Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Kakšne so lahko posledice vožnje z zanič amortizerji?

Kakšne so lahko posledice vožnje z zanič amortizerji?

štajerci ste vsi isti, čist možno da si iz mb. “PAMETEN”

tebi govorim modri val

Imam Suzuki Swift,letnik 2003, bele barve,1,3,63kw,brez pikice rje,103.000km,”kot iz salona”… Po 17 letih sem zamenjal vse 4 blažilnike Monroe serije Original.Najbolje,da je sp.in zad. isti proizvajalec in ista serija.Pri standard blažilnikih so vsi ti proizvajalci vredu Kayaba,Monroe,Bilstein,Shacs. Fora je sam,če imaš možnost, da vzameš plinsko-oljno opcijo in ne samo oljno… .
Glede slabih blažilcev,čutiš vse pod seboj,pokanje volana…, nagibanje avta pri hitrosti +70,
najhujši scenarij je,da se zaradi prerjavenja med vožnjo razcveti tam ko je vpet za zavornim diskom… .Vi pa gruntajte do česa lahko pride.


V armotizerjih je olje, ki blaži udarce in zagotavlja mehkobo in vse to zatesnjeno s tesnili, ki pa po teh letih preperijo in ji ni več, kot ni olja in zato sedaj fedre na armotizerjih nosijo vso težo in na strani kolesa poči fedra in na strani kolesa se sesede avto in če je udarec ob kakšni luknji hud ali na ovinku ali pri hitrosti ali nenadne situacije je hitro nesreča. Vse ostalo so povedali od slabše vodljivosti itd.
Upam, da greš do mehanika pa da pregleda avto, če ni že kakšna fedra napočena, ker ni hec.
Počasi, da ne bo nesreč ne morem pa reči, da počasi pa bo vse v redu.
En nasvet. Pojdi na tehnični pregled, ker tam ti brezplačno stestirajo armotizerje in boš bolj pomirjena.

To si prav povedal,samo nisem jaz tega mislil… .Glede blažilnikov je tako,da je bolje plinskooljni.Ker pri klasičnem se lahko peni,pregreje,izgubi prej svojo vrednost.Plin pa ga drži konstantno na isti temperaturi,podobno kot hladilna tekočina blok in glavo motorja… .Glede sprednjega amortizerja sem pa mislil,da tam ko je privit z dvema vijakoma za nosilec diska, zavornega valja ali čeljusti z batom in zav.ploščicami… .E, na tem stiku,če prerjavi blažilnik,obrne kolo(če je avto “praktično skoraj pri miru) za 90°+ uniči roko,končnik,v najboljšem primeru menjava manšete na polosovini,če imaš lito platišče ga spraska… itd itd.Zdaj si pa zamisli do česa lahko pride samo pri hitrosti 60km/h.A bili primeri, ko se je to dogajalo.In zato so imeli tudi pooblaščeni servisi vpoklic Swiftov okoli leta 2010 ,narejenimi med 96 97-00.Od 01-03 pa izgleda,da ni bilo težav s tem.

Robi ima popolnoma prav.
Slabi amortizerji pomenijo da se avto slabše drži ceste, sploh v ovinkih in to je nevarno, poveča se tudi zavorna razdalja.

Včasih so bili prav znani določeni ovinki, kamor si peljal avto sprobat, ali so amortizerji dobri – in si videl, koliko te je iz ovinka neslo. Na stari cesti od Nakla priti gorenjski je bil en tak ovinek – cesta neravna – betonske plošče.

Folk,preveč komplicirate… .Vsi so dobri…Sachs je vgradni za EU vozila,Bilstein je tud dober, Kayaba je odlična,sploh za lažja vozila(okoli 1000kg),Monroe specialist za tovorna vozila…. . Tudi,če vzameš monroe,bo v začetku nekoliko trši od Kayabe, pol po eneh petih letih bo pa tud on mehek… .Morte vedet, da nagibanje avta v ovinku (udobje) in stabilna trša vožnja (nenagibanje v ovinku) ne gre skupaj.

New Report

Close