Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Kakšen kovček mi priporočate

Kakšen kovček mi priporočate

Tisti, ki veliko potujete, kaksne potovalne kovcke imate? Nameravam kupiti nov ko cek, pa ne vem kaksnega naj izberem. Kupila bom srednje velikega (60 l.),  Ne morem pa se odlociti ali naj vzamem kovček iz blaga ali tistega trdega. Kaj mi priporocate? Tudi cenovno sem malo omejena. Cca 120-150€. Pa, da mi ga ne bodo na letališču uničili ze po 2 potovanjih

Ne priporočam nobenega.

Ceneje bo, če ostaneš doma.

 

Dobre izkušnje z mehkim Roncato.

nova
Uredništvo priporoča

Vsekakor takšnega s kolesci 🙂

Mene tudi zanima. A nobeden nima pametnega odgovora?

Odgovor na objavo uporabnika
Teta z rdečim kovčkom, 12.08.2022 ob 21:20

Tisti, ki veliko potujete, kaksne potovalne kovcke imate? Nameravam kupiti nov ko cek, pa ne vem kaksnega naj izberem. Kupila bom srednje velikega (60 l.),  Ne morem pa se odlociti ali naj vzamem kovček iz blaga ali tistega trdega. Kaj mi priporocate? Tudi cenovno sem malo omejena. Cca 120-150€. Pa, da mi ga ne bodo na letališču uničili ze po 2 potovanjih

 

Za prtljago v bunker letala (torej 60+ litrov, oziroma 25+kg) vedno trda prtljaga, kovček – za oblačila, ipd. Ker se pri vsem manervriranju od oddaje do prevozov po trakovih in z vozički do trupa letala lahko  zelo poškoduje.  zlomijo strgajo vam lahko tudi ročaje. In j zato trd, kvaliteten kovček še kako vreden nakupa. imam tudi aluminijastega že nekje 7 let, ta je še najbolj odporen- je bil pa preko 1.000 EUR sicer. Tekstilni se  še kako hitro uniči, če ga ne ovijate v folijo, v  primeru, ko sploh zamenjate kakšno letališče vmes, torej gre prtljaga preko mnogo cargo poti večih letališč,  še z enega avjona na drugega( medcelinski leti), pa še posebno.

 

Za ročno prtljago, pa vedno obvezno mehkega na kmolesih primernih dimenzij ( nimajo vse letalske družbe enako velikih nadglavnih kaset za prtljago -preverite mere na njihovi spletni strani, predno kupite),  ali pa ročno mehko torbo, duffle bag,  da se lahko prilagodi volumnu nadglavne kasete nad sedeži v letalu.

 

 

 

Pa to glej, da so kolesa čimmanjša, kompaktna, čimbolj skrita pod kovček – ker pri metanju prtljage med transporti po letališčih zadaj, se velikokrat polomijo nekvalitetna kolesa – bolje dat 50-100 EUr več za boljši kovček. Zdaj – če grep 1x letno nekam z letalom, morda kovček za 100 EUR OK in ne bo prevelike škode, e moraš drugo leto novega kupit 🙂

Takle je samo za kabinski prevoz, zaradi takih stran štrlečih in prevečlikih koles  s plastičnim načinom namestitve na kovček ,nikakor ni primeren tak tip kovčka pa za “check in prtljago” – ker taka kolesa najprej odletijo , se odbijejo stran med metanjem s strani delavcev, ki nalagako kovčke na vozičke za prevoz do letal 🙂

https://www.hofer.si/sl/p.royal-class-ultralahki-kabinski-kovcek.000000000000304646.html

Glede na današnje razmere se ne splača kupovati zelo drage kufre. Da ti jih potem izgubijo? Kupi nekaj srednjega, ni nujno trdega, moj Roncato je preživel veliko, pa je še vedno ok. Dvakrat je bil izgubljen, pa sem ga dobil nazaj. Zdaj pač je vse skupaj bolj ruleta. Zato izberi dobro in uporabno kabinsko prtljago, da ne boš čisto brez vsega. Kufer pa pride ko pride. Ali pa tudi ne.

Odgovor na objavo uporabnika
Ehno, 13.08.2022 ob 12:29

Glede na današnje razmere se ne splača kupovati zelo drage kufre. Da ti jih potem izgubijo? Kupi nekaj srednjega, ni nujno trdega, moj Roncato je preživel veliko, pa je še vedno ok. Dvakrat je bil izgubljen, pa sem ga dobil nazaj. Zdaj pač je vse skupaj bolj ruleta. Zato izberi dobro in uporabno kabinsko prtljago, da ne boš čisto brez vsega. Kufer pa pride ko pride. Ali pa tudi ne.

Meni v 30ih letih niso trajno izgubili niti enega kovčka – ne na medcelinskih letih, ali po Evropi. Je bil sicer primer napačne končne  destinacije, ampak vedno dostavljen potem na lokacijo znotraj 3eh dni.

So mi pa veliko nekvalitetenih kovčkov polomili, ravno v delu koles, vlečnih ročk, ipd…  Tako da – glede na moja potovanja ( nekje vsaj 7-11x letno na letalu), imam raje po izkušnjah kvalitetno in vzdržljivo prtljago.

Samsonite, trd, tak, da ga lahko porivaš ob sebi, ne samo vlečeš za sabo.

Mehak na avion je brezveze.

Glede na razmere sama letos potujem le s kabinsko prtljago. Sem praviloma že prej, zdaj pa samo in zgolj tako, da imam prtljago pri sebi. Tudi na medcelinskih letih.

Imam Roncatto mehek kovček, ki ima dvojno zadrgo in se lahko poveča, kar je zelo uporabno, če na destinaciji kaj kupiš ali pa da daš npr bundo v kovček, sem pa si letos kupila potovalni nahrbtnik Osprey velikosti ročne prtljage, mislim da je 40 litrski, ki ga lahko nosim kot nahrbtnik, torbo z ročaji ali torbo s pasom čez ramena. Pa še vrečo ima za dež. Nato vzamem enega ali drugega na pot, odvisno od tega, ali smo stacionirani ali se selimo, ali uporabljamo rent a car ali pa javni prevoz ali celo pešaka.

In v enem od teh dveh je vsa moja prtljaga, naj grem za 3 tedne ali pa samo za enega. Hja, za par dni imam minimalni nahrbtnik.  Več nihče ne rabi, je pa treba pravilno načrtovati in kombinirati oblačila in obutev in jih pravilno sestaviti v kufer,  ter na destinaciji ali potovanju sproti kaj oprati.

Odgovor na objavo uporabnika
Samsonite, 13.08.2022 ob 12:45

Samsonite, trd, tak, da ga lahko porivaš ob sebi, ne samo vlečeš za sabo.

Mehak na avion je brezveze.

Zaradi takih, ki imate tatrde, pa nepravih dimenzij, so na nizkocenovcih dostikrat problemim pri ročni prtljagi, zaradi va so zamude, ker je treba potem tlačit spodaj – ker vaši tatrdi niso prilagodljivi, stisljivi – ko je poln avjon je hitro overflow pretljage  zaradi nestisljivosti v kasetah nad glavo.  Doživeto že pri RyanAir in Easyjet.  Veliko tatrdih so moral dat dol bunker, ker so ostali na prehodu in niso šli not nad glavo.

Odgovor na objavo uporabnika
za v kabino vedno mehki kufer, 13.08.2022 ob 12:56

Zaradi takih, ki imate tatrde, pa nepravih dimenzij, so na nizkocenovcih dostikrat problemim pri ročni prtljagi, zaradi va so zamude, ker je treba potem tlačit spodaj – ker vaši tatrdi niso prilagodljivi, stisljivi – ko je poln avjon je hitro overflow pretljage  zaradi nestisljivosti v kasetah nad glavo.  Doživeto že pri RyanAir in Easyjet.  Veliko tatrdih so moral dat dol bunker, ker so ostali na prehodu in niso šli not nad glavo.

velja za tiste, ki imajo tatrde za v kabino, da ne bo pomote. Če ga imaš za check in, ni problema. Za v kabino pa je tatrd kovček še kako problem, če ni ustreznih dimenzij za točno določenega prevoznika.

Aja, cene. Za Osprey sem dala januarja na razprodaji cca 110 evrov, Roncatto pa je star vsaj 10 let in ne vem cen, ampak prav drag ni bil. Presenetljivo zdržljiv, pa ga niti stran še ne morem vreči, ker še ni tako grd. Oba sta mehka, kar je za bokse nad sedeži ok, saj moraš včasih kar malo stisniti.

Če boš vzela pa večjega, pa tako kot predhodniki svetujem le trdega in boljšega, Samsonite je super znamka, pojdi si pogledat njihov Outlet v BTC.

Odgovor na objavo uporabnika
za v kabino vedno mehki kufer, 13.08.2022 ob 12:58

velja za tiste, ki imajo tatrde za v kabino, da ne bo pomote. Če ga imaš za check in, ni problema. Za v kabino pa je tatrd kovček še kako problem, če ni ustreznih dimenzij za točno določenega prevoznika.

Se strinjam! Za gor samo mehki ali pa se zagrebsti, da si med prvimi na avionu.

Nujno spravi račun. Ko ti ga bodo uničili si upravičena do vračila vrednosti, ki jo dokažeš z računom.

Uporabljam vedno mehke kovčke. Ko se uniči, pač kupim drugega. Ampak so kar zdržljivi. Enega imam srednje velikosti za oddajo na letališču in enega kabinskega za 2-4 dni potovanja.

Jaz imam za ročno prtljago najraje tegale, kupljen sicer v USA, ampak je top:

.https://www.kathmanduoutdoor.com/gear/travel/packs-and-bags/hybrid-32l-trolley.html?colour=7885

 

Ker je mehek, lahek in prilagodljiv , gre v vsako nadglavno kaseto v letalu. Če je Airbus, Boeing al pa Canadair 🙂

 

Če grem v poslovnem razredu, imam pa lahko dva kosa ročne prtljage, pa vzamem tega in še enega. In če nimam namena nič kupovat grem samo z  dvem akosoma ročne prtljage v poslovnem razredu tudi na čezoceanske lete – nobenega strahu, da bio kakšna zmeđnjava s čekirano prtljago, da bi kaj zamešali, ali narobe napakirali na kak drug avjon, kar se mi je že zgodilo z registrirano prtljago.

 

 

New Report

Close