Kazen za kršenje PCT pogoja
V zadnjih nekaj desetletjih je farmacevtska industrija porabila ogromno denarja za politično lobiranje v ZDA. Nedavna študija analizirala javno dostopne podatke o lobističnih in akcije prispevkov v ZDA od leta 1999 do leta 2018. Raziskovalci so ugotovili, da je v tem 20-letnem obdobju Pharma in sorodne industrije preživel 4,7 milijarde $, v povprečju 233 $ na leto, za lobiranje v ZDA zvezna vlada.
Študija je tudi pokazala, da je bilo dodatnih 414 milijonov dolarjev porabljenih za prispevke predsedniškim in kongresnim kandidatom za volitve, odbore nacionalnih strank in zunanje potrošniške skupine, 877 milijonov dolarjev pa za prispevke državnim kandidatom in odborom. Izdatki farmacevtske in sorodnih panog na zvezni ravni so bili večji od izdatkov katere koli druge industrije. Pomembno je, da je med 20 senatorji in 20 predstavniki, ki so prejeli največ prispevkov, 39 pripadnikov odborov, pristojnih za zakonodajne zadeve, povezane z zdravjem, od tega 24 na vodilnih položajih. Raziskovalci so ugotovili, da obstajajo dokazi, da lahko prispevki za kampanje in izdatki za lobiranje vplivajo na zakonodajni izid in volilne rezultate.