti tebi, z dvema trojkama ni bilo nikoli junaka, ki bi bil odličen. Ubadal si se s povprečjem, namesto da bi vsaj eno trojko popravil. Povprečje nima nobene veze.
[/quote]
To pa ne bo čisto držalo. Moj sin je bil odličen z dvema trojkama. Je pa res, da je imel vse ostale predmete 5.
Sistem ni bil nič proti tebi, z dvema trojkama ni bilo nikoli junaka, ki bi bil odličen. Ubadal si se s povprečjem, namesto da bi vsaj eno trojko popravil. Povprečje nima nobene veze.
[/quote]
To pa ne bo čisto držalo. Moj sin je bil odličen z dvema trojkama. Je pa res, da je imel vse ostale predmete 5.
[/quote]
Sporočite naslov šole. Očitno je prišlo do napake.
To pa ne bo čisto držalo. Moj sin je bil odličen z dvema trojkama. Je pa res, da je imel vse ostale predmete 5.
[/quote]
Sporočite naslov šole. Očitno je prišlo do napake.
[/quote]
Ni bila nobena napaka. O tem je odločal učiteljski zbor in verjetno moj sin ni bil prvi primer s takšnimi ocenami v njihovi karieri. Se je šlo pa za športno vzgojo in glasbo (če je sploh pomembno, za katera predmeta gre).
Sporočite naslov šole. Očitno je prišlo do napake.
[/quote]
Ni bila nobena napaka. O tem je odločal učiteljski zbor in verjetno moj sin ni bil prvi primer s takšnimi ocenami v njihovi karieri. Se je šlo pa za športno vzgojo in glasbo (če je sploh pomembno, za katera predmeta gre).
[/quote]
Ne, ni pomembno, za katera predmeta gre. Sporočite podatke šole, da zadevo preverimo in popravimo napako. Dopuščam možnost, da so eno oceno iz dobro (3) zaključili na prav dobro (4).
Ni bila nobena napaka. O tem je odločal učiteljski zbor in verjetno moj sin ni bil prvi primer s takšnimi ocenami v njihovi karieri. Se je šlo pa za športno vzgojo in glasbo (če je sploh pomembno, za katera predmeta gre).
[/quote]
Ne, ni pomembno, za katera predmeta gre. Sporočite podatke šole, da zadevo preverimo in popravimo napako. Dopuščam možnost, da so eno oceno iz dobro (3) zaključili na prav dobro (4).
[/quote]
Glede na omenjeno glasbo predvidevam, da gre za 1. letnik gimnazije. Na gimnaziji, ki jo obiskuje moja hčerka, so imeli v 1. letniku 13 predmetov. Če je imel omenjeni fant dva predmeta 3, je imel torej 11 predmetov 5! Glede na to, da so prej pisali, da praviloma učitelji izglasujejo odličen splošni uspeh že za eno trojko ter več petic kot štiric pri ostalih predmetih (to pomeni v primeru 13 predmetov: 7 predmetov 5, 5 predmetov 4 in 1 predmet 3), se meni ne zdi nič spornega, če izglasujejo odličen uspeh za nekoga z dvema trojkama in enajstimi peticami. Meni se 5-5-5-5-5-5-5-5-5-5-5-3-3 zdi celo boljši uspeh kot 5-5-5-5-5-5-5-4-4-4-4-4-3. Povprečna ocena je v prvem primeru 4,69, v drugem pa samo 4,46.
Ne, ni pomembno, za katera predmeta gre. Sporočite podatke šole, da zadevo preverimo in popravimo napako. Dopuščam možnost, da so eno oceno iz dobro (3) zaključili na prav dobro (4).
[/quote]
Glede na omenjeno glasbo predvidevam, da gre za 1. letnik gimnazije. Na gimnaziji, ki jo obiskuje moja hčerka, so imeli v 1. letniku 13 predmetov. Če je imel omenjeni fant dva predmeta 3, je imel torej 11 predmetov 5! Glede na to, da so prej pisali, da praviloma učitelji izglasujejo odličen splošni uspeh že za eno trojko ter več petic kot štiric pri ostalih predmetih (to pomeni v primeru 13 predmetov: 7 predmetov 5, 5 predmetov 4 in 1 predmet 3), se meni ne zdi nič spornega, če izglasujejo odličen uspeh za nekoga z dvema trojkama in enajstimi peticami. Meni se 5-5-5-5-5-5-5-5-5-5-5-3-3 zdi celo boljši uspeh kot 5-5-5-5-5-5-5-4-4-4-4-4-3. Povprečna ocena je v prvem primeru 4,69, v drugem pa samo 4,46.
[/quote]
Še enkrat: pozabite na povprečje. Na prejšnji strani te teme sem napisal, kako je po pravilniku iz Uradnega lista. Poznam pa primere, ko se kaj iz zadostno (2) zaključi na prav dobro (4), sploh kakšna športna vzgoja. Kar se vam zdi, kot pravite, ni nujno zapisano v Uradnem listu.
Hahaha…pred cca 20 leti sem hodila v SŠ, takrat takih neumnosti ni bilo, vsaj pri nas ne. s trojko v spričevalu odličen uspeh?? Ni šans.
To je posledica pritiskov raznih mamic in očkov in njihovih odvetnikov, ker glupa sončeca morajo biti pa ja “odlična”…potem jih pošljejo na faks, še to nekako naredijo s pomočjo očkovih donacij in mamičine histerije, potem pa sončeca zasedejo vodilna mesta in uničujejo ćivljenja, podjetja….
Odvratno! Propad družbe!
Jaz sem gimnazijo končala leta 1993 in se prav dobro spomnim, da je bila sošolka v 4. letniku odlična, čeprav je imela pri angleščini zaključeno 3. Tako, da biti odličen s trojko ni tako zelo nova pogruntavščina. Ta sošolka je potem zelo uspešno zaključila študij v Sloveniji, nadaljevala podiplomski študij v tujini in sedaj tam uspešno zaseda vodilna mesta in uničuje življenja in podjetja. Še sama sreča za Slovenijo, da se ni odločila ostati tu. :))))))))))))))))
Moji otroci so še v OŠ in izkušenj z današnjo SŠ (še) nimam. Ne razumem pa, zakaj je tako pomemben splošni uspeh v SŠ? A imaš kakšne ugodnosti oz. prednosti za nadaljnje šolanje, če si odličen namesto prav dober? A se to sploh kje upošteva?
Jaz sem gimnazijo končala leta 1993 in se prav dobro spomnim, da je bila sošolka v 4. letniku odlična, čeprav je imela pri angleščini zaključeno 3. Tako, da biti odličen s trojko ni tako zelo nova pogruntavščina. Ta sošolka je potem zelo uspešno zaključila študij v Sloveniji, nadaljevala podiplomski študij v tujini in sedaj tam uspešno zaseda vodilna mesta in uničuje življenja in podjetja. Še sama sreča za Slovenijo, da se ni odločila ostati tu. :))))))))))))))))
Moji otroci so še v OŠ in izkušenj z današnjo SŠ (še) nimam. Ne razumem pa, zakaj je tako pomemben splošni uspeh v SŠ? A imaš kakšne ugodnosti oz. prednosti za nadaljnje šolanje, če si odličen namesto prav dober? A se to sploh kje upošteva?
[/quote]
Ok, primer, kot ga opisuješ je izvzet iz mojega opisa :))))
Ja, očitno da to res že dolgo obstaja…
Če imaš več kot polovico ocen zaključenih 5 in le eno 3, potem učiteljski zbor določi ali boš bil odličen ali prav dober, v večini primerov se odločijo za odličen uspeh. Torej z eno 3 si lahko še odličen, če bi npr. imel 10 predmetov in bi imel osem 5 in dve 3, bi bil prav dober. Enako si lahko prav dober z eno 2, če imaš vsaj polovico ocen 4 ali 5. Vem, ker sem letos zadnji letnik srednje šole in sem dodobra seznanjen s pravilnikom in letos bom odličen z eno 3, če bo vse po sreči.
LP Marko